CITALOPRAM (Cipramil,Citaxin,Cital,Citalec,Citabax,Citronil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy citalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
71
63%

Nie
29
26%

Zaszkodził
13
12%

 
Liczba głosów : 113

przez Wera 09 cze 2007, 18:26
dzięki za odpowiedź, pozdrawiam
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
18 cze 2006, 19:35
Lokalizacja
Śląsk

przez weronika 13 cze 2007, 20:57
to dziwne spytaj lekarza ja słyszałam że leki antydepresyjne nie uzależniają w żaden sposób i nie powinny tak działać ja biore jeden lek dłużej niż dwa lata i nie zauważyłam czegoś takiego no ale nie wiem
Offline
Posty
254
Dołączył(a)
11 kwi 2006, 16:43

Avatar użytkownika
przez inez3 13 cze 2007, 22:19
ja dzis bylam u lekarza i mi powiedzial, ze organizm nie przyzwyczaja sie do antydepresantow tak, ze musisz zwiekszac dawke. jedyne co to moze byc tak, ze ilosc stresu, napiec itd. jest wieksza i wtedy zwieksza sie dawke, bo normalna to za malo. ale napewno nie jest mozliwe, ze organizm sie przyzyczaja (tyczy sie to oczywiscie antydepresantow)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
06 cze 2007, 10:31

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Avatar użytkownika
przez AronFtv 13 cze 2007, 23:00
Wera znam osoby które biorą Cital powyżej 4 lat i nikt z tego co wiem
nie uzależnił sie od leków na nerwicę czy depresje

inez3 podpisuje się pod tym co napisałaś
Podpis usunięty przez administratora.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
204
Dołączył(a)
17 maja 2007, 21:14
Lokalizacja
Planeta Zwana Ziemią :)

przez Wera 14 cze 2007, 19:07
już nie zażywam Citalu teraz przyszedł czas na seroxat ale boję się reakcji organizmu na ten lek,pozdr :smile:
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
18 cze 2006, 19:35
Lokalizacja
Śląsk

re

Avatar użytkownika
przez AronFtv 14 cze 2007, 19:12
no to powodzenia w obserwacjach :P
Będzie dobrze na pewno nie po dniu ale nawet jeśli chodzi reakcje na lek to i tak dopiero po jakiś 24 godzinach po wtedy lek zadziała w 100%
Pozdrawiam Cieplutko
Podpis usunięty przez administratora.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
204
Dołączył(a)
17 maja 2007, 21:14
Lokalizacja
Planeta Zwana Ziemią :)

przez Wera 14 cze 2007, 19:39
dzięki za słowa otuchy,pozdr :smile:
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
18 cze 2006, 19:35
Lokalizacja
Śląsk

przez pawelcz 21 cze 2007, 00:35
Tydzien temu odstawilem cital zgodnie z zaleceniem lakarza ale tu ja kna zlosc zwalilo mi sie tyle problemow, ze od kilku dni ma zawirowania w glowie - takie nachodzace zawroty i napiecie. Czy to moze byc efekt odstawienny? Ile to potrwac moze? A tak bylo cudownie przez te 6mies, staralem sie regulowac sowje sprawy i walczyc z nerwica nie tylko samymi lekami. Czy to mozliwe ze to tylko efekt odstawienny i ze to minie calkowicie?
ps. cital brale mprzez 6mies po 1 tabletce, ostatnie 20tabletek po polowce.
Offline
Posty
145
Dołączył(a)
02 paź 2006, 15:32

hej

przez Carla 07 lip 2007, 16:27
Ja miałam okropne kołatania serca, mdłości i bóle brzucha. Kolejny lek nie dla mnie...
Offline
Posty
33
Dołączył(a)
22 maja 2007, 01:20
Lokalizacja
Toruń

Avatar użytkownika
przez Ccv 07 lip 2007, 23:53
A mi Cital pomógł.. po wielu nieudanych próbach z innymi lekami.
Avatar użytkownika
Ccv
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
05 lip 2007, 17:46

Avatar użytkownika
przez faiter 08 lip 2007, 00:29
Ja podczas wizyty w gabinecie prosiłem o jakiś "łagodny" i nieuzależniający lek - lekarz zapisał mi właśnie cital. Powiedział też, że powinienem go brać conajmniej przez kilka miesięcy, a pierwsze efekty zauważa się po 1-2 tygodni.
Dziś rano wziąłem pierwszą "dawkę" - 20 mg. Z oczywistych względów nie wypowiem się na temat jego działania, jednak zauważyłem chwilowy, niegroźny efekt uboczny - suchość w ustach. Trochę też byłem senny, ale nie wiem czy to działanie leku, czy też efekt "zawalonej" przeze mnie nocy ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
68
Dołączył(a)
22 mar 2007, 00:32
Lokalizacja
Pomorze

Avatar użytkownika
przez faiter 11 lip 2007, 23:49
Mimo, że biorę cital dopiero od paru dni to już odczuwam jego działanie. Jestem jakby w stanie lekkiego pobudzenia i euforii. Z tego powodu przez ostanie dwie noce miałem kłopoty z zaśnięciem, więc ograniczyłem sobie dawkę do połówek - chciałbym się dziś w końcu wyspać... :?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
68
Dołączył(a)
22 mar 2007, 00:32
Lokalizacja
Pomorze

CITALOPRAM (Citaxin,Cital,Aurex,Citabax)

przez KasiAA 19 lip 2007, 15:54
Witam serdecznie. Chcialam spytac czy ktokolwiek z Was slyszal o tym leku? Pozdrawiam.
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
14 lip 2007, 17:10

Czy tak ma być?!

przez kotek11111 19 lip 2007, 19:53
Od 6 lipca przyjmuję Cilon. Pierwsze dni były tragiczne :cry: Całe dnie chodziłam senna, ziewałam, czułam się jakoś tak dziwnie, obco (coś w stylu derealizacji) .....Po 14 dniach od zażycia pierwszej tabletki jest lepiej niż na początku (nie jestem już taka senna, znużona) ale ciągle boli mnie głowa i NIE MOGĘ w nocy spać! Nigdy jeszcze nie miałąm takiej bezsenności! Wizytę u psychiatry mam dopiero 7 sierpnia i boje się, że do tego czasu poprostu nie wytrzymam! Oprócz Cilonu mam też brać afobam doraźnie. Staram się go brać naprawdę żadko bo boję się uzależnienia ale jak go nie wezmę to zasypiam o 3 w nocy i budzę się o 7 rano....Nie wiem ile tak wytrzymam śpiąc 4 godziny na dobę....
Pierwszy raz w życiu biorę tabletki z grupy SSRI. Przed Cilonem dostałąm fluoksytynę, brałam ją tydzień czasu ale miałam takie jazdy, że lekarz kazał odstawić. Po Cilonie jest lepiej, nie leżę już całe dnie w łóżku jak warzywo ( a tak było jak brałam fluoksytynę) ale ten ból gówy (czuję się tak jakby mnie coś ściskało za głowę :shock: ) i ta bezsenność....Wiem, że 14 dni to jeszcze za mało aby stwierdzić czy dany lek z grupy SSRI jest odpowiedni ale ja już naprawdę mam momentami dość....
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
30 cze 2007, 19:42

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 31 gości

Przeskocz do