CITALOPRAM (Cipramil,Citaxin,Cital,Citalec,Citabax,Citronil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy citalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
71
63%

Nie
29
26%

Zaszkodził
13
12%

 
Liczba głosów : 113

CITALOPRAM (Cipramil,Citaxin,Cital,Citalec,Citabax,Citronil)

przez lunatic 24 sty 2014, 21:45
smutna82 napisał(a):Po jakim czasie cita reguluje sen?
czy to tez zależy od dawki?

a co dokładnie ma wyregulować?
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

CITALOPRAM (Cipramil,Citaxin,Cital,Citalec,Citabax,Citronil)

Avatar użytkownika
przez smutna82 25 sty 2014, 15:16
No sen w nocy.
gdzieś wyczytalam,ze po jakims czasie reguluje sen nocny.

czy możliwe ze po podniesieniu dawki leku czuje sie gorzej?

-- 25 sty 2014, 14:16 --

I mam wiecej ubokow niż na polowie tabletki?
citalopram 40 mg---> 9 styczen
Avatar użytkownika
Offline
Posty
388
Dołączył(a)
04 gru 2013, 16:42

CITALOPRAM (Cipramil,Citaxin,Cital,Citalec,Citabax,Citronil)

Avatar użytkownika
przez fozzie 25 sty 2014, 15:28
smutna82, z tym snem to różnie bywa. Ja biorę citaxin od kilku miesięcy. Było już dobrze a teraz się pogorszyło. Do 2-3 w nocy śpię jak zabity a poźniej co chwilę się przebudzam. Biorę 1,5 tabletki i poza tym czuję się już nieźle.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1199
Dołączył(a)
07 sty 2013, 09:58

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

CITALOPRAM (Cipramil,Citaxin,Cital,Citalec,Citabax,Citronil)

przez lunatic 25 sty 2014, 15:36
smutna82,
chodziło mi o to co ma regulować dokładnie? czy nadmierną senność czy bezsennosć, początkowo moze dawać objaw uboczny w postaci jednego i drugiego, jezeli zaburzenia snu wynikają z depresji to powinny się zmniejszać jak lek zacznie działac p/depresyjnie, mogą być wieksze skutki uboczne przy wiekszej dawce, przechodzą z czasem
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

CITALOPRAM (Cipramil,Citaxin,Cital,Citalec,Citabax,Citronil)

Avatar użytkownika
przez smutna82 25 sty 2014, 16:27
Ano wlasnie..
polowa tabletki 20 mg nie pomagala.
5dni podnioslam o 10 i biore juz cala.
ale skutki uboczne mnie zabijają...

czy w waszych ubokach bylo:rozkojarzenie,uczucie pustej Glowy,zawroty Glowy,niewyraźne widzenie,drżenia nog i rak,ogólnie wszystkich miesni,uczucie nacpania

-- 25 sty 2014, 15:28 --

Aa i chodzi o bezsenność.

-- 25 sty 2014, 15:29 --

I jeszcze ciągłe uczucie rozdrażnienia grrr.
citalopram 40 mg---> 9 styczen
Avatar użytkownika
Offline
Posty
388
Dołączył(a)
04 gru 2013, 16:42

CITALOPRAM (Cipramil,Citaxin,Cital,Citalec,Citabax,Citronil)

Avatar użytkownika
przez xmarcinx92 25 sty 2014, 19:18
Smutna ktory dzien bierzesz ?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
172
Dołączył(a)
04 paź 2013, 11:13

CITALOPRAM (Cipramil,Citaxin,Cital,Citalec,Citabax,Citronil)

Avatar użytkownika
przez smutna82 25 sty 2014, 19:21
Dzis 16.
pierwsze 12 dni na polowce,ostatnie 5 dni na calej tabletce
citalopram 40 mg---> 9 styczen
Avatar użytkownika
Offline
Posty
388
Dołączył(a)
04 gru 2013, 16:42

CITALOPRAM (Cipramil,Citaxin,Cital,Citalec,Citabax,Citronil)

Avatar użytkownika
przez xmarcinx92 25 sty 2014, 19:36
hmm u mnie dzis 10 dzien,8 na calej.Jak samopoczucie ? u mnie mysle ze jest chyba srednio, przewaza zle samopoczucie,zdenerwowanie,fatalne mysli, wydaje mi sie ze jestem do niczego, brac checi
Avatar użytkownika
Offline
Posty
172
Dołączył(a)
04 paź 2013, 11:13

CITALOPRAM (Cipramil,Citaxin,Cital,Citalec,Citabax,Citronil)

Avatar użytkownika
przez smutna82 25 sty 2014, 19:55
No to u mnie podobnie Marcin.
a nie masz wrazenia pustej Glowy,bolu Glowy i drżenia?
na co go bierzesz?
citalopram 40 mg---> 9 styczen
Avatar użytkownika
Offline
Posty
388
Dołączył(a)
04 gru 2013, 16:42

CITALOPRAM (Cipramil,Citaxin,Cital,Citalec,Citabax,Citronil)

przez Marian_Paździoch 25 sty 2014, 20:05
Każde zwiększenie dawki powoduje nasilenie skutków ubocznych, objawów choroby itp. Z czasem mija.
Marian_Paździoch
Offline

CITALOPRAM (Cipramil,Citaxin,Cital,Citalec,Citabax,Citronil)

Avatar użytkownika
przez smutna82 25 sty 2014, 20:09
No Marianie Pazdziochu,wlasnie na taka odpowiedz czekalam :)
szukalam potwierdzenia,czy tak faktycznie może sie dziac,mimo tego ze organizm w jakims stopniu jest juz przyzwyczajony do leku :uklon:
citalopram 40 mg---> 9 styczen
Avatar użytkownika
Offline
Posty
388
Dołączył(a)
04 gru 2013, 16:42

CITALOPRAM (Cipramil,Citaxin,Cital,Citalec,Citabax,Citronil)

przez Marian_Paździoch 25 sty 2014, 21:15
Biorę sertralinę już dłuższy czas i nawet podniesienie jej po kilku miesiącach powoduje nasilenie objawów.
Marian_Paździoch
Offline

CITALOPRAM (Cipramil,Citaxin,Cital,Citalec,Citabax,Citronil)

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 26 sty 2014, 12:35
lunatic, Citalopram niby w jakiś sposób ma regulować fizjologiczny rytm snu/czuwania, no i może poprzez umiarkowany antagonizm rec. H1 ułatwiać zasypianie.
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

CITALOPRAM (Cipramil,Citaxin,Cital,Citalec,Citabax,Citronil)

przez lunatic 26 sty 2014, 13:03
Dark Passenger napisał(a):lunatic, Citalopram niby w jakiś sposób ma regulować fizjologiczny rytm snu/czuwania

to jakiś wyjątek wśród SSRI o takim działaniu?
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości

Przeskocz do