KLOMIPRAMINA (Anafranil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy klomipramina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
59
62%

Nie
18
19%

Zaszkodziła
18
19%

 
Liczba głosów : 95

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

Avatar użytkownika
przez JużTuByłem 10 sty 2013, 23:15
Hmm wiesz ,wydaje mi się ,że u mnie spadł trochę ten wilczy apetyt i mam z górki ;)
Jeśli mimo tej "diety" będę tył to zwracam honor :smile:
"Oj mój człowieku, jak ja to życie kocham
Kocham, i nie na prochach pokonać cię zdołam
Bo kiedy człowiek woła, inny go nie słyszy
Rośnie w siłę"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
819
Dołączył(a)
24 sie 2012, 00:40
Lokalizacja
KATO

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

przez Dark Knight 11 sty 2013, 20:20
hmmm czyli wychodzi na to że chyba sobie odpuszczę ten anafranil ;/;/ a myślałem to to właśnie będzie ten wspaniały lek z tego względu że podnosi poziom serotoniny dopaminy i noradrenaliny myślałem ze pomoże na OCD zmniejszy lęki i nie zamuli ale chyba za dużo oczekiwałem i odnalezienie leku który właśnie tak zadziała graniczy chyba z cudem
Offline
Posty
835
Dołączył(a)
02 paź 2012, 17:25

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

Avatar użytkownika
przez Siding Spring 11 sty 2013, 21:32
sprobowAles chociaz? nie sugeruj sie opiniami ..
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3305
Dołączył(a)
20 mar 2012, 12:56

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

Avatar użytkownika
przez JużTuByłem 12 sty 2013, 02:08
j/w Pisała tu kiedyś pewna laska Anna.R ,nie miała żadnych skutków ubocznych ,a lek na nią działał wyśmienicie.Lęki i depresja wyleczona ,a energi od samego rana do wieczora.
"Oj mój człowieku, jak ja to życie kocham
Kocham, i nie na prochach pokonać cię zdołam
Bo kiedy człowiek woła, inny go nie słyszy
Rośnie w siłę"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
819
Dołączył(a)
24 sie 2012, 00:40
Lokalizacja
KATO

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

Avatar użytkownika
przez Siding Spring 12 sty 2013, 12:15
pamietam. Klomipramine kojarze wlasnie z nia.:D. Ja tam w sumie srednio sie na nie czulem. W godzinach populdniowych dopadala mnie sennosc. Szedlem spac wstawalem wieczorkiem i bylem nakrecony jak bączek. I chyba zwiekszona labilnosc emocjonalna.. Chyba jeszcze wiekszy rozgardiasz mialem w glowie;/.


he mialem nie wyrazac swoich opinii na temat lekow. W pewnym badz razie dark knight sprobuj , pobierz z misiac i bedziesz mial obraz dzialania tego leku. Klomipramina dziala juz w pelni po 2 tyg. Nie sprobujesz nie zobaczysz. Na poczatku moze byc mega sedatywnie i spiaca ale to przejdzie.Potem bedzie stabilniej.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
3305
Dołączył(a)
20 mar 2012, 12:56

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

przez Dark Knight 12 sty 2013, 18:19
hmmm właśnie to jest to że ja nie mogę sobie za bardzo pozwolić na takie próbowanie leków i co miesiąc brać wolne w pracy chętnie bym spróbował i poprosił lekarza i receptę od razu na 3 miesiące lecz co jak lek okażę się zupełna porażka ;/;/ tako obawiam się najbardziej a druga rzecz dużo ludzi piszę o zawrotach głowy po tym leku a ja dużo pracuje na wysokościach i też nie bardzo mogę pozwolić sobie na taki skutek uboczny ;/;/ nie wiem tak źle tak nie dobrze ;/;/ nie wiem co robić chciałbym bardzo spróbować wydaje mi się że to moja ostania nadzieja to nie pomoże i kończę leczenie .
Offline
Posty
835
Dołączył(a)
02 paź 2012, 17:25

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 12 sty 2013, 18:30
Dark Knight, Zacznij od malutkiej dawki , nawet od 10tek, ja ten lek też dobrze wspominam, miał pewne skutki uboczne, ale nic mi tak na lęki nie zadziałało jak franek.
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

przez cytrynka84 12 sty 2013, 19:21
Dark Knight, a Wenlafaxyny próbowałeś?Też działa na serotoninę,noradrenaline i słabo na dopamine.Ma zdecydowanie mniej ubocznych i jest to skuteczny lek.
Life is brutal!

Sertralina 100mg
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
23 sty 2010, 14:05

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

przez Dark Knight 13 sty 2013, 01:04
nie wenli nie probowałem zastanawiam sie wogole czy probowac leków podnoszących poziom noradrenaliny gdyż pobudzają układ współczulny a mi zależy na osłabieniu wyciszeniu układu współczulnego gdyż moim największym zmartwieniem jest notoryczne czerwienienie się nie licząc OCD ale najbardziej chce pozbyć sie buraka OCD jest na miejscu 2

-- 09 lut 2013, 22:46 --

Czy jest ktoś na forum kto aktualnie zażywa klomipramine ??
Offline
Posty
835
Dołączył(a)
02 paź 2012, 17:25

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

przez depresyjny 11 lut 2013, 12:38
witam.Potrzebuje porady, pomocy. Otoz biore anafranil 3 m-ce .Doszedlem w krotkim czasie do max dawki czyli 300 mg(4tbl) bo tak doradzil lekarz. Nie bede sie wdawal w szczegoly , co jak i ile bralem przed anafranilem, oraz jak sie czulem. Powiem tylko ze na anafranilu troche sie wyostrzyla percepcja, albo jest to efektem odstawienia lekow ktore bralem do tej pory. Wiecie jak to jest, nigdy nic nie wiadomo na pewno. Po anaranilu ucichlo uczucie(bol) w klatce piersiowej. Widzicie. tyle juz napisalem a nie przeszedlem do meritum w zwiazku z ktorym zaczalem pisac tego posta. Otoz pomijajac fakt jak sie czulem przez te 3 miesiace to poprostu przestalem sie zalatwiac(robic kope).zmniejszylem do 3 tbl 225 mg i w dalszym ciagu po 2 dniach nie zalatwiania sie uzywam czopka ktory dzisiaj np nic nie poskutkowal. A nieraz z trudem wycisne z siebie kilka bobkow po czopku. Ja nie wiem czy mozna nazwac to zaparciami , bo mi sie wogole nie chce. Tak jagby nic tam nie bylo. 0 parcia. Druga sprawa jest taka ze robie sie czasami czerwony na policzkach. Najczesciej jak wracam z takiej dorywczej pracy. Ale ciezko mi powiedziec po czym mi to sie robi. Az czuje takie goraco na policzkach. Moge powiedziec ze nie mialem tego problemu na innych lekach. Tak samo zalatwialem sie normalnie na innych lekach. Juz nie pisze o tym jak sie czulem i jak sie czuje bo nie ogarniam tego co jest na wskutek leku a co jest na wskutek braku leku. Chodzi mi tylko o niemoznosc zalatwienia sie i ta czerwona twarz. Czy wyjsciem z sytuacji jest zmniejszenie dawki z obecnej 225 do 150? Czy moze jakies badania? Boje sie ze bede musial zbijac dawke i choroba nawruci. A musze powiedziec ze lecze sie 7 lat i wyprobowalem juz wszystkie leki(albo anafranil, albo powrot do piekla). Wiec jak myslicie czy zejscie z dawki bedzie rowiazaniem na buraka i niemozliwosc zalatwienia sie? Pzdr
depresyjny
Offline

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

Avatar użytkownika
przez JużTuByłem 11 lut 2013, 14:24
Zmniejsz dawkę lub spróbuj z błonnikiem.
"Oj mój człowieku, jak ja to życie kocham
Kocham, i nie na prochach pokonać cię zdołam
Bo kiedy człowiek woła, inny go nie słyszy
Rośnie w siłę"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
819
Dołączył(a)
24 sie 2012, 00:40
Lokalizacja
KATO

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

przez Dark Knight 11 lut 2013, 22:46
Ja zaczynam leczenie tym lekiem od środy ale czytając te wszystkie posty boję się że narobię sobie tylko kolejnych niepotrzebnych problemów ;/
Offline
Posty
835
Dołączył(a)
02 paź 2012, 17:25

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 12 lut 2013, 15:12
Depresyjny , możesz trochę spuścić z dawki ,ale nie za wiele ,,,i stopniowo.
Może wtedy " burak " sie zmniejszy .
Chodzi mi jednak o zaparcia. Anafranil jest z tego znany ,że daje na wstrzymanie, więc się nie dziw.
Musisz jeść więcej otrębów pszennych, żytnich ( najlepiej prażonych), owoców , warzyw ,a unikać czekolad ,ciast itp.
Kup sobie w aptece Sól Magnezową ( siarczan magnezu) i codziennie z rana na czczo małą płaską łyżeczkę rozpuszczoną z wodą.
Dużo kiszonej kapusty i soku z niej.
Zawsze to cos pomoże ...
>>> Jesteśmy żebrakami żyjącymi na koszt Boga >>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9030
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

Avatar użytkownika
przez JERZY62 12 lut 2013, 17:31
depresyjny
Czy moze jakies badania?

Gdzieś tu czytałem na forum że dziewczyna miała za wysoki poziom KLOMIPRAMINY w krwi, robiła badania na poziom KLOMIPRAMINY w krwi i miała za duży poziom KLOMIPRAMINY(jest jakaś norma), lekarz kazał jej zmniejszyć dawkę i wtedy poczuła się lepiej.
Ostatnio edytowano 12 lut 2013, 17:33 przez JERZY62, łącznie edytowano 1 raz
♪♪♪
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9039
Dołączył(a)
08 lut 2011, 22:38
Lokalizacja
50° 0′ 45″ N, 20° 59′ 19″ E

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider], Malarz cieni i 32 gości

Przeskocz do