KLOMIPRAMINA (Anafranil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy klomipramina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
59
62%

Nie
18
19%

Zaszkodziła
18
19%

 
Liczba głosów : 95

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 28 wrz 2010, 19:05
agnietka A jaką dawkę bierzesz i który dzień?
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez agnietka68 28 wrz 2010, 19:29
O.20mg rano i 0.10mg wieczorem anafranilu aha i 0.25mg Afobamu rano :( 5 dni biorę
Avatar użytkownika
Offline
Posty
44
Dołączył(a)
25 wrz 2010, 16:28
Lokalizacja
Żary

Re: Anafranil

przez cytrynka84 28 wrz 2010, 20:21
aganietka tezmialam taki czas,ze ciagle ryczalam + mega stany lekowe ,albo od depresji albo wlasnie po nowych lekach na poczatku ich brania,teraz tez misie zdarzaja takie dni.. brrr,cos o tym wiem :(
Afobam nic nie pomaga na te leki?
Trzymaj sie jakos.
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
23 sty 2010, 14:05

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 28 wrz 2010, 20:23
To spokojnie. Za leczniczą uważają dawkę 150 mg. Chociaż ja zaskoczyłam na dużo mniejszej. Poza tym 5 dzień to tez krótko, myślę ,że się poprawi, cierpliwości:)
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez agnietka68 29 wrz 2010, 11:03
Dzisiaj psychiatra mi przepisał atarax i odstawił anafranil;choć mówi że te lęki mogą być zmiejszeniem radykalnym Afobamu.....aż się boję bo atarax to słabiutkie lekarstwo!!!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
44
Dołączył(a)
25 wrz 2010, 16:28
Lokalizacja
Żary

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 29 wrz 2010, 16:17
agnietka Mówiąc szczerze to pierwszy raz widzę takie podejście lekarza. Przecież nie dał szansy na zadziałanie lekowi i znowu zmiana. Poza tym, dlaczego podczas zmiany psychotropu kazał Ci drastycznie zmniejszać afobam? Przy wdrażaniu nowego leku zwiększa się benzo, żeby złagodzić skutki uboczne, a zmniejsza się dopiero wtedy jak już psychotrop działa. Jakoś dziwnie postępuje.
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Re: Anafranil

przez Zenonek 29 wrz 2010, 16:23
agnietka68,

Idz do innego lekarza, bo ten to chyba cos ten tego...Wpierw daje ci bardzo mocny lek, najlepszy antydepresant -Anafranil - po czym odrzuca go i daje slabizne, zamulacza Atarax....

Dlaczego nie dal chocby Seroxatu albo Fevarinu...
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 29 wrz 2010, 16:26
Po pierwsze dlaczego już zrezygnował z anafranilu? Jak po 5 dniach w dawce 30 mg może stwierdzić ,że nie działa??
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez agnietka68 29 wrz 2010, 18:08
No właśnie sama nie wiem co robić; myślę że na własną rękę będę brała nadal anafranil :(
Avatar użytkownika
Offline
Posty
44
Dołączył(a)
25 wrz 2010, 16:28
Lokalizacja
Żary

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 29 wrz 2010, 20:20
To mi się wydaje słuszne. Poczekaj chociaż miesiąc i wtedy jeśli nie będzie poprawy szukaj innego leku.

Czy Ty chodzisz do niego prywatnie?? Może płacisz i jak już jesteś na wizycie to lekarz czuje się zobowiązany cos robić?
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Re: Anafranil

przez Misiek_NL 29 wrz 2010, 20:53
Czy mieliście po anafranilu powiększone źrenice ?? Czy to jest możliwe żeby od leków były powiększone ?? Oprócz anafranilu biorę jeszcze afobam i rudotel...
Misiek_NL
Offline

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez agnietka68 29 wrz 2010, 21:23
Wiola ja nie chodzę do niego prywatnie;to jest lekarz z wieloletnim stażem i ma dosyć dobrą opinię!!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
44
Dołączył(a)
25 wrz 2010, 16:28
Lokalizacja
Żary

Re: Anafranil

przez noowy6 29 wrz 2010, 21:37
Misiek_NL Anafranil powiększa zrenice.
"Żyj szybko, umieraj młodo"
Offline
Posty
190
Dołączył(a)
13 wrz 2009, 14:16
Lokalizacja
Gdańsk

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez agnietka68 01 paź 2010, 10:15
Wróciłam znowu do Anafranilu po dzisiejszej wizycie u psychiatry;tylko mam pytanie czy po jednym dniu nie brania mogę poczuć się znowu gorzej;teraz biorę rano afobam 0.25 mg,anafranil 0.20mg,atarax 0.25mg i w obiad anafranil 0.10mg i atarax 0.25mg i wieczorem powtórka anafranil 0.10mg i atarax 0.25mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
44
Dołączył(a)
25 wrz 2010, 16:28
Lokalizacja
Żary

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 22 gości

Przeskocz do