CITALOPRAM (Cipramil,Citaxin,Cital,Citalec,Citabax,Citronil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy citalopram pomógł Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
71
63%

Nie
29
26%

Zaszkodził
13
12%

 
Liczba głosów : 113

CITALOPRAM (Cipramil,Citaxin,Cital,Citalec,Citabax,Citronil)

przez Paloma 17 maja 2012, 09:30
Antonio, to ja mam taki stan bez brania leków, lęki wieczorne,w weekendy, chęć ucieczki. Psychiatra przepisała mi citaxin- wciąż boję się go zacząć brać, mam dawkę 1/2 może wezmę 1/4 na odwagę.
Offline
Posty
23
Dołączył(a)
25 kwi 2012, 09:32

CITALOPRAM (Cipramil,Citaxin,Cital,Citalec,Citabax,Citronil)

przez Gnuśny Antonio 17 maja 2012, 09:46
Do Paloma
Widząc po sobie mogę powiedzieć,że pomysł mądry.Ja miałem brać połówkę przez 2-4 dni.brałem bodaj 10 bo takie miałem jazdy.Po przejściu na całą też długo się przyzwyczajałem.Teraz jest już dosyć dobrze.Ja posiłkowałem się jeszcze Tranxene 10.Dla mnie super lek.Inni mają inne zdania.
Pobierz sobie trochę mniejszą dawkę z tydzień czy dwa i wprowadź to co doktor zalecił.Efektu działania i tak od reki nie będzie.chyba.ja czekałem ze dwa miesiące albo i lepiej.Widzisz,u mnie te lęki to raczej skutek uboczny.wcześniej nie miałem.mam nadzieję,że z każdym dniem będzie jeszcze lepiej,czego i Tobie życzę.Bądź cierpliwa.
Offline
Posty
22
Dołączył(a)
29 lut 2012, 12:36

CITALOPRAM (Cipramil,Citaxin,Cital,Citalec,Citabax,Citronil)

przez Paloma 17 maja 2012, 09:52
Dzięki Antonio, ja pracuję, a wiadomo, że Citaxin muszę brać rano( w pracy) bpję się tej pierwszej tabletki, że zacznie się ze mną dziać coś dziwnego?
Offline
Posty
23
Dołączył(a)
25 kwi 2012, 09:32

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

CITALOPRAM (Cipramil,Citaxin,Cital,Citalec,Citabax,Citronil)

przez Saanna 17 maja 2012, 11:06
a ja po citalu mam bezsennosc, takiej sie schizy dorobilam i stresów, ze po odstawieniu nie moge spac. po gdz. sie budze i juz znów moge działać :(, a spałam po 6 godzin przed braniem leków. teraz mam zaburzenia czucia, masakra.
Offline
Posty
916
Dołączył(a)
20 mar 2012, 14:54

CITALOPRAM (Cipramil,Citaxin,Cital,Citalec,Citabax,Citronil)

przez Gnuśny Antonio 17 maja 2012, 14:33
Ja też pracuję.Początek też mnie męczył.otępiały strasznie chodziłem.ze spaniem też się coś porobiło,ale już jest prawie dobrze.miałem strasznie dziwne sny i ten sen był jakiś niespokojny,przepełniony strachem wręcz.ale to na szczęście przeszło.trzymało do tygodnia na połówce tablety i potem z tydzień na całej.teraz też nie jest idealnie,ale jest o całe lata świetlne lepiej.Musicie przetrwać te najgorsze dwa-trzy tygodnie.potem będzie już lepiej.skutki uboczne zaczną powoli mijać.nie od razu,ale zaczną.ja chciałbym trochę podnieść komfort mojego życia i jakoś ten lęk wyeliminować.jakoś na czasie wybieram się do medyka i zobaczymy co mi powie.mam przeczucie,że będzie chciała mi dołożyć jeszcze z pół tablety,bo tak coś wspominała na pierwszej wizycie.dam znać jak już będę po audiencji :lol:
...a i dodam jeszcze,że wcieliłem w ,życie kilka rad które Tutaj znalazłem.(zero kokakolek,magnezik w dietę intensywniej zapodałem i takie tam)
Offline
Posty
22
Dołączył(a)
29 lut 2012, 12:36

CITALOPRAM (Cipramil,Citaxin,Cital,Citalec,Citabax,Citronil)

przez pawelpabianice 17 maja 2012, 17:13
Biore cital trzeci dzien. Odczuwam rozdraznienie, silny niepokoj /musze wspomagac sie relanium/, a od dzisiaj dodatkowo nasilenie depresji. Wiem, ze takie musza byc poczatki leczenia, ale jak to przetrwac, gdy trzeba pracowac i to w dodatku z klientami? :(
sertralina 100 mg
Offline
Posty
22
Dołączył(a)
21 sie 2011, 14:39

CITALOPRAM (Cipramil,Citaxin,Cital,Citalec,Citabax,Citronil)

przez uzytkownik 17 maja 2012, 19:56
pawelpabianice napisał(a):Biore cital trzeci dzien. Odczuwam rozdraznienie, silny niepokoj /musze wspomagac sie relanium/, a od dzisiaj dodatkowo nasilenie depresji. Wiem, ze takie musza byc poczatki leczenia, ale jak to przetrwac, gdy trzeba pracowac i to w dodatku z klientami? :(

Czasem lekarze dają L4 na czas rozpoczęcia kuracji.
uzytkownik
Offline

CITALOPRAM (Cipramil,Citaxin,Cital,Citalec,Citabax,Citronil)

przez pawelpabianice 17 maja 2012, 21:12
Właśnie zacząłem dziasiaj o tym /zwolnieniu lekarskim/ myślec. Ale jeszcze zobaczę, co będzie jutro, pojutrze...
sertralina 100 mg
Offline
Posty
22
Dołączył(a)
21 sie 2011, 14:39

CITALOPRAM (Cipramil,Citaxin,Cital,Citalec,Citabax,Citronil)

przez tosiaantosia 18 maja 2012, 09:16
Hej,
Proszę o radę.
Mam nerwicę lękową. Psychiatra przepisał mi lek Citabax 10, brałam go 28 dni. Od wtorku (czyli dziś wzięłam 3 tabsę) jestem na 20 mg. Czy przy zwiększaniu dawki mozliwe jest nasilenie objawów? zwiększony natłok mysli?? Dodam, że miałam tak na poczatku przyjmowania leku, przez około tydzień (centralnie myslałam, że szaleje). Moimi natrętnymi myslami jest to, że sobie coś zrobię, że oszaleje, że nagle nie odnajdę się w świecie. Od trzech dni na niczym nie mogę się skupić, ciagle rozmyślam, już sama nie wiem nad czym. Ostatnio zastanawiałam się nawet dlaczego minuta ma 60 sekund. A może ja już naprawdę szaleje?? Proszę o radę, czy to może być spowodowane zwiększeniem dawki citabaxu??
Offline
Posty
27
Dołączył(a)
18 maja 2012, 09:09

CITALOPRAM (Cipramil,Citaxin,Cital,Citalec,Citabax,Citronil)

przez Gnuśny Antonio 18 maja 2012, 11:33
Do Pawełpabienice i Tosiaantosia
Też tak miałem.przeczekać trzeba i już.po zwiększeniu dawki z tydzień mnie trzymało. Może to jakieś złudne spostrzeżenie ale jakaś kulminacja przychodził tak ok.9-10 rano,ok trzy godziny po łyknięciu tablety.A co do zwolnienia,to też o tym myślałem.Klienci strasznie mnie irytowali.Ale jakoś dałem radę.Może powinniście się czymś posiłkować?Ja jak wcześniej pisałem łykałem Tranxenke 10.pomagało bardzo.(ponad dwa miesiące już daję radę bez :lol: )
Praca fizyczna tez mi pomagała.trzeba po prostu na ten ciężki czas czymś zająć głowę.A nie jest to łatwe.Przez cały dzień trzeba się zmęczyć a wieczorem iść spać.Wiem,że łatwo się pisze ale wierzcie mi proszę,też to przerabiałem.Różne myśli po głowie się plątały.Poczytajcie sobie,różne rady tutaj znalazłem.Jedne przydatne inne mniej.Każdy stara się na swój sposób z tym cholerstwem radzić.samo przeglądanie Tego forum zajmuje czas i pomaga.
Ja też mam jakieś tam rozterki co tych leków.Pomogły mi na serducho które wariowało,a wprowadziły zamęt w głowie.Napady zniknęły a pojawił się lęk o mniejszym nasileniu ale upierdliwy.Teraz jedyne co musicie zrobić to zająć się czymś i przeczekać.
Do następnego... ;)
Offline
Posty
22
Dołączył(a)
29 lut 2012, 12:36

CITALOPRAM (Cipramil,Citaxin,Cital,Citalec,Citabax,Citronil)

przez tosiaantosia 18 maja 2012, 12:29
Ja dostałam na noc Promazin 25 mg. Spać mi się chce po nim nawet w dzień... Taka jakas jestem otepiała. Prędzej brałam cloranxen przez miesiąc, ale mi zmieniła, bo uzależnia. Też chodze do pracy, bo jakbym miała siedzieć w domu i się jeszcze bic z myslami to chyba naprawde bym oszalała... Lekarka powiedziała, że mam poczekać jeszcze dwa-max trzy tygodnie i poczuje się znacznie lepiej. Oj chciałabym... teraz jak tak myslę, to chyba od zwiększonej dawki moge sie tak czuc, bo na poczatku brania zatykało mi uszy i teraz też wrrrrrrrrr. Chce już się czuc normalnie, chociaż nie wiem czy to możliwe :(
Pozdro

Aha, jeszcze chciałam się dowiedziec jak to u was jest z jedzeniem? Bo mi się jeść nie chcę w ogole i chudne.
Offline
Posty
27
Dołączył(a)
18 maja 2012, 09:09

CITALOPRAM (Cipramil,Citaxin,Cital,Citalec,Citabax,Citronil)

przez Gnuśny Antonio 18 maja 2012, 14:27
Początkowo tez nie mogłem jeść.chciało mi się wymiotować a sam widok najpiękniejszej nawet kanapki wywoływał odruch wymiotny.minęło dość szybki.jako jeden z pierwszych objawów ubocznych.myślę,że męczyło mnie to jakieś dwa trzy tygodnie.ja ani nie przytyłem ani nie straciłem.może teraz zjechałem z 5 kg ale to pewnie dlatego,że piwo wyeliminowałem i więcej pracuję fizycznie.
I wiesz co,nie wiem czy te trzy tygodnie to nie za mało czasu na efekt.weź jakiś margines.
Offline
Posty
22
Dołączył(a)
29 lut 2012, 12:36

CITALOPRAM (Cipramil,Citaxin,Cital,Citalec,Citabax,Citronil)

przez tosiaantosia 18 maja 2012, 14:38
Dam sobie miesiąc czasu... Ciekawe jak to jest.. Niektóre z lęków już mi minęły, ale został ten największy, który mnie paraliżuje, właśnie, że sobie coś zrobię. Jak mówiłam o tym lekarce to mówiła, że to natrętna myśli i ze przejdzie. Ale jak to może przejść?? Jestem ciekawa. Czyli, że nie będę o tym myślała, nabiorę energii do życia?? sama już nie wiem...
Offline
Posty
27
Dołączył(a)
18 maja 2012, 09:09

CITALOPRAM (Cipramil,Citaxin,Cital,Citalec,Citabax,Citronil)

przez Paloma 18 maja 2012, 14:55
Tosia, ja nie mam natrętnych myśli, ale wg.mnie to Ci minie, podam Tobie mój przykład.
Też miałam takie wrażenie, że pewne, objawy odczucia nigdy nie miną, lęki- zawsze mijają, kiedyś nie wchodziłam do marketów- teraz normalnie robię zakupy, trenowałam, jak się w ogólę odważyłam wejść to myślałam tylko o wyjściu, później było coraz lepiej, a teraz wchodzę normalnie i robię zakupy SAMA!!!! w ogóle o tym nie myślę.
Kiedyś nigdzie nie poszłam na pieszo, teraz chodzę na krótkie dystanse typu 300 -500 metrów, to mój sukces,na 99% byłam przekonana, że nigdy nie będę pracować,pracuję , w pracy nie mam lęków.
Lęki zaczynają się wieczorami- najbardziej boje się-lęków, więc poszła do psychiatry i mam brać leki, o czym pisałam już, ale jeszcze nie wzięłam, bo przeczytałam wasze odczucia, jestem przerażona i przestraszona, ja nie mam depresji, a boje się, że po Citaxinie będę w gorszym stanie i popsuje mi to nad czym tyle pracowałam:((((
Brałam kiedyś Pramolan - ale nie odczułam żadnych skutków ubocznych, brałam go 2 razy przez rok.
Offline
Posty
23
Dołączył(a)
25 kwi 2012, 09:32

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości

Przeskocz do