KLOMIPRAMINA (Anafranil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy klomipramina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
59
62%

Nie
18
19%

Zaszkodziła
18
19%

 
Liczba głosów : 95

Re: Anafranil

przez shadow156 19 cze 2010, 15:04
witam wszystkich.....
Dziękuję za odpowiedź Savior i Tobie Okularnico
powiem wam, że po tym anafranilu zaczynam przybierać na wadze co mi się nie podoba, ale dam mu jeszcze jakiś czas na to aby zaczoł działać.
Mam do was jeszcze takie pytanie- czy anafranil działa przeciwlękowo?? czy lepiej jest brać np: afobam?? a może paroksetynę??
gdy brałem fluoksetynę czułem się super ale tylko przez pierwsze 5-6 dni i tak po każdym zwiększeniu dawki. doszedłem aż do 100mg
co u Was?? jak się czujecie?? jakie leki wam pomagają?? na jakie dolegliwości się leczycie??
pozdrawiam wszystkich i proszę piszcie.........
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
14 cze 2010, 18:10

Re: Anafranil

przez okularnica 19 cze 2010, 21:26
Shadow156- ja przy Anafranilu mam również większy apetyt niż normalnie.
Wydaje mi się, że również działa przeciwlękowo, wydaje mi się, że on pomaga na wszystko;) i nie jest konieczne branie dodatkowo innych lekarstw( tak przynajmniej jest u mnie).
Ja wczoraj zaczęłam czuć prawdziwe działanie leku. Jeszcze nie jest super, czasem nachodzi mnie jakaś myśl, ale nie jest już tak natrętna i mam samopoczucie podobne jak w okresie normalnego zadowolenia sprzedy choroby:)- czyli sprzed jakichś 3 miesięcy.

Shadow, powiedz czy nie myślałeś o zwiększeniu dawki Anafranilu? Po jakim okresie doszedłeś do dawki 150mg?
Savior, co u Ciebie? Jak ze spaniem i czy również masz większy apetyt po tym leku?
Offline
Posty
315
Dołączył(a)
31 paź 2009, 16:54

Re: Anafranil

przez savior 20 cze 2010, 10:07
Apetyt mam taki jak miałem przed braniem leku-czyli dobry :mrgreen: a co do snu nadal mam problemy,wybudzam sie w nocy ale nie jest to juz tak uporczywe jak na poczatku stosowania Anafranilu..a Ty jak sie czujesz okularnica... widze ze juz poprawa nastepuje...
Powodzenia
savior
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Anafranil

przez okularnica 20 cze 2010, 22:25
To mam jeszcze pytanie Savior, Shadow, Klaudi- jaki macie puls przy zażywaniu Anafranilu?

Dzisiaj zwiększyłam dawkę do 150 mg.
Co do uciążliwych skutków działania leku to np. zostało to, że nie mogę biegać. Jeśli przebiegnę kawałek to jestem wycieńczona, głowa mnie zaczyna boleć, ciemno mi się robi przed oczami, sucho w ustach. Oprócz tego przeszkadza mi nadal głośne szumienie w uszach i sporadyczne trzęsienie się różnych części ciała.
Poza tym jednak czuję się dobrze. Mam nadzieję, że po zwiększeniu dawki moje skutki uboczne nie zwiększą się:)

Powodzenia w walce z chorobą:)

[Dodane po edycji:]

Odezwijcie się. Jak wasze samopoczucie?
Minęły ponad 3 tygodnie od rozpoczęcia brania, a ja czuję się dzisiaj gorzej.
Offline
Posty
315
Dołączył(a)
31 paź 2009, 16:54

Re: Anafranil

przez shadow156 22 cze 2010, 15:29
witam.......
Okularnico ja 150mg miałem od początku, 75 rano i 75 po południu, nie przejmuj się, po 3 tygodniach ja też czułem się gorzej i tak jak ty nie miałem siły- już po krótkiej chwili wysiłku byłem cały mokry, też drżały mi ręce i różne części ciała na początku brania było lepiej tak przez tydzień a później coraz gorzej, ale powiem Ci, że właśnie od wczoraj zacząłem się czuć lepiej a dzisiaj już będzie 4 tygodnie i kilka dni jak zacząłem brać anafranil. Dlatego i Ty poczekaj jeszcze a zapewne będzie lepiej. Tylko się odzywaj co u Ciebie.........

Pozdrawiam Wszystkich i życzę duuużżżżżooo zdrowia
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
14 cze 2010, 18:10

Re: Anafranil

przez okularnica 22 cze 2010, 16:11
:) Cieszę się, że jest poprawa. Dzięki za słowa pocieszenia.
Również dawaj znać jak się będziesz dalej czuć.
Podziwiam, że zacząłeś brać ten lek w dawce 150 mg.
Offline
Posty
315
Dołączył(a)
31 paź 2009, 16:54

Re: Anafranil

przez shadow156 24 cze 2010, 07:13
witaj Okularnico- ja samopoczucie, ja czuję się dobrze i oby tak zostało....

pozdrawiam Ciebie i Was Wszystkich

[Dodane po edycji:]

przepraszam za zgubioną literkę 'jak?"
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
14 cze 2010, 18:10

Re: Anafranil

przez okularnica 24 cze 2010, 08:18
Ja niestety czuję się gorzej od kilku dni :( Ciągle mam jednak nadzieję, że będzie lepiej. :pirate:
Shadow, czyli teraz już praktycznie nie odczuwasz skutków ubocznych?
Savior co u Ciebie?

Oprócz anafranilu nie bierzecie innych leków "doraźnych"?
Offline
Posty
315
Dołączył(a)
31 paź 2009, 16:54

Re: Anafranil

przez shadow156 26 cze 2010, 12:02
witam okularnico i przepraszam, że tak długo nie dawałem znaku.

powiedz proszę jak Się czujesz??
ja nie brałem żadnych leków poza anafranilem tzn. brałem seronil ale tylko przez około 10 dni i go odstawiłem bez wiedzy lekarza ponieważ zaczołem czuć poprawę po anafranilu i myślę że sam będzie ok.

życzę duużżżooooo siłki i wytrwałości trzymaj się i wy wszyscy również

pozdrawiam
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
14 cze 2010, 18:10

Re: Anafranil

przez okularnica 27 cze 2010, 01:03
Shadow- napisz jeszcze jak się czujesz;)
Czyli poprawa nastąpiła u Ciebie po ponad 4 tygodniach?
Ja czuję się ogólnie już lepiej, jutro miną 4 tygodnie od rozpoczęcia kuracji;)

[Dodane po edycji:]

Shadow jeszcze chciałam spytać ile opakowań przepisała Ci lekarka Anafranilu? Jedno opakowanie starcza nam( bo Ty też bierzesz 150mg) tylko na 10 dni. Chciałabym mieć od razu chociaż 6 opakowań przepisane( byłoby prawie na 2 miesiące).
Offline
Posty
315
Dołączył(a)
31 paź 2009, 16:54

Re: Anafranil

przez shadow156 27 cze 2010, 08:04
Okularnico ja dostałem 5 opakowań
tak właśnie po czterech tygodniach zaczęło być coraz lepiej i z dnia na dzień się poprawia czyli głowa do góry anafranil działa zresztą teraz już tylko będzie lepiej.

pozdraiwm

ps. może podasz mi Twojego maila??
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
14 cze 2010, 18:10

Re: Anafranil

przez okularnica 27 cze 2010, 15:48
A mi tylko przepisała 2 opakowania... Pewnie chciała żeby częściej przychodzić i brać kasę;)
Teraz czuję się dobrze, a nawet bardzo dobrze:)
Podałam Ci na pw maila, mam nadzieję, że napiszesz:)
Offline
Posty
315
Dołączył(a)
31 paź 2009, 16:54

Re: Anafranil

przez okularnica 30 cze 2010, 19:00
Czy spotkał się ktoś z Was z chudnięciem po Anafranilu? Zazwyczaj jeśli już to czytałam o tyciu po nim... Ja jednak nie mogę nadrobić kilku kilogramów, które zgubiłam przez nerwicę przed rozpoczęciem brania.
Offline
Posty
315
Dołączył(a)
31 paź 2009, 16:54

Re: Anafranil

przez shadow156 04 lip 2010, 10:54
Witam Okularnico i przepraszam, że się nie odzywałem. Proszę powiedz jak się czujesz?? powiedz również jakie wcześniej brałaś tabletki i jak po nich było??
ja czuję się gorzej i nie wiem czy nie przestanę brać anafranilu, tylko co teraz wziąć?? fluoksetyna, asentra, Elicea- (lexapro), efectin nic nie pomogły. zawsze gdy zaczynałem brać nowy lek czułem się kilka pierwszych dni dobrze, a później dół.

Ja po anafranilu przytyłem około 5kg, zaś po ssri chudnę

jeżeli ktoś miał podobnie to proszę- niech się odezwie- wypowie.......

pozdrawiam Was wszystkich i życzę zdrowia
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
14 cze 2010, 18:10

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 32 gości

Przeskocz do