KLOMIPRAMINA (Anafranil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy klomipramina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
59
62%

Nie
18
19%

Zaszkodziła
18
19%

 
Liczba głosów : 95

ANAFRANIL (Klomipramina)

przez Misiek_NL 24 kwi 2011, 19:38
Anafranil 75 SR uwalnia sie powoli wiec to chyba trpche inaczej niż 6 x 10mg ale powinnaś pogadać o tym z lekarzem...
Misiek_NL
Offline

ANAFRANIL (Klomipramina)

Avatar użytkownika
przez Badziak 24 kwi 2011, 20:11
Przy podejmowaniu decyzji sugerowałam się poniższą informacją z ulotki:
Dorośli
Depresja, zespoły natręctw i fobie
Leczenie należy rozpocząć od 1 tabletki powlekanej 25 mg 2–3 razy na dobę lub
1 tabletki o przedłużonym uwalnianiu 75 mg, 1 raz na dobę (najlepiej wieczorem).

Wywnioskowałam z tego, że 6 x 10mg (oczywiście podzielone, czyli po dwie tabl. co 8 godz.) będzie działać podobnie jak 75mg SR raz dziennie, ale mogę się mylić. Masz rację - pogadam z lekarzem. Może mnie nie zje za te kombinacje. :(
Zaburzenia depresyjno-lękowe z elementami fobii społecznej:
Anafranil SR (klomipramina) 150 mg
Amizepin (karbamazepina) 400 mg

+ terapia behawioralno-poznawcza :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1412
Dołączył(a)
19 kwi 2010, 23:21

ANAFRANIL (Klomipramina)

przez betii 24 kwi 2011, 22:14
Dave mialam identycznie, wogole widze ze jestesmy w podobnej sytuacji. ja juz wzielam wszystkie mozliwe leki, az lek.dala mi anafranil.
cierpie na depresje lękowa. gdy go bralam... spalam wszedzie,m pokladalam sie ciagle tak samo jak ty zylo mi sie nie jak, nawet bylo gorzej niz zazwyczaj bo takie dolki mialam.... po nim bylo nawet gorzej niz wczesniej. zawsze mialam obnizone samopoczucie a on jeszcze podwoil obj.poi ok3 mies lekarka odstawila mi lek. i co, wstalam pojechalam do pracy czulam sie radosnie, leki byly.. obnizenie samopoczucia i mysli s ciagle wracaly, ale czulam sie o wiele ''swobodnie'' a nie jakby ktos mnie zamknal w klatce. bylam ok 1.5 bez zadnych lekow.. doszly mi obj. zab.osobowosci tak myslke bo stalam sie inna niz zwykle, bardziej wszystko poszlo w złym kierunku.....
lekarka znow kazala mi bvrac anafranil. i co ciagle mam chgec sie zabic, zle cie czuje, te dolki mnie tak wprawiaja we flustracje.... mowilam lek. ze on m nie usypia w kazdym momencie zycia nawet zasypiam na podlodze. nie wiem co bedzie. jak dla mnie ten lek jest koszmarnyy
Offline
Posty
265
Dołączył(a)
01 maja 2010, 17:38

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ANAFRANIL (Klomipramina)

Avatar użytkownika
przez Badziak 24 kwi 2011, 22:20
betii, może za duża dawka?
Zaburzenia depresyjno-lękowe z elementami fobii społecznej:
Anafranil SR (klomipramina) 150 mg
Amizepin (karbamazepina) 400 mg

+ terapia behawioralno-poznawcza :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1412
Dołączył(a)
19 kwi 2010, 23:21

ANAFRANIL (Klomipramina)

Avatar użytkownika
przez Inesss 26 kwi 2011, 22:37
Witam,
Anafranil przyjmuję już prawie miesiąc 2x10mg... Natręctwa prawie zniknęły, nie mam już napadów złości i agresji. Moje relacje z ludźmi się poprawiły - nie przejmuję się już tak bardzo tym, co inni o mnie myślą, nie analizuję rozmów. Towarzyszy mi jednak ciągłe zmęczenie, senność, co nie pozwala mi normalnie funkcjonować. Czuję się dobrze, tzn. bez depresji; jednak czasami nie potrafię przez cały dzień wyjść z mieszkania. Czas leci mi przez palce, jestem bardzo "zamulona" ;( Niedługo idę na kolejną wizytę do psychiatry, mam nadzieję, że takie zmęczenie minie z czasem.
OCP / Zaburzenia depresyjne / Zaburzenia osobowości
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
26 kwi 2011, 22:22

ANAFRANIL (Klomipramina)

przez betii 27 kwi 2011, 00:13
chyba nie75, a bralam po pol tabletki raz dzienie. wlasnie nie rozumiem.bralam tak3-4 tyg i bylo koszmarnie.lek.powiedziala mi abym brala cala tabl. i tak jest gorzej. sama sie dziwie ze taka mala dawka moze tak szybko dac oznaki snu, otepienia....
Offline
Posty
265
Dołączył(a)
01 maja 2010, 17:38

ANAFRANIL (Klomipramina)

przez krotkoterminowa 28 kwi 2011, 11:02
Badziak napisał(a):
krotkoterminowa napisał(a):mnie już się zdarzyło wymiotować po anafranilu :roll: , ale zaciskam zęby i próbuję dalej przez to brnąć, bo tak pięknie się chyba nigdy w życiu nie budziłam :shock:

Wczoraj zwiększyłam dawkę, a dzisiaj rano zjadłam na czczo truskawkę i zwymiotowałam. Także połowę dnia przeżyłam na soku pomidorowym i wodzie. Dopiero koło 16 zjadłam coś lekkiego i już było ok. Mam nadzieję, że to jednorazowy efekt.

Jaką dawkę bierzesz? Dalej połówkę 75mg SR?


Badziak - ja zmniejszyłam do ćwiartki tabletki 75mg SR. podziabałam na 10 dni, zostały mi dwie dawki, potem spróbuję podnieść do tej połówki bo na ćwiartce nie budzę się tak super już niestety. ale teraz objawy uboczne wyciszyły się mocno, suchość w ustach do przeżycia, zawroty głowy niewielkie i mijają po kwadransie leżenia.
tak że walczę dalej :)
a i ciekawy efekt uboczny - jakieś takie zaburzenia smaku mam i apetytu, nic mi się jeść nie chce, zamiast przytycia, którego się obawiałam - świetni mi dietka idzie i waga leci w dół :D
Offline
Posty
22
Dołączył(a)
28 maja 2010, 15:46

ANAFRANIL (Klomipramina)

Avatar użytkownika
przez Adamo 28 kwi 2011, 11:03
Badziak, i co dobry ten Anafranil?
Wenlafaksyna 150 mg
Avatar użytkownika
Offline
obserwowany
Posty
536
Dołączył(a)
21 lut 2011, 15:46

ANAFRANIL (Klomipramina)

przez Michuj 28 kwi 2011, 11:53
Dzisiaj wziąłem 75 mg Anafranilu i 40 paroksetyny. Trochę mnie roznosi, ale czuję jakiegoś kopa w końcu. Nie jedno wielkie rozleniwienie.
Michuj
Offline

ANAFRANIL (Klomipramina)

Avatar użytkownika
przez Badziak 28 kwi 2011, 11:57
Adamo, zwiększyłam dawkę dopiero tydzień temu, więc poczekam z narzekaniem. ;) Póki co mam zerowe libido. Dochodzę w pół godz., a wcześniej wystarczało 10-15min. Dzisiaj doszła johimbina to może uda się coś z tym zrobić, bo mój towarzysz życia ma ochotę przez całą dobę.
Na szczęście nie mam suchości w ustach ani innych skutków ubocznych wymienianych w tym temacie. Budzę się wyspana i wypoczęta. Nie mam spadków ciśnienia przy gwałtownym podnoszeniu się, a tego się obawiałam, bo zazwyczaj ciśnieniomierz wskazuje 90/60. Polepszenia nastroju nie zauważyłam. Lęki raczej się nie zmniejszyły. Z energią i motywacją kiepsko. Neuralgia jak była tak jest, ale możliwe, że działanie przeciwbólowe ujawnia się dopiero w wysokich dawkach. W każdym razie jestem cierpliwa i czekam na efekty. Jak za trzy tyg. nic się nie polepszy to pewnie trzeba będzie zwiększyć dawkę.

-- 28 kwi 2011, 12:04 --

krotkoterminowa, też nie chcę mi się po tym jeść. Jak już jem to głównie na siłę. Nie jestem z tego powodu zadowolona, bo do diety mi daleko i wolałabym jeść normalnie, ale przynajmniej nie mam ciągłej ochoty na słodycze czy napoje gazowane.
Zaburzenia depresyjno-lękowe z elementami fobii społecznej:
Anafranil SR (klomipramina) 150 mg
Amizepin (karbamazepina) 400 mg

+ terapia behawioralno-poznawcza :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1412
Dołączył(a)
19 kwi 2010, 23:21

ANAFRANIL (Klomipramina)

przez Michuj 28 kwi 2011, 13:52
Ja gdy zaczynałem brać to żołądek bez dna miałem. W dodatku jedzenie było kompletnie bez smaku. Takie ''papierowe'' .I to poczucie, że ciągle muszę coś w siebie wpychać, a nie dawało to większej radości. Przeszło gdzieś po 2 tygodniach.
Michuj
Offline

ANAFRANIL (Klomipramina)

Avatar użytkownika
przez Inesss 29 kwi 2011, 21:43
Mam problem... Niestety nie zauważyłam, że kończą mi się leki. Wizytę mam w czwartek, a i tak tabletek mi zostało na 3 dni ;/ Chyba zrobię tak, że rozbiję sobie dawkę na 1 tabletkę dziennie, bo boję się nagle przerwać leczenie. Jak myślicie: rozbić dawkę i brać po jednej tabletce 10mg, czy według lekarza 2x10mg dziennie i skończyć kurację w poniedziałek i iść na wizytę w czwartek? Nie wiem jakie rozwiązanie jest lepsze....
OCP / Zaburzenia depresyjne / Zaburzenia osobowości
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
26 kwi 2011, 22:22

ANAFRANIL (Klomipramina)

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 29 kwi 2011, 21:47
Inesss, Wg mnie rozbij, lepiej to zniesiesz, niż całkowite odstawienie.
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

ANAFRANIL (Klomipramina)

Avatar użytkownika
przez Hooligan123 29 kwi 2011, 22:30
Witam
Mam pytanko , mianowicie : Czy jak biore anafranil sr 75 i sulpuryd pliva , to czy moge spozywac alkohol? Psychiatra mowi ze niby nie moge , ale olalem to i dziennie cos tam wypije. Czy mozna ??? Wie ktos moze? ;]
Avatar użytkownika
Offline
Posty
170
Dołączył(a)
19 lut 2011, 23:32
Lokalizacja
...

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 32 gości

Przeskocz do