KLOMIPRAMINA (Anafranil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy klomipramina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
59
62%

Nie
18
19%

Zaszkodziła
18
19%

 
Liczba głosów : 95

Re: Anafranil

przez Zenonek 26 wrz 2010, 16:23
Matt FX,

Daj sie rozkrecic lekowi, za 2-3 miesiace bedzie OK.
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez milano3 26 wrz 2010, 16:34
No ja właśnie też mam dosyć obfite drżenie rąk. Tyle, że ja poza Anafranilem zażywam jeszcze: Tiscercin, Perazin, Lerivon, Clonazepanum, Relanium (doraźnie). Więc jest tego troche.
Najdłużej kochamy tych właśnie, co nas porzucają. Może dlatego, że czujemy w stosunku do nich coś w rodzaju wdzięczności.
Michał Choromański (1904 - 1972)


Pomocy, pomocy, pomocy !
Czuje zbliżające się życie,
Kiedy wszystko czego teraz pragnę to
...śmierć
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1238
Dołączył(a)
20 paź 2009, 20:10

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 26 wrz 2010, 16:36
milano A nie za dużo tego wszystkiego???
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez agnietka68 26 wrz 2010, 16:38
Wiola 173


Jak długo bierzesz anafranil?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
44
Dołączył(a)
25 wrz 2010, 16:28
Lokalizacja
Żary

Re: Anafranil

przez Matt FX 26 wrz 2010, 16:40
Zenonek

No nie biorę jeszcze całej dawki leku także poprawa może nastąpić szybciej (mam nadzieję). Jutro do pracy na 8h i jak ja to wytrzymam :(
Offline
Posty
434
Dołączył(a)
31 mar 2010, 18:34

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 26 wrz 2010, 16:40
agnietka
Boję się ,ze się załamiesz jak Ci napiszę:( z malutkimi przerwami to już od jakichś 15 lat.
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez agnietka68 26 wrz 2010, 16:55
Ooooooo matko to już jesteś weteranką i cały czas na ciebie działa?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
44
Dołączył(a)
25 wrz 2010, 16:28
Lokalizacja
Żary

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 26 wrz 2010, 16:57
Dzięki Bogu tak. Co jakiś czas zmniejszam dawkę , a nawet próbowałam odstawiać, ale zawsze wracam, bo lęki mi też wracają:(
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez agnietka68 27 wrz 2010, 09:07
Wróciłam od psychiatry i powiedział że nie powinny mi się nasilić lęki po anafranilu ale ja tak mam; zwiększył mi dawkę ranną do 0.20 mg i 0.10mg wieczorem ;chciał mi odstawić anafranil ale mu powiedziałam że na ulotce pisze że lęki na początku mogą się pogłębić.Dziwne że ja muszę mu to mówić
Avatar użytkownika
Offline
Posty
44
Dołączył(a)
25 wrz 2010, 16:28
Lokalizacja
Żary

Re: Anafranil

przez Matt FX 27 wrz 2010, 16:13
Ja dzisiaj odczuwam totalną pustke. Dno dna, depresja nasiliła się do tego stopnia że nie widzę sensu dalej żyć. Myśli samobójcze nie dają mi spokoju ani na sekundę. Zamierzam znów iść do szpitala psychiatrycznego bo nie wiem czy wytrzymam :(
Offline
Posty
434
Dołączył(a)
31 mar 2010, 18:34

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 27 wrz 2010, 16:48
agnietka68, A czy Ty jesteś pewna,że to anafranil Ci nasila lęki? Jego bierzesz malutką dawkę, a pramolanu dużą. Na mnie działał strasznie .

Matt
Może w szpitalu podaliby Ci leki w większej dawce i szybciej stanąłbyś na nogi?
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez agnietka68 27 wrz 2010, 17:39
Wiola nie wiem czy po Anafranilu w każdym razie dzisiaj lekarz odstawił mi pramolan;rano czułam się w miarę ale teraz to mam kociołek w środę znowu mam wizytę!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
44
Dołączył(a)
25 wrz 2010, 16:28
Lokalizacja
Żary

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 27 wrz 2010, 17:41
To teraz się okaże. Spróbuj parę dni wytrzymać na anafranilu, może się rozkręci i będzie ok, początki zawsze są nieprzyjemne:(
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez milano3 27 wrz 2010, 19:03
Sądze , że Anafranil (mimo wielu skutków ubocznych) jest najlepszym lekiem na lęki i nerwicę natręćtw. Mnie pomógł w 100 %, ale biore 120 mg. Fakt drżenie rąk okropne, ale wole to niz depresje, lęki i nerwice. Więc wątpie aby Anafranil działał na ciebie źle
Najdłużej kochamy tych właśnie, co nas porzucają. Może dlatego, że czujemy w stosunku do nich coś w rodzaju wdzięczności.
Michał Choromański (1904 - 1972)


Pomocy, pomocy, pomocy !
Czuje zbliżające się życie,
Kiedy wszystko czego teraz pragnę to
...śmierć
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1238
Dołączył(a)
20 paź 2009, 20:10

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 31 gości

Przeskocz do