CITALOPRAM (Cipramil,Citaxin,Cital,Citalec,Citabax,Citronil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy citalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
71
63%

Nie
29
26%

Zaszkodził
13
12%

 
Liczba głosów : 113

CIPRAMIL (Citalopram-Citaxin,Cital,Aurex,Citabax)

przez Shadowmere 27 mar 2011, 12:55
Tyle kasy za takie nic!
To już mój ukochany seroxat (czyli oryginał) jest tańszy ..i o klasę skuteczniejszy..
Shadowmere
Offline

CIPRAMIL (Citalopram-Citaxin,Cital,Aurex,Citabax)

przez Zenonek 27 mar 2011, 13:49
Jest to pelnoprawny SSRI , nie odstajacy od innych, mocny i selektywny. Zaleta tego leku jest to, ze czesto reguluje sen.

Seroxat jest wedlug mnie lepszym lekiem, w ogole moze nawet najlepszym SSRI, ale ma tez wady, wiadomo jakie - nielatwe odstawianie i wdrazanie.

Statstycznie wedlug badan najskuteczniejszym lekiem SSRI jest Escitalopram.
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

CIPRAMIL (Citalopram-Citaxin,Cital,Aurex,Citabax)

przez Zenonek 27 mar 2011, 14:14
Moge tylko powiedziec to co sam wiesz, ale czasami dobrze to przeczytac...moze to oznaczac, ze lek zadziala za pare tygodni, wiec wytrwaj.

Co najwyzej wspomoz sie Alpro , pamietam ,ze mowiles , ze masz zapas.

A co z Gabitrilem ? Probowales ?
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

CIPRAMIL (Citalopram-Citaxin,Cital,Aurex,Citabax)

przez Zenonek 27 mar 2011, 15:41
Marek77,


Powiem Ci, ze u mnie Cipramil przez pierwsze 3-10 dni tez spowodowal pogorszenie, tzn rzeczy, depresja wrocila, pewne mysli wrocily, ale juz od kilku dni jest OK, wiec wytrzymaj.

Przeciez sam doskonale wiesz, ze Esci to statystycznie najskuteczniejszy SSRI, o ile mozemy wierzyc tym badaniom...?
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

CITALOPRAM (Citaxin,Cital,Aurex,Citabax)

przez onaa27 04 kwi 2011, 13:16
Wiatajcie :great: ja takze funkcjonuje normalnie dzieki Citalopramowi.Biore go juz prawie 4 lata obecnie jestem na etapie odstawiania.Jak czytam co pisza ludzie na temat tego leku to az sama sie dziwie.Jak ja zaczelam go brac bylo okropnie przez jakies 4- 6 tygodni pierwszego dnia jak wzielam 10mg zdretwialy mi stopy i dlonie,duzo spalam przez pierwsze kilka tygodni bedac na tym leku,czulam sie jak nacpana szczeze mowiac i nie mialam na nic sily.Czytajcie ulotki lekow ktore bierzecie tam jest wszystko napisane,a citalopram jest lekiem do ktorego trzeba cierpliwosci niestety :).
Co do mojego odstawienia lekarz zalecil zejscie z 20mg na 15mg po miesiacu na 10mg i po miesiacu na 5mg.Schodzac wiem ze 20mg mnie jakby spowalnialo,zamulalo dobrze sie czulam na 15mg na 10mg a na 5 mg super tylko nie zgodzilam sie z jedna rzecza z lekarzem chcial zebym po prostu biorac 5mg jak opakowanie sie skonczy to i koniec,wiec ja pobralam 5mg miesiac a tabletki ktore mi zostaly rozlozylam sobie nastepujaco: 1 tydz co 1 dzien,1 tydz co 2 dzien,1 tydz co 3 dzien,co 4,5,6,7 i koniec.
Wszystko bylo wpozadku jak bralam co 1dzien i co 2 dzien jak pierwszy raz wzielam co 3 dzien pojawily sie zawroty glowy i lekkie zamulenie,ale ja kontynuuje swoj plan najwyzej tydzien dluzej bede na co 3 dzien zeby jeszcze wolniej schodzic.Czy te zawroty ktore mnie dopadly i zamulenie to sa skutki odstawienne??
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
04 kwi 2011, 12:59

CITALOPRAM (Citaxin,Cital,Aurex,Citabax)

przez 19baron20 08 kwi 2011, 21:17
witam, Cierpię na silną nerwice serca. Biorę już ponad rok citabax i atenolol, wszystko było przez ten czas dobrze a nawet pięknie ale od paru dni wszystko wróciło, serce mi wali jak dzwon do tego "szarpnięcia" POMOŻCIE! :(( Dodam jeszcze że przez ten ostatni czas w ogóle się nie nerwowalem. Czy ten lek przestał działać czy co? :why: :why: :why: :why:
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
28 sie 2010, 13:14

CITAL (Citalopram-Citaxin,Aurex,Citabax,Citronil)

przez yarosh 01 maja 2011, 23:06
kurka,
Biorę Citalopram (Citronil) pół roku i w kwestii apetytu BEZ ZMIAN.
Offline
Posty
18
Dołączył(a)
06 lip 2009, 17:09

CITAL (Citalopram-Citaxin,Aurex,Citabax,Citronil).

przez bezunia_wj 10 maja 2011, 18:48
witajcie.. czy po 3 miesiacach na citronilu 10mg mozliwe jest , ze dawka moze byc za mała.. ? wszystko bylo ok do 2. 5 miesiaca stosowania a teraz jak na hustawce, raz dobre samopoczucie a raz do nieczego, przy czym w drugiej polowie dnia czuje sie lepiej..
Ostatnio edytowano 10 maja 2011, 20:11 przez *Monika*, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono wątki z uwagi na tematykę Twojego postu
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
07 maja 2011, 14:42

CITAL (Citalopram-Citaxin,Aurex,Citabax,Citronil).

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 10 maja 2011, 18:50
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

CITAL (Citalopram-Citaxin,Aurex,Citabax,Citronil).

przez bezunia_wj 10 maja 2011, 18:51
dodam, ze lecze sie na nerwice, leki mineły i ogolnie lek mi pomogł ale sa dni kiedy nic mie sie nie chce, zle sie czuje, boli głowa, nie mam ochoty na nic, tylko polozyc sie i tak lezec.. i własnie zastanawiam sie dlatego czy lek mogł przestac działac skoro swoje pełne działanie rozwija nawet po 3 miesiacach.. nie wiem co o tym myslec..
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
07 maja 2011, 14:42

CITAL (Citalopram-Citaxin,Aurex,Citabax,Citronil).

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 10 maja 2011, 18:52
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

CITAL (Citalopram-Citaxin,Aurex,Citabax,Citronil).

przez bezunia_wj 10 maja 2011, 20:10
dzięki.. czasami mysle, ze lepiej było nie zaczynac leczenia..tylko próbowac jakos wyjsc z tego..
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
07 maja 2011, 14:42

CITABAX (Citalopram-Citaxin,Cital,Cilon,Aurex)

Avatar użytkownika
przez carmen1988 11 maja 2011, 20:35
Psychiatra wczoraj przepisała mi dawkę 20 mg. Tydzień po pół tabletki, potem już po jednej rano, za miesiąc kontrola. Jestem ciekawa bardzo wyników. Wiem,że będą najwcześniej za 3 tygodnie, ale i tak już bym chciała je widzieć.
nerwica wegetatywna
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3473
Dołączył(a)
07 lut 2011, 20:50
Lokalizacja
Poznań

CITAL (Citalopram-Citaxin,Aurex,Citabax,Citronil)

przez poli78 24 maja 2011, 21:14
witam wszytskich :)
od ponad roku biore Cital. przepisany został na typowe oznaki stanu depresyjnego z lękami.. w pierwszych dniach brania leku mialam typowo ulotkowe objawy meeega bóle glowy, sennosc moglam spac calymi dniami,oczywiscie brak apetytu i automatyczny spadek wagi ale to nasapilo po pierwszym miesiacu zażywania leku. figura na lato jak znalazl ;) najwieksza poprawe samopoczucia poczulam po 3 miesiacach jesuuu jak mi bylo cudownie swiat byl piekny bez najmniejszych problemow wszytsko mialam gleboko w d..pie, mialam niesamowita latwosc nawiazywania wszelkich kontaktow z ludzmi tryskalam humorem, dowcipem i ogolnie bylam dusza towarzystwa :) po depresji najmniejzego sladu. taki stan mialam przez jakies 8-9mies brania leku. potem nastapilo jakby wyciszenie tych emocji i bycie w takim stanie w ktorym nie bylo mi ani dobrze ani zle poprostu taki constans, potem jednak czulam totalne odgrodzenie od emocji bylo mi wszytsko jedno.. tearaz ju po ponad15 mies przyjmowania leku odstawaim..najpierw przeszlam na polowki ktore bralam ponad 2 tyg nastepnie biore pol tabletki co drugi dzien .. bywa roznie raczej gorzej niz lepiej wracaja stany depresyjne, znowu wrocily te same mysli, te same problemy... mam wrazenie ze jestem gdziec ycofana nie potrzebuje kontaktu z ludzmi jestm mega samotnikiem.. strasznie jestem nerwowa potrafi mnie wyprowadzic z rownowagi drobnostka..jest inaczej, teraz bedac wsrod ludzi zastanawiam sie nad kazdym slowem nie wiem jak jestem odbierana zastanawiam sie nad wszytskim, nie mam tej spontanicznosci ktora mialam chocby rok temu... a co bedzie jak skoncza sie polowki ostatniego listka opakowania?
psychiatrzy twierdza ze nie ma syndromu odstawiennego guzik prawda...
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
24 maja 2011, 20:56

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości

Przeskocz do