KLOMIPRAMINA (Anafranil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy klomipramina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
59
62%

Nie
18
19%

Zaszkodziła
18
19%

 
Liczba głosów : 95

ANAFRANIL (Klomipramina)

przez temps66 10 mar 2011, 23:14
Czy mieliście jakieś problemy ze snem podczas stosowania anafranilu??? Bo ja już od kilku tygodni mam tak, że budze się o 3 i za nic usnąć nie moge:/
Offline
Posty
22
Dołączył(a)
16 sty 2011, 16:28

ANAFRANIL (Klomipramina)

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 10 mar 2011, 23:38
U mnie odwrotnie:) Zasypiam o 3 , ale wstać potem nie mogę do 12 albo i lepiej.W ogóle mnie raczej usypia anafranil.
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

ANAFRANIL (Klomipramina)

Avatar użytkownika
przez ALEKS*OLO 11 mar 2011, 00:23
Na mnie też Anafranek działa usypiająco ... na początku mogłam po nim spać i spać, teraz troszke wyregulowałam to ... ale bez kawy jestem nie przytomna.
"Kobiety i koty zawsze będą robić to, co chcą, a mężczyźni i psy powinni się zrelaksować i powoli oswajać z tą myślą."

"Panować nad sobą to największa władza" - Seneka
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
2384
Dołączył(a)
01 mar 2008, 00:25
Lokalizacja
Śląsk

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ANAFRANIL (Klomipramina)

Avatar użytkownika
przez shelby 11 mar 2011, 00:54
temps66, tak. najpierw zaczęłam mieć bardzo płytki sen, potem doszedł do tego problem z zaśnięciem, ale i tak jak już usnęłam, to czułam się jak w półśnie, na wpół świadoma, często w ogóle się wybudzałam... nawet już o stałych godzinach - od 2 w nocy co półtorej godziny, potem zaczęłam budzić się o nienaturalnych dla mnie godzinach rannych .. normalnie przy mojej depresji budziłam się w granicach godziny 10, a zwleczenie z łóżka zajmowało mi czasem kolejne 2h. ogólne poczucie bezsensu, przygnębienia tak na mnie działało, a Anafranil po czasie sprawił, że budzę się wyspana nawet o 6 rano, choć pozwalam czasem, żeby "żółtko mi dojrzało" do 7-8, ale już nie dlatego, że nie potrafię wstać i nie czuje, żebym miała po co, tylko dlatego, że chcę sobie jeszcze pognić w łóżku :P.. w ogóle to co z moim snem Anafranil zrobił i jak go wyrównał, bardzo sobie chwalę, mimo tego, że zdarzają mi się jeszcze noce, kiedy sen jest bardzo płytki, przez co ciut męczący.
"ja składam się z części niespójnych, przeczących sobie nawzajem: jedna mówi chce stąd wyjść, druga mówi ja zostaje .."

Anafranil 150 mg.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
215
Dołączył(a)
15 gru 2010, 15:29
Lokalizacja
Sosnowiec

ANAFRANIL (Klomipramina)

Avatar użytkownika
przez kangurekkk 11 mar 2011, 01:48
Ja dokładnie jak wiola173 idę spać hoho 2,3 czasami 4. A wstać to ciężko potem ,a nawet przesypia sie do 15 oczywiście jak dzień wolny i można.W przypadku gdy nie to chodzę na pół przytomna, a miała spać po nim w nocy i dalej lipa:(
Jeśli jesteś geniuszem w swojej dziedzinie ludzkość doceni cię dopiero za lata po tym jak zginiesz
Your own life, cuts you like a knife
Avatar użytkownika
Offline
Posty
222
Dołączył(a)
18 gru 2008, 20:46

ANAFRANIL (Klomipramina)

Avatar użytkownika
przez Hooligan123 11 mar 2011, 13:37
Witam , biore anafranil juz 15 dni i skutki uboczne przeszly po tygodniu. Wreszcie poczulem sie normalnie i dalem rade wyjsc z domu , czując jednak lekki lęk , bo niewychodzilem od miesiaca.Wszystko bylo ok , a w czoraj znowu cos sie ze mna dzialo. Znowu zaczolem miec lek w domu , niepokój , uderzenia gorąca , wszystko wydawalo mi sie nierealne i zmienione , kolatanie serca i strasznie drzenie prawej nogi. Czy moze sie tak dziać po 2 tygodniach brania leki???? Prosze o odp.... z gory thx ;]
Avatar użytkownika
Offline
Posty
170
Dołączył(a)
19 lut 2011, 23:32
Lokalizacja
...

ANAFRANIL (Klomipramina)

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 11 mar 2011, 14:18
Hooligan123, Po dwóch tygodniach jeszcze w pełni nie działa. Czekaj cierpliwie , będzie dobrze:)
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

ANAFRANIL (Klomipramina)

Avatar użytkownika
przez Hooligan123 11 mar 2011, 15:59
no mysle ze bedzie dobrze bo mam dosc juz tego :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
170
Dołączył(a)
19 lut 2011, 23:32
Lokalizacja
...

ANAFRANIL (Klomipramina)

Avatar użytkownika
przez sebastian86 11 mar 2011, 16:13
prawie trzy tygodnie na anafranilu i jest calkiem dobrze :) skutkow ubocznych juz chyba nie mam a lek dobrze walczy z lękiem dlugotrwalym :)
We Are The Champions 2016(L)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2253
Dołączył(a)
11 gru 2008, 12:15
Lokalizacja
gdzies pod wawą

ANAFRANIL (Klomipramina)

przez temps66 11 mar 2011, 22:07
Ogólnie rzecz biorąc Anafranil postawił mnie na nogi... Czuje, że zaczynam wracać powoli do równowagi. Chwale sobie ten lek mimo nieznacznych skutków ubocznych tj. trzęsące się ręce, spłycenie snu czy dziwne uczucie podczas ziewania. Jeśli taka jest cena za życie bez nerwicy i depresji to ja to kupuje bez żadnych zbędnych pytań:D A co do tego snu to nie wiem czy jest to zaburzenie wynikające z przyjmowania anafranilu, czy raczej zaburzenie wynikające z odstawienia alproxu... Z tego co wiem przy odstawianiu benzo mogą być różne cyrki... Poczekam jeszcze troszke, może sen się powoli ustabilizuje jak oczyszcze się z alprazolamu... Jestem dobrej myśli:)
Offline
Posty
22
Dołączył(a)
16 sty 2011, 16:28

ANAFRANIL (Klomipramina)

Avatar użytkownika
przez sebastian86 12 mar 2011, 19:22
teraz gdy juz organizm przystosowal sie do anafranilu to czuje ze to jest to na co czekalem od wielu miesiecy. lek ktory stawia na nogi i pozwala z optymizmem patrzec w przyszlosc. czuje ogromna roznice w porownaniu z czasem przed braniem anafranilu ;)

-- 14 mar 2011, 14:16 --

czy ktos z was mial nadpotliwosc po anafranilu? jak dlugo trwalo to u was?
We Are The Champions 2016(L)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2253
Dołączył(a)
11 gru 2008, 12:15
Lokalizacja
gdzies pod wawą

ANAFRANIL (Klomipramina)

przez temps66 15 mar 2011, 20:57
Oj niestety tak... Biorę anafranil od ponad 2 miesięcy i zauważyłem u siebie właśnie nadpotliwość... Mimo, że czasami jest mi zimno to i tak się pocę:/
Offline
Posty
22
Dołączył(a)
16 sty 2011, 16:28

ANAFRANIL (Klomipramina)

Avatar użytkownika
przez Dave38 18 mar 2011, 14:38
Witam wszystkich anafrilowiczów !

Po wielu próbach z SSRI (od sierpnia 2010) wskoczyłem od wczoraj na anafranil . Mam nadzieję , że tym razem postawi mnie na nogi bo jeżeli chodzi o SSRI brałem już prawie wszystko . Łatwiej byłoby wymienić to czego jeszcze nie próbowałem czyli escitaloparm , paroksetyna i wenlafaksyna . Za to wszystkie inne SSRI przetrenowane albo z mizernym skutkiem tak jak to było z fluoksetyną ( 20 - 30 % poprawy ) albo kompletna klapa np. z takim niby rewelacyjnym , nowoczesnym lekiem jak cymbalta ( duloksetyna ) czy Valdoxan ( agomelatyna ) . Wczoraj usłyszałem diagnozę , która nie jest dla mnie zaskoczeniem - cięzkie zaburzenie depresyjne lekooporne . A więc kierunek - jeden - leki trójpierścieniowe . Skoro leki tzw. pierwszego rzutu nie pomagają a niektóre , nawet pogarszały mój stan nie pozostaje mi nic innego jak liczyć i wierzyć w Klomipramine .Dla szybszej poprawy i zmniejszenia lęków szczególnie w godzinach rannych mam dodatkowo olanzapinę na wieczór . Cieszę się z jednego z lekarza , z którym jest pełna współpraca zrozumienie i jednakowe zdanie co do leków . Nawet nie musiałem podpowiadać co bym chcial dalej spróbować , po analizach z wypowiedzi np. z naszego forum albo innych opracowań wyrok padł na anafranil . Jakie zdziwienie , wykupując lek w aptece ,że nic nie musiałem placić . Będę starał się wpisać jak mój kaprysny mózg reaguje na ten lek ale mam do Was prośbę , napiszcie proszę czego mogę się spodziewać w najbliższych dniach . Nie boję się skutków ubocznych takich jak : zaparcia , potliwość , kołatanie serca , mdłości itp. to pikuś w porównaniu z tym jak czułem się ostatnio - paralizujący lęk przed wszystkim i wszędzie , wyczerpanie fizyczne bez względu na ilość przespanych godzin , mysli samobójcze każdego dnia , brak motywacji , zakłócone myślenie , koncentracja , pamięć - normalnie jak opóźniony w rozwoju , płytki i przerywany sen , mętlik mysli i nie będę się dalej rozpisywał sami wiecie jak to jest . Będę wdzięczny za Wasze doświadczenia z anafranilem , szczególnie od osób , które przebyły podobną drogę farmakologiczną jak ja , pozdrawiam
Melisa , spacer , basen ;)

_____________________________
Lecz przecież Bóg dobrze wie
Dlaczego dławi mnie wstręt
Dlaczego strach nabiera mocy i zniewala rozum
Na pewno każdy choć raz
Utracił wiarę jak ja .
Obym nie bliżej stał
Sennego dnia w królestwie mroku....
Avatar użytkownika
Offline
Posty
293
Dołączył(a)
08 wrz 2010, 14:55
Lokalizacja
Toruń

ANAFRANIL (Klomipramina)

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 18 mar 2011, 15:17
Ja też próbowałam wielu eków przed anafranilem i też z mizernym skutkiem. Więc coś nas łączy.Na początku możesz być dość mocno "otumaniony", szczególnie jeśli zaczniesz od sporej dawki. Nie wiem jak Ci to wytłumaczyć. Jest to niezbyt miły stan , ale po kilku dniach przechodzi. Poza tym miałam oprócz wymienionych przez Ciebie skutków, jeszcze dziwne uczucia podczas zasypiania. W momencie kiedy zasypiałam , spadałam w jakąś otchłań i budziłam się mocno wystraszona. Ale ubocze w porównaniu z niektórymi wcześniej testowanymi przeze mnie lekami nie były takie straszne, tym bardziej ,że na lęki podziałał u mnie rewelacyjnie.
Muszę przyznać ,że anafranil działał u mnie przez wiele lat, ale teraz coś się niestety zepsuło i nie jest najlepiej:(
Życzę żeby Ci pomógł i trzymam kciuki.
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: horr i 8 gości

Przeskocz do