KLOMIPRAMINA (Anafranil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy klomipramina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
59
62%

Nie
18
19%

Zaszkodziła
18
19%

 
Liczba głosów : 95

Avatar użytkownika
przez merdigo 07 lip 2006, 22:15
Witaj Rafik! Ja też biorę 2 razy dziennie - po połówce Anafranilu SR 75.
Leczę się dopiero 1,5 miesiąca, na razie jestem zadowolona z efektów działania, chociaż początki były koszmarne... :? nasiliły mi się lęki i czułam się jakbym żyła w matrixie... tak prze 2-3 tygodnie... na szczęście teraz mogę już nawet wsiąść za kółko :D a jak u ciebie?
...:::ja w kobietę a kamień zmieni się w chleb,
w gęstą trawę dam krok, wyjdę na suchy brzeg,
kiedy powróci do mnie mój fiolet, mój fiolet, mój fiolet, mój kolor:::...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
36
Dołączył(a)
08 cze 2006, 11:28
Lokalizacja
Pszczyna

przez drań 07 lip 2006, 22:20
Rafik napisał(a):Chciałbym odświeżyć temat, bo właśnie zaczynam brać Anafranil SR 75 mg, 2 razy dziennie.


Witaj Rafiku.
Prze długi okres czasu bralem identyczną dawke.
PO czasie sie ustabilizowało i teraz biore 35 mg 2 razy dziennie co dwa dni.
Offline
ExModerator
Posty
465
Dołączył(a)
28 gru 2005, 21:02

Odstawiam Anafranil

przez LitlBitl 21 sie 2006, 21:25
Witam,
anafranil brałem od dawna. Ostatnio ok. rok temu pojawiły się u mnie lęki, natręctwa, obniżony nastrój i zacząłem brać anafranil (po ponad rocznej przerwie).
Ostatnio brałem pół 75SR na dzień i całą na noc.
Było dość dobrze, choć co jakiś czas czułem się gorzej przez kilka dni, ale wszystko wracało do normy. Ostatnio czułem się znowu gorzej, ale lęki nie wycofały się po kilku dniach, jak zwykle. Zwiększyłem anafranil do 150SR mg dziennie i nic.
Dlatego przechodzę na seroxat, ale przez kilka lat anafranil wycofywał objawy zupełnie i to na długo.
Pewnego dnia pokonam cię NERWICZKO!
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
21 sie 2006, 21:15

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

złoty lek

przez Rocco 22 sie 2006, 10:34
Biore anafranil 2 razy dziennie po 75mg,jest jak dla mnie zajebistym lekiem,rozne juz bralem i zaden nie okazal sie skuteczny,ten jesst strzalem w 10 ,czuje sie cudownie,jak bnym sie narodzil na nowo,jest to najlepszy lek na depresje i nerwice z jakich znam ,minusem sa skutki uboczne ale na szczescie to tylko na poczatku
pozdrawiam
Offline
Posty
12
Dołączył(a)
29 lip 2006, 15:32

zmartwychwstałem

przez Rocco 22 sie 2006, 10:47
Chcialem sie z wami podzielic moja radoscia,otóz oswiadczam iz zmartwychwstalem po anafranilu,mialem silna depresje i nerwice natrectw,ten lek przewrocil mi mozg 360 stopni ,czuje sie super,co prawda ma on duzo skutkow uboczych ale jest najlepszy jak dla mnie ,a bralem rozne leki ten okAZAL SIE STRZALEM 1 10,naprawde polecam
Offline
Posty
12
Dołączył(a)
29 lip 2006, 15:32

Avatar użytkownika
przez aniołek 22 sie 2006, 15:36
ja brałam ten cudowny lek przez dwa lata wyrwał mnie z cięzkich lekow problem jednak w tym,że po 1.ostre skutki uboczne odczas calej kuracji-suchość w ustach,trądzik,brak libido:(,pilam z nim alkohol i mialam plamy na ciele(nie radze pic wodki bo moze byc bardzo zle!)2.po odstawieniu mimo iz nie uzaleznia mialam ostry detox,ale wybaczam mu to wszystko bo uratowal mnie z wielkiego kalectwa psychicznego!
pozdrawiam buziaki
'LUDZIE LUDZIOM......'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
161
Dołączył(a)
19 lip 2006, 20:55

przez limba 22 sie 2006, 19:16
widzisz Rocco każdy gdzieś coś znajdzie dla siebie!!Ty trafiłeś na to, to Ci pomoże :D -Trzymaj się!!!!!!i Nie daj się!!! :D
...patrz przez przednią szybą, a nie wsteczne lusterko...
Offline
Posty
286
Dołączył(a)
10 kwi 2006, 21:41
Lokalizacja
Podkarpacie

przez raugi 23 sie 2006, 17:57
witam wszystkich :)
ja musze powiedziec, że anafranil 75 biore od jakiegoś czasu tzn. 6-9 miechów, i musze powiedziec że na dzień dzisiejszy biore dwie tabletki; jedna rano i jedną wieczorem...do takiej dawki doszedłem już z kilka tygodni temu i początkowo było wporządku ale teraz ,,czuje'' poprostu że ten lek mi pomaga ale tylko doraźnie. od jakiegoś czasu znowu u mnie pojawiło się uczucie że zaraz wystąpi atak paniki w ogóle czasami mam dołki bez wyraźnych przyczyn, np. wczoraj poczułem się zmęczony a jakiś czas później wystąpił u mnie dołek, ale szybko przeszedł... i niewiem co teraz mam robić czy poprosić lekarza o zmiane leku, czy będzie mi znowu kazał zwiększyć dawke : nie wiem, niedługo ide to się dowiem:) pozdrawiam wszystkich nerwików :) i w ogóle wszystkich :):)
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
23 sie 2006, 17:43

Anafranil / Hydiphen

Avatar użytkownika
przez Lu_80 16 wrz 2006, 12:49
Witam ;)
Ja biorę Anfranil (odpowiednik Hydiphen) od paru dni. Jak na razie biore 75mg a za pare dni docelowo 150. Czuję sie senny i odciety od rzeczywistosci. Mam zawroty glowy. W wiekszosci postow pojawia sie jenak info, ze po 2-3 tygodniach te efekty uboczne mijaja. Zobaczymy.... To juz moj piaty lek. Poprzednie nie pomogly :(
Rocco - dzięki za wsparcie ;)
Lexapro /Escitalopram/ - 10 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
862
Dołączył(a)
13 lut 2006, 22:49
Lokalizacja
Dolny Śląsk

Avatar użytkownika
przez peace-b 16 wrz 2006, 13:27
Anafranil jest bezpieczny ponieważ nie uzależnia przez co może być stosowany przez bardzo długi okres. Musisz wiedzieć że stosuje się go nawet profilaktycznie aby nie dopuścić do nawrotów juz wyleczonej depresji/nerwicy.

Moja koleżanka bierze go od około 2 lat.
Beznamiętny trans, mechaniczny
Tępych zmysłów zgrzyt, genetyczny
Avatar użytkownika
Offline
Posty
279
Dołączył(a)
14 wrz 2006, 00:37
Lokalizacja
Kraków

przez Currara 25 wrz 2006, 08:52
Nie działa na mnie seroxat i tak czytając Wasze wypowiedzi kombinuję na co by tu zmienić. Sęk w tym, że wyjeżdżam na pół roku za granicę i muszę zabrać ze sobą zapas leku na te kilka miesięcy. Przygotowania do wyjazdu pochłonęły wszystkie moje fundusze i nie stać mnie na to, by wydać na ten kilkumiesięczny zapas kilkaset czy tysiąc złotych dlatego szukam czegoś tańszego--- czy ktoś uchyli rąbka tajemnicy i powie mi jaka jest cena Anafranilu --- tego zwykłego i SR?
Offline
Posty
33
Dołączył(a)
08 lip 2006, 09:00

przez magorzata 25 wrz 2006, 12:05
Anafranil jest za darmo wiem bo siostra go zażywa
Offline
Posty
14
Dołączył(a)
07 cze 2006, 19:04

Anafranil / Hydiphen

Avatar użytkownika
przez Lu_80 30 wrz 2006, 18:52
Witam
ja biore ten lek juz prawie 3 tydzien (3x50mg). jak na razie same skutki uboczne: odrealnienie, zawroty glowy i potworna sennosc. chodze spac po 20:00. nie mam juz sily czekac na pozytywne dzialanie choc czuje ze na zmiane jest w sumie za wczesnie....
Lexapro /Escitalopram/ - 10 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
862
Dołączył(a)
13 lut 2006, 22:49
Lokalizacja
Dolny Śląsk

Anafranil

Avatar użytkownika
przez Lu_80 30 wrz 2006, 18:56
A wiec tak.... biore anafranil po 150mg na dobe juz prawie trzeci tydzien. pozytywnych skutkow brak. sennosc i odrealnienie pozostało,, :/
Lexapro /Escitalopram/ - 10 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
862
Dołączył(a)
13 lut 2006, 22:49
Lokalizacja
Dolny Śląsk

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: deoodeoo i 43 gości

Przeskocz do