TIANEPTYNA (Coaxil,Stablon,Tatinol)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy tianeptyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
39
48%

Nie
33
40%

Zaszkodziła
10
12%

 
Liczba głosów : 82

przez Lena 10 sty 2007, 20:49
moj partner bierze ten lek juz 2 miesiace i nie widze zadnych zmian w jego stanie, smiem nawet twierdzic, ze jest gorzej... wczesniej bral paxtin i tez mu nie sluzyl.
Lena
Offline

przez niuńka 19 sty 2007, 15:36
Krzysztof napisał(a):Agniecha 1 , załż wątek afobamu w indeksie leków, to może ktoś odpowie, ja osobiście nie znam tego leku

Na sama nazwę Afobam dostaje gesiej skórki uzależnili mnie od tego leku miałam straszne problemy z odstawieniempodobnie jak Tranxene<5>Zpaytaj lekarza i popros o szczegolna kontole nad braniem leku tym bardziej ze on uzależnia!!!

[ Dodano: Pią Sty 19, 2007 2:36 pm ]
Afobam powiem szczerze uwazajcie na ten lekon uzaleznia!!!
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
19 sty 2007, 15:25

przez slipek 25 sty 2007, 21:07
coaxil jest bardzo BARDZo slaby, dziala na mnie jak woda swiecona- takie placebo... eh... biore Asentre od 6 tygodni i podnioslem dawke do 200mg na dobre, czuje sie znacznie lepiej.. :):)
Just a SLIPEK ;-]
Offline
Posty
16
Dołączył(a)
12 wrz 2006, 16:52

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez Izka123 14 lut 2007, 21:12
Czesc wszystkim:-)
Coaxil biore od tygodnia ,nigdy wczesniej nie bralam lekow tego typu
mam do Was pytanie, ktore moze wyda sie blache wiec z gory prosze nie smiejcie sie:-) otoz czy biorac coaxil mozna isc na solarium? czy moga byc jakies nieporzadane skutki?
A pytanie drugie to czy biorac coaxil moge brac jakies lekarstwa na przeziebienie?
Z gory dziekuje za odpowiedz i pozdrawiam serdecznie:-)

IZA
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
14 lut 2007, 20:59
Lokalizacja
Poznan

Skutki negatywne po odstawieniu Coaxilu

przez Michał85 25 lut 2007, 18:18
W ciągu ostatnich 8 miesięcy przyjmowałem sulpiryd który próbowałem odstawiac, lecz udało mi się to dopiero ok miesiąc temu, brałem jeszcze Efectin który odstawiłem. Przy próbach odstawienia sulpirydu pojawial się silny uporczywy niepokój którego niebyło przed braniem tego leku, ale w koncu się udało odstawić. Ostatnio zaczynałem się juz czuc całkiem dobrze tzn nie było niepokoju, potrafiłem odczuwac przyjemność, mogłem się uczyć. Pewnie wszystko byłoby dobrze gdybym nie zaczał brać Coaxilu który mi przepisał ostatnio lekarz. Ten lek strasznie mnie zamulał, zdecydowałem się go odstawić no i się zaczeło: stany lękowe, zaburzenia snu, bol głowy, rozdrażnienie, anhedonia, mam totalny bajzel w głowie a w maju podchodzę do matury, jeszcze do tego to poczucie odrealnienia. Juz nie mam siły, zaczynałem się czuc dobrze, uczyłem sie i miałem nadzieje ze zdam w koncu mature a teraz znowu jest okropnie, szlag mnie trafia bo czuje ze te gówniane prochy mi wszystko popsuły :/
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
25 lut 2007, 16:19
Lokalizacja
Warszawa

przez Lu1985 26 lut 2007, 19:08
Bo NIGDY nie przerywa sie brania lekow.. coaxil ma jako pierwsze dzialanie wlasnie takie zamulenie <wiem to po mojej kobiecie> ale po 4 tyg jej samopoczucie jest doskonale.

Po prostu po czesci te leki kopia po hormonach..
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
02 lut 2007, 21:53

mam pytanie...

przez Halunia 18 mar 2007, 22:54
Lekarz przepisal mi coaxil 12,5mg dawka 0-1-1 a rano luxeta. czytalam Wasze wypowiedzi na tn temat, i wiem, ze ten lek troche "otumania", czy bede miala po nim problemy z nauka?? i logicznym mysleniem?? dzis jest nd, czy moge wziasc dawke na noc, a rano luxete? nie wiem co robic, a moj lekarz ma wyl tel! Chyba na razie bede brala tylko luxete. Nie lubie po prostu brac nowych lekow na poczatku tyg, zawsze testuje je w weekend, zeby nie bylo jakis nieporozyumien.
dziekuje
buuuuuu..........
Offline
Posty
36
Dołączył(a)
06 sty 2007, 20:54
Lokalizacja
Bydgoszcz

przez Fioletowa 14 kwi 2007, 21:30
A powiedzcie mi jak wyglada odstawianie Coaxilu? Czy np. zamiast 3 pastylek przez 2 tyg bierzesz dwie, rano i wieczor a potem iles czasu jedna i czy odczuwasz przy tym jakies skutki ubuczne? I jak dlugo trwa takie odstawianie?
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
14 kwi 2007, 21:26

przez Halunia 19 kwi 2007, 20:08
biore coaxil od 1,5 mc i nie widze poprawy, na poczatku bralam razem z luxeta - 1 luxeta 5mg rano i 0-1-1 coaxil, teraz mam 3 razy dziennie coaxil i msze Wam powiedziec, ze ciagle rycze, nastroj mi spadl diametralnie, jako bulimiczka zaczelam sie objadac i... takze jutro ide do lekarz i chce wrocic do luxeta, ale rzeczywiscie - potwierdzam, zadnuch skutkow ubocznych nie bylo, tylko ze deprecha powrocila na nowo...
ale na kazdego lek dziala inaczej...
buuuuuu..........
Offline
Posty
36
Dołączył(a)
06 sty 2007, 20:54
Lokalizacja
Bydgoszcz

przez Siódemka 10 maja 2007, 17:16
Ja delektuję się Coaxilem od listopada zeszłego roku. Najpierw brałem 3x1 później 2x1 i od dziś znowu 3x1 Lek mi bardzo pomógł, doprowadził do stanu używalności :smile: mogę znowu jeździć, choć czasem pojawiają sie u mnie stany lękowe, jednak ten strach jest jakby za szybą, da radę o nim zapomnieć i szybko się uspokoić. Co do Coaxilu i znieczuleń to w MOIM przypadku (http://www.sages.org/sagespublication.php?doc=PI05P), takie cuś miałem, powiedziałem lekarzom że się Coaxilem szprycuję :D Reakcja ich była następująca: im to nie przeszkadza, dali mi przed zabiegiem jakąś tabletkę (ładnie opakowaną w sreberko) a la "głupi Jaś" + plus przed zabiegiem na moje jęki że się boję (to był zdrowy strach, taki jak ma każdy przed zabiegiem polegającym na grzebaniu w kiszkach :lol: ) dali mi jakiś specyfik po którym straciłem świadomość, a po obudzeniu miałem "miętkie" nogi. Lekarze pozwolili mi wieczorem łyknąć Coaxil. Zaznaczam, że to było w szpitalu i w moim indywidualnym przpadku - po zrobieniu EKG i innych niehumanitarnych doświadczeniach :P

P.S. Efekty odczułem po 2 tyg zażywania.

P.S2. Nie wiem jak Coaxil działa na innych, czy ich otumania, ale w moim przypadku - Gram w CS-a i Dod-a zupełnie mi to nie przeszkadza. Refleks ten sam co kiedyś, a może to przez to, że ma wysokiego skila? :lol:
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
10 maja 2007, 15:30

Re:coaxil

przez Hagawrot 07 cze 2007, 15:39
Ponieważ trochę się coaxilem intersowałem i "wydaje mi się" (nie jestem psychiatrą) że, mogę odpowiedzieć na kilka pytań:
1) Coaxil nie wpływa na płodność
2) Coaxil-u nie możesz stosować z mao (ale z mao to właściwie wszystkiego nie można stosowac ;-)
3) Możesz za to stosować z alko. (nie ma interakcji zgodnie z ulotką i moim doświadczeniem, ani wino ani piwo ani czysta) i nikotyną. Zastanawiałem się nad interakcją z ssri oraz benzo blokującymi wychwyt zwrotny serotoniny, coaxil wybiórczo zwiększa wydzialenie się serotoniny (SSRE inna gama mało osób o tym mówi) więc jest antagonistyczny do działania tych leków, niestety PSYCHIATRA ORAZ NEUROLOG NIE POTRAFILI udzielić odpowiedz na to pytanie.
4) Nie ma interakcji z solarium a pytanie wbrew temu co o nim sądzisz jest całkiem słuszne.
5) Nie wiem jak wygląda sytuacja z Opioidami i stymulantami ale raczej nie ma interakcji, w przeciwieństwie do np. fluokestyny.(oczywiście odradzam stosowanie narko. i jakie kolwiem łączenie ze względu na brak badań, ale także łączenia z kodeiną czy efedryną zespół serotoninowy. Po zastanowieniu chyba interakcja z LSD i MDMA (silne inh. wychwytu zwrotnego.)
6) teoretycznie (wg opisu) coaxil powinien zwiększa koncentrację.
7) Przy dłuższym stosowaniu występuje tolerancja i tendencja do zwiększania dawek (nie u wszystkich) ja u siebie zaobserowałem, ale to wynika raczej z lekomanii niż rzeczywistego uzależnienia. Na angielskiej wiki jest tekst o człowieku który doszedł ( o ile dobrze zrozumiałem) do 260 tab. dziennie i, i tak był skuteczny detox) i nie było skutków ubocznych, skutków
8)jeżeli chodzi o działanie przeciw lękowe, to umnie działał od razu (piekielnie silne natężenie lęku) depresja po mniej więcej 3 tyg (pełne wysycenie)
Offline
Posty
15
Dołączył(a)
04 wrz 2006, 22:17

Coaxil

przez Mag!c 24 cze 2007, 20:09
elo :D. Ja biorę Coaxil prawie miesiąc i na początku mi pomógł , ale z czasem zaczynałem czuc się coraz gorzej :/. Do tej pory nie wiem co mi jest, czuje sie jak naćpany :/ , nie wiem co mam zrobić. Może poprostu brać jak będe czuł że musze go wziąsc ?? Moze juz mi nie jest potrzebny i robi mi tylko żle :/ ??? Odpowiedzcie Pliss ;) :D
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
24 cze 2007, 20:00

przez Fioletowa 19 lip 2007, 16:05
Wczoraj byłam u psychiatry i kazala mi zmiejszyc dawke do 2 tabletek na dzien i szczerze to sie boje ze znow zaczne plakac i miec bardzo niefajne mysli :(
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
14 kwi 2007, 21:26

przez 1507 26 lip 2007, 15:34
zaczniesz płakać bo będziesz o tym mysleć, nie myśl po prostu żyj
1507
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider], Google [Bot] i 35 gości

Przeskocz do