KLOMIPRAMINA (Anafranil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy klomipramina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
59
62%

Nie
18
19%

Zaszkodziła
18
19%

 
Liczba głosów : 95

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

przez arek_177 16 kwi 2014, 00:28
olcha, mnie na razie nie
:105:
Offline
Posty
23
Dołączył(a)
11 wrz 2013, 21:13
Lokalizacja
lubuskie

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

Avatar użytkownika
przez Michał 1972 16 kwi 2014, 15:26
olcha napisał(a):Anafranil też "kastruje".

no to czuję się podwójnie wykastrowany :D
Życie jest jak transwestyta, wszystko ładnie pięknie , a tu nagle ch...!

Velaxin 150sr 1-0-0
Chloroprothixen 15 0-0-2
Velaxin 75er 0-0-1
Avatar użytkownika
Offline
Posty
367
Dołączył(a)
14 mar 2011, 00:36

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

przez depresyjny 16 kwi 2014, 21:49
Anafranil kastruje i zamula. Wziąłem wczoraj i dzisiaj o 18 żeby sprawdzic czy nie będzie mi sie lepiej spało jak wezme wcześniej. Musze przyznac ze totalne tąpnięcie. Zamuła połączona z nerwami. Ja planowo jutro schodze na jedną tabletke. Nie wiem co będzie ale nie chce już franka. Chce byc totalnie trzezwy a nie obserwowac swiat przez szybe. Wychodze z tego matrixa:) Najwyzej z czyms innym sie zaprzyjaznie w razie w, ale co do franka decyzje podjąłem.
depresyjny
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

Avatar użytkownika
przez angelcotka 19 kwi 2014, 17:18
biorę od pięciu dni 75 sr razem z perazinum i czuje się jak po setce... ale mam wrażenie że lek zaczyna działać. :angel: zmniejszyły się lęki, powraca powoli chęć do działania. tylko że po tym zestawie w nocy nie mogę spać, wyudzam się kilkakrotnie, a w dzień zasypiam na stojąco.. :shock: :shock:
>>>>>(Nad)wrażliwość to moje przekleństwo <<<<<
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15
Dołączył(a)
11 kwi 2014, 20:45

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

przez Tobi 66 19 kwi 2014, 23:08
Zastanawiam się nad przejściem jak już pisałem w innym temacie z sertraliny na klomipraminę. Dobre jest to na nerwicę natręctw? Jak przekonac psychiatrę, aby mi to przypisał?
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
27 mar 2014, 05:51

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

przez arek_177 22 kwi 2014, 17:19
dwa dni mialem super a teraz znowu wszystko do normy wrocilo tzn.leki sa troszke mniejsze ale sa.
zauwazylem ze jak biore anafranil to strasznie bola mnie oczy od komputera jak sie chwilke dluzej popatrze to wszystko mi sie zlewa .czy tez tak mieliscie?
:105:
Offline
Posty
23
Dołączył(a)
11 wrz 2013, 21:13
Lokalizacja
lubuskie

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

przez jaknowonarodzona 23 kwi 2014, 07:47
arek_177 miałam tak samo, powoli (bardzo powoli) to odczuje mijało, po 3 miesiacach brania anafranilu 75,nie mam ŻADNYCH skutków ubocznych :D

-- 23 kwi 2014, 06:49 --

Tobi 66 ja brałam juz różne leki i tylko tłumiły nerwicę natręctw, klomipramina jest the best, dość dlugo się "rozkręca" ale jak już zacznie działać to można normalnie żyć!
Posty
5
Dołączył(a)
03 mar 2014, 12:45

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

przez depresyjny 23 kwi 2014, 10:15
Ja na 37, 5. Już jestem dobrym materiałem do modyfikacji. To co mirtazapinki trochę żebym mógł pójść na dziewczynki? ;)
depresyjny
Offline

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

Avatar użytkownika
przez angelcotka 26 kwi 2014, 20:30
jaknowonarodzona, ja od niedawna biore pernazinum razem z anafranilem, niby wszystko ok ale dostałam pokrzywki na całym ciele, nie wiem od którego leku, i czy w ogóle od leków, nie wiem co robić..
>>>>>(Nad)wrażliwość to moje przekleństwo <<<<<
Avatar użytkownika
Offline
Posty
15
Dołączył(a)
11 kwi 2014, 20:45

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

Avatar użytkownika
przez lucy1979 26 kwi 2014, 20:37
Idz na pogotowie.
Hardcore w duszy w bani Meksyk
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1739
Dołączył(a)
06 mar 2014, 21:32
Lokalizacja
warszawa

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

Avatar użytkownika
przez Vizir 28 kwi 2014, 15:48
Witam , od jakiegoś miesiąca konsumuję sobie 75mg/d i strasznie wq...ją mnie kręciołki w głowie jak tylko wstaje z pozycji siedzącej, a jak już wstaje z pozycji poziomej na nogi od razu to robi mi się ciemno w oczach i zaczyna piszczeć w uszach - WTF ? Miał ktoś coś podobnego ? To chyba są te ortostatyczne spadki ciśnienia tętniczego :D ? Czy nie grozi to wprowadzeniem mechanizmu kompensacyjnego przez organizm i po zakończonej dłuższej kuracji anafranilem nabyciem nadciśnienia ? Pozdrawiam.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
332
Dołączył(a)
20 lis 2013, 12:37

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

Avatar użytkownika
przez Tańczący z lękami 28 kwi 2014, 16:49
Vizir, nie brałem klomi więc pewnie nie powinienem paplać, ale zauważyłem, że wszystko co działa dobrze na krótko działa źle na długo ;) Rozważam ascezę jako metodę wyleczenia tej interesującej przypadłości :great:
paroksetyna 15mg, mianseryna 5mg
doraźnie: co będzie pod ręką
zaburzenia lękowo-depresyjne, nerwica
Posty
1369
Dołączył(a)
21 lis 2012, 14:22
Lokalizacja
Poznań

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

Avatar użytkownika
przez lucy1979 28 kwi 2014, 17:05
Vizir napisał(a):Witam , od jakiegoś miesiąca konsumuję sobie 75mg/d i strasznie wq...ją mnie kręciołki w głowie jak tylko wstaje z pozycji siedzącej, a jak już wstaje z pozycji poziomej na nogi od razu to robi mi się ciemno w oczach i zaczyna piszczeć w uszach - WTF ? Miał ktoś coś podobnego ? To chyba są te ortostatyczne spadki ciśnienia tętniczego :D ? Czy nie grozi to wprowadzeniem mechanizmu kompensacyjnego przez organizm i po zakończonej dłuższej kuracji anafranilem nabyciem nadciśnienia ? Pozdrawiam.


Jak odstawisz lek to Ci wtedy miną te przypadłości spowodowane właśnie tym, że Anafranil obniża ciśnienie. Nie będziesz miał od tego nadciśnienia, wiec spokojnie.
Hardcore w duszy w bani Meksyk
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1739
Dołączył(a)
06 mar 2014, 21:32
Lokalizacja
warszawa

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

Avatar użytkownika
przez Vizir 28 kwi 2014, 17:14
lucy1979 napisał(a):
Vizir napisał(a):Witam , od jakiegoś miesiąca konsumuję sobie 75mg/d i strasznie wq...ją mnie kręciołki w głowie jak tylko wstaje z pozycji siedzącej, a jak już wstaje z pozycji poziomej na nogi od razu to robi mi się ciemno w oczach i zaczyna piszczeć w uszach - WTF ? Miał ktoś coś podobnego ? To chyba są te ortostatyczne spadki ciśnienia tętniczego :D ? Czy nie grozi to wprowadzeniem mechanizmu kompensacyjnego przez organizm i po zakończonej dłuższej kuracji anafranilem nabyciem nadciśnienia ? Pozdrawiam.


Jak odstawisz lek to Ci wtedy miną te przypadłości spowodowane właśnie tym, że Anafranil obniża ciśnienie. Nie będziesz miał od tego nadciśnienia, wiec spokojnie.

A mija to po jakimś czasie ? Bo jak narazie to pierwszy skutek uboczny w mojej karierze, a brałem już wszystkie najsilniejsze SSRI i takiej bomby za każdym razem jak się pionuje to nie miałem XD
Avatar użytkownika
Offline
Posty
332
Dołączył(a)
20 lis 2013, 12:37

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: achino2017, Baidu [Spider] i 21 gości

Przeskocz do