CITALOPRAM (Cipramil,Citaxin,Cital,Citalec,Citabax,Citronil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy citalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
71
63%

Nie
29
26%

Zaszkodził
13
12%

 
Liczba głosów : 113

Re: citabax 20

Avatar użytkownika
przez bee84 14 sty 2009, 22:02
... jak wcześniej napisałam - mi pomógł dopiero po kilku miesiącach ......
... beznadziejnie, że teraz przez dwa tyg. przerwiesz branie :roll: .... potem znowu od początku ....
a co do prozacu .... może pomóc ale nie musi .... podobnie jak citabax .... a nazywają go tabl szczęścia ... bo jest jednym z pierwszych antydepresantów ...
... każdy ma inną - swoją tabletke szczęścia ...
Powinieneś pobrać citabax jakieś trzy miesiące ... i wtedy albo zwiększyć dawke albo zmienić lek ... albo dodać do citabaxu jeszcze coś dodatkowo ...... ale to TYLKO moje zdanie :!: .... i nie musisz brać go pod uwagę ;)
Po prostu słuchaj lekarza ;)
... i zrób coś, żeby nie przerywać teraz na te dwa tygodnie bo to bez sensu ...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
442
Dołączył(a)
30 maja 2008, 10:36
Lokalizacja
gdańsk

Re: citabax 20

przez Simpatico1 16 sty 2009, 11:28
Nie przerwalem! Udalo mi sie zalatwic recepte! Tylko niestety, juz miesiac minal, a nie ma poprawy, czasami jest nawet gorzej...O spaniu juz nie mowie, budze sie ok. 4-5ej i koniec-katorga...
Offline
Posty
531
Dołączył(a)
03 sty 2009, 13:15
Lokalizacja
Gdańsk

Re: citabax 20

Avatar użytkownika
przez bee84 16 sty 2009, 16:45
I tak super, że wytrzymujesz ;)
Po raz kolejny mogę Ci tylko napisać, że ja zauważyłam efekty po 3 miesiącach
... spanie na prawdę się zaskakująco nieźle uregulowało .....
... jak zaczęłam brać citabax to się załamałam bo nie dość, że ogólnie źle zawsze spałam ..... to jeszcze to gówno ..... myślałam, że się wykończę
... aż tu nagle zorientowałam się, że przecież ostatnio śpię od 24:00 do 8:00 :mrgreen: .... poza tym teraz jestem w stanie zasnąć w obcym miejscu .... a przed citabaxem to NIE było możliwe :!:
... a Ty rób jak uważasz ..... skoro masz leki .... daj sobie jeszcze czas
... a zresztą ... co na lekarz?? ... każe czekać?
Poza tym nie napisałeś na co to bierzesz .... ja biorę na agorafobie, ataki lęku i właśnie BEZSENNOŚĆ ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
442
Dołączył(a)
30 maja 2008, 10:36
Lokalizacja
gdańsk

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Citabax

przez perfect-woman 17 sty 2009, 23:23
Witam

czy moge sie przylaczyc

Ja tez dostalam Citabax
Wzielam dzis rano druga dawke (10mg) ale z wielka obawa bo w nocy po pierwszej czulam sie okropnie. Napadly mnie takie leki jakich wczesniej nie mialam plus mdlosci, poty , wszytskom mnie bolalao, serce walilo- mam nadzieje ze dzisiejsza noc bedzie lepsza.

[*EDIT*]

Witam

czy moge sie przylaczyc

Ja tez dostalam Citabax
Wzielam dzis rano druga dawke (10mg) ale z wielka obawa bo w nocy po pierwszej czulam sie okropnie. Napadly mnie takie leki jakich wczesniej nie mialam plus mdlosci, poty , wszytskom mnie bolalao, serce walilo- mam nadzieje ze dzisiejsza noc bedzie lepsza.
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
20 mar 2008, 17:44

Re: citabax 20

przez Simpatico1 18 sty 2009, 10:57
Nie wiem jeszcze co na to lekarz, bo wizyte mam dopiero 28.01.
Lekarz nie powiedzial co mi jest (ja tez nie pytalem) tylko jak nie bedzie poprawy to psychoterapia. Sa dni ze jest ok, ale sa tez beznadziejne-najgorzej bylo wczoraj-nigdy czegos takiego nie mialem-mysli samobojcze, az nie moglem usiedziec w jednym miejscu-chodzilem po domu nerwowo i te mysli....dzisiaj minimalnie lepiej...byle do 28.01...
Offline
Posty
531
Dołączył(a)
03 sty 2009, 13:15
Lokalizacja
Gdańsk

Re: citabax 20

przez perfect-woman 18 sty 2009, 12:07
biore citabax 3 dzien i bardzo dokuczaja mi skutki uboczne (czuje sie o 200% gorzej niz przez wzieciem leku)
Lekarka moja przyjmuje tylko w czwartki, nie mam do niej kontaktu rzadnego zeby sie poradzic :roll:

I teraz nie wiem czy dalej sie meczyc (ryzykujac ze wkoncu wyskocze przez okno bo mam takie jazdy po tym leku) czy przerwac... :roll: :cry:

Jeszcze w dzien jakos da sie wytrzymac bo tylko mnie muli , jesc nie moge i dokuczaja mi zawroty glowy... ale w nocy zaczyna sie jazda... ogarnia mnie mega lek, panika, muli mnie nie do wytrzymania, serce raz wali raz jakby sie zatrzymywalo, jakies ciary , oczoplas.... masakra!!!!!!

POradzcie co robic?? pomocy :cry:
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
20 mar 2008, 17:44

Re: Cital

Avatar użytkownika
przez goś 19 sty 2009, 03:44
Biorę Cital (20 mg) już 2 lata. 3 razy chciałam odstawić, ale chyba to nie jest jeszcze mój czas na to. Nigdy nie miałam żadnych skutków ubocznych, rewelacyjna tolerancja. To mój pierwszy taki lek i od razu trafiony. Bardzo mi pomaga. Zaczął działać po 2 miesiącach, ale po 1 m-cu też już były małe efekty :)
Bardzo go lubię :)
transtec
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
11 sty 2009, 16:34
Lokalizacja
Warszawa

Re: Citabax

przez Simpatico1 19 sty 2009, 13:44
To dziwne, ze juz po 3 dniach czujesz sie gorzej 200%, ja po miesiacu nic nie czulem, tylko raz(jak pisalem wyzej) mialem mega atak jakis dziwnych mysli,nawet samobojczych-pierwszy raz w zyciu cos takiego przezylem. Potem wzialem Miansec (lekarz mi to przepisal na sen razem z citabaxem 20, tez pisalem o tym wyzej) i sie troche uspokoilo. Nie wiem jak Ci pomoc, to banal ale musisz wytrzymac do czwartku, albo isc do innego sprobowac...trzymam kciuki...
Offline
Posty
531
Dołączył(a)
03 sty 2009, 13:15
Lokalizacja
Gdańsk

Re: Citabax

przez perfect-woman 19 sty 2009, 14:05
Generalnie czuje sie lepiej w dzien (lęki jakby mniejsze , nastroj lepszy) ale noc to masakra!!!
Lapia mnie takie jazdy ze szkoda gadac.
Brak snu i brak laknienia plus mdlosci - niewytrzymuje tego :(

Dzis spruboje na noc mianseryne i zobaczymy- byle do czwartku!
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
20 mar 2008, 17:44

Re: Citabax

przez Simpatico1 21 sty 2009, 09:05
Wczoraj bylem u lekarza, zwiekszyl mi tylko citabax do 40, tak jak bee84, jedna 20tka rano i jedna po poludniu, i na noc dwie tabletki Miansec. Od dzisiaj zacznę - mam nadzieje ze bedzie lepiej.
Poza tym skierowal mnie na psychoterapię-moze to jest wlasnie rozwiazanie?
Offline
Posty
531
Dołączył(a)
03 sty 2009, 13:15
Lokalizacja
Gdańsk

Re: Aurex

Avatar użytkownika
przez SZUKAMPOMOCY79 21 sty 2009, 10:17
Biore 1/4 tabl 20 od soboty, czuje sie gorzej, dużo gorzej, ale to ponoc moze trwac nawet do 2 tyg, poczekam i napisze...
Behind Enemy Lines
Avatar użytkownika
Offline
Posty
93
Dołączył(a)
02 paź 2008, 19:25
Lokalizacja
Gdańsk i okolice

Re: Citabax

przez perfect-woman 22 sty 2009, 17:24
Z mianserinka spie jak dzidzius
Z kazdym dniem skutki uboczne coraz mniejsze

Ja tez mam skierowanie na psychoterapie tylko musze wybrac termin
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
20 mar 2008, 17:44

Re: Aurex

przez magda34 29 sty 2009, 11:30
Witam serdecznie! Ja biorę Aurex od 10 dni,z początku było strasznie miałam duszności ataki ciepła i zimna na przemian byłam zrezygnowana ale lekarz powiedział że to minie po 2 tygodniach.Na dzień dzisiejszy moge powiedzieć że jest super w porównaniu do tego co się ze mną działo nie jest tak jak bym chciała ale mam nadzieję ze to wszystko sie unormuje.Nie trace nadzieji!!! Trzymam kciuki za wszystkich którzy muszą sobie poradzić z depresja,nerwica bo jest to straszna choroba, Ci którzy nie przechodzili tego nigdy nie wiedzą jakie to jest straszne schorzenie.Trzymajcie sie!!!
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
29 sty 2009, 11:20

Re: Citabax

przez Simpatico1 01 lut 2009, 22:39
Czy ma ktos doswiadczenia citabax 40 + alkohol? Czy sa p/wskazania,i jakie sa reakcje?
Offline
Posty
531
Dołączył(a)
03 sty 2009, 13:15
Lokalizacja
Gdańsk

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: paramparam i 33 gości

Przeskocz do