Antydepresanty (wszystko...)

Masz pytanie związane z lekami ? Chcesz podzielić się 'wrażeniami' z innymi ? Farmakologia czy psychoterapia... ?

Avatar użytkownika
przez Bad Girl 18 lis 2007, 00:26
pierwsze słysze... chyba nie
Avatar użytkownika
Offline
Posty
349
Dołączył(a)
25 lut 2007, 13:46
Lokalizacja
Poznań

Avatar użytkownika
przez mia25 18 lis 2007, 20:45
Wera nie martw się tymi szumami w uszach.przejdą.bądź cierpliwa.atydepresanty nie mogą uszkodzić słuchu.
Człowiekowi często zdaje się,że się już skończył że się w nim nic więcej nie pomieści. Ale pomieszczą się w nim jeszcze zawsze nowe cierpienia, nowe radości, nowe grzechy...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
220
Dołączył(a)
04 paź 2007, 20:57

Antydepresanty (wszystko...)

Avatar użytkownika
przez jaaa 19 lis 2007, 16:36
mam takie pytanie do zorientowanych czy z powodu lekow moze wyjsc nieprawidlowosc w wynikach na cukier? albo z powodu dolow - bo to raczej nie jest depresja tylko depresja nerwicowa...

wyszedl mi podwyzszony cukier i sie martwie troche,niedlugo ide na powtorke badan :roll:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1623
Dołączył(a)
22 sie 2007, 20:40

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Avatar użytkownika
przez Topa 19 lis 2007, 18:04
Czesc!
Ja mam tez czesto podwyzszony cukier - mam aparat w domu wiec sama mierze. Mam silna nerwice, wiec to chyba przez to (reakcja organizmu na stres-uwalnianie glukozy), inna sprawa ze antydepresanty moga wplynac na poziom cukru (biore Seroxat). Cukrzycy raczej nie mam. Jak cos sie ciekawego od lekarza dowiesz, to pisz! A zeby zredukowac poziom cukru najlepiej troche sie poruszac, spada od razu, wiem bo mierzylam... Trzymaj sie
Avatar użytkownika
Offline
Posty
87
Dołączył(a)
09 lis 2006, 12:02

Avatar użytkownika
przez jaaa 19 lis 2007, 18:27
oki napisze za 2 dni ide na poprawke oby bylo juz Ok.bo za duzo bym miala juz tego wszystkiego na glowie :roll: ja mam bezsennosc do tego wiec moze to od tego ,metabolizm inny itd
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1623
Dołączył(a)
22 sie 2007, 20:40

Avatar użytkownika
przez jaaa 19 lis 2007, 23:53
no to i ja mam pytanie odnosnie antydepresantow ;) czy moge przerwac leczenie na jakies 2-3 dni? w czasi Sylwka bo chcialabym pic nie duzo ale troche chociaz ....co sie moze stac zlego? chodzi o to ze biore leki z powodu ( ZOK)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1623
Dołączył(a)
22 sie 2007, 20:40

przez fade 20 lis 2007, 11:09
po prostu się szybciej upijesz i to wszystko :> na mnie 1 piwo działa jak 2, 3 i to jest jedyny efekt uboczny jaki zauważyłem... ;s lepiej nie przerywaj a pij mało
But I'm a creep,
I'm a weirdo
What the hell am I doin' here?
I don't belong here

I don't belong here...
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
11 lis 2007, 21:35

Avatar użytkownika
przez jaaa 20 lis 2007, 12:27
aha dzieki za info
to moze w dniu Sylwka tabletki tylko nie wezme i bede pic maloprocentowe :roll:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1623
Dołączył(a)
22 sie 2007, 20:40

przez .Tomek 20 lis 2007, 21:48
no to i ja mam pytanie odnosnie antydepresantow Wink czy moge przerwac leczenie na jakies 2-3 dni? w czasi Sylwka bo chcialabym pic nie duzo ale troche chociaz ....co sie moze stac zlego? chodzi o to ze biore leki z powodu ( ZOK)

2-3 dni przed nic nie pomoże bo i tak dużo środka będzie jeszcze w twoim ciele krążyć. Po 1 zależy jaki środek przyjmujesz [czy to takie skomplikowane pomyśleć :roll: ] wystarczy spytać lekarza czy z nim można pić lu czy reaguje z alkoholem. Ot co.
...to tylko kolejne rozwiązanie.
Offline
ExModerator
Posty
1118
Dołączył(a)
09 sie 2007, 17:16
Lokalizacja
Daleko :)

Avatar użytkownika
przez jaaa 20 lis 2007, 22:21
no a co mi da pomyslenie jaki biore jak sie na tym nie znam? :roll:
na ulotce napisane ze nie reaguje,lekarz mowi nie pic ,osoby na forach pisza ze pija biorac go...

ja pytam konkretnie o to kogos kto bierze juz i pil czy cos czuc zebym miala rozeznanie ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1623
Dołączył(a)
22 sie 2007, 20:40

przez .Tomek 21 lis 2007, 19:01
Do cholery no...na ulotce pisze nie reaguje to ku*wa można pić. Każdy lekarz Ci powie żeby nie pić. I poza tym takie pytanie jest zupełnie bez sensu bo bardzo wiele anty reaguje z alkoholem i skutki są tragiczne.
...to tylko kolejne rozwiązanie.
Offline
ExModerator
Posty
1118
Dołączył(a)
09 sie 2007, 17:16
Lokalizacja
Daleko :)

Avatar użytkownika
przez jaaa 21 lis 2007, 19:05
hmm nie wiedzialam ze kazdy lekarz tak powie ,myslalam ze mozna liczyc na szczerosc i prawde ze strony lekarzy :roll:

bo bardzo wiele anty reaguje z alkoholem i skutki są tragiczne
wiesz jakie np? z ciekawosci czystej pytam ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1623
Dołączył(a)
22 sie 2007, 20:40

przez .Tomek 21 lis 2007, 19:09
Dokładnie nazw nie znam, wiem natomiast, że moja ciotka jakieś brała i popiła alko i zapaścią się to skończyło. A to czy Twój reaguje to już Twoja działka żeby się dowiedzieć, na ulotce powinno być, jak nie ma to gadać z farmaceutą olać lekarza bo oni często pierdo*ą bzdury żeby nie pić bo to i tamto :roll:
...to tylko kolejne rozwiązanie.
Offline
ExModerator
Posty
1118
Dołączył(a)
09 sie 2007, 17:16
Lokalizacja
Daleko :)

alkohol i ssri

przez fade 22 lis 2007, 00:43
http://pl.wikipedia.org/wiki/Sertralina
żrę po 100 mg na dzień i alkohol mocniej na mnie działa, ma mniejsze działanie euforyczne.
myśle że groźne może być upicie się, lecz wypicie 1,2 piw raczej wcale.
na ulotce pisze że picie alkoholu jest niezalecane ;s... taki efekt jest chyba dlatego że jakieś substancje się kumulują...

hmm troche danych z Wikipedii...

Neurofarmakologia:

Działanie alkoholu na komórki mózgu jest wielokierunkowe. Alkohol wpływa na błony komórkowe neuronów zwiększając ich płynność, przez co zaburzone są funkcje kanałów jonowych. Alkohol wchodzi także w bezpośrednie interakcje z receptorami GABA, NMDA, a także z receptorami acetylocholiny i serotoniny. Wpływ alkoholu na receptory może polegać na ich pobudzeniu lub zahamowaniu. Pod wpływem alkoholu dochodzi także do uwalniania endorfiny i dopaminy co warunkuje "nagradzające" działanie alkoholu. Regularne nadużywanie alkoholu powoduje "hiperaktywność" receptorów NMDA i nieaktywność receptorów GABA czego skutkiem jest wystąpienie zespołu abstynencyjnego.

http://pl.wikipedia.org/wiki/Serotonina

hmm wiesz... jedyne co możesz stracić to własne zdrowie wiec to twoja decyzja... chyba po odstawieniu już (po zmniejszeniu dawki) dopiero po 14 dniach można bezproblemowo brać substancje wchodzące w interakcje wiec odstawianie leków na sylwestra nic nie da... ja bym polecał ci albo nie pić wcale albo mało...
hf
tutaj też można wyczytać parę danych nawiązujących do ssri i alkoholu
http://www.timi.jawnet.pl/serwis/index. ... &scope=all

a tak ogólnie to alkohol to wielkie gówno i legalny narkotyk :) tradycja tysięcy lat stawia go ponad innymi
But I'm a creep,
I'm a weirdo
What the hell am I doin' here?
I don't belong here

I don't belong here...
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
11 lis 2007, 21:35

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Przeskocz do