CITALOPRAM (Cipramil,Citaxin,Cital,Citalec,Citabax,Citronil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy citalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
71
63%

Nie
29
26%

Zaszkodził
13
12%

 
Liczba głosów : 113

Re: Cital

przez kacha73 11 lis 2010, 14:37
To super.A jakie bierzesz,jeśli mogę zapytać?Czy powinnam brać jakieś słabsze?
Offline
Posty
20
Dołączył(a)
20 paź 2010, 12:40

Re: Cital

przez Wera 11 lis 2010, 14:51
biorę ibuprom max albo appap max ale nie łącz Citalu z gripexem, bo może być nieciekawie jak tak raz zrobiłam i czułam się fatalnie mój psychiatra powiedział, że nie wolno łączyć antydepresntów z tym lekiem
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
18 cze 2006, 19:35
Lokalizacja
Śląsk

Re: Citabax

przez nnn 15 lis 2010, 17:54
do leku można też dorzucić jakiś sport. Ja lubię bieganie.
nnn
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Citabax

Avatar użytkownika
przez Kanashimi 15 lis 2010, 23:41
Ja biorę od paru dni. Jak na razie połówki, ale niedługo pewnie przejdę na pełną dawkę.
Jak na razie wydawało mi się, że mam tak jakby trochę więcej energii, ale nerwy i lęki nadal są. No ale to dopiero początek, to wiadomo.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
146
Dołączył(a)
01 sty 2010, 21:13
Lokalizacja
Warszawa

Re: Citabax

przez uzytkownik 17 lis 2010, 16:53
No ja po małych przejściach z 10 (za mało), jestem na 20, ale zapewne będzie zwiększenie do 40, gdyż lęki wracają po okresie, jako takiej, stabilizacji - leczenie trwa coś ok. 2 miesięcy.
Odnośnie energii - potwierdzam, ale to jest nadmierne pobudzenie, dlatego też na wieczór mam mianserynę (aktualnie 30 - 10 i 20 było za mało, się budziłem co chwilę w nocy, cały czas napięcie, lęk itd.), która likwiduje to pobudzenie i usypia dosłownie w 10 minut ;)

U mnie początek leczenia (szczególnie pierwsze dni) to było DOSŁOWNIE na przemian dzień takiego luzu, którego nie odczuwałem od lat, dnia następnego koszmar jeszcze gorszy niż przed leczeniem. Niestety początki są fatalne, dlatego też proponuję doraźnie Tranxene 10mg co 2-3 dni (jeśli jest w ogóle taka potrzeba!), który pomaga podczas początkowego okresu leczenia i ustabilizowania się dawek we krwi i w wyjątkowych stanach lękowych.

Podsumowując moją sytuację:
Rano - Citabax 20mg
Wieczorem - Mianseryna (Miansec, Deprexolet) 30mg
Doraźnie i przy zmianie dawek (u mnie zawsze jest kocioł lękowy przy zmianach) - Tranxene 10mg

Oprócz tego polecam za dnia 2 Perseny forte (kapsułki) - niby nic, ale zawsze ciut lepiej człowiek się czuje.

Dodam tylko, że u mnie zostały tylko bliżej nieokreślone lęki (uogólnione), które i tak zanikały (dlatego też pewnie będzie zwiększenie dawki, gdyż znowu się pojawiają) - minęły wszystkie natręctwa odnośnie agresji, ostrych przedmiotów, itd. Lęk napadowy też zażegnałem bardzo szybko. Praktycznie od razu zniknął z początkiem leczenia.
uzytkownik
Offline

Re: Citabax

Avatar użytkownika
przez Kanashimi 17 lis 2010, 18:38
O, to lek w miarę skutkuje tak?

No właśnie ja też tak zauważyłam, że jak biorę ( a to właśnie początki) to raz jest lepiej i wtedy działam naprawdę świetnie, a raz gorzej i wtedy jestem zdołowana, zdenerwowana. itp.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
146
Dołączył(a)
01 sty 2010, 21:13
Lokalizacja
Warszawa

Re: Citabax

przez uzytkownik 18 lis 2010, 12:01
U mnie działa skutecznie. Znaczną poprawę powinnaś odczuć ok. 10. dnia leczenia i wtedy też zakończy się "skakanie" umysłu ze skrajności w skrajność. Przynajmniej u mnie tak było.
uzytkownik
Offline

Re: Citabax

Avatar użytkownika
przez Kanashimi 18 lis 2010, 16:55
Dzisiaj się fatalnie czułam rano, pewnie od tego leku.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
146
Dołączył(a)
01 sty 2010, 21:13
Lokalizacja
Warszawa

Re: Citabax

przez uzytkownik 18 lis 2010, 17:13
A co Ci dolegało? Jakie objawy?
uzytkownik
Offline

Re: Citabax

przez MARZENA 34 18 lis 2010, 20:41
czesc ja biore 1/2 tab od miesieca dolaczylam do tego krioterapie i bardzo dobrze sie czuje nie jestwm tak nerwowa nerwobole ustapily.ale jesc mi sie nie chce i boje sie ze schudne za duzo
Offline
Posty
35
Dołączył(a)
20 sie 2010, 22:30

Re: Citabax

Avatar użytkownika
przez Kanashimi 18 lis 2010, 22:38
uzytkownik napisał(a):A co Ci dolegało? Jakie objawy?


Ogólnie mdłości, złe samopoczucie, niesmak w buzi, ból brzucha. :/
Avatar użytkownika
Offline
Posty
146
Dołączył(a)
01 sty 2010, 21:13
Lokalizacja
Warszawa

Citabax

przez marko.1 21 lis 2010, 19:57
Biorę citabax od lipca 20mg dziennie, ale nie czułem poprawy, od dwóch tygodni zgodnie z zaleceniami lekarza któremu mówiłem że nie czuję sie lepiej biorę 30mg , i jak na razie lęki niepokój smutek i brak motywacji i chęci do życia, ja nie czuję życia tak jakby mnie już nie było. Lekarz mówi mi że te tabletki na pewno działają, ale ja tego nie czuję, czy ktoś z was tak samo ma czy mam być cierpliwy i czekać aż to się zmieni? proszę o pomoc
Ostatnio edytowano 22 lis 2010, 01:43 przez Gość, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączone z istniejącym tematem.
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
08 lis 2010, 21:48

Re: Citabax

przez stardoll 21 lis 2010, 20:59
Jest juz watek o tym leku, mogłeś tam zadać pytanie.

Nie jest powiedziane, ze te tabletki na pewno zadziałają. Dla mnie ten lek był np. całkowicie do bani.
Poczekaj jeszcze trochę, jeśli nic nie pomoże to może lekarz zwiększy jeszcze bardziej dawkę? Jak maxymalna dawka nie bedzie na Ciebie dzialac to chyba bedzie pora zmienic lek. Ale oczywiscie o tym wszytskim zadecyduje LEKARZ.
stardoll
Offline

Re: Citabax

przez marko.1 22 lis 2010, 01:17
A jaki lek Ci pomógł?
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
08 lis 2010, 21:48

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Przeskocz do