TIANEPTYNA (Coaxil,Stablon,Tatinol)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy tianeptyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
39
48%

Nie
33
40%

Zaszkodziła
10
12%

 
Liczba głosów : 82

Avatar użytkownika
przez -BMW- 20 gru 2007, 14:42
1507 myślę, że jesteś na dobrej drodze żeby z tego wyjść. Najważniejsze, że cały czas walczysz. Pójście do pani profesor z Łodzi jest na pewno dobrym rozwiązaniem. Lepiej słuchać się kogoś z większym doświadczeniem. Teraz stwierdzam, że gdybym od razu trafił do właściwej osoby nie było by tego wszystkiego. Nawet jeśli nie bierze się leków, to warto się chociaż skonsultować z doświadczonym lekarzem.
Też jestem w stanie pogodzić się z faktem, że nieraz trzeba brać leki. Ale tak jak napisałeś, tylko pod warunkiem że rzeczywiście one pomagają.

Pozdrawiam serdecznie i życzę aby była to wreszcie ta właściwa osoba, która Ci pomoże.

Wesołych Świąt!!!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
13 gru 2007, 15:13
Lokalizacja
Z daleka albo bliska

przez 1507 29 gru 2007, 11:42
niestety to nie jest pani profesor ale kobietka na emeryturze lek. med.psychiatra która wielu osobom pomogła i pomaga, cieszy się b.dobrą opinia w srodowisku lekarskim ja narazie przegrywam chyba nie trafiła w lek, albo przechodzę skutki uboczne leku, normalnie tragedia. Nie wiem czy sie poddać czy brać dalej i męczyć się
1507
Offline

przez fru 02 sty 2008, 18:43
witam,

ja zaobserwowalam, ze na samym poczatku brania baaardzo mnie usypial ten nasz Coaxil...
Teraz mam wrazenie, ze nie dziala wcale ...

ALE

po pewnym czasie brania zauwazylam: duzo krost i krostek (od nastolatki nie mialam juz problemow takich...) na twarzy, plecach i dekolcie, bialy jezyk i poraniona mocno sluzowka i jezyk

Pani dr rodzinna tak zwana powiedziala, ze Coaxil mogl sie do tego przyczynic

poprosze o zmiane leku niedlugo
Don't want any part of depression or darkness
I've had enough
Sick and tired
Bring the sun
Or I'm gone, or I'm gone
fru
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
01 sty 2008, 10:45

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez Darek1 02 lut 2008, 19:52
Coaxil to nie jest placebo.Nie będę mówił jak się o tym dowiedziałem, ale nie jest. Wierzcie mi...
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
24 sty 2008, 11:26

Avatar użytkownika
przez xCarmen 02 lut 2008, 20:48
ja wlasnie dostalam coaxil odrobine mi lepiej ale jak zapomne o leku to mam ataki placzu i zle sie czuje ... ponoc slyszalam ze to dosc slaby lek ale nie uzaleznia ....
Zbudź się, motylu -
Późno, całe mile
Są przed nami.

Basho Matsuo
Avatar użytkownika
Offline
Posty
487
Dołączył(a)
10 sty 2008, 00:20

Odstawienie Coaxilu

przez Magda Cieslar 05 lut 2008, 21:08
Chciałabym zapytać czy przy odstawianiu coaxilu samopoczucie znacznie się poarsza, oraz jak można te skutki zmniejszyc?
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
05 lut 2008, 20:52

przez 1507 05 lut 2008, 23:22
odstawiać stopniowo przez 2 tygodnie zmniejszając dawkę nożem, ja tak robiłe i nic mi nie było
1507
Offline

Avatar użytkownika
przez viviana 06 lut 2008, 00:47
Ja odstawaiłam od razu i było ok tylko, że po kilku miesiącach nerwica wracała ...
"Normalność jest linoskoczkiem nad odchłanią anormalności"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
252
Dołączył(a)
27 paź 2007, 00:00
Lokalizacja
Ze swojego świata :)

przez wstyd 09 lut 2008, 19:08
biore dwa miesiace i jedynie w czym mi pomogl to przywrocil koncentracje. coz, zawsze cos.
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
09 lut 2008, 19:04

przez nerwicówka 05 mar 2008, 19:05
Czy kogos z Was boli głowa po coaxilu??Zazywam juz 11sty dzien,ale od 4 dni non stop dzien w dzien boli mnie głowa i zaczynam sie martwic
:-(
Offline
Posty
87
Dołączył(a)
14 lut 2008, 21:42

Avatar użytkownika
przez xCarmen 05 mar 2008, 19:13
właśnie sie zastanawiam czy ten Coaxil cokolwiek daje, ja sie czuje gorzej i zjadlam juz wszystkie opakowania... pozatym mam wrazenie ze od tego tyje ... no ale nic, rzucam leki na wlasna odpowiedzialnosc xD
Zbudź się, motylu -
Późno, całe mile
Są przed nami.

Basho Matsuo
Avatar użytkownika
Offline
Posty
487
Dołączył(a)
10 sty 2008, 00:20

Przepraszam,ze sie powtarzam,ale byłam u lekarza

przez nerwicówka 11 mar 2008, 10:56
Witajcie

Pisalam już z zapytaniem o skutki uboczne coaxilu i o bóle głowy.

Otóż zazywam coaxil od 2 tygodni,a od zeszlej soboty,czyli od 10 dni z dwudniową przerwa boli mnie głowa-codziennie.Przewaznie zaczyna bolec na wieczor ok 18stej,czasem do poludnia

Nigdy wczesniej nie mialam bólów głowy

Zmartwilam sie tym i poszlam do internsisty,wlasnie od niego wrocilam i on mowi,zebym odstawila na 4-5 dni coaxil bo moze to byc od tego,a jak nie to bedziemy szukac przyczyny dalej,ale ja sie bardzo boje bo juz sie nakrecilam na cos najgorszego

Moje pytanie jest nastepujace

1) Czy mozliwe jest wogole,aby po tak slabym leku jak coaxil wystepowaly bóle głowy??

2) Jezeli dzis juz nie zazyje coaxilu i przez kolejne cztery dni nie bede zazywala to jezeli to od leku boli głowa to kiedy powinna przestac-odrazu po zazyciu leku czy jak to jest??

Bardzo prosze-odpisujcie bo jezstem zalamana tym bólem głowy-mysle o okropnych rzeczach.
Offline
Posty
87
Dołączył(a)
14 lut 2008, 21:42

przez Angelika 11 mar 2008, 13:16
Witaj co do Twojego postu to nachodzi mi tylko jedna mysl a mianowicie taka iz o odstawieniu tego leku musi zadecydowac wylacznie lekarz ktory Ci go przepisal i teraz nie wiem czy to byl lekarz internista czy psychiatra ale jezeli psychiatra to musisz do niego sie zglosic.Bole glowy maja rozne pochodzenie a takze napieciowe zwiazane z nerwica,zmianami pogodowymi.byc moze pijesz zbyt malo i wiele innych przyczyn ma na to wplyw ale nie musisz wyobrazac sobie od razu najgorszego.Pozdrawiam.;)
Angelika
Offline

przez 1507 12 mar 2008, 21:27
JAK BRAŁem coaxil to głowę miałem obolałą przez miesuiąc po odstawieniu przeszło
1507
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 33 gości

Przeskocz do