CITALOPRAM (Cipramil,Citaxin,Cital,Citalec,Citabax,Citronil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy citalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
71
63%

Nie
29
26%

Zaszkodził
13
12%

 
Liczba głosów : 113

Re: Citalopram

przez Megx 12 gru 2008, 13:14
Witam. Od lutego 2008 biore Citalopram. Na poczatku bylam na dawce 20mg. Pare meisiecy temu przeszlam na 10mg z mysla o odstawieniu. Mialam 2 nieudane proby :oops: teraz jestem w trakcie 3 podejscia no i w sumie swietnie sobie radzilam az do teraz... Tak jak mi lekarz zalecil bralam tabletke co drugi dzien do czasu kiedy sama czulam, ze jest OK i ze moge zwiekszyc odstep. Wiec przez jakies 2,5 tygodnia bylam na dawce "co drugi dzien" W zeszlym tygodniu przeszlam na dawke tabletka - 2dni przerwy - tabletka no i sie pojwil problem... po wzieciu tabletki w przeciagu paru godzin wpadlam w lekki stan depresyjny. Nastepnego dnia bylo jeszcze gorzej... bylam "wylaczona" na wszystko i zupelnie nie moglam sie pozbierac. To byla zeszla niedziela. W poniedzialek rano wszystko bylo OK. Postanowilam wiec nie brac kolejnej tabletki bo wydawalo mi sie to dziwne ze nagle po wzieciu ostatniej w sobote mialam takie rewelacje. Poniedzialek i wtorek jakos zlecialy ale w srode zaczelam byc werbalnie agresywna i bardzo szybko tracilam cierpliwosc do mojego 2latka :oops: Wczoraj od rana bylo to samo a po poludniu zaczelam odczuwac ucisk w klatce piersiowej (taki sam jaki przed rozpoczeciem leczenia :( ) Oprocz tego rowniez od wczoraj zaczelam miec uderzenia goraca i zawroty glowy.
Czy ktokolwiek z was byl na tym leku i mial podobne "sensacje" przy odstawianiu? Ja juz nie chce byc na lekach! Chce byc zdrowa, szczesliwa mama i partnerka. Za jakis rok planujemy starania o drugiego potomka i ja MUSZE byc zdrowa!!! Pomocy :oops:
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
12 gru 2008, 12:49
Lokalizacja
England

Re: Citalopram

Avatar użytkownika
przez suzak29 12 gru 2008, 13:23
To to samo co Citabax,?????
Citalopram to Niemiecka nazwa,a moze to nie to samo???????


W kazdym razie brałam , 20 mg potem 40 mg potem 60 mg a na koncu dostałam skutków ubocznych i juz go nie biore :lol:
Skutki uboczne okrutne ,po odstawieniu tydzien ściskało w głowie...tyle
Nie musze być idealna,wystarczy,że jestem wyjątkowa:)XD
Avatar użytkownika
Offline
Posty
588
Dołączył(a)
22 paź 2008, 17:57
Lokalizacja
Nadrenia Północna-Westfalia

Re: Citalopram

Avatar użytkownika
przez mefiboszet 12 gru 2008, 13:25
suzak29 napisał(a):To to samo co Citabax,?????

to samo: http://pl.wikipedia.org/wiki/Citalopram
citalopram - 10 mg | mirtazapina - 15 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
272
Dołączył(a)
03 mar 2008, 20:38

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Citalopram

Avatar użytkownika
przez suzak29 12 gru 2008, 13:33
nom tak własnie brałam ten Citalopram Niemiecka nazwa

mefiboszet, a Ty jak sie czujesz po nim jest ok????
Nie musze być idealna,wystarczy,że jestem wyjątkowa:)XD
Avatar użytkownika
Offline
Posty
588
Dołączył(a)
22 paź 2008, 17:57
Lokalizacja
Nadrenia Północna-Westfalia

Re: Citalopram

przez Megx 12 gru 2008, 15:44
U mnie oprocz sennosci i nadmiernej potliwosci przez pierwsze pare tygodni nie bylo zadnych innych objawow... aho no jeszcze 'crazy' sny :lol:
no ale teraz przy odstawieniu to tak jak juz pisalam wyzej... niby nie ma dowodow na to, ze mozna sie uzaleznic od tego lekku ale to juz jest moje 3 podejscie i naprawde bardzo opornie mi to idzie :roll: Czy ktos moze mial podobne przejscia? Bardzo bym prosila o wszelkie info.
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
12 gru 2008, 12:49
Lokalizacja
England

Re: Citalopram

Avatar użytkownika
przez mefiboszet 12 gru 2008, 16:07
Chwalę ten lek, ale biorę go w zestawie z mirtazapiną - sprawdza się.
citalopram - 10 mg | mirtazapina - 15 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
272
Dołączył(a)
03 mar 2008, 20:38

Re: Citabax

przez Megx 12 gru 2008, 16:13
puk puk czy mozna? pisalam juz w innym temacie ale pozwole sobie powtorzyc bo z tego co rozumiem Citabax i Citalopram to ten sam lek?

Od lutego 2008 biore Citalopram. Na poczatku bylam na dawce 20mg. Pare meisiecy temu przeszlam na 10mg z mysla o odstawieniu. Mialam 2 nieudane proby :oops: teraz jestem w trakcie 3 podejscia no i w sumie swietnie sobie radzilam az do teraz... Tak jak mi lekarz zalecil bralam tabletke co drugi dzien do czasu kiedy sama czulam, ze jest OK i ze moge zwiekszyc odstep. Wiec przez jakies 2,5 tygodnia bylam na dawce "co drugi dzien" W zeszlym tygodniu przeszlam na dawke tabletka - 2dni przerwy - tabletka no i sie pojwil problem... po wzieciu tabletki w przeciagu paru godzin wpadlam w lekki stan depresyjny. Nastepnego dnia bylo jeszcze gorzej... bylam "wylaczona" na wszystko i zupelnie nie moglam sie pozbierac. To byla zeszla niedziela. W poniedzialek rano wszystko bylo OK. Postanowilam wiec nie brac kolejnej tabletki bo wydawalo mi sie to dziwne ze nagle po wzieciu ostatniej w sobote mialam takie rewelacje. Poniedzialek i wtorek jakos zlecialy ale w srode zaczelam byc werbalnie agresywna i bardzo szybko tracilam cierpliwosc do mojego 2latka :oops: Wczoraj od rana bylo to samo a po poludniu zaczelam odczuwac ucisk w klatce piersiowej (taki sam jaki przed rozpoczeciem leczenia :( ) Oprocz tego rowniez od wczoraj zaczelam miec uderzenia goraca i zawroty glowy.
Czy ktokolwiek z was byl na tym leku i mial podobne "sensacje" przy odstawianiu? Ja juz nie chce byc na lekach! Chce byc zdrowa, szczesliwa mama i partnerka. Za jakis rok planujemy starania o drugiego potomka i ja MUSZE byc zdrowa!!! Pomocy :oops:
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
12 gru 2008, 12:49
Lokalizacja
England

Re: Cital

przez Aniula Czarnula 13 gru 2008, 23:26
Dla mnie osobiscie Cital był najgorszym lekiem jaki brałam.Mam złe wspomnienia z nim związane.Nigdy nie czułam sie tak żle jak po nim.Ale kazdy ma inny organizm.W moim przypadku byl to jak wiekszosc leków nie trafiony.Pozdrawiam.
Dobro zawsze wraca....
Offline
Posty
27
Dołączył(a)
10 gru 2008, 22:13
Lokalizacja
Jelenia Góra

citabax 20

przez Simpatico1 03 sty 2009, 13:44
Witam! Biorę już citabax 20 od 2 tyg-zaczynalem od polowki przez 1szy tydzien, po tygodniu cala. Niestety nie ma na razie poprawy, a nawet jest coraz gorzej (dziewczyna odeszla do innego) i itensywniej o niej mysle!Nie moge sie otworzyc na nowe znajomosci bo ciagle o Niej mysle! Spac tez nie moge-po 3-4 godz. sie budze i ciagle o niej mysle! Co mam robic? Czy ktos mial podobne doświadczenia? Czy ten lek dziala po jakims czasie? jezeli tak to po jakim, i czy jezeli nastapi poprawa to trzeba go bedzie dalej brac? A moze jakis inny lek jest lepszy?Czy ktos moze mi pomoc, poradzic cos, podzielic sie swoim doswiadczeniem?
pzdr
Offline
Posty
531
Dołączył(a)
03 sty 2009, 13:15
Lokalizacja
Gdańsk

Re: citabax 20

Avatar użytkownika
przez bee84 03 sty 2009, 15:42
Ja biorę Citabax 40 od prawie roku ..... też zaczynałam od 10mg .... i też nie mogłam spać ;) .... zasypiałam koło 1 ... budziłam się o 3 .... potem zasypiałam ok. 6 ..... itd ....... ale po miesiącu się uregulowało i spałam jak w zegarku .... bo Citabax ostatecznie reguluje sen ... więc o spanie się nie martw ... tylko czekaj ;) ...
Co do tego czy pomaga ..... na pewno w dużym stopniu mi pomógł ..... początkowo miałam brać 20 ale nie działało .... więc dowalili mi 40 ..... jest nieco lepiej .... poprawę w stanach lękowych zauważyłam dopiero po trzech miechach ... nadal mam ataki ... ale szybciej się z nich wykręcam ... depresja też jakby mniejsza .... nigdy nie byłam tak optymistycznie nastawiona do życia jak po Citabaxie ....
Pewnie będę go brać baaaardzo długo .... chyba, że przestanie działać ..... i przepiszą mi nowe leki ... już biorę prawie rok ... podejrzewam, że jeszcze z rok minimum ...
Nie martw się skutkami ubocznymi .... po miesiącu mijają ... ja już w ogóle nie czuje, że biorę jakieś leki ....
.... a na efekty musisz poczekać .... to niestety trochę potrwa ... ale będziesz zadowolony ;)

---- EDIT ----

................... a to czy inny lek jest lepszy .... niestety musisz sprawdzić na własnej skórze ..... może akurat Citabax będzie dla Ciebie idealnym rozwiązaniem ..... poczekaj z dwa/trzy miesiące ..... i jak nic się nie poprawi ..... idź do lekarza ....
Avatar użytkownika
Offline
Posty
442
Dołączył(a)
30 maja 2008, 10:36
Lokalizacja
gdańsk

Re: citabax 20

przez Simpatico1 04 sty 2009, 02:07
Cześć! Dzieki za odpowiedz. Mi lekarz na sen przepisal oprocz citabax 20 na sen MIANSEC - CITABAX rano, Miansec wieczorem-i po nim (tym miansec) nawet spie-chociaz nie zawsze-tez sie budze i wierce czasami. Dawke mi dal na miesiac-po miesiacu mam przyjsc na wizyte i jak ta nie pomoze to tylko psychoterapeuta:-)
pzdr
Offline
Posty
531
Dołączył(a)
03 sty 2009, 13:15
Lokalizacja
Gdańsk

Re: Cilon

przez madita 06 sty 2009, 15:26
Wiecie może czy cilon jest bezpiecznym lekiem. Muszę zacząć go brać, a panicznie sie boje...;/ zacznę chyba od dzielenia tabletki na mniejsze części...proszę o pomoc
Offline
Posty
11
Dołączył(a)
16 cze 2008, 10:56

Re: citabax 20

Avatar użytkownika
przez bee84 11 sty 2009, 01:33
TAK ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
442
Dołączył(a)
30 maja 2008, 10:36
Lokalizacja
gdańsk

Re: citabax 20

przez Simpatico1 14 sty 2009, 14:31
Niestety, dzisiaj mija miesiac jak biore citabax 20 i nie ma poprawy ,a lek mi sie skonczyl. Nastepna wizyta za 2 tyg. i nie wiem jak wytrzymam do tej pory bez leku. Moze poprosic o citabax 40 tak jak Ty bee84? A moze poprosic o prozac? Slyszalem, ze to pigulka szczescia, czy to prawda i czy ktos to bral w ogole?
Offline
Posty
531
Dołączył(a)
03 sty 2009, 13:15
Lokalizacja
Gdańsk

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości

Przeskocz do