KLOMIPRAMINA (Anafranil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy klomipramina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
59
62%

Nie
18
19%

Zaszkodziła
18
19%

 
Liczba głosów : 95

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez milano3 04 maja 2010, 17:02
Tak zacząłem brac juz dzisiaj. 4 dni odstawiałem Asentre i przeszedłem na Anafranil. Dodatkowo biore 30 mg Lerivonu i Perazin na uspokojenie i derealizacje
Najdłużej kochamy tych właśnie, co nas porzucają. Może dlatego, że czujemy w stosunku do nich coś w rodzaju wdzięczności.
Michał Choromański (1904 - 1972)


Pomocy, pomocy, pomocy !
Czuje zbliżające się życie,
Kiedy wszystko czego teraz pragnę to
...śmierć
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1238
Dołączył(a)
20 paź 2009, 20:10

Re: Anafranil

przez Shadowmere 04 maja 2010, 18:21
życzę powodzenia z nowym lekiem;) 3maam kciuki!!
Shadowmere
Offline

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 04 maja 2010, 20:06
milano
Docelową dawką leczniczą anafranilu jest 150 mg( w cięższych przypadkach nawet więcej). Po poprawie schodzi się na tzw dawkę podtrzymująca. Ja biorę w tej chwili połówkę 75. Ale Ty masz jeszcze lerivon, a one są podobne w działaniu więc, może nie potrzebujesz pełnej dawki anafranilu. W sumie nie wiem dlaczego masz to rozkładać na 3 dawki bo to jest SR czyli działa przez całą dobę i można brać za jednym razem, ale skoro tak zalecił lekarz to pewnie wie lepiej. Jak na początek leczenia to moim zdaniem dawka spora, do takiej powinno się dochodzić stopniowo, żeby złagodzić efekty uboczne.
Powodzenia
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Anafranil

przez Shadowmere 14 maja 2010, 17:28
już nie mogę się doczekać wtorku,wtedy coś ustalimy z psychem,mam nadzieje,że pozwoli mi wrocic do Anafranilu.
Shadowmere
Offline

Re: Anafranil

przez Zenonek 14 maja 2010, 17:57
Shadowmere napisał(a):już nie mogę się doczekać wtorku,wtedy coś ustalimy z psychem,mam nadzieje,że pozwoli mi wrocic do Anafranilu.


Hmmm to jednak myslisz od Klomipraminie ? Rezygnujesz z Esci ?
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Re: Anafranil

przez Shadowmere 14 maja 2010, 18:03
Zenonek, ja nie wiem,ja umieram..
Shadowmere
Offline

Re: Anafranil

przez Zenonek 14 maja 2010, 18:31
Shadowmere napisał(a):Zenonek, ja nie wiem,ja umieram..


OO Twoj Tysieczny post. Gratulacje.

Nie umieraj jescze :D na to przyjdzie czas za jakies 70 lat ;d

Znowu sie tak zle czujesz?
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Re: Anafranil

przez Shadowmere 15 maja 2010, 11:07
Zenonek, Umieram,poważnie.nie wiem kompletnie co mam zrobić.Siłą woli tego nie pokonam.W dodatku kiedy w koncu leki wyjadą z mojego ciala?budze sie w środku nocy mokra,mokre plecy,mokre wlosy.A rano mdłości i nie mam sily wstać.Kurcze,w tym roku mialam w koncu iśc na studia..zaoczne,bo zaoczne,ale jak tak dalej pojdzie to nigdy ich nie zacznę...Wczoraj wpadlam w histerie,dostalam takich atakow placzu,ktore doprowadzily mnie do rzygania.Nie mam już sily wstawac co rano.
Shadowmere
Offline

Re: Anafranil

przez zdesper 15 maja 2010, 11:11
b]W dodatku kiedy w koncu leki wyjadą z mojego ciala?budze sie w środku nocy mokra,mokre plecy,mokre wlosy.[[/b]

Juz chyba jakis czas nie bierzesz tych leków więc pewnie to nie ich wina...
zdesper
Offline

Re: Anafranil

przez Shadowmere 15 maja 2010, 11:24
zdesper, nie biorę od tygodnia,no raczej nie jest to wina mojego ciala,że budzę sie zlana potem w ciągu nocy..Chyba,że dziwnym trafem nabawilam sie tej "choroby" podczas dwuletniego brania leków-tak jak wrzodów (mdłości),i szczękościsku(bardzo dziwna choroba somatyczna :lol: )
Shadowmere
Offline

Re: Anafranil

przez zdesper 15 maja 2010, 11:40
no akurat niektore osoby budzą sie zlane potem podczas brania anafranilu:P(orzynajmniej ja tak mialem:P)
zdesper
Offline

Re: Anafranil

przez Shadowmere 15 maja 2010, 11:53
zdesper, zdesper szczerze to nie wiem jak to jest,nie rozmawialam o tym jeszcze ze swoim lekarzem.Natomiast terapeutka mowi,że skoro bralam leki 2 i pol roku bez przerwy i odstawilam nagle,to organizm może sie dziwnie zachowywać jeszcze przez jakis czas.Nie wydaje mi sie,by możliwe bylo,że po tygodniu jestem już oczyszczona..
Shadowmere
Offline

Re: Anafranil

przez zdesper 15 maja 2010, 11:54
Po 2.5 roku odstawilas leki? Tak raptownie? :shock: .Toc to jakas masakra;P.Moge wiedziec co bralas?:)
zdesper
Offline

Re: Anafranil

przez Zenonek 15 maja 2010, 12:07
Shadowmere

Musisz isc jak najszybciej do swojego psychiatry i wszystko dokladnie z kazdym detalem opowiedziec.

Teraz troche palne ksiazkowe kazanie :P : w zadnym wypadku nie wolno po takim okresie brania lekow odstawiac ich raptownie ! Stan chorobowy nie tylko moze wrocic, ale sie nawet zaostrzyć. Nie mowiac o skutkach odstawiennych.

Co do Anafranilu. Jest to jak juz gadalismy bardzo skuteczny i bardzo mocny lek, ale tez moze dawac zwlaszcza przez pierwsze 2-3 tygodnie skutki uboczne.

Zatem moze naprawde sproboj ten Escitalopram, gdyz jest to bardzo dobrze tolerowany lek.

Niewazne jaki bys lek nie brala zawsze warto przez okolo 7 dni brac dawki cwiartkowe i polowkowe docelowej dawki.
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 21 gości

Przeskocz do