CITALOPRAM (Cipramil,Citaxin,Cital,Citalec,Citabax,Citronil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy citalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
71
63%

Nie
29
26%

Zaszkodził
13
12%

 
Liczba głosów : 113

Re: Aurex

przez efelina 16 maja 2009, 13:33
Biorę trzeci dzień, pół tabletki 20. Jak na razie koszmar. Jestem śpiąca, otępiała, mdłości, lekki ból głowy, ZIMNO!, mrowienie w nogach, zimne ręce. W nocy też było nieciekawie, jakby kołatanie serca, mrowienie i poty, których naprawdę nie było. Dodatkowo w tle ciągły lęk. Mam nadzieję, że jakoś to przetrwam. Najgorsze jest to, że jestem sama.
Czy mieliście podobne objawy?
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
16 maja 2009, 13:25

Re: Aurex

przez miko84 16 maja 2009, 17:01
Ja miałem podobne objawy jeśli chodzi o zimno - zimne ręce, uczucie zimna, kołatanie serca, poty, mrowienie i to okropne drżenie mięśniowe. Blee... i podobnie reaguję na wszystkie ssri. Mam nadzieję, że Ci to przejdzie po czasie. Mi nie przeszło.
miko84
Offline

Re: Aurex

Avatar użytkownika
przez isj 17 maja 2009, 10:52
Na początku ulotki pisze że nie a pod koniec żeby stopniowo odstawiać bo może być ciężko
Odstawiałem Aurex pod kontrolą lekarza. Absolutnie bezboleśnie.
Samouczek neurologiczno-lekowy, ostatnia aktualizacja: 12.07.2009. Temat: SSRI-wstęp. Serdecznie zapraszam do lektury. Następna prezentacja: sertralina.

Yoyo, bring the condoms, I'm in room 203 50 Cent
Avatar użytkownika
isj
Offline
Posty
816
Dołączył(a)
18 gru 2008, 16:57
Lokalizacja
Z umywalki

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Citabax

przez Simpatico1 23 cze 2009, 16:04
Ja bralem citabax 20 (2 razy dziennie przez pol roku) i nic nie pomoglo...Mialem zapomniec o dziewczynie a zapominam o wszystkim tylko nie o niej...Miewam doly tak jak miewalem...To chyba prawda, ze wszystko zalezy od organizmu-jednym pomaga drugim nie...
Offline
Posty
531
Dołączył(a)
03 sty 2009, 13:15
Lokalizacja
Gdańsk

Citabax

przez patina327 23 cze 2009, 19:29
Witam, dostałam dziś CITABAX. Czy ktoś orientuje się, czy można jednocześnie zażywać chrom organiczny?
Z góry bardzo dziękuję za odpowiedź.
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
23 cze 2009, 18:45

Re: Citabax

Avatar użytkownika
przez StahuPL 08 lip 2009, 15:57
ja biore citabax od dłużeszgo czasu.. nie pomaga.

[Dodane po edycji:]

citabax 30 dodam
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
99
Dołączył(a)
21 cze 2009, 21:18

Re: Citabax

Avatar użytkownika
przez jaaa 29 lip 2009, 19:54
czy mozna zwiekszyc dawke samemu z 20 mg na 30 mg np? jestem za granica i nie mam kontaktu z moim lekarzem

ale to chyba nie tragedia co?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1623
Dołączył(a)
22 sie 2007, 20:40

Re: Citabax

Avatar użytkownika
przez StahuPL 29 lip 2009, 20:42
można, przecież to malutkie daweczki, schizofrenicy biorą czasami 90, 120 mg i tak to jest za mało
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
99
Dołączył(a)
21 cze 2009, 21:18

Re: Citabax

Avatar użytkownika
przez jaaa 29 lip 2009, 20:43
biora citabaxu tyle czy swoich innych lekow?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1623
Dołączył(a)
22 sie 2007, 20:40

Re: Citabax

przez Tru_skawka 12 sie 2009, 11:37
Witam biorę citabax 20 miesiąc ... na razie nie widzę żadnej konkretnej różnicy... mam natomiast skutki uboczne tzn: pocenie się, ciągłe zmęczenie i troszkę problemów ze wstawaniem... niestety napady ciągle się zdarzają i wtedy biorę dodatkowo Atarax niestety wtedy na bank mam problemy ze wstaniem na drugi dzień nieraz mogę przeleżeć do południa :cry: ale czytając wasze posty jestem dobrej myśli w końcu dopiero miesiąc biorę i mam nadzieję że będzie lepiej , tak samo zresztą mówi mi moja lekarka
pozdrawiam muszę się zebrać dziś idę na wizytę
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
29 lip 2009, 23:24

Re: Citabax

przez Grubcia 12 sie 2009, 13:56
Tru_skawka. Miesiac dla Citabaxu to malo.Lek dlugo sie rozkreca pelne dzialanie pojawia sie ok.6-8 tyg leczenia,czasem nawet pozniej
Moze pogadaj z lekarzem o zwiekszeniu dawki do 40mg
Tez po miesiacu,brania citabaxu,czulam tylko sennosc,zmeczenie i nic wiecej,zadnych pozytywow.Moj lekarz chcial mi zwiekszyc do 2tabl.ale sie nie zgodzilam i odstawilam zanim zaczal dzialac,czyli za szybko.
Grubcia
Offline

Re: Citalopram

przez myszek 12 sie 2009, 14:12
witajcie. błagam o dwie odpowiedzi:

- czy po tym się tyje?????? lub zwieksza apetyt.

- czy mogę brać pigułki antykoncepcyjne?


błagam o odpo...
Offline
Posty
29
Dołączył(a)
12 sie 2009, 13:03

Re: Citalopram

przez Michaal 12 sie 2009, 17:32
Bralem dwa lata i nie przytylem nawet kilograma, glodny bardziej tez nie chodzilem.

Mozna brac tabletki.
Offline
Posty
44
Dołączył(a)
21 lut 2009, 15:05

Re: Citalopram

przez myszek 13 sie 2009, 10:25
dziękuję Ci bardzo za odpowiedz!~

1.a czy są tutaj jakieś dziewczyny/kobiety które to brały?

2. czy komukolwiek zdarzyło się po tym przytyć?

3. co jeśli się to dość często łączy z małymi ilościami alkoholu(ale częęęęsto)?
Offline
Posty
29
Dołączył(a)
12 sie 2009, 13:03

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości

Przeskocz do