KLOMIPRAMINA (Anafranil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy klomipramina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
59
62%

Nie
18
19%

Zaszkodziła
18
19%

 
Liczba głosów : 95

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

przez depresyjny 23 lut 2013, 11:17
Mysle czy moze do 75 nie zejsc.Jestem na 150, ale jak mi na bol wejdzie.... A wy na jakich dawkach macie zaparcia i ciulowe trawienie?
depresyjny
Offline

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

Avatar użytkownika
przez In_Chains_Of_DD 24 lut 2013, 00:28
ja na 150mg stawiałem betonowe klocki raz na tydzień, więc to norma ; )
Avatar użytkownika
Offline
Posty
343
Dołączył(a)
13 lut 2013, 01:41

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

przez Dark Knight 25 lut 2013, 22:29
CZy klomipramina może osłabiać dziąsła lub powodować krwawienie podczas mycia byłem dzisiaj u dentysty usuwac kamień nazębny i strasznie krwawiły mi dziąsła i pytała czy zażywam jakieś leki powiedziałem że nie i zastaniawim sie czy klompipramina może byc odpowiedzialna za to
Offline
Posty
835
Dołączył(a)
02 paź 2012, 17:25

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 25 lut 2013, 22:56
klompipramina może byc odpowiedzialna za to




Może . Osobiście znam osobę , której strasznie lecą zęby ( plomby) na tym leku, a nigdy wcześniej nie miała z tym problemów.
>>> Jesteśmy żebrakami żyjącymi na koszt Boga >>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9027
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

Avatar użytkownika
przez In_Chains_Of_DD 26 lut 2013, 00:03
Klomipramina masakrycznie ogranicza wydzielanie śliny (taka totalna Sahara w ustach)... co w konsekwencji też prowadzi do zwiększonej próchnicy i innych zębowych problemów
Avatar użytkownika
Offline
Posty
343
Dołączył(a)
13 lut 2013, 01:41

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

przez kejcik77 01 mar 2013, 14:46
Ja mam brać 2 razy dziennie po 25mg. Bardzo sie boje tego leku, ale ostatnio tak mi sie pogorszyło samopoczucie, że chyba nie mam wyjścia.
Ja mam nerwicę lękową więc na bank wszystkie skutki ubocznę zaliczę. Najbardziej boję sie nasilonego lęku:(
Powiedzcie mi czy oprócz brania leków chodzicie na psychoterapię czy leki to Wasza jedyna forma leczenia?

-- Pt mar 01, 2013 2:47 pm --

Przepraszam źle dodałam post. Miało być w wątku o anafranilu. Ktoś go przeniesie?:)
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
05 sie 2007, 14:24

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

Avatar użytkownika
przez In_Chains_Of_DD 01 mar 2013, 22:59
Na początku może nasilać lęki niestety musisz się przygotować, że może być nieco gorzej a nawet zupełnie po kiju.. ale nie przejmuj się - to kawał dobrego leku :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
343
Dołączył(a)
13 lut 2013, 01:41

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

przez agulka12 03 mar 2013, 19:47
natrętne myśli

Witam jestem tu pierwszy raz i chciałam zapytać czy lek anafranil w dawce 25mg mógł przrstać działać jeśli go stosoawłam 9 miesiecy:( czuje sie koszmarnie a było wszystko ok od tygodnia nie moge sobie poradzić z natrętnymi myślami
Ostatnio edytowano 04 mar 2013, 02:19 przez *Monika*, łącznie edytowano 1 raz
Powód: przeniesiono z działu Nerwica Natręctw
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
03 mar 2013, 19:43

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

przez depresyjny 07 mar 2013, 22:01
Wydaje mi sie ze mogl przestac dzialac dlatego ze 25 to bardzo mala dawka. Chyba od tych 75 zaczyna sie zabawa...:) a tak na serio to zaczynaja sie tez skutki uboczne. Ja jestem na 150.dzisiaj rano wzialem pol 75 , a na wieczor 75. I chyba musze jechac w dol, bo tak.....biore 4 m-ce wiec sie juz rozkrecil terapeutycznie, a mam chyba jakies porazone trawienie, skoro nie zalatwiam sie 1 dzien, drugiego dnia mimo usilnych staran wychodzi wieczorem kilka bobkow. A jak sie bardzo napialem to rzygnalem na posadzke.Nie funkcjonuje to jak na lezy... Moze na 75 przestanie mi tak kopac to trawienie. Tylko czy dzialanie nie spadnie? Narazie jest wiosna wiec moze nie, a jak przyjdzie jesien to kuzwa bede chyba musial tego Prof Harata w tej Bydgoszczy prosic o te elektrody bo anafranil to moj ost. Lek. Wyprobowalem wszystkie:)
depresyjny
Offline

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

przez Dark Knight 11 mar 2013, 22:54
Czy zaparcia na tym leku z czasem ustępują czy utrzymują się przez cały okres leczenia?? bo trochę to wkurzające
Offline
Posty
835
Dołączył(a)
02 paź 2012, 17:25

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

przez Izaaa 12 mar 2013, 10:47
Zaparcia powinny ustapic z czasem.
Ja mam problem gdyz nie udaje mi sie zmniejszyc dawki anafranilu. Przez długie juz lata biore 50 mg, jedną 25mg rano i jedna po południu. Czy sa jakies leki które zmniejszyłyby skutki odstawienne franka. Moje objawy po odstawieniu jednej 25mg to: nerwowosc, agresja, problemy z oddychaniem-nie moge złapac powietrza, kłucie w klatce piersiowej, chudniecie, więcej mysli, pozniej klade sie spac a takze pojawia sie wiecej flegmy i łzawienie oczu.dziwne te objawy i dokuczliwe i bardzo mi utrudniaja funkcjonowanie w pracy. A co myslicie o hydroxyzynie z anafranilem?
Offline
Posty
89
Dołączył(a)
25 mar 2011, 11:25

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

Avatar użytkownika
przez Ivann 12 mar 2013, 11:01
Słuchajcie, biore Anafranil, brałem 150 mg - i nie pomagał na obsesje, biore teraz 75 mg - i też nie pomaga. A miał być to skuteczny lek na nerwice natręctw, a mi nie pomaga. Dlaczego tak sie dzieje, o co chodzi ? Czy ktoś się też z tym spotkał ? PROSZĘ O ODPOWIEDŹ
zwalczam głuptaków - w necie i w realuObrazek
Avatar użytkownika
Offline
zbanowany
Posty
202
Dołączył(a)
26 mar 2012, 21:22

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

przez Dark Knight 15 mar 2013, 22:10
Kolejny lek kolejna dupa dawka 37,5 mg i już niesamowite zaparcia więc nie wyobrażam sobie co będzie na całej tabletce hmmmm ten lek był ostaniem więc nie mam pojęcia co będzie dalej
Offline
Posty
835
Dołączył(a)
02 paź 2012, 17:25

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

przez depresyjny 16 mar 2013, 00:59
Witaj w klubie dark knight. To jest rowniez moj ostatni lek. Lecze sie 7 lat i zrobilem przekroj przez wszystkie grupy. Ja biore 75 na wieczor i 37,5 rano.Srania nie ma wcale. Pije od wczoraj jakies syropy i to ma mnie przeczyszczac. Libido nie ma. I robie sie czerwony jak burak czesto. Jezeli chodzi o depre to takie kurewskie uczucie w piersiach odjelo. Ale do komfortu zycia jest daleko. Okrutne to jest. Nie umiem tego opisac. Taka namiastka zycia. Czytalem ostatnio o operacji na depresje. Bede sie chcial na to lapac jak sie bedzie dalo. W Polsce nie wiem kiedy sie bedzie dalo.
depresyjny
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Przeskocz do