KLOMIPRAMINA (Anafranil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy klomipramina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
59
62%

Nie
18
19%

Zaszkodziła
18
19%

 
Liczba głosów : 95

Avatar użytkownika
przez filson 25 sty 2008, 21:32
Kochani,

Ja biorę Anafranil od lipca. Owszem, na poczatku czulem sie paskudnie ale potem jakbym urodzil sie na nowo. Po ponad roku koszmaru z lękami, nie wychodzenia z domu, ataków paniki zacząłem normalnie funkcjonować. Nie obylo sie bez efektów ubocznych bo przytylem, choc nie jakos tragicznie :lol: ale wolę więcej ważyć niz zyc w koszmarze. Cos za cos i juz. Trzeba zaakceptowac niektore fakty. Moj przypadek jest tylko kolejnym przykladem na to jak rożnie leki działają na ludzi. Ja trafilem i Wam też z całego serca też tego życzę !!!!!!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
72
Dołączył(a)
10 cze 2007, 15:28
Lokalizacja
wawa

przez yeti 25 sty 2008, 22:42
filson napisał(a):ale wolę więcej ważyć niz zyc w koszmarze


wiesz z tym to różnie bywa, bo mnie fakt przytycia po anafranilu doprowadzać zaczął do szału jak się okazało, że większość ubrań jest za mała, jak ludzie, których przez dłuższy czas nie widziałam mówilii: "ooo ale przytyłaś...", i mimo, że anafranil przynosił jakieś małe efekty, moje dodatkowe kg ciągły mnie spowrotem w nieciekawy nastrój, więc zmieniłam lek...
Offline
Posty
166
Dołączył(a)
05 kwi 2007, 21:57

Avatar użytkownika
przez filson 26 sty 2008, 18:14
U mnie sprawa wyglądała tak, ze i tak bylem szczuply a teraz po prostu wygladam postawiniej:)) Ale podobnie do Ciebie niektre rzeczy ledwo na mnie wchodza. Roznica jest taka, ze mnie anafrail przywrocil do zycia i dlatego nie mysle o zmianie leku. Zawsze mozna pocwiczyc i trzymac wage w ryzach.

Możesz mi powiedziec, na jaki lek zmienilas i jak dziala???
Avatar użytkownika
Offline
Posty
72
Dołączył(a)
10 cze 2007, 15:28
Lokalizacja
wawa

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez Pstryk 26 sty 2008, 18:27
Jovita napisał(a):to jest jeden z gorszych lekow pomimo ze jest podawany tak czesto.

No właśnie - słyszałam wiele tego typu wypowiedzi. Tylko nikt nie potrafi określić, dlaczego tak jest. Mam wrażenie, że chodzi tu o jego 'pospolite działanie'. Coś w rodzaju: polopiryny. Ale to tylko mój osąd.
Pstryk
Offline

przez yeti 26 sty 2008, 18:45
filson napisał(a):Możesz mi powiedziec, na jaki lek zmienilas i jak dziala???


zmieniłam na seroxat, jeśli chodzi o działanie to sama nie wiem, no napewno nie jest tak tragicznie jak bywało kiedyś, ale nie wiem czy to zasługa psychoterapii czy leku, napewno jak brałam anafranil to nie miałam takich problemów z zasypianiem jak teraz, w tej kwestii napewno anfranil moge pochwalić:) ale generalnie to teraz bardziej wierze w psychoterapie niż w leki, a kiedyś było odwrotnie, może dlatego, że osiągnęłam w miare stabilny stan psychiczny, powiedzmy, że jako tako żyje, raz lepiej raz gorzej... Ale jednak wole korzystać z obu tych form leczenia razem, zawsze to większe prawdopodobieństwo sukcesu 8) ciesze się bardzo, że Tobie anafranil tak dobrze służy, grunt to znaleźć odpowiedni lek i "podnieść się" potem już jest łatwiej:)
Offline
Posty
166
Dołączył(a)
05 kwi 2007, 21:57

Avatar użytkownika
przez filson 27 sty 2008, 11:10
Dziekuję, mam nadzieje, ze tak juz bedzie. No wlasnie, ja chyba jednak na pierwszym miejscu poki co stawiam farmakoterapie a nie psychoterapie choc korzystam z obu tych form. Byc moze jeszcze nie osiagnalem w psycho tego poziomu, o ktorym piszesz a chcialbym bo nie nie chce cale zycie jesc prochow tylko po to, zeby nie miec problemow z głową. I mam tez nadzieje, ze wraz z odstawianiem leku, zmniejszaniem jego dawki waga zacznie sama spadac i wroce do dawnej przemiany materii oraz wagi. Nie wiem jednak czy taki mechanizm funkcjnuje czy zostaje sie juz przy tym co przytylo sie w trakcie kuracji....
Avatar użytkownika
Offline
Posty
72
Dołączył(a)
10 cze 2007, 15:28
Lokalizacja
wawa

przez aniakk2 31 sty 2008, 14:01
Brałam Anafranil SR75 przez dwa lata. Lek pierwsza klasa. Zaczęłam PRAWIE normalnie po nim funkcjonować. Piszę prawie, ponieważ nie do końca było ok, ale to był jedyny lek który mi pomógł. Jedyny minus to to że bardzo po nim przytyłam. Jednak nie zwracałam na to uwagi ponieważ ważniejsze było dla mnie żyć bez lęku. Pododbno każdy organiż różnie reaguje, więc nie sugeruj się tym co piszą inni, po prostu sprawdź. Jeżelli chcesz po jakimś czasie odstawić to nie gwałtownie. Najpierw bierz po pół tabletki, później połówke co drugi dzień i stopniowo coraz mniej. Etap odstawiania trwał ok 4 miesięcy.
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
30 sty 2008, 16:07

przez yeti 31 sty 2008, 21:39
jak jak go odstawiałam, to chyba około 2 tygodnie jeśli dobrze pamiętam (pisałam o tym chyba wcześniej już kiedyś tam), a schodziłam właśnie ze 150 mg, po troszku zmniejszałam dawkę aż przestałam ;-)
Offline
Posty
166
Dołączył(a)
05 kwi 2007, 21:57

przez Pstryk 31 sty 2008, 21:42
Rafik napisał(a):Chyba NIE odstawię...

Jasne, że odstawisz - każdy organizm jest jeden w swoim rodzaju, dlatego u jednych trwa to 4miesiące a ja np. odstawiłam z dnia na dzień ;)
Pstryk
Offline

przez aniakk2 01 lut 2008, 11:52
Rafik napisał(a):
aniakk2 napisał(a): Etap odstawiania trwał ok 4 miesięcy.


:shock: :shock: :shock:
Powiedz, że żartowałaś o rany. Bo ja właśnie będę odstawiał niedługo SR 150.
Chyba NIE odstawię...


U mnie niestety tyle to trwało. Każdy organizm reaguje inaczej i nie znaczy to że u Ciebie będzie to aż tyle trwało. U mnie niestey pojawiały się objawy odstawienne i dlatego tak długo to trwało.
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
30 sty 2008, 16:07

Avatar użytkownika
przez filson 02 lut 2008, 13:26
aniakk2 napisał(a): Jedyny minus to to że bardzo po nim przytyłam. Jednak nie zwracałam na to uwagi ponieważ ważniejsze było dla mnie żyć bez lęku.



Napisz proszę, jak dlugo juz zyjesz bez anafranilu, jak samopoczucie i czy waga zaczela wracac do dawnej normy? Ja tez przytyłem i to prawie 8 kg i łudze się, że jak zaczne odstawiać to zacznę chudnąć:) Dzieki
Avatar użytkownika
Offline
Posty
72
Dołączył(a)
10 cze 2007, 15:28
Lokalizacja
wawa

przez yeti 02 lut 2008, 15:52
filson napisał(a):Ja tez przytyłem i to prawie 8 kg i łudze się, że jak zaczne odstawiać to zacznę chudnąć:)


właśnie przytyć było łatwo, ale schudnąć już nie tak łatwo :/ przynajmniej w moim przypadku... ale staram sie ;]
Offline
Posty
166
Dołączył(a)
05 kwi 2007, 21:57

przez aniakk2 05 lut 2008, 12:03
filson napisał(a):
aniakk2 napisał(a): Jedyny minus to to że bardzo po nim przytyłam. Jednak nie zwracałam na to uwagi ponieważ ważniejsze było dla mnie żyć bez lęku.



Napisz proszę, jak dlugo juz zyjesz bez anafranilu, jak samopoczucie i czy waga zaczela wracac do dawnej normy? Ja tez przytyłem i to prawie 8 kg i łudze się, że jak zaczne odstawiać to zacznę chudnąć:) Dzieki


Ja po anafranilu przytyłam ok 15 kg. Jednak wolę przytyć i w miarę normalnie funkcjonować. Pamiętaj że nie po tabletce się tyję , bo tabletka nie ma kalorii. Po tabletkach masz tylko większy apetyt, ale i z tym można walczyć, tak powiedziała mi moja lekarka. Nie biorę anafranilu od ok. 1,5 miesiąca i czuję że straciłam na wadzę. Nie ważyłam się ale widzę to po ubraniach. Nie stosuję żadnej diety a mimo to chudnę. Odkąd nie biorę anafranilu nie czuję wieczorem głodu. Nie jadam kolacji, po prostu nie odczuwam takiwj potrzeby. Samopoczucie coraz gorsze. Zastanawiam się nad powrotem do leku i jednoczesnej psychoterapi.
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
30 sty 2008, 16:07

Avatar użytkownika
przez filson 08 lut 2008, 00:06
I to jest cos czego sie bardzo boje. Poki jestem na leku czusie sie dobrze ale nie bede go przeciez bral cale zycie. Przeraza mnie, ze po odstawieniu leku znowu zacznie sie jazda z lękami i atakami paniki. Niech ktos napisze, ze odstwail lek i czuje sie dobrze !!!!!!!!!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
72
Dołączył(a)
10 cze 2007, 15:28
Lokalizacja
wawa

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Ads [Bot] i 10 gości

Przeskocz do