KLOMIPRAMINA (Anafranil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy klomipramina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
59
62%

Nie
18
19%

Zaszkodziła
18
19%

 
Liczba głosów : 95

Re: Anafranil

przez okularnica 04 lip 2010, 21:41
Ja Ci mogę doradzić żebyś nie przestawał brać tego lekarstwa. Myślę, że jeszcze pomoże( tymbardziej jak już zaczynało działać).
Nie poddawaj się jeszcze;)
Ja kiedyś brałam Anafranil i wyleczył mi nerwicę na dużo lat, dopiero ostatnio wróciła. Dlatego wiem, że to dobry lek;)
Innych psychotropów nie brałam, czasem biorę doraźnie hydroksyzynę.
Na psychoterapię nie chodziłam i nie chodzę.
Offline
Posty
315
Dołączył(a)
31 paź 2009, 16:54

Re: Anafranil

przez shadow156 04 lip 2010, 22:59
Okularnico powiedz proszę po jakim czasie lek zaczął działać u Ciebie i jak to się objawiało ??????
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
14 cze 2010, 18:10

Re: Anafranil

przez okularnica 05 lip 2010, 22:26
Wiesz tak stopniowo zaczynało działać. Ogólnie mi się poprawił humor, po prostu moje myśli nie są już przerażające, są takie jakie miałam w czasie kiedy byłam zdrowa- czyli, że przychodzi jakaś myśl, Ty wiesz, że ona jest, ale się tak nie przejmujesz. Mam dobry humor- ale nie jak na haju czy coś;) tylko normalny bardzo dobry nastrój kiedy jestem w formie i nie mam natrętnych myśli( ogólnie jestem wesołym człowiekiem).
Lekarstwo zaczęło działać po 3 tygodniach, jednak czasem potem też były gorsze chwile( choć miały też inną przyczynę).
Mówię Ci nie rezygnuj z tego lekarstwa. Który tydzień już go zażywasz?
Jeśli chodzi o to jak zauważyłam, że lekarstwo działa- po prostu nie zwróciłam większej uwagi jak zaczęło się poprawiać. Tak nagle się zmieniło i było to odczuwane przeze mnie jako coś naturalnego, że się nawet nie spostrzegłam. Po prostu nagle zaczynasz się dobrze czuć i uważasz, że to jest całkiem naturalne.
Offline
Posty
315
Dołączył(a)
31 paź 2009, 16:54

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez ALEKS*OLO 06 lip 2010, 07:17
Wczoraj wróciłam znowu z receptą na Anafranil, już raz byłam z niego zadowolona i uratował mi życie, wiec myśle , że teraz też będzie dobrze.
Wzięłam wieczorem połowke 75 SR i mną troszke trzepnęło, taki "haj", dlatego, że od razu wchodze na duża dawke, wtedy zaczynalam od 10 stopniowo i zero skutkow ubocznych.
Ale jest wporzadku :)
"Kobiety i koty zawsze będą robić to, co chcą, a mężczyźni i psy powinni się zrelaksować i powoli oswajać z tą myślą."

"Panować nad sobą to największa władza" - Seneka
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
2384
Dołączył(a)
01 mar 2008, 00:25
Lokalizacja
Śląsk

Re: Anafranil

przez tomek33 06 lip 2010, 13:10
Podobnie, jak amitryptylina; moim zdaniem najskuteczniejszy lek.
Offline
Posty
64
Dołączył(a)
10 mar 2010, 09:51

Re: Anafranil

przez okularnica 06 lip 2010, 17:07
Shadow chciałam się Ciebie spytać czy utyłeś po Anafranilu dlatego, że masz po nim większy apetyt czy jesz tyle samo, a spowolniła Ci się przemiana materii?
Offline
Posty
315
Dołączył(a)
31 paź 2009, 16:54

Re: Anafranil

przez shadow156 06 lip 2010, 17:12
Okularnico ja biorę anafranil 6tygodni i dwa dni, wcześniej poczułem się lepiej chyba dlatego, że wziąłem fluoksetynę i dała lepsze samopoczucie jak zawsze na początku. jeszcze poczekam kilka dni- w piątek mam do lekarza, zobaczymy co dalej........

mam takie pytanie: jaki lek warto spróbować gdy anafranil nie pomaga?? przypomnę, że brałem fluoksetynę, asentrę i elicea- po wszystkich na początko około pierwszego tygodnia czułem się dobrze, a później znowu załamka.........

proszę o odpowiedźiii pozdrawiam Was wszystkich

[Dodane po edycji:]

przemiana materii mi się spowolniła po anafranilu
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
14 cze 2010, 18:10

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez ALEKS*OLO 07 lip 2010, 08:09
Mnie sie uregulowała przemiana materii po Anafranilu, chyba było to spowodowane, że uspokoiłam sie, nie miałam lęków, wiec i żołądek sie "uspokoił", nie miałam problemów z biegunkami i zaparciami, unormowało sie. Nie przytyłam i nie traciłam na wadze.
Drugi dzień na połowce 75SR i jestem senna, cały czas mi się ziewa, ale poza tym jest ok. Czuje, że znowu wyciągnie mnie z tego bagna.
"Kobiety i koty zawsze będą robić to, co chcą, a mężczyźni i psy powinni się zrelaksować i powoli oswajać z tą myślą."

"Panować nad sobą to największa władza" - Seneka
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
2384
Dołączył(a)
01 mar 2008, 00:25
Lokalizacja
Śląsk

Re: Anafranil

przez okularnica 09 lip 2010, 21:21
Shadow i jak z braniem lekarstwa? Co Ci powiedział lekarz( ja bym na Twoim miejscu zwiększyła sobie dawkę o połowę 75mg.)?
Offline
Posty
315
Dołączył(a)
31 paź 2009, 16:54

Re: Anafranil

przez shadow156 10 lip 2010, 13:38
witaj okularnico

pani doktor dała mi do anafranilu fluanxol i powiem Ci, że czuje się jak na razie lepiej.....
wiesz byłem u innej doktorki, po dwóch latach nieudolnej próby zmieniłem lekarza i okazuje się, że miałem dawane leki pod niewłaściwym kontem działania.

napisz co u Ciebie?? jak się czujesz?? pozdrawiam i miłego dnia życzę
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
14 cze 2010, 18:10

Re: Anafranil

przez okularnica 12 lip 2010, 15:40
Może teraz w końcu poczujesz poprawę.
Wiesz, to nie jest tak, że po Anafranilu przeszły wszystkie moje natrętne myśli, że się już niczego nie boję itp. Czuję się dobrze, jednak nie mogę powiedzieć, że zupełnie nie mam takich myśli. Teraz mam wakacje i siedzę w domu to pewnie też dlatego. Ogólnie nie wchodzę w te myśli, jednak czuję, że nie jest w 100% dobrze- no ale podobno żaden człowiek nie jest zupełnie wolny od natrętnych myśli. Mam je teraz nasilone mniej więcej w takim stopniu w jakim miałam przez 8 lat po wyleczeniu nerwicy, więc jestem przyzwyczajona :lol:
Na terapię nie chodzę- nie wiem czy to dobrze czy źle. Ogólnie nie lubię chodzić do psychiatry, źle się czuję po wizytach, bo czuję się tam jak czubek- bez obrazy, ale większość psychiatrów tak traktuje swoich pacjentów.
Co tam u Was?
Offline
Posty
315
Dołączył(a)
31 paź 2009, 16:54

Odstawienie leku Anafranil i Loquen

przez lukanus 17 lip 2010, 12:14
Witam!!! Niedawno odstawiłem leki Anafranil i Loquen i od tego czasu bardzo źle się czuję: mam bóle i zawroty głowy, koszmary senne, niepokój i inne rewelacje. Chciałem zapytać czy ktoś może miał podobne doświadczenia???? Nie wiem czy mój stan wiązać z odstawieniem ww. leków czy może z jakąś inną chorobą??? Dodam tylko, że leki odstawiałem pod kontrolą lekarza dlatego tym bardziej zastanawia mnie mój obecny stan!!!!!!!
"Bo miłość to jest coś czego nie ma"
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
03 kwi 2010, 17:44
Lokalizacja
Koszalin

Re: Odstawienie leku Anafranil i Loquen

Avatar użytkownika
przez El Chupacabra 17 lip 2010, 18:48
lukanus napisał(a):Witam!!! Niedawno odstawiłem leki Anafranil i Loquen i od tego czasu bardzo źle się czuję: mam bóle i zawroty głowy, koszmary senne, niepokój i inne rewelacje. Chciałem zapytać czy ktoś może miał podobne doświadczenia???? Nie wiem czy mój stan wiązać z odstawieniem ww. leków czy może z jakąś inną chorobą??? Dodam tylko, że leki odstawiałem pod kontrolą lekarza dlatego tym bardziej zastanawia mnie mój obecny stan!!!!!!!



Lekarz nie uchroni Cie calkowicie przed objawami odstawiennymi. Obawiam sie, ze przez najblizszy miesiac moga sie one utrzymywac.

wola człowieka jest jego niebem
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1052
Dołączył(a)
22 sty 2009, 14:40
Lokalizacja
Gdańsk

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez ALEKS*OLO 19 lip 2010, 21:05
2 tydzień albo 3 ( straciłam rachubę) na Anafranilu i szumi mi w uszach oraz takie dziwne odczucie jakby moj słuch zrobił sie wrażliwszy na dźwieki, i senność, okrutna senność bez 2 mocnych kaw śpie na stojąco :/
Co jest, za pierwszym razem na Anafranilu tak nie było, no oprócz senności, ale te szumy? :/
Uspokoił mnie nie mam lęków, ale dalej mnie męczą huśtawki emocjonalne, a lekarka nie chciała mi przepisać stabilizatora, noszz kuur.... zamiast stabilizatora mam sobie kupić rower ha!ha!ha! dobre co nie? :lol:
:evil:
"Kobiety i koty zawsze będą robić to, co chcą, a mężczyźni i psy powinni się zrelaksować i powoli oswajać z tą myślą."

"Panować nad sobą to największa władza" - Seneka
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
2384
Dołączył(a)
01 mar 2008, 00:25
Lokalizacja
Śląsk

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 8 gości

Przeskocz do