KLOMIPRAMINA (Anafranil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy klomipramina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
59
62%

Nie
18
19%

Zaszkodziła
18
19%

 
Liczba głosów : 95

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

Avatar użytkownika
przez girl anachronism 12 wrz 2012, 15:09
JużTuByłem, u mnie po około 3 tygodniach.

Teraz biorę go ponownie od dwóch tygodni i na razie nic.
wild hearts can't be broken.

F31
Posty
1315
Dołączył(a)
16 wrz 2011, 09:12
Lokalizacja
Kraków

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

Avatar użytkownika
przez JużTuByłem 12 wrz 2012, 15:15
Po 3 tygodniach zaczęłaś się lepiej czuć i od tego momentu z każdym dniem było lepiej ? Czemu za pierwszym razem odstawiłaś jak dobrze działał ?
"Oj mój człowieku, jak ja to życie kocham
Kocham, i nie na prochach pokonać cię zdołam
Bo kiedy człowiek woła, inny go nie słyszy
Rośnie w siłę"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
819
Dołączył(a)
24 sie 2012, 00:40
Lokalizacja
KATO

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

Avatar użytkownika
przez girl anachronism 12 wrz 2012, 15:34
JużTuByłem, choruję na dwubiegunówkę, po trzech tygodniach wpadłam wprost w ramiona hipomanii.
wild hearts can't be broken.

F31
Posty
1315
Dołączył(a)
16 wrz 2011, 09:12
Lokalizacja
Kraków

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

Avatar użytkownika
przez JużTuByłem 12 wrz 2012, 15:43
Ja też miałem hipomanie ,ale po paroksetynie trwała ona 1 tydzień ,a pozniej powrót do stanu przed leczniem.Kiedy miałem hipomanie to czułem się jak młody Bóg ;) Gdyby ona tak cały czas działała to w życiu bym jej nie odstawił.A jak u ciebie to wyglądało ?
"Oj mój człowieku, jak ja to życie kocham
Kocham, i nie na prochach pokonać cię zdołam
Bo kiedy człowiek woła, inny go nie słyszy
Rośnie w siłę"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
819
Dołączył(a)
24 sie 2012, 00:40
Lokalizacja
KATO

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

Avatar użytkownika
przez girl anachronism 12 wrz 2012, 21:00
Ja nie mogę brać antydepresantu wpadając w hipo, bo grozi manią. Trzeba wyczuć ten newralgiczny moment, kiedy go odstawić i wtedy tylko stabilizator zostaje. Byłam dziś u psychiatry i powiedział, że wyglądam lepiej, ale jeszcze nie zmieniamy leków. Jestem z nim w stałym kontakcie telefonicznym + wizyty co dwa tygodnie, więc trzymamy rękę na pulsie :)
wild hearts can't be broken.

F31
Posty
1315
Dołączył(a)
16 wrz 2011, 09:12
Lokalizacja
Kraków

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

Avatar użytkownika
przez JużTuByłem 12 wrz 2012, 21:36
dzięki za odpowiedz i powodzenia oby ci się poprawiło ;)
"Oj mój człowieku, jak ja to życie kocham
Kocham, i nie na prochach pokonać cię zdołam
Bo kiedy człowiek woła, inny go nie słyszy
Rośnie w siłę"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
819
Dołączył(a)
24 sie 2012, 00:40
Lokalizacja
KATO

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

Avatar użytkownika
przez JERZY62 19 wrz 2012, 19:08
girl anachronism, a masz jakieś skutki uboczne na początku brania Anafranilu? Bo ja miałem okropne nudności a później sny koszmarne :roll:
♪♪♪
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9012
Dołączył(a)
08 lut 2011, 22:38
Lokalizacja
50° 0′ 45″ N, 20° 59′ 19″ E

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

Avatar użytkownika
przez JużTuByłem 20 wrz 2012, 17:07
Pytanie nie do mnie ,ale mogę odpowiedzieć ;)
Na początku miałem zaparcia, które na dzień dzisiejszy znikły.Zostało;jak wstaje to kręci mi sie w głowie,nadmierna potliwosc,zimne ręce.Wczoraj miałem gorączkę i ogolnie stan masakra poratował mnie alprox,ale to przez zwiększenie dawki obecnie biorę 225mg SR
Snów nie pamiętam ,a jak juz jest to jakis neutralny ,nie koszmar.Nudności też brak ;) Myślę ,że troche pomogłem ;)
"Oj mój człowieku, jak ja to życie kocham
Kocham, i nie na prochach pokonać cię zdołam
Bo kiedy człowiek woła, inny go nie słyszy
Rośnie w siłę"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
819
Dołączył(a)
24 sie 2012, 00:40
Lokalizacja
KATO

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

przez ladywind 20 wrz 2012, 18:10
Ja po tym leku miałam pogorszenie depresji i stanów lękowych, myslałam ze zwariuje, dopiero jak przeszłam na paroksetyne, to poczułam sie lepiej.
Festiwal psiego mięsa? Tak. Podpisując petycję wzrasta szansa na zaprzestanie tego mordu https://secure.avaaz.org/pl/stop_the_pu ... 52&v=76652
Offline
Posty
7567
Dołączył(a)
02 lut 2012, 21:32

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

Avatar użytkownika
przez JużTuByłem 22 wrz 2012, 00:28
Dziś czułem pozytywne działanie leku. :D Zobaczymy jak będzie jutro :smile:
"Oj mój człowieku, jak ja to życie kocham
Kocham, i nie na prochach pokonać cię zdołam
Bo kiedy człowiek woła, inny go nie słyszy
Rośnie w siłę"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
819
Dołączył(a)
24 sie 2012, 00:40
Lokalizacja
KATO

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

Avatar użytkownika
przez JERZY62 22 wrz 2012, 14:16
JużTuByłem, a jak długo bierzesz Anafranil i w jakiej dawce?
♪♪♪
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9012
Dołączył(a)
08 lut 2011, 22:38
Lokalizacja
50° 0′ 45″ N, 20° 59′ 19″ E

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

Avatar użytkownika
przez JużTuByłem 23 wrz 2012, 10:52
225 mg prawie maksymalna dawka ,ale dopiero 5 dni na niej jadę.

-- 30 wrz 2012, 11:08 --

U mnie wyrazna poprawa ;)
"Oj mój człowieku, jak ja to życie kocham
Kocham, i nie na prochach pokonać cię zdołam
Bo kiedy człowiek woła, inny go nie słyszy
Rośnie w siłę"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
819
Dołączył(a)
24 sie 2012, 00:40
Lokalizacja
KATO

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

przez agnieszka33 01 paź 2012, 15:23
Witajcie ja tez dzis piąty dzien na tej dawce,od dziś poprawa mam nadzieje ze juz gorzej nie bedzie pozdrawiam
Offline
Posty
30
Dołączył(a)
17 lip 2012, 10:31

KLOMIPRAMINA (Anafranil)

Avatar użytkownika
przez JużTuByłem 02 paź 2012, 09:31
Ja po 5 dniach miałem poprawe ,ale po dwoch następnych dniach znow nasiliły się lęki i ogolnie gorsze samopoczucie tak było przez miesiąc ,a w 5 tygodniu juz o wiele lepiej i teraz czuje ,że lek każdego dnia skuteczniej działa.Nie zniechęcaj się na początku ;) Mam nadzieje ,że u ciebie ta poprawa będzie stała po takim krótkim czasie brania ;) Pozdrawiam
"Oj mój człowieku, jak ja to życie kocham
Kocham, i nie na prochach pokonać cię zdołam
Bo kiedy człowiek woła, inny go nie słyszy
Rośnie w siłę"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
819
Dołączył(a)
24 sie 2012, 00:40
Lokalizacja
KATO

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 11 gości

Przeskocz do