TIANEPTYNA (Coaxil,Stablon,Tatinol)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy tianeptyna pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
39
48%

Nie
33
40%

Zaszkodziła
10
12%

 
Liczba głosów : 82

TIANEPTYNA (Coaxil,Stablon,Tatinol)

przez Łukasz Mół 21 cze 2015, 22:58
U mnie ten lek sprawdza się znakomicie.
Pomocy :(
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
15 cze 2015, 20:10

TIANEPTYNA (Coaxil,Stablon,Tatinol)

przez wisnia80 22 cze 2015, 07:09
Patryk29 napisał(a):wisnia80, Dziala na ciebie cos ta tianeptyna??


A nie widać że działa? Działa, tylko niekoniecznie tak jakbym tego chciał.

Z tymi wszystkimi lekami widzę problem taki: że one są głównie dla depresantów o profilu: "leżę w łóżku i nie mam siły umyć zębów ani zrobić kupy". Czyli działają pobudzająco, a ja potrzebowałbym czegoś sedującego, ale żeby mnie nie zamuliło.

Hydroksyzyna tak działa, ale hydro zamula.

Łukasz Mół napisał(a):U mnie ten lek sprawdza się znakomicie.


Oj, to uroczo. A może tak więcej coś, np. jak długo bierzesz.
Offline
Posty
881
Dołączył(a)
21 lut 2014, 01:07

TIANEPTYNA (Coaxil,Stablon,Tatinol)

Avatar użytkownika
przez Patryk29 22 cze 2015, 09:07
wisnia80, Po czym ma byc widac czy dziala u ciebie??, jak ciagle marudzisz :mrgreen:
Dlatego sie zapytalem bo zaczalem brac ten, lek.
"Nawet gdyby u twego boku stal sam bóg, zwyciestwo byloby watpliwe"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2960
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 20:05

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

TIANEPTYNA (Coaxil,Stablon,Tatinol)

przez artur1978 22 cze 2015, 09:52
Ja bralem 18 miesiecy, ale jzu wszystko napisalem wiec nei ma sensu sie powtarzac.

MOja siostra zaczela brac 2 miesiace temu i bardzo sobie chwali, miedzy innymi przeszla jej placzliwosc i mysli samobojcze, pojawilo sie wiecej energi do dzialania i wieksza odpornosc na stres.Z ubokow na poczatku miala troche wiecej lęków.
Offline
Posty
658
Dołączył(a)
26 sty 2015, 13:19

TIANEPTYNA (Coaxil,Stablon,Tatinol)

Avatar użytkownika
przez Patryk29 22 cze 2015, 10:36
artur1978, Czy branie tego razem z wenla, bedzie sie na wzajem znosic, niby tianeptyna nie rusza tej serotoniny, badz robi to marginalnie, jak sadzisz ??
"Nawet gdyby u twego boku stal sam bóg, zwyciestwo byloby watpliwe"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2960
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 20:05

TIANEPTYNA (Coaxil,Stablon,Tatinol)

przez artur1978 22 cze 2015, 10:39
Patryk29 napisał(a):artur1978, Czy branie tego razem z wenla, bedzie sie na wzajem znosic, niby tianeptyna nie rusza tej serotoniny, badz robi to marginalnie, jak sadzisz ??

Nie bedzie sie znosic, taineptyna nie dziala w ogole przez system serotoninowy. Jesli juz to tianeptyna powinna pomoc na spadki dopaminy wywolane przez wenle w niektorych obszarach mozgu i moga dzialac synergicznie na system opioidowy ale te dwa leki maja tak skomplikowane dzialanie ze ciezko tutaj cos wrozyc. Na pewno nie beda sie znosic jak agonita z antagonista ale co ci zrobia z glowa nigdy nie jest pewne ;)
Offline
Posty
658
Dołączył(a)
26 sty 2015, 13:19

TIANEPTYNA (Coaxil,Stablon,Tatinol)

Avatar użytkownika
przez Patryk29 22 cze 2015, 10:44
artur1978, Ok dzieki, bede sie obserwowal, zeby mi lba nie urwalo, hehe :twisted:
"Nawet gdyby u twego boku stal sam bóg, zwyciestwo byloby watpliwe"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2960
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 20:05

TIANEPTYNA (Coaxil,Stablon,Tatinol)

przez artur1978 22 cze 2015, 10:52
Patryk29 napisał(a):artur1978, Ok dzieki, bede sie obserwowal, zeby mi lba nie urwalo, hehe :twisted:


Mysle ze docelowo to mogloby dac niezly naped i energie, ja bym sie chyba manii obawial ale u mnie wszystko co dorzucalem do tianeptyny dawalo submaniakanlne stany, kazdy mozg jest inny
Offline
Posty
658
Dołączył(a)
26 sty 2015, 13:19

TIANEPTYNA (Coaxil,Stablon,Tatinol)

przez wisnia80 22 cze 2015, 12:56
artur1978 napisał(a):
Patryk29 napisał(a):artur1978, Ok dzieki, bede sie obserwowal, zeby mi lba nie urwalo, hehe :twisted:


Mysle ze docelowo to mogloby dac niezly naped i energie, ja bym sie chyba manii obawial ale u mnie wszystko co dorzucalem do tianeptyny dawalo submaniakanlne stany, kazdy mozg jest inny


Mam rozumieć że mania na tiane to efekt uboczny który z czasem minie.
Offline
Posty
881
Dołączył(a)
21 lut 2014, 01:07

TIANEPTYNA (Coaxil,Stablon,Tatinol)

przez artur1978 22 cze 2015, 14:35
wisnia80 napisał(a):
artur1978 napisał(a):
Patryk29 napisał(a):artur1978, Ok dzieki, bede sie obserwowal, zeby mi lba nie urwalo, hehe :twisted:


Mysle ze docelowo to mogloby dac niezly naped i energie, ja bym sie chyba manii obawial ale u mnie wszystko co dorzucalem do tianeptyny dawalo submaniakanlne stany, kazdy mozg jest inny


Mam rozumieć że mania na tiane to efekt uboczny który z czasem minie.

Zalezy od mixu tiana+sele nie chciala minac, musialem seleginine odstawic bo mialem dobra paranoje juz z mocnym napedem :D
Offline
Posty
658
Dołączył(a)
26 sty 2015, 13:19

TIANEPTYNA (Coaxil,Stablon,Tatinol)

przez wisnia80 22 cze 2015, 16:10
artur1978 napisał(a):Zalezy od mixu tiana+sele nie chciala minac, musialem seleginine odstawic bo mialem dobra paranoje juz z mocnym napedem :D


Ale ja biorę samą tiane. No może + 4 kawki dziennie, ale takie leciutkie. :mrgreen:

A co masz na myśli pisząc: paronoję z mocnym napedem?
Offline
Posty
881
Dołączył(a)
21 lut 2014, 01:07

TIANEPTYNA (Coaxil,Stablon,Tatinol)

przez lunatic 22 cze 2015, 16:31
zastanawiam się tez nad dodaniem tego leku, u mnie do paro
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

TIANEPTYNA (Coaxil,Stablon,Tatinol)

przez artur1978 23 cze 2015, 14:41
wisnia80 napisał(a):
artur1978 napisał(a):Zalezy od mixu tiana+sele nie chciala minac, musialem seleginine odstawic bo mialem dobra paranoje juz z mocnym napedem :D


Ale ja biorę samą tiane. No może + 4 kawki dziennie, ale takie leciutkie. :mrgreen:

A co masz na myśli pisząc: paronoję z mocnym napedem?

Ano wyjebalo mnei zdrowo jak nigdy w zyciu. Dostalem gonitwy mysli, masa pomyslow i ENERGIA do realizacji, wpadlem na pomysl ze otworze sklep internetowy z nootropami. W kilka dni kupilem stlep internetowy, zatrudnilem grafika zeby zaczal projektowac strone, nawiazalem kontakty handlowe z chinczykami i zakupilem towaru na probe za 4 kola :D
Oczywiscie chinczyk zakombinowal i zeby zanizyc oplaty celne wpisal mrowczan sodu a w przesylce bylo kilka kilo bialego proszku celnicy od razu wzieli to do laboratorium. Wtedy dostalem paranoi, zaszyfrowalem kompa truecryptem z 28 znakowym haslem, wyrzucilem wszystkie piraty jakie mialem na xboxa (w razie jakby celny wpadl na kontrole :D ).
Jak ktos stal pod domem to wydawalo m isie ze to moze celny dostal od sadu zgode na podsluch. W sumie to takei smieszne bylo bo ja wiedzialem ze to bzdury sa ale takie mysli sie ciagle pojawialy.
Przestalem brac seleginine i wszystko poodkrecalem, z paypala zwrocili mi kase za prochy, w celnym powiedzialem ze nie zamawialem przesylki w takim skladzie zreszta wszystko bylo legalne wiec po prostu to odeslali do Chin, paranoje tez przeszly ;)
Mozna powiedziec ze mialem lekki przedsmak psychozy taki dziwny pzrejebany stan zupelnie neipasujacy do mojej psychiki
Offline
Posty
658
Dołączył(a)
26 sty 2015, 13:19

TIANEPTYNA (Coaxil,Stablon,Tatinol)

Avatar użytkownika
przez Patryk29 23 cze 2015, 16:11
Łukasz Mół napisał(a):U mnie ten lek sprawdza się znakomicie.
Na co sie tak znakomicie sprawdza?? i na /cenzura/ zmieniales nicka, tamten byl lepszy. :mrgreen:

-- 23 cze 2015, 16:12 --

artur1978 napisał(a):
wisnia80 napisał(a):
artur1978 napisał(a):Zalezy od mixu tiana+sele nie chciala minac, musialem seleginine odstawic bo mialem dobra paranoje juz z mocnym napedem :D


Ale ja biorę samą tiane. No może + 4 kawki dziennie, ale takie leciutkie. :mrgreen:

A co masz na myśli pisząc: paronoję z mocnym napedem?

Ano wyjebalo mnei zdrowo jak nigdy w zyciu. Dostalem gonitwy mysli, masa pomyslow i ENERGIA do realizacji, wpadlem na pomysl ze otworze sklep internetowy z nootropami. W kilka dni kupilem stlep internetowy, zatrudnilem grafika zeby zaczal projektowac strone, nawiazalem kontakty handlowe z chinczykami i zakupilem towaru na probe za 4 kola :D
Oczywiscie chinczyk zakombinowal i zeby zanizyc oplaty celne wpisal mrowczan sodu a w przesylce bylo kilka kilo bialego proszku celnicy od razu wzieli to do laboratorium. Wtedy dostalem paranoi, zaszyfrowalem kompa truecryptem z 28 znakowym haslem, wyrzucilem wszystkie piraty jakie mialem na xboxa (w razie jakby celny wpadl na kontrole :D ).
Jak ktos stal pod domem to wydawalo m isie ze to moze celny dostal od sadu zgode na podsluch. W sumie to takei smieszne bylo bo ja wiedzialem ze to bzdury sa ale takie mysli sie ciagle pojawialy.
Przestalem brac seleginine i wszystko poodkrecalem, z paypala zwrocili mi kase za prochy, w celnym powiedzialem ze nie zamawialem przesylki w takim skladzie zreszta wszystko bylo legalne wiec po prostu to odeslali do Chin, paranoje tez przeszly ;)
Mozna powiedziec ze mialem lekki przedsmak psychozy taki dziwny pzrejebany stan zupelnie neipasujacy do mojej psychiki


To ladnie ci sie poprzestawialo w glowie. :mrgreen: :twisted:
"Nawet gdyby u twego boku stal sam bóg, zwyciestwo byloby watpliwe"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2960
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 20:05

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider], Google Ads [Bot] i 31 gości

Przeskocz do