KLOMIPRAMINA (Anafranil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy klomipramina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
59
62%

Nie
18
19%

Zaszkodziła
18
19%

 
Liczba głosów : 95

Anafranil

przez okularnica 09 lut 2011, 14:51
Poczytałam teraz więcej o trittico i u wielu osób poprawia on libido:) Jednak czy nie przeszkodzi on/ pomoże przy nerwicy natręctw? Ty Wiolu brałaś go razem z Anafranilem, tak?
Offline
Posty
315
Dołączył(a)
31 paź 2009, 16:54

Anafranil

Avatar użytkownika
przez Anna R. 09 lut 2011, 17:54
okularnica napisał(a):Dziękuję Ci bardzo za odpowiedź:)
Chciałabym się jeszcze spytać które z wymienionych przez Ciebie leków to fluo neuroleptyki atypowe?
Czyli jest szansa, że przy takim zestawie jak pisałaś wszystko wróci do normy?


"Fluo" to skrót od fluoksetyny, a neuroleptyki atypowe to np. amisulpryd lub olanzapina. Takie kombinacje są bardzo skuteczne i istnieje spora szansa, ze wszystko się unormuje.
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

Anafranil

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 09 lut 2011, 20:48
Ja trittico brałam na zakładkę z anafranilem. Tzn : lekarz kazał mi z schodzić z anafranilu i w to miejsce powoli wprowadzałam trittico. Przez jakiś czas razem, potem już samo.
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Anafranil

przez okularnica 09 lut 2011, 21:51
Cieszę się, że jest szansa, że zadziała albo połączenie takie jak napisałaś Anno R. albo z trittico( skoro nie ma ujemnego wpływu na natręctwa).
Więc plan mam taki: zapisać się na psychoterapię na termin jak najwcześniejszy( do tej pory nie byłam na niej nigdy), przez następny tydzień postarać się żyć bez leków. Pójdę na psychoterapię i zobaczę czy będzie miała pozytywny wpływ na mnie- jeśli tak to spróbuję być jakiś czas bez leków a czekać na działanie psychoterapii. Jeśli jednak nie będzie pomagała to wybiorę się do lekarza i poproszę o którąś kombinację leków.
Offline
Posty
315
Dołączył(a)
31 paź 2009, 16:54

Anafranil

przez majka1221 11 lut 2011, 17:17
Witam, czy ktoś z was stosował anafranil w połączeniu z tabletkami antykoncepcyjnymi? Zamierzam brać Mercilon, ale nie jestem pewna jak będę sie potem czuła, czy muszę powiadomić o tym lekarza? Proszę o odpowiedz...
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
12 sty 2011, 17:44

Anafranil

przez temps66 11 lut 2011, 20:04
Witam... Mija miesiąc brania anafranilu w dawce 75mg (jedna tabletka dziennie). Hmmm... Ciężko powiedzieć... Wydawało się, że było ok:/ Az do dzis:((
Nastąpił chyba kryzys, nie wiem co jest jego powodem ale czuje się fatalnie...
Offline
Posty
22
Dołączył(a)
16 sty 2011, 16:28

Anafranil

Avatar użytkownika
przez Anna R. 11 lut 2011, 20:15
Każdy czasami ma gorsze dni
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

Anafranil

przez Skriviel 11 lut 2011, 22:12
Czy przy anafranilu i perazynie mozna palić?
Offline
Posty
27
Dołączył(a)
17 wrz 2010, 23:33

Anafranil

przez Michuj 11 lut 2011, 23:42
można

-- 12 lut 2011, 20:53 --

Spadek nastroju a właściwie huśtawka, ze zmieną co kilka minut... Myślałem, że jestem tak nafaszerowany lekami, że to mi nie grozi... Mam nadzieję, że to efekt totalnego niewyspania... Ale przebłysk złego nastroju u mnie ciągnie od razu za sobą myśli typu: nawrót wszystkiego, będzie źle, to dopiero początek dołka i tym się dobijam... Trochę zaskoczony jestem. Podczas pisania tego postu zaliczyłem chwilową euforię, spadek i kończe go pisać w euforii... Nie wiem co jest grane.... Mieliście coś podobnego?
Michuj
Offline

Anafranil

Avatar użytkownika
przez shelby 13 lut 2011, 22:33
majka1221 zapytaj ginekologa, który Ci przepisuje leki. mój był na mnie wkurzony jak po fakcie (dobranie tabletek) zapytałam go czy nie koolidują one z Anafranilem, bo leczę się nim z tego i tego. jakoś nie skojarzyłam pytania o choroby przewlekłe z m.in depresją. myślałam, że pytał o typowo fizyczne przypadłości. najbezpieczniejsza jest zawsze konsultacja z lekarzem.

a ja tak poza tym odnośnie tych "gorszych dni". czy zdarza się ich kilka pod rząd przeplecionych z kilkoma lepszymi, też pod rząd? - zwróciłam u siebie ostatnio taką tendencję. biorę Anafranil już 2 miesiąc. zdaję sobie sprawę, że to stosunkowo krótko, ale zdawało mi się, że po 2 miesiącu, to będzie tak w sam raz na najbardziej pozytywne efekty. niestety ostatnie 2 tygodnie to huśtawka nastrojów. nie wiem czy zwalać na wahania pogody (meteopata ze mnie rasowy) czy tego, że może ten lek w moim przypadku nie działa tak jak powinien, a może powinnam poczekać dłużej? to samo z energią do życia. nie zwróciłam u siebie uwagi na większą motywację do jakichś konstruktywnych czynności. najczęściej energia na sprostanie kolejnemu dniu, jaka mnie dopada, jest rozproszona i nie jestem jej w stanie ukierunkować na jedno konkretne zajęcie - często myślę o 10 sprawach na raz i tyleż samo czynności na raz jestem w stanie, mało wydajnie, podjąć...

konsultacja u psychiatry dopiero za ok. 3 tyg., czy ktoś wcześniej rozwieje moje wątpliwości?
"ja składam się z części niespójnych, przeczących sobie nawzajem: jedna mówi chce stąd wyjść, druga mówi ja zostaje .."

Anafranil 150 mg.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
215
Dołączył(a)
15 gru 2010, 15:29
Lokalizacja
Sosnowiec

Anafranil

przez Michuj 13 lut 2011, 22:38
shelby, Ja mam huśtawkę od 2 dni. Chyba zwiększę do 150 i zredukuje paroksetyne. Jestem strasznie zestresowany nową pracą, nowi ludzie, wyjazd na tygodniowe szkolenie itd... Masakra. Myślałem ,że przy takim zestawie leków jakie mam, huśtawka jest nie możliwa a jednak... Najgorsze jest to, że z ekstremum do ekstremum. Od skowronków po kulę u nogi.
Michuj
Offline

Anafranil

Avatar użytkownika
przez shelby 13 lut 2011, 22:48
ja jestem coraz bardziej zestresowana tym, że moja praca licencjacka stoi w miejscu, a żeby zaliczyć semestr to zaliczenie z seminarium też muszę mieć, a żeby je mieć muszę oddać I rozdział.. może ta presja wywołała taki efekt? z nasileniem kilku natrętnych myśli, chociaż bywało już lepiej? .. i u mnie to samo - z jednej skrajności w drugą. albo rozsadza mnie przesadny optymizm od środa, albo tonę po uszy w gównie i prześwitu choćby jednego promyczka nie widzę .. muszę dotrać jakoś kolejnej konsultacji, może zwiększy mi dawkę, albo zapisze coś jeszcze.
"ja składam się z części niespójnych, przeczących sobie nawzajem: jedna mówi chce stąd wyjść, druga mówi ja zostaje .."

Anafranil 150 mg.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
215
Dołączył(a)
15 gru 2010, 15:29
Lokalizacja
Sosnowiec

Anafranil

przez Michuj 13 lut 2011, 22:54
shelby, Ja mam zajebistą presję, ale myślałem, że jestem tak nafaszerowany lekami, że nie sposób się zdołować... A jednak;//
Michuj
Offline

Anafranil

Avatar użytkownika
przez shelby 13 lut 2011, 22:57
no niestety Michuj .. moja pani doktor mówiła, że leki to zaledwie 30% sukcesu w walce ze swoimi problemami. jak odczułam pierwsze przebłyski poprawy stanu emocjonalnego, pomyślałam, że co ona tam, wie.. a jednak. chociaż nie sądziłam, że tak szybko zwątpię. może nawet lepiej, że teraz niż później. w każdym razie poprawy życzę :* (..sobie też)
"ja składam się z części niespójnych, przeczących sobie nawzajem: jedna mówi chce stąd wyjść, druga mówi ja zostaje .."

Anafranil 150 mg.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
215
Dołączył(a)
15 gru 2010, 15:29
Lokalizacja
Sosnowiec

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości

Przeskocz do