CITALOPRAM (Cipramil,Citaxin,Cital,Citalec,Citabax,Citronil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy citalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
71
63%

Nie
29
26%

Zaszkodził
13
12%

 
Liczba głosów : 113

przez Swiatelko 28 wrz 2006, 21:38
Mysle, że każdy organizm reaguje inaczej na poszczegolne leki. Uzaleznione jest to równiez od jak dawna go bierzesz. Mi osobiście on nie słuzył, może dasz sobie troche czasu i nie zniechęcaj sie tak od razu. zapewne wiesz, że leki z tej grupy działaja dopiero po 3-4 tyg. Pozdrawiam - Swiatelko :D

[ Dodano: Czw Wrz 28, 2006 9:43 pm ]
Iman sorki nie przeczytałam Twojego postu wyżej. Bierzesz od 4 miesięcy i to dosyc duża dawke. Tak masz rację, zasugeruj lekarzowi, żeby zmienił Ci lek. Ja w tej chwili od tygodnia biorę Seronil 40 mg(dwie tabl. rano). Niestety, jest to za krótki okres, żebym mogła cokolwiek powiedzieć, ale po miesiącu zapewne sie odezwę..buziaki:-)
Swiatelko
Offline
Posty
30
Dołączył(a)
28 wrz 2006, 14:59

przez iman 29 wrz 2006, 15:59
dziękuje światełko za posty, jak mnie olśni jakims nowym superlekiem :smile: to tez sie tym podziele...
pozdrawiam wszystkich sponsorów firm farmaceutycznych
Offline
Posty
61
Dołączył(a)
13 wrz 2006, 23:10

przez Swiatelko 29 wrz 2006, 16:07
Iman super...odezwij sie, bo Seronil, to kolejny lek, który "testuję". Może doczekam się w końcu leku, po którym poczuje sie znacznie lepiej, a przede wszystkim, który wyrówna mój nastrój, bo jestem tym juz kompletnie zmeczona - buziaki :D
Swiatelko
Offline
Posty
30
Dołączył(a)
28 wrz 2006, 14:59

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez Moniczka 13 paź 2006, 20:12
Od jutra zaczynam brac cital.Lecze nerwice lekowa z napadami,a widze ze to lek przeciwdepresyjny(?).Nie rozumiem jak Citalo-Fan mogl za niego placic do 70zl,skoro wczoraj wykupilam cital i zaplacilam rowno 38,60 zl za opakowanie 30 tabletek....To wspaniala cena w porownaniu z seroxatem,ktory wlasnie koncze brac.Przestal na mnie dzialac po roku i teraz przede mna drugi lek na nerwice i napady paniki.Przeraza mnie sennosc,o ktorej wspominacie ale coz...moze nie bedzie tak zle.A propos,to tak mozna:dzis wzielam ostatnia tabletke seroxatu a jutro zaczynam juz cital?
Moniczka
Offline

przez lila 17 paź 2006, 16:03
czesc wszystkim ja tez biore Cital juz drugi tydzien i zauwazylam poprawe ale na gorsza.Jestem chwilami bardzo rozdrazniona,a chwilami moge zasnac na stojaca.Cos mi sie wydaje ,ze pewnie zakoncze terapie

[ Dodano: Wto Paź 17, 2006 4:05 pm ]
apropo ja ostatnio zaplacilam za niego 48.60.Czyli ceny sa bardzo zroznicowane
Offline
Posty
8
Dołączył(a)
28 gru 2005, 17:14

przez Wera 21 paź 2006, 19:34
Już półora roku zażywam ten lek było różnie a teraz mam znowu złe sampoczucie, lęki, czy to możliwe, żeby ten lek przestał działać?pozdr
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
18 cze 2006, 19:35
Lokalizacja
Śląsk

przez Moniczka 21 paź 2006, 20:11
A ja musze powiedziec,ze na dzien dzisiejszy to najlepszy lek jaki do tej pory bralam.Szybko minely leki,napadow paniki nie mam juz od pierwszego dnia jak biore ten lek,czuje sie rzeska,mam ochote skakac z radosci i co najwazniejsze jak na razie zniknely mysli o chorobie psychicznej.Poprzedni lek-seroxat dzialal na mnie nie najlepiej.Nie twierdze,ze kiedys i cital da mi popalic ale na razie to lek dla mnie!Cena tez o niebo nizsza niz innych lekow,ktore bralam :smile:
Moniczka
Offline

przez Wera 22 paź 2006, 08:13
Monika jaką dawkę bierzesz Citalu ja zwiększam do 40 mg mam nadzieję, że mi pomoże,pozdr
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
18 cze 2006, 19:35
Lokalizacja
Śląsk

przez Moniczka 22 paź 2006, 12:53
Biore dziennie jedna tabletke 20 mg.Po tym leku czuje sie jak nowonarodzona i nie jest to jakies przycmienie moich stanow lekowych i glupawka.Po prostu odkad biore ten lek to czuje,ze wrocilam dawna "ja" sprzed okresu nerwicy.Skoro jednak Tobie ten lek nie pomaga,nie ma sensu zwiekszac jego dawek.Wczesniej leczylam sie seroxatem i gdy nie pomagala jedna tabletka,lekarz kazal zwiekszac dawke do 1,5 a pozniej 2 dziennie ale to i tak nie zmienilo nic w moich stanach,a dopiero nowy medykament (choc z tej samej grupy SSRI) dziala na mnie jak nalezy.Przynajmniej na razie!..Lepiej porozmawiac z psychiatra o zmianie leku na byc moze skuteczniejszy.Powodzenia.
Moniczka
Offline

przez Wera 22 paź 2006, 13:08
Moniko mnie ten lek pomagał teraz mam takie stany pogorszenia wcześniej jakieś 4 miseiące temu brałam 40 mg Citalu i było dobrze mam nadzieję, że się poprawi bardzo tego chcę, boję się ,że nie będę mogła pracować już wcześniej byłam 3 miesiace na L-4 aż sie boję, że wszystko wróciło :(
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
18 cze 2006, 19:35
Lokalizacja
Śląsk

przez Nikana 25 paź 2006, 15:38
Ja Cital brałam przez trochę ponad tydzień, ale mój organizm tak gwałtownie na ten lek zareagował, że musiałam go odstawić.
Wystąpiło u mnie 12 skutków ubocznych, a ostatniego dnia zażywania spałam przez trochę ponad 20 godzin.
Nie dość, że mi nic nie pomógł, to jeszcze zaszkodził :/
Po odstawieniu przez następny tydzień chodziłam cała zdenerwowana i na wszystkich się rzucałam o najmniejszą pierdołę, co zdarzyło mi się pierwszy raz w życiu, bo na codzień jestem pasywną osobą.
"Ciemność łapczywie dni jasne pożera,
Ciemność żąda i wszędzie dociera.
Ciemność słucha, patrzy i czeka,
Ciemność dniem rzadzi, z triumfem nie zwleka"

Z jednej z książek Deana R. Koontza.
Offline
Posty
11
Dołączył(a)
25 paź 2006, 09:36
Lokalizacja
Katowice

przez snaefridur 25 paź 2006, 17:33
Odstawiał ktoś to??Babka wypisała mi ostatnią receptę i powiedziała,że nie muszę tego brać,że z neuroprzekaźnikami wszystko ok,że zaburzenia jakie mam leczy się psychoterapią,że czas przerwać leczenie objawowe,bo całe życie nie można się otępiać.Ale boję się odstawić :cry: .
snaefridur
Offline

przez atrucha 26 paź 2006, 16:22
Why..?? :roll: Moje dziecię dostało dziś receptę na ten specyfik. Ponoć ma pomóc na "zjedzone" (dosłownie) dłonie.. :? Obgryza wszystko co popadnie..
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1781
Dołączył(a)
04 sty 2006, 00:29

przez snaefridur 26 paź 2006, 16:41
Mój psychiatra twierdzi,że senność nie jest od aurexu i jak tak się nad tym zastanowić to ma rację.Przymulona byłam wcześniej i przymulona jestem teraz,na lekach.Ale i tak powiedział,że biorę ponad pół roku,a leki złe,niedobre i odstawiamy :? :?.
U mnie aurex zmniejszył nerwowość i stany lękowe,więc mam nadzieję,że Twojemu dziecku też pomoże.
snaefridur
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 7 gości

Przeskocz do