KLOMIPRAMINA (Anafranil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy klomipramina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
59
62%

Nie
18
19%

Zaszkodziła
18
19%

 
Liczba głosów : 95

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez elfrid 17 gru 2009, 23:33
W sam raz na dwa miesiące. 2x75mg. jedno opakowanie ma 20 tabletek (sprawdziłem w necie). wychodzi 6 opakowań, czyli łącznie 120 tabletek na 60 dni. ale mnie to dziwi, że jednak się to przepisuje w takich ilościach. czy tyle tabletek nie wystarczy aby skutecznie popełnić samobuja?
pregabalina, wenlafaksyna
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2671
Dołączył(a)
09 maja 2009, 12:28

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez mała26 21 gru 2009, 09:34
Ano tak to jest z lekarzami moja mama po wizycie u neurologa zawsze wychodzi z receptą na 4-5 opakowań rolek(relanium)i długo nie trzeba było czekać na uzależnienie.
A co do Anafranilu to jestem bardzo z niego zadowolona biorę go drugiego miecha ale pierwszy raz,szybko zaczął działać bo po ok.2 tyg. wcześniej były problemy z dobraniem mi leku,a po anafranilu żadnych skutków ubocznych nie chodziłam senna, żadnych bóli głowy,jedynie co mnie martwi to apetyt nie dość że dobrze sobie wyglądam to jeszcze teraz nadrabiam, ale najważniejsze moje samopoczucie psychiczne :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
132
Dołączył(a)
28 paź 2009, 19:54
Lokalizacja
ZAGŁĘBIE

Re: Anafranil

przez landon1988 26 gru 2009, 18:38
hej a jak wygladaja wasze doswiadczenia z piwem i anafranilem ? sa swieta teraz i postanowilem sie napic , nie wzialem dawki dziennej jak mi powiedziala lekarka i wypilem dwa piwa, nic nie bylo troszke bardziej czulem sie pijany i tyle ale nie umarlem ani nic nastroj ok , biore 150mg anafranilu rano , juz sie balem ze bede musial sie patrzeec na innych pijacych a jednak da sie zyc z lekami przez dluzszy czas:-)
Offline
Posty
30
Dołączył(a)
29 lis 2009, 20:30

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 26 gru 2009, 21:01
No cóż , napiszę coś za co zapewne dostanę burę od niektórych, ale co tam:) Anafranil brałam przez wiele lat, wiele lat nie piłam w ogóle nic, zero. Bałam się po prostu.
Ale potem zdarzyło się , nabrałam odwagi i przyznaję,że był czas,że pomagałam swojemu nastrojowi w ten sposób. Brałam tylko anafranil 75 na noc. Nie miałam żadnych sensacji, szybko zasypiałam. Oczywiście nikomu nie polecam, ale nie jest to tak ,że jak się wypije piwko to zaraz nie wiadomo co się stanie.
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez kotecek 05 sty 2010, 15:57
Słuchajcie, ja biorę Anafranil drugi tydzien. W świeta czułam się nawet dobrze, zaczęłam odczuwać poprawe, natręctwa sie zmniejszyły i lęki zaczęły stopniowo ustępować. Ale od 3 dni znowu jest gorzej, wczoraj np. wstałam bardzo późno, bo bałam się kompulsji, zaczęłam znowu rozpamiętywac swoja przeszłość i wpadłam do tego w nastrój depresyjny, nic mi sie kompletnie nie chiało robic. Dzisiaj z kolei obudziłam się o 5 rano , na siłe próbowałam zansąć, ale nie udało się. Do tego miałam dreszcze i w konsekwencji tego wziełam lorafen na uspokojenie.

Powiedzicie czym to może być spwowdowane? Najpierw zaczynało sie poprawiać a od 3 dni znowu schody:(
czy wpływ na to może miec zbliżajaca sie u mnie miesiączka?
Bardzo prosze o jakies rady
Ze wszystkiego najbliższy wiary jest, być może, najbardziej zagorzały ateizm.
— Fiodor Dostojewski
Avatar użytkownika
Offline
Posty
103
Dołączył(a)
13 wrz 2009, 16:47

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez ALEKS*OLO 05 sty 2010, 16:34
wiola173, faktycznie jedno piwko nie zaszkodzi, ja biore rownierz Anafranil juz poltora roku i pozwalam sobie na alkohol, nic sie nie dzieje, nawet kaca nie ma jakiegos mega , ale oczywiscie to jest indywidualna sprawa kazdego:)

kotecek napisał(a):
Powiedzicie czym to może być spwowdowane? Najpierw zaczynało sie poprawiać a od 3 dni znowu schody:(
czy wpływ na to może miec zbliżajaca sie u mnie miesiączka?


Po tak krotkim czasie lek dobrze nie zacznie działac, mozliwe ze odczułas jakas lekką poprawe, i jaknajbardziej w wyniku zblizajacej sie miesiaczki mozesz odczuwac pogorszenie. Nie martw sie tylko poczekaj na odpowiednie działanie leku.
Pzdr :)
"Kobiety i koty zawsze będą robić to, co chcą, a mężczyźni i psy powinni się zrelaksować i powoli oswajać z tą myślą."

"Panować nad sobą to największa władza" - Seneka
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
2384
Dołączył(a)
01 mar 2008, 00:25
Lokalizacja
Śląsk

Re: Anafranil

przez Madzia1986 14 sty 2010, 15:16
Ja brałam Anafranil ponad rok...Poprawa była,nie skupiałam się ciągle na natręctwach,uspokoiłam myśli.Ale wyciszyłam się bardzo,byłam taka ospała jakaś.Przytyłam momentalnie,jadłam w sumie tylko słodycze :smile: Zawsze szczupła a po lekach trochę przybrałam na wadze...
Nie minęło tyle ile powinno trwać moje leczenie tym właśnie lekiem,przestałam go brać.I w końcu jestem zdrowa.Ale walkę stoczyłam z własnymi demonami.
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
14 sty 2010, 14:18

Re: Anafranil, a sen..

przez Madzia1986 16 sty 2010, 13:59
Jeśli kogoś by interesowało.
Po Anafranilu jakoś się przestawiłam,w dzień byłam zmęczona,pokładałam się.W nocy budziłam się ciągle,co dwie godziny.Sprawdzałam która na osi,byle tylko zdążyć do szkoły.Przepisano mi diphergan.Było lepiej...
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
14 sty 2010, 14:18

Re: Anafranil, a sen..

Avatar użytkownika
przez kotecek 20 sty 2010, 16:02
Mnie po Anafranilu źle sie śpi, budzę sie codziennie o 5 rano i potem nie mogę juz zasnąć
Ze wszystkiego najbliższy wiary jest, być może, najbardziej zagorzały ateizm.
— Fiodor Dostojewski
Avatar użytkownika
Offline
Posty
103
Dołączył(a)
13 wrz 2009, 16:47

Re: Anafranil, a sen..

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 20 sty 2010, 16:31
Mi niestety odwrotnie, teraz biorę już tylko połówkę 75 SR i mogę bez problemu spać do 15:(
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Re: Anafranil

przez monikal77 16 lut 2010, 17:29
Witam, chciałam się podzielić moim doświadczeniem z anafranilem. To był lek, który dostałam od lekarza na własną prośbę - po przeczytaniu ulotki i opinii o nim wydawał mi się dla mnie idealny, tzn., miałam odzyskać chęć do działania, apetyt, sen miałam także przytyć i miał mi zatrzymać biegunki poza tym plusem było to, że jest to lek darmowy. w porównaniu do ceny mirtazapiny i velafaxyny, które brałam wcześniej był to duży plus. Twierdziłam, że każdy tego typu lek czy to darmowy czy płatny to i tak to jedno wielkie g...o! Oj jak bardzo się pomyliłam; skutki uboczne anafranilu takie jak, sahara w ustach, trzęsienie się rąk(nawet herbaty nie mogłam posłodzić), libido to już poniżej zera spadło wydawało się na początku do wytrzymania ale do czasu. Zwłaszcza, że ani lepiej nie spałam, lepiej nie jadłam, nie przytyłam i w zasadzie lepiej się nie czułam a brałam dawki wysokie 2 x po 75 mg. Owszem biegunek już nie miałam ale dostałam potwornych zaparć tzn. nie wypróżniałam się 2 tyg. , czopki glicerynowe nie pomagały dopiero tabletki przeczyszczające ulżyły. Następnie zaczęła mnie swędzieć skóra i wychodziły mi na skórze siniaki - wtedy już wiedziałam, że siada mi wątroba. Robię wyniki: ASPAT i ALAT 135 (norma do 35), morfologia kiepska - hemoglobina przekracza 18 norma do 16. Odstawiam anafranil za 10 dni powtórzyć wyniki jak dalej złe to do szpitala, dzisiaj je wybrałam ze strachem ale o dziwo wszystko wróciło do normy. Także tego leku nie polecam a teraz już wiem, że jednak jest różnica między lekiem darmowym(dziadostwo), który rujnuje zdrowie a płatnym.
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
16 lut 2010, 17:06

Re: Anafranil

przez karina200 04 mar 2010, 01:58
moze mi ktos powiedziec jak sie bierze ten lek?jakie dawkowanie?
Offline
Posty
44
Dołączył(a)
15 gru 2009, 03:49

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez agnieszka.m 04 mar 2010, 09:16
o ludzie.... karina200, takie pytania zadaje się lekarzowi!
Życie nie daje nam tego, co chcemy, tylko to, co ma dla nas — Władysław Stanisław Reymont
Avatar użytkownika
Offline
Posty
574
Dołączył(a)
22 gru 2008, 20:32
Lokalizacja
okolice Szczecina

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 04 mar 2010, 14:23
[quote="monikal77". Także tego leku nie polecam a teraz już wiem, że jednak jest różnica między lekiem darmowym(dziadostwo), który rujnuje zdrowie a płatnym.[/quote]
Monika Nie można wyciągać takich wniosków jak Twoje. Ja jak pisała próbowałam wielu leków, również tych za które płaci się po 200 zł za opakowanie, a efekty wcale nie były zadowalające. To ,że akurat Tobie nie pasował anafranil, nie znaczy to ,że jest gównem jak napisałaś. Na każdego z nas każdy lek działa inaczej i w tym cała tajemnica. Nie powiem ,że anafranil jest jakimś cudem , który pomaga na wszystko i nie ma skutków ubocznych, ale mi na pewno bardzo pomógł i czułam się po nim o wile lepiej niż po wielu innych.
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider], Google [Bot] i 32 gości

Przeskocz do