CITALOPRAM (Cipramil,Citaxin,Cital,Citalec,Citabax,Citronil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy citalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
71
63%

Nie
29
26%

Zaszkodził
13
12%

 
Liczba głosów : 113

Re: Citabax

przez stardoll 22 lis 2010, 01:19
marko.1 napisał(a):A jaki lek Ci pomógł?


paroksetyna
co nie znaczy, ze Tobie to pomoze....
stardoll
Offline

Spadek libido

przez leonidas 23 lis 2010, 01:34
Niech mi ktoś powie jak sobie z tym radzicie, ja biorę citabax i u mnie kompletne dno miałem 2 razy ostatnio z laskami ,,spotkania" i bez efektu końcowego. Masakra ;P hehehehe
Ostatnio edytowano 23 lis 2010, 02:42 przez Gość, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączone z istniejącym tematem.
Offline
Posty
70
Dołączył(a)
14 lip 2010, 21:30

Re: Spadek libido

przez stardoll 23 lis 2010, 03:17
leonidas napisał(a):Niech mi ktoś powie jak sobie z tym radzicie, ja biorę citabax i u mnie kompletne dno miałem 2 razy ostatnio z laskami ,,spotkania" i bez efektu końcowego. Masakra ;P hehehehe


czyli randki masz nieudane po citabaxie? :mrgreen:
stardoll
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Citabax

przez marko.1 23 lis 2010, 12:31
jeżeli masz ochotę na randki , to nie jest żle, mi już jest to obojętne
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
08 lis 2010, 21:48

Re: Citabax

przez leonidas 23 lis 2010, 13:31
no powiedzmy końcowy efekt. Założyłem temat spadek libido ale ktoś mi to tu przeniósł:)
Offline
Posty
70
Dołączył(a)
14 lip 2010, 21:30

Re: Citabax

przez leonidas 23 lis 2010, 19:33
No tak ok, ale i tak nie doczekałem się odpowiedzi. Jeśli chodzi o samą depreche to ogólnie mam wrażenie że już jest całkiem w porzadku u mnie. Dzisiaj lęki mi mijają na całego, wiem, że to nie na stałe od razu, ale jest coraz lepiej, dla mnie lek wydaje się trafionym być:)
Pozdro dla wszystkich:)
Offline
Posty
70
Dołączył(a)
14 lip 2010, 21:30

Re: Cital

Avatar użytkownika
przez Jane Panzram 24 lis 2010, 20:18
Wera napisał(a):ale nie łącz Citalu z gripexem, bo może być nieciekawie jak tak raz zrobiłam i czułam się fatalnie mój psychiatra powiedział, że nie wolno łączyć antydepresntów z tym lekiem

co! :time: ja właśnie dopiero co byłam chora i brałam gripex przez 5 dni w miarę regularnie - nie miałam jakichś jazd ani nic. Jakichś odchyłów nie odnotowałam :shock: głupi to ma szczęście... bo nie wiedziałam, że tego nie należy łączyć
cital biorę gdzieś tak od 3-4 latek, 20mg wieczorem
Avatar użytkownika
Offline
Posty
12
Dołączył(a)
23 lis 2010, 13:43

Re: Cital

przez Wera 24 lis 2010, 20:31
wiesz, każdy reaguje inaczej, jeżeli chodzi o gripex to nawet na ulotce pisze, że nie powinno się łączyć z antydepresantami, ja czułam się okropnie, widocznie na Ciebie te leki tak nie działają, pozdr........
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
18 cze 2006, 19:35
Lokalizacja
Śląsk

Re: Citabax

przez MARZENA 34 26 lis 2010, 20:55
czesc od mc biore citabax 1/2 tab rano bylo ok a od tygodnia jest mi caly czas niedobrze czy ktos wie czy to minie czy oznaza t ze lek dlamnie jest do bani.
Offline
Posty
35
Dołączył(a)
20 sie 2010, 22:30

Re: Citabax

przez leonidas 26 lis 2010, 22:05
Spokojnie musisz być cierpliwa, takie wahania nastroju mogą się jeszcze długo utrzymywać, jeśli mimo to przez dłuższy czas nie będzie poprawy to poproś o większą dawkę ja biorę aktualnie 40 a zaczynałem od 20. I tak jak mówie ze spokojem bo ja do tej pory mam czasami takie dni że sobie myślę że lek do bani a zaraz jak mi lęki przechodzą mówie lek trafiony. heheheh taka sinusoida ale i tak jest zdecydowanie na plus:)
Offline
Posty
70
Dołączył(a)
14 lip 2010, 21:30

Re: Citabax

przez stardoll 26 lis 2010, 22:17
MARZENA 34 napisał(a):czesc od mc biore citabax 1/2 tab rano bylo ok a od tygodnia jest mi caly czas niedobrze czy ktos wie czy to minie czy oznaza t ze lek dlamnie jest do bani.


zalezy jak bardzo "niedobrze" Ci jest. Czy niedobrze fizycznie czy psychicznie czy &. Mi było tak zle na tym leku, ze odstawilam.
stardoll
Offline

Re: Citabax

przez MARZENA 34 29 lis 2010, 22:45
jest mi niedobrze fizycznie wydaje mo sie ze chce chce mi sie wymiotowac teraz to przeszlo ale nie mam ochoty na jedzenie i boje sie ze schudne a i tak jestem szczupla.
Offline
Posty
35
Dołączył(a)
20 sie 2010, 22:30

Re: Citabax

przez uzytkownik 30 lis 2010, 12:53
Norma, też tak miałem na początku - wszystko wróci do normy a i apetyt wzrośnie :)

[Dodane po edycji:]

Ja jadę już na 40 i zaczynam wątrobę czuć...
uzytkownik
Offline

Re: Citabax

przez MARZENA 34 30 lis 2010, 23:19
ja biore 1/2 tab jutro mam wizzzyte robilam teraz badania aby sprawidzic watrobe.a po jakim czsie wrocil ci apetyt jak bylam na paro to apetyt mialm ale po braniu 6mc przestal mi sluzyc zle sie strasznie czulam
Offline
Posty
35
Dołączył(a)
20 sie 2010, 22:30

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Przeskocz do