OPIPRAMOL (Pramolan, Sympramol)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy opipramol pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
39
64%

Nie
20
33%

Zaszkodził
2
3%

 
Liczba głosów : 61

Re: Pramolan

Avatar użytkownika
przez Molko 18 mar 2010, 16:03
a ja nie moge brac pramolanu... mam chora tarczyce wiec mam niski puls... :(( a szkoda bo slysze ze dobry jest
“Be yourself, don't take anyone's shit, and never let them take you alive.”
Avatar użytkownika
Offline
Posty
141
Dołączył(a)
08 mar 2009, 22:42
Lokalizacja
Gdynia-Delmenhorst

Re: Pramolan

przez pewna pani 2 03 kwi 2010, 12:01
witam. zeszlam do 3 tabletek na noc "pramolanu" i spalam normalnie. sama zadecydowalam o zejsciu. bylam na takiej dawce przez 23 dni. 2 dni temu postanowilam zejsc do 2 tabletek (nie wiem czy nie za szybko, ale w koncu nie jest to taki mocny lek). balam sie tego zejscia, bo jak wchodzilam w dawke to 2 tabletki wcale nie dzialaly na mnie nasennie...jedyne co lekko poprawialy nastroj. no i jestem podłamana, bo spałam tylko 3,5 godziny (tylko pierwsza noc byla ok)! wiem, ze to za szybko, zeby wyciagac wnioski, ale jak tak dalej pojdzie to ide do lekarza...tylko co on mi powie nowego? :| mam nadzieje, ze ta noc to wypadek przy pracy, a ja za szybko spanikowalam, wiec jeszcze poczekam pare dni i poobserwuje swoj stan...jesli bedzie zle to chyba wroce do dawki 3 tabletek na noc :( :bezradny:

Betty Boo dlaczego polecasz lek z ktorego teoretycznie gorzej sie schodzi? chodzi mi o ten co wyzej napisalas (juz nie pamietam). tak na chlopski rozum to chyba dobrze ze lzejsze leki dzialaja na pacjenta? nie czepiam sie:)

[Dodane po edycji:]

sorki, ale chyba zle cos przeczytalam Betty...ja slabo dzis kontaktuje hehehe co to znaczy ze lek na byc stumulujacy? kurcze u mnie pramolan sie dobrze spisywal i wydawal sie trafiony tylko te schodzenie...cholera wie o co chodzi. jeszcze do Was napisze.
Offline
Posty
21
Dołączył(a)
01 sie 2009, 17:32

Re: Pramolan

Avatar użytkownika
przez puszekokruszek 22 kwi 2010, 14:53
Biorę miesiąc więc mogę juz cos napisać
1-nie mogę/nie chce mi się po nim spać :roll:
2. Nie pomaga mi :evil:
Almost dying changes nothing, dying changes everything...
"Istnieje wiele rodzajów czubków:od depresji dwubiegunowej po socjopatię"("Krew Manitou",G.Masterton :) )
Avatar użytkownika
Offline
Posty
352
Dołączył(a)
12 mar 2010, 09:18
Lokalizacja
Lublin / Łęczna

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Pramolan

Avatar użytkownika
przez Arkaszka 24 kwi 2010, 21:32
puszekokruszek ...Mi też się nie chciało spać :) hmm Kup sobie vitaminum B compositum -świetny pokarm dla układu nerwowego. Powinno zadziałać razem z pramolanem :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
47
Dołączył(a)
11 sie 2009, 07:44
Lokalizacja
Olsztyn

Re: Pramolan

przez realbarca 02 lip 2010, 17:59
tez brałem pramolan, dzialal tylko nasennie, wiec go odstawilem i biore teraz paroksetyne , bo mam duza depresje
Offline
Posty
19
Dołączył(a)
16 gru 2008, 12:12

Re: Pramolan

Avatar użytkownika
przez Ingrid 06 sie 2010, 08:49
Mialam Atarax odstałam Pramolan
zobaczymy..
oby mi pomogł bo mam dość
Nadzieja umiera ostatnia
Avatar użytkownika
Offline
Posty
25
Dołączył(a)
06 gru 2009, 18:16

Re: Pramolan

Avatar użytkownika
przez terrorystka 06 sie 2010, 09:47
puszekokruszek napisał(a):Biorę miesiąc więc mogę juz cos napisać
1-nie mogę/nie chce mi się po nim spać :roll:
2. Nie pomaga mi :evil:


miałam tak samo :)

lekarz zamienił mi to na doxepin, najpierw niska dawkę, potem większą, po doxepinie o wiele lepiej...

nie kazdy lek działa na wszystkich...
"Miłość jest jak śmierć - zaw­sze ma pierwszeństwo"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
40
Dołączył(a)
04 sie 2010, 20:37

Re: Pramolan

Avatar użytkownika
przez *Monika* 06 sie 2010, 14:36
Ingrid, pramolan to bardzo słaby lek. Atarax jeszcze słabszy, biora go nawet dzieci. Na mnie działał usypiająco,lęki nie zmninimalizowały się. Fakt jest taki,że na kazdego inaczej działają lekarstwa. Te w/w nie pomagały mi, wręcz czułam się gorzej.
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Główny Moderator
Posty
18813
Dołączył(a)
16 paź 2009, 19:20
Lokalizacja
Ślązaczka z krwi i kości

Re: Pramolan

przez tomek33 06 sie 2010, 16:49
1. Czy brałaś 300mg Pramolanu dziennie, czy 1-2 tabletki?; podobnie z hydroxyzyną, gdybys wzieła 300mg, czyli dawke max. leki na pewno by ustapiły...
Offline
Posty
64
Dołączył(a)
10 mar 2010, 09:51

Re: Pramolan

Avatar użytkownika
przez *Monika* 06 sie 2010, 18:45
tomek33, Dawka 300 mg rozłożyłaby mnie na łopatki, spalabym chyba 24/24.
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Główny Moderator
Posty
18813
Dołączył(a)
16 paź 2009, 19:20
Lokalizacja
Ślązaczka z krwi i kości

Re: Pramolan

przez pewna pani 2 19 sie 2010, 18:50
Witajcie,

Jednak musiałam wrócić do dawki 3 tabletek na noc, bo za szybko zeszłam do tych 2 groszków. Biore lek o 23h, a zasypiam o 2h, a czasami o 1h w nocy - troche pozno...Ze wstaniem o porannej godzinie bywa ciężko. W ciągu lata miałam zejść znow do 2 tabletek, ale mam troche stresow przy szukaniu pracy i różnie z tym snem bywa. Jeśli mam stres nie mogę dłuzej zasnąć, ale w koncu zasypiam. Czasami budze sie wczesniej i nie moge zasnac, ale pozniej to odsypiam (w ciagu dnia lub nastepnej nocy), wiec nie jest źle.
Mam problem ze wczesnym wstawaniem (chodzi o prace w przyszlosci) i nie moge przesunac zegara probujac wstajac wczesniej (nie zawsze sie udaje, bo padam, a zegar przesuwa sie max o 1-2h-wczesniejsze zasypianie, a czasami w ogole). Probowalam tez brac tabletki wczesniej o 2h przez pare dni, ale nic to praktycznie nie dało. Obawiam się, że jak uda mi sie w koncu zejsc do 2 tabletek to bede zasypiac o 3 w nocy! Jak ja mam wstawac do pracy!? A może brać jedną po południu i 2-wie na noc, zeby przyspieszyc ten stan zasypiania? Spróbuje tez dodatkowo tych witamin i np. sportu (skakanka :? ), ale jesli nic to nie da to nie wiem???
Chyba pozostanie zmiana leku na jakiś, który szybciej usypia, ale nie jest mocny, hmmm :roll:
Poza tym walka trwa już rok i wolalabym w koncu zejsc, a nie od nowa...ale moze od nowa nie oznacza, ze nie zejde szybciej lub w takim samym tempie, jak z sympramolu?
Moze jakies porady? :)
Offline
Posty
21
Dołączył(a)
01 sie 2009, 17:32

Re: Pramolan

Avatar użytkownika
przez *Monika* 19 sie 2010, 22:01
pewna pani 2, Jedyna rada dla Ciebie to psychoterapia. Leki Ciebie nie wyprostują i nie wyleczą. Podłoże Twoich zaburzeń to podłoże psychologiczne więc proponuję terapię.
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Główny Moderator
Posty
18813
Dołączył(a)
16 paź 2009, 19:20
Lokalizacja
Ślązaczka z krwi i kości

Re: Pramolan

Avatar użytkownika
przez mm_ 03 wrz 2010, 19:20
Pramolan jest jednym z niewielu leków które nie mają dużo skutków ubocznych.

Na mnie działał tak: dobrze mi się po nim śpi, rano po przebudzeniu mam ochotę coś robić (znika trochę depresja).
Działania niepożądane to: podkowy pod oczami, migotanie w polu widzenia po bokach (coś jak w ataku migreny), czasem zmęczenie no i najgorsze to problemy z układem moczowym...
Jak się go nagle odstawi to pojawia się zmęczenie, depresja i ogólnie czuję się niefajnie, podkowy pod oczami ale po kilku dniach mija, odstawiać lepiej go stopniowo choć podobno nie jest lekiem uzależniającym.
Avatar użytkownika
mm_
Offline
Posty
116
Dołączył(a)
07 cze 2010, 14:56

Re: Pramolan

Avatar użytkownika
przez *Monika* 03 wrz 2010, 22:55
mm_, Jak odstawisz lek i wszystko wraca.....to jaka nasuwa sie Tobie myśl?
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Główny Moderator
Posty
18813
Dołączył(a)
16 paź 2009, 19:20
Lokalizacja
Ślązaczka z krwi i kości

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości

Przeskocz do