KLOMIPRAMINA (Anafranil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy klomipramina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
59
62%

Nie
18
19%

Zaszkodziła
18
19%

 
Liczba głosów : 95

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez filson 04 mar 2010, 17:03
Zgadzam się z tym. To, że lek jest darmowy wcale nie świadczy o jego wartości w leczeniu. Ja po Lexapro, za które zapłaciłem prawie stówę dostałem koszmarnej pokrzywki, co gorsza nie mogłem się jej pozbyć przez kilka tygodni. A Anafranil brałem 1,5 roku i on przywrócił mnie do życia. Każdy inaczej reaguje na leki i najaważniejsze to trafić na "swój".
Avatar użytkownika
Offline
Posty
72
Dołączył(a)
10 cze 2007, 15:28
Lokalizacja
wawa

Re: Anafranil

przez karina200 04 mar 2010, 17:21
no ale ja nie mam lekarza to jak dawkowac? prosze o odpowiedz
Offline
Posty
44
Dołączył(a)
15 gru 2009, 03:49

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez aree1987 04 mar 2010, 18:22
No a Anafranil to na stadionie kupiłas??
wenlafaksyna 450mg
--

I'm forever black-eyed
A product of a broken home
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1173
Dołączył(a)
15 lip 2009, 21:54

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Anafranil

przez karina200 04 mar 2010, 20:06
tak jakby, to jak to stosowac
Offline
Posty
44
Dołączył(a)
15 gru 2009, 03:49

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 04 mar 2010, 23:02
To powiedz dystrybutorowi, żeby ulotki też drukował:P
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Re: Anafranil

przez karina200 05 mar 2010, 01:27
wiedzualam ze tutaj nie ma co liczyc na pomoc
Offline
Posty
44
Dołączył(a)
15 gru 2009, 03:49

Re: Anafranil

przez karina200 05 mar 2010, 21:37
a za jaki czas poczules poprawe i jakie dawki brales? Amon_Rah
Offline
Posty
44
Dołączył(a)
15 gru 2009, 03:49

Re: Anafranil

przez Aneta22 16 mar 2010, 01:31
mnie wyciagnął z 3 nawrotu choroby, potwornej depresji,nerwicy natrectw myslowych itp ... dopiero po 5 miesiacach regularnego zażywania także kazdy przypadek jest inny ...
Offline
Posty
107
Dołączył(a)
29 lis 2008, 14:52

Re: Anafranil

przez mr_hyde 18 mar 2010, 14:48
Pilne!
Posiadam 10 pudełek Anafranil SR75, niedawno wypisywane (grudzień, styczeń). Pilnie sprzedam, gdyż nie chcę oddawać do apteki czegoś, za co zapłaciłem około 200 zł.

Tabletek nie mogę brać absolutnie - lekarz o tym nie wiedział - ze względu na schorzenie układu wewn. z którym się borykam.
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
18 mar 2010, 14:42

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 18 mar 2010, 14:52
mr_hyde
Wiesz , anafranil 75 z literką p na recepcie jest darmowy, więc albo ktoś Cię nabrał, albo Ty szukasz naiwniaka.
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Re: Anafranil

przez PoLaK6677 18 mar 2010, 23:50
Witam wszystkich :)
Wziąłem Anafranil (jedna tabletke min. dawke bodajze) raz dosc sporo czasu temu, "zmasakrowal" mnie troszeczke tzn. strasznie szybkie bicie serca, pocenie sie, powiekszone spojowki, krazenie mialem jakies zaburzone (rece i nogi mialem lodowate), nie moglem usnąć bo myslalem ze sie przekrece poprostu....
Poszedlem wiec po inny lek do "Psycho" ta mi przepisala Xetanor... bylem zadowolony jak powiedziala mi ze to lepszy i nowszy lek i ze nie powinien na mnie wywolac takich skutkow ubocznych, wiec powedrowalem do apteki wykupilem go i zaczelem oczywiscie czytac na jego temat w internecie...
Dowiedzialem sie ze Xetanor "zamorduje" mi libido, co mnie przeraza bo mam dopiero 21 lat...
Teraz pytanie do was... Czy te objawy ktore wymienilem przy Anafranilu to normalne ?? Nie umre we snie czy cos :P?? (moze to smieszne ale jednak lubie swoje pokrecone zycie :P) i po jakim czasie ustapia te dziwaczne dosc okropne wrecz przerazajace dla mnie objawy ??
Oraz ktory lek lepiej brac waszym zdaniem ?? Anafranil czy Xetanor bo jak wiecie to dwa rozne leki tak mi sie bynajmniej wydaje z tego co powiedziala "Psycho"
Podkreslam ze Xetanoru jeszcze ani razu nie wzielem i nie wiem jak na mnie dziala ale boje sie zaniku libido do zera bo ponoc to nie uniknione no chyba ze sie mysle... jesli tak prosze wyprowadzcie mnie z bledu :)
Pozdrawiam :)
Offline
Posty
26
Dołączył(a)
30 wrz 2008, 23:45

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 19 mar 2010, 13:35
PoLaK6677

Początki zawsze są bardzo ciężkie, ale takie objawy o jakich piszesz mijają po kilku , kilkunastu dniach. Z tego co pamiętam to do anafranilu dostawałam coś na początku ,żeby złagodzić te niepożądane objawy. Piszesz ,że wziąłeś jedną tabletkę, ale anafranil występuje w różnych dawkach, więc mogła to być 10 ale również 75, a to duża różnica. Co do xetanoru to nie wiem, nie brałam tego leku, więc nie umiem powiedzieć jakie ma skutki uboczne. Czy zamienić? To trudno powiedzieć, nie napisałeś na co masz je przepisane, a to też istotne.
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Re: Anafranil

przez PoLaK6677 19 mar 2010, 16:18
Wzielem wtedy Anafranil 25 mg :) Xetonaru mam przepisana polowke. Ogolnie poszedlem do psycho bo inne badania nic nie wykazaly (tj. kardiolog, neurolog, badania krwi itp.) wszystko bylo ogolnie ok. A objawy mam nastepujace: przedewszystkim dokucza mi straszne kolatanie serca bije czasem strasznie szybko co wprowadza mnie w lek ze zaraz dostane zawalu czy cos, dusznosci (wystepuja bez zadnej zasady, czy to siedze w domu na spokojnie, czy to jade autobusem w duzym gronie ludzi, lub w gronie przyjaciol gdzie czuje sie swobodnie), koszmary (ale to chyba miewa kazdy), problemy z zasnieciem ale tylko i wylacznie przez to tluczenie serca, wystarczy ze tylko delikatnie sie zdenerwuje to serducho nie daje mi spokoju i musze brac cos na uspokojenie (podreslam ze czasem wali szybko bez jakis specjalnych powodow).
To samo powiedzialem "Psycho" i ona przepisala mi na samym poczatku wlasnie Anafranil bo stwierdza u mnie nerwice...
Ale jak pozniej zaczelem czytac ze ludzie boja sie wyjsc z domu to zaczelem zastanawiac sie czy ja oby napewno mam nerwice... Fakt stresuja mnie duze tlumy ale to chyba bardziej z mojej niesmialosci niz z nerwicy, sam nie wiem.
I jak to wyglada waszym zdaniem ?? Mam nerwice czy szukac czegos innego ??
Offline
Posty
26
Dołączył(a)
30 wrz 2008, 23:45

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 19 mar 2010, 17:11
Możliwe ,że to nerwica, ale jak widzisz nie tak nasilona jak u innych tutaj. Moim zdaniem powinieneś spróbować najpierw psychoterapii , leki wg mnie są wskazane w takich stanach gdy nie da się już normalnie funkcjonować. Ale to moje zdanie, psychiatra chyba wie lepiej. A jeśli chodzi o anafranil to zaczynałam od 10tki i coś wspomagającego(niestety nie pamiętam już co to było), ale wiem że tak trzeba, więc może zapytaj swojego psychiatrę , czy jeśli masz takie straszne skutki uboczne , nie zacząć od mniejszej dawki.
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 28 gości

Przeskocz do