CITALOPRAM (Cipramil,Citaxin,Cital,Citalec,Citabax,Citronil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy citalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
71
63%

Nie
29
26%

Zaszkodził
13
12%

 
Liczba głosów : 113

Re: Citalopram

przez Michaal 13 sie 2009, 13:41
Odnosnie alkoholu to podczas kuracji normalnie imprezowalem, pilem w prawie kazdy weekend alkohol (czasem naprawde duze ilosci) i nigdy mi nic nie bylo. Leki z grupy SSRI nie koliduja w zaden sposob z alkoholem.
Offline
Posty
44
Dołączył(a)
21 lut 2009, 15:05

Re: Citalopram

przez myszek 14 sie 2009, 09:56
1.dalej to bierzesz?
2.dlugo to brales?
3. pomogło?
4. ile czasu mineło od 1szej dawki zanim zadziałało?

byłabym bardzo wdzięczna za odpowiedzi...
Offline
Posty
29
Dołączył(a)
12 sie 2009, 13:03

Re: Citabax

przez ksia 14 sie 2009, 10:41
witam,
stosuję citabax 20 dokładnie miesiąc i w czasie między okresem czułam poprawę, natomiast przed i w trakcie nic się nie zmieniło...wciąż jestem smutna,placzliwa,zrezygnowana i wszystkiego się boję...a najbardziej to innych ludzi,poniewaz wbrew pozorom jest b.wrazliwa;/ no i mysli samobojcze mnie mecza:(
Działania niepożadane mam takie jak:potliwość,zmęczenie,mdłości,sennosc-padam ok.22,budze się w nocy i ok.8 wstaję...póki są wakacje nie jest to uciążliwe,ale gdy zacznie się rok akademicki może być niewesoło.
czy ktoś z Was wyleczyl się z nadwrażliwosci, fobii społecznej?bo obawiam się,ze niestety na nią cierpię,poza depresją..:(
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
14 sie 2009, 10:25

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Citabax

przez myszek 14 sie 2009, 11:35
witajcie. błagam o parę odpowiedzi...

1. czy po tym się tyje?????? lub zwieksza apetyt. bardzo to dla mnie ważne czy komukolwiek zdarzyło się po tym przytyć?

2. czy mogę brać pigułki antykoncepcyjne?

3. biorę to juz ponad miesiać... jak długo jeszcze czekac mam aż zacznie się coś poprawiać? choc troche... a u Was ile trwało?

4. co jesli bardzo czesto łączę to z niewielkimi ilościami alkoholu?

błagam o odpowiedzi...
Offline
Posty
29
Dołączył(a)
12 sie 2009, 13:03

Re: Citabax

przez komosa 14 sie 2009, 15:04
1. Jeśli nic takiego nie pisze w skutkach ubocznych (a przed chwila sprawdzałam i nic na ten temat nie wspomniano) to chyba nie ma sie czego obawiać. Na moich obecnych tabletkach które teraz biore pisze, że może zdarzyć się przytycie (co też nie jest powiedziane - a narazie nie zauważyłam żadnej zmiany swej wagi).

2. Tego to ja nie wiem. raczej lekarza sie zapytać powinno (jeśli nie pisze na ulotce informacja na ten temat)

3. Ja odstawilam Citabax zbyt szybko (po 3 tygodniach), żeby widzieć poprawę...

4. Ja łączyłam i nie było fajnie. Lepiej nie igrać, nawet jak bardzo sie chce, a wiem po sobie że to jest raczej trudne... ale warto

Pozdrawiam
Offline
Posty
47
Dołączył(a)
07 lip 2009, 11:31

Re: Citabax

przez myszek 15 sie 2009, 10:35
dziękuję Ci bardzo za odpowiedz! a czy jest tutaj ktoś jeszcze,kto zechciałby się podzielić swoimi wiadomościami/doświadczeniami na ten temat? byłabym ogromnie wdzięczna!!
Offline
Posty
29
Dołączył(a)
12 sie 2009, 13:03

Re: Citalopram

przez Michaal 15 sie 2009, 13:01
1,2. Bralem od 2003 do 2006 roku
3. To byly najlepsze lata mojego zycia, jednak nie jestem pewien czy do konca za sprawa samego leku. Tydzien po tym jak zaczalem go przyjmowac poznalem kogos kto odmienil moje zycie i sam nie wiem co mialo wiekszy wplyw na moja zmiane, ktora byla ogromna.
4. Z tego co pamietam to jakies 3 tygodnie moze 4.


Po trzech latach lek przestal dzialac, obecnie jest chyba jeszcze gorzej niz bylo kiedys.
Offline
Posty
44
Dołączył(a)
21 lut 2009, 15:05

Re: Citalopram

przez Megx 15 sie 2009, 21:09
Myszek ja biore Citalapram od 2007r. Nie przytylam, biore tabletki antykoncepcyjne, pije alkohol. Srednio tabletki osiagaja pelne dzialanie okolo 6 do 8 tygodni ale pierwsze efekty zauwazalne sa po okolo 3tyg.
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
12 gru 2008, 12:49
Lokalizacja
England

Re: Citabax

przez myszek 16 sie 2009, 08:13
mnie to niestety na apetyt nie wpkywa(boje sie czy przypadkiem nawet nie zwieksza go) :(
Offline
Posty
29
Dołączył(a)
12 sie 2009, 13:03

Re: Citalopram

przez myszek 16 sie 2009, 08:14
no to dziwne nieco bo ja juz ponad 4 tyg biore i za brdzo nie widze poprawy:(


michael dlaczego u Ciebie jest jeszcze gorzej o ile mozna spytac?
Offline
Posty
29
Dołączył(a)
12 sie 2009, 13:03

Re: Citalopram

przez Michaal 16 sie 2009, 13:26
W tej chwili nie biore zadnych lekow (chociaz zapewne zaraz cos zaczne) chodze od roku na terapie, ale czuje sie chyba tylko coraz gorzej. Z drugiej strony ja bardziej cierpie na zaburzenia nerwicowo - lekowe, wiec chorym na typowa depresje ten srodek moze bardziej pomoze.
Offline
Posty
44
Dołączył(a)
21 lut 2009, 15:05

Re: Citabax

przez iwona37 19 sie 2009, 21:47
Ja również dostałam Citabax, ale wcale go nie wzięłam, wiem że powinęłam ale bardzo boję się skutków ubocznych i tycia.
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
17 sie 2009, 22:20

Re: Citabax

przez Kropeczka423 19 sie 2009, 22:20
Ja używam Citabax 20 raz dziennie.Uważam że to dobry lek.
Musze powiedzieć że bardzo poprawił moje samopoczucie,tylko nie odrazu(tak po ok 3 msc)
.Po nim sie nie tyje.Nie wzmaga apetytu.A te skutki uboczne to wyolbrzymiacie.Na początku jest ich troszke przez ok tydzień,lecz potem mijają jak organizm sie przyzwyczai.
Nie skupiajcie sie na tych skutkach ubocznych.Lekarz kazał to trza brac,i będzie dobrze.Zobaczycie :D
Offline
Posty
64
Dołączył(a)
29 sty 2009, 22:56

Re: Citalopram

przez myszek 19 sie 2009, 23:34
mnie raczej nie pomogl... 5 tyg... dzis mi lekarz zmienil na fluoksetyne
Offline
Posty
29
Dołączył(a)
12 sie 2009, 13:03

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 9 gości

Przeskocz do