CITALOPRAM (Cipramil,Citaxin,Cital,Citalec,Citabax,Citronil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy citalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
71
63%

Nie
29
26%

Zaszkodził
13
12%

 
Liczba głosów : 113

Re: Cital

Avatar użytkownika
przez Kirian 20 maja 2010, 11:01
Obecnie 3/4 tabletki.
[url]www.lekomanka.pl[/url] - ciekawy blog pisany przez osobę, która jak ja ma problem z uzależnieniem od leków nasennych i cierpi na depresję. Fajnie się czyta.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
86
Dołączył(a)
02 maja 2010, 15:52
Lokalizacja
Czarna Otchłań

Re: Cital

przez zdesper 20 maja 2010, 12:49
czyli 15 mg;) No dla mnie taka ilosc to zdecydowanie za duzo:) Przeciwlękowego dzialania nie mam juz nawet na 5 mg ale dochodzi do tego totalnie rozkojarzenie i utrata myslenia;P.Na 2.5 lękow tez nie ma aczkolwiek myślenie nie wróciło do tego sprzed przyjmowania citalopramu...
zdesper
Offline

Re: Cital

Avatar użytkownika
przez Kirian 21 maja 2010, 11:21
Osobiście preferuję rozkojarzenie ;] Gdy miałam napady paniki i lęku, to do racjonalnego i trzeźwego myślenia też było mi daleko. Jeśli Ty, pomimo lęków, zachowywałeś trzeźwość umysłu, to może zrezygnuj z leczenia farmakologicznego, które Cię nie satysfakcjonuje (w końcu sporo leków brałeś i żaden nie był dobry).
[url]www.lekomanka.pl[/url] - ciekawy blog pisany przez osobę, która jak ja ma problem z uzależnieniem od leków nasennych i cierpi na depresję. Fajnie się czyta.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
86
Dołączył(a)
02 maja 2010, 15:52
Lokalizacja
Czarna Otchłań

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Cital

przez zdesper 21 maja 2010, 11:55
Średnio z tym mysleniem.Póki co musze jakos uporac się z tymi bólami mięsniowymi i napięciem karku.Jeżeli nie rozwiąze tego problemu to nigdy nie będzie dobrze..
zdesper
Offline

Re: Citabax

przez kamyczkownia 08 cze 2010, 22:09
Biorę citabax już od miesiąca, codziennie na noc tabletka 20 mg. Na początku łączyłam to jeszcze z xanaxem, ale właśnie go odstawiam. Pierwsze kilka dni było dosyć ciężkie, byłam bardzo senna, zmęczona. Ale
potem było już tylko lepiej. To prawda że osłabia koncentrację, jestem trochę roztrzepana. Ale poza tym nie ma zbyt dużych skutków ubocznych. Dziś lekarz zwiększył dawkę do 40 stki - na miesiąc. Zobaczymy jak to będzie. Życzę wszystkim dużo optymizmu :)
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
08 cze 2010, 22:00

Re: Citabax

przez ulica_sezamkowa 13 cze 2010, 14:54
a co jestli ktoś brał amfetamine/metafetamite(nie jest pewna) dobę temu? moja kolezanka wzięła i zastanawia się czy może wziąć dzisiaj te tabletki, bo leczy się od miesiąca i nie chce przerywać?
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
03 lis 2009, 20:05

problem z Citalopramem ://///

Avatar użytkownika
przez wazniak 15 cze 2010, 12:25
jestem na tym leku juz 6 tydzien. nerwica lekowa niby minela... nie mam zadnych atakow. niestety pojawil sie pewien inny problem - jestem strasznie senny, pijany, nieobecny. Wkurza mnie to uczucie, gdyz czuje sie strasznie niepewnie majac wyjsc gdzies na ulice :// lekarz kazal obnizyc dawke z 10mg do 5mg..

mial ktos podobnie ? boje sie ze te leki sa zbyt silne?! nie mam zadnego dola zwiazanego z sensem zycia itp, jedyne co mialem to straszne ataki leku.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
93
Dołączył(a)
18 sty 2010, 18:33
Lokalizacja
Poznań ;)

Re: problem z Citalopramem ://///

Avatar użytkownika
przez tet 15 cze 2010, 13:56
to jeden z powodów, dla których odstawiłam citalopram. 5 mg to naprawdę mało, powinno się poprawić
Avatar użytkownika
tet
Offline
Posty
683
Dołączył(a)
21 wrz 2009, 11:56

Re: problem z Citalopramem ://///

Avatar użytkownika
przez wazniak 15 cze 2010, 14:59
aa czyli nie jestem sam :) kurcze jak wychodzic z domu samemu gdzies daleko, gdy czlowiek jest tak OTUMIONY :P przeciez otumienie powoduje niepewnosc a niepewnosc powoduje lęk... dziwne te lekarstwo
Avatar użytkownika
Offline
Posty
93
Dołączył(a)
18 sty 2010, 18:33
Lokalizacja
Poznań ;)

Re: problem z Citalopramem ://///

Avatar użytkownika
przez wazniak 18 cze 2010, 13:22
no wiec po konsultacji z Pania Doktor podjelismy decyzje o zmianie dawki Citalu z 10 do 5 mg... juz 3 dzien dawka 5mg

wrazenia:

mysli - super
humor - super
otumienie - mniejsze, wiem juz co sie dzieje i jestem bardziej trzezwy :) yes yes yes ;)

ale.... nic mi sie nie chce :P i mdli, caly czas mam wrazenie ze zaraz zwymiotuje

jak dlugo to potrwa ? ktos ma jakies doswiadczenia ?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
93
Dołączył(a)
18 sty 2010, 18:33
Lokalizacja
Poznań ;)

Re: problem z Citalopramem ://///

Avatar użytkownika
przez tet 18 cze 2010, 19:33
tu masz trochę o tych lekach:

http://www.nerwica.com/citabax-t10356.html
http://www.nerwica.com/cital-t1000.html

mdłości dokuczały mi zwłaszcza na początku, można się przyzwyczaić tym bardziej że waga spada ;)
jeśli chodzi o otumanienie to towarzyszyło mi niestety cały czas, natomiast lek faktycznie dość skutecznie niwelował lęki.
Avatar użytkownika
tet
Offline
Posty
683
Dołączył(a)
21 wrz 2009, 11:56

Re: problem z Citalopramem ://///

Avatar użytkownika
przez wazniak 18 cze 2010, 20:27
dokladnie - lekow 0, doslownie brak :) jest super pod tym wzgledem. ale otumienie jest straszne.


tracenie na wadze? :P ja jem za 10 osob :P doslownie pochlaniam wszystko co jest:P

ale zmniejszenie dawki ....cos okropnego, doslownie masakra, glowa boli, zawroty, ciagle glodny chodze:P ale psychicznie duzo duzo duzooo lepiej mimo wszystko :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
93
Dołączył(a)
18 sty 2010, 18:33
Lokalizacja
Poznań ;)

Re: Cital

przez cucumis1 18 cze 2010, 21:49
cześć!
lekarz przepisal mi CITALOPRAM 20mg.W aptece tego nie bylo i zamiast tego kupilam CITAL.Aptekarki twierdzily, ze jest to ten sam sklad i ten sam lek tylko pod inną nazwą (zamiennik).
Jak myślicie, czy powinnam to brać?Wydalam 80zł:(
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
18 cze 2010, 21:45

Re: Cital

przez montechristo 18 cze 2010, 22:00
cucumis1 napisał(a):cześć!
lekarz przepisal mi CITALOPRAM 20mg.W aptece tego nie bylo i zamiast tego kupilam CITAL.Aptekarki twierdzily, ze jest to ten sam sklad i ten sam lek tylko pod inną nazwą (zamiennik).
Jak myślicie, czy powinnam to brać?Wydalam 80zł:(



CITAL - wyłączył mi jakiekolwiek zainteresowanie sexem!!!!!!!!!
Offline
Posty
753
Dołączył(a)
08 gru 2009, 15:27

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 7 gości

Przeskocz do