CITALOPRAM (Cipramil,Citaxin,Cital,Citalec,Citabax,Citronil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy citalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
71
63%

Nie
29
26%

Zaszkodził
13
12%

 
Liczba głosów : 113

Avatar użytkownika
przez Rzaba 26 wrz 2007, 11:21
natik poczatki zawsze sa takie . Musiszto przetrzymać. Potem juz będzie tylko lepiej. Twój organizm musi przyzwyczaić sie do leków. ja na początku brania Seronilu ni emogłam z łózka wstać. Miałam strzsne lęki i olalo mnie całe ciało. Tez chciałam to rzucić w cholere, bo przed braniem czułam sie lepiej. Ale przeczytaj uloptke,. tam jest wyraźnie napisane, ze na początku objawy choroby sie nasilają, po czym mijaja.
Zrobisz jak uważasz, ale mi sie wydaje ze powinnas dać sobie czas i sie nieząłamywać. wiem jakie to trudne. ja miałam obok siebie męża, który mna sie opiekował i rodzicó. Ty jestes sama, ale pamiętajk, ze jak już wyzdrowiejesz to będziesz sobie ze wszytskim świetni eradziła. Ja teraz tak sie czuję. wiesz jakie to wspaniałe uczucie, kisdy niczego sie nie boje i uśmiecham sie do siebie w lustrze. Nabrałam siły i wiary. Od razu przestałam bysć chud ai skurczona. Znów faceci oglądają sie za mną jak jade rowerkiem :oops: ;)

Trzymaj sie kochana
dasz radę!!!!!
"Okrutniejsze od smierci jest wciąż bać się umrzeć..."
Seneka
Avatar użytkownika
Offline
Posty
163
Dołączył(a)
14 cze 2007, 20:06

Avatar użytkownika
przez natik 26 wrz 2007, 13:43
dzieki Rzaba na szczescie szkole mam blisko i moze moje dziecko zmobilizuje sie by chodzic samodzielnie(starszny z niego maminsynek:))buziaczki przy kolegach bez obciachu,nie przejmuje sie ich reakcja i najchetniej za raczke by chodzil:)w sumie to cokolwiek bym nie brala byloby podobnie,wytrzymam wiec jakem twardzielka:))
pozdrawiam i milutkiego dzionka :D
"Myśleć to co prawdziwe, czuć to co piękne i kochać co dobre - w tym cel rozumnego życia."
"Śmiejcie się ze mnie bo jestem inny, a ja śmieję się z was, bo wszyscy jesteście tacy sami..."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
116
Dołączył(a)
31 sie 2007, 16:33
Lokalizacja
Warszawa

Avatar użytkownika
przez juka 27 wrz 2007, 09:32
lek przeciwdepresyjny z grupy selektywnych inhibitorów wychwytu zwrotnego serotoniny (SSRI). Stosowany w leczeniu depresji - zwłaszcza w fazie początkowej i w leczeniu podtrzymującym. Jest to lek działający bardzo silnie antydepresyjnie oraz przeciwlękowo. Jego działanie może być opóźnione i zacząć się dopiero po miesiącu regularnego zażywania, lecz gdy zadziała jest bardzo dobrym lekiem i pomaga. Objawy niepożądane są różne ale zazwyczaj jest ich bardzo mało i przechodzą z czasem zażywania. Może wystąpić potliwość, drżenie rąk i mdłości, które nie zawsze przechodzą. Lek ten reguluje rytm snu i czuwania - poprawia sen, jednak z początku może powodować lekką bezsenność. Lek zwykle powoduje utratę wagi, bardzo rzadko tycie.
:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
72
Dołączył(a)
04 wrz 2007, 18:46

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Avatar użytkownika
przez juka 27 wrz 2007, 09:34
lek przeciwdepresyjny z grupy selektywnych inhibitorów wychwytu zwrotnego serotoniny (SSRI). Stosowany w leczeniu depresji - zwłaszcza w fazie początkowej i w leczeniu podtrzymującym. Jest to lek działający bardzo silnie antydepresyjnie oraz przeciwlękowo. Jego działanie może być opóźnione i zacząć się dopiero po miesiącu regularnego zażywania, lecz gdy zadziała jest bardzo dobrym lekiem i pomaga. Objawy niepożądane są różne ale zazwyczaj jest ich bardzo mało i przechodzą z czasem zażywania. Może wystąpić potliwość, drżenie rąk i mdłości, które nie zawsze przechodzą. Lek ten reguluje rytm snu i czuwania - poprawia sen, jednak z początku może powodować lekką bezsenność. Lek zwykle powoduje utratę wagi, bardzo rzadko tycie.pozdr
:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
72
Dołączył(a)
04 wrz 2007, 18:46

Avatar użytkownika
przez juka 27 wrz 2007, 09:34
lek przeciwdepresyjny z grupy selektywnych inhibitorów wychwytu zwrotnego serotoniny (SSRI). Stosowany w leczeniu depresji - zwłaszcza w fazie początkowej i w leczeniu podtrzymującym. Jest to lek działający bardzo silnie antydepresyjnie oraz przeciwlękowo. Jego działanie może być opóźnione i zacząć się dopiero po miesiącu regularnego zażywania, lecz gdy zadziała jest bardzo dobrym lekiem i pomaga. Objawy niepożądane są różne ale zazwyczaj jest ich bardzo mało i przechodzą z czasem zażywania. Może wystąpić potliwość, drżenie rąk i mdłości, które nie zawsze przechodzą. Lek ten reguluje rytm snu i czuwania - poprawia sen, jednak z początku może powodować lekką bezsenność. Lek zwykle powoduje utratę wagi, bardzo rzadko tycie.pozdr
:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
72
Dołączył(a)
04 wrz 2007, 18:46

Avatar użytkownika
przez Jovita 27 wrz 2007, 17:46
juka czyzbys brala to paskudztwo?? bo chyba przepisalas te slowa z ulotki ktora czesto czytalam.
A gdy nastaną deszczowe dni , nauczę się przechodzić między kroplami
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
1577
Dołączył(a)
22 lip 2007, 20:57
Lokalizacja
Radom

Avatar użytkownika
przez juka 28 wrz 2007, 08:54
:/hmm nie brałam ale znam sie na tym troszke
:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
72
Dołączył(a)
04 wrz 2007, 18:46

Avatar użytkownika
przez Rzaba 28 wrz 2007, 08:55
hej natik :D :D :D
Jak samopoczucie???
Bo u mnie świetne :mrgreen:

Pozdrawiam
"Okrutniejsze od smierci jest wciąż bać się umrzeć..."
Seneka
Avatar użytkownika
Offline
Posty
163
Dołączył(a)
14 cze 2007, 20:06

Avatar użytkownika
przez natik 28 wrz 2007, 15:01
hej Rzaba :D
u mnie tak sobie,ale bez tragedii,wspomagam sie atarxem troche i coraz mniej tych zawrotow itp,mdli mnie jedynie lecz i tak apetyt mam spory :twisted: zobaczymy jak dojde do calej tabletki bo narazie po pół,ale mam nadziej ze gorzej nie bedzie:)milego dnia!!
a to w ogole tak ma zadzialac,ze bede tryskac optymizmem czy co?? :D
"Myśleć to co prawdziwe, czuć to co piękne i kochać co dobre - w tym cel rozumnego życia."
"Śmiejcie się ze mnie bo jestem inny, a ja śmieję się z was, bo wszyscy jesteście tacy sami..."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
116
Dołączył(a)
31 sie 2007, 16:33
Lokalizacja
Warszawa

Avatar użytkownika
przez Rzaba 28 wrz 2007, 18:00
natik napisał(a):a to w ogole tak ma zadzialac,ze bede tryskac optymizmem czy co??

własnie tak!!!!!!!!!!!
ja tryskam :oops: :lol:
"Okrutniejsze od smierci jest wciąż bać się umrzeć..."
Seneka
Avatar użytkownika
Offline
Posty
163
Dołączył(a)
14 cze 2007, 20:06

Avatar użytkownika
przez natik 28 wrz 2007, 18:05
o jejku to sie nie moge doczekac i oby na mnie zadzialalo jak na Ciebie :D tzn.mam w sobie optymizm tak czy siak bo innego wyjscia nie mam,ale taki nie wymuszony i wiekszy jeszcze bylby git:))
poki co sennosc mnie lapie i konczyny mi drzaly jak szlam po dziecko..oczywiscie jak ide z kims to mi nie drza....mimo tej trzesiawki jednak doszlam i wrocilam wiec to taka kolejna sciemka mego mozgu,nie dam mu sie juz wkrecic o nie :twisted:
"Myśleć to co prawdziwe, czuć to co piękne i kochać co dobre - w tym cel rozumnego życia."
"Śmiejcie się ze mnie bo jestem inny, a ja śmieję się z was, bo wszyscy jesteście tacy sami..."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
116
Dołączył(a)
31 sie 2007, 16:33
Lokalizacja
Warszawa

Avatar użytkownika
przez Rzaba 29 wrz 2007, 19:50
natik napisał(a):.mimo tej trzesiawki jednak doszlam i wrocilam wiec to taka kolejna sciemka mego mozgu,nie dam mu sie juz wkrecic o nie

natik bardzo podoba mi sie twoje podejście. tak trzymaj!!!!!!!!!!! :D

Ja nadal czuję sie dobrze, ale potrzebuję dużo snu. Mąz chce ze mna gadac rano a ja co chwilę przysypiam :lol:
Ostatnio to kawe mi do łóżka przynosi :D :D

Niedługo będe miała okres, a wtedy zawsze miałam nawrót depresji. Ciekawe czy tym razem tez tak bedzie :roll:

Oby nie.. :? :? :?

Natik Ty masz depresję czy nerwice lekową??
"Okrutniejsze od smierci jest wciąż bać się umrzeć..."
Seneka
Avatar użytkownika
Offline
Posty
163
Dołączył(a)
14 cze 2007, 20:06

Avatar użytkownika
przez natik 29 wrz 2007, 22:32
nerwice lękową,deprsji nie mam.
na mnie tez zaczelo juz dzialac przynajmniej te pol tabletki..
dzis jakis power od rana mialam i tyle optymizmu ze matko :D
i tylko pol ataraxu tak na wszelki wypadek bardziej przyjelam
i bylo good :D
zobaczymy od wtorku co sie bedzie dzialo...
"Myśleć to co prawdziwe, czuć to co piękne i kochać co dobre - w tym cel rozumnego życia."
"Śmiejcie się ze mnie bo jestem inny, a ja śmieję się z was, bo wszyscy jesteście tacy sami..."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
116
Dołączył(a)
31 sie 2007, 16:33
Lokalizacja
Warszawa

Avatar użytkownika
przez Rzaba 11 paź 2007, 17:35
Hej natik !
Jak sie czujesz???

Bo ja nieźle, tylko zauważyłam że po tym leku ma straszny apetyt. Biore go jakies kilkanasci edni a przytyłam jakies 4 kilo :shock: . Za bardzo sie ni emartwię, bo po Seronilu miłam niedowagę. Wazyłam 46 kilo i czułam sie wysuszona. Teraz jest doberze, byleby moja waga juz nie szła w górę. Syn powiedział mi nawet, zebym się zavzęła odchudzać, bo wygladam jakbym zaciązyła :lol:

Ciekwae co u Ciebie..mam nadzieję, ze tez dobrze

Pozdrawiam :D

[ Dodano: Dzisiaj o godz. 5:12 pm ]
natik

co u Ciebie???
jest poprawa??? :roll:
"Okrutniejsze od smierci jest wciąż bać się umrzeć..."
Seneka
Avatar użytkownika
Offline
Posty
163
Dołączył(a)
14 cze 2007, 20:06

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider], ILUZJA i 33 gości

Przeskocz do