KLOMIPRAMINA (Anafranil)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy klomipramina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
59
62%

Nie
18
19%

Zaszkodziła
18
19%

 
Liczba głosów : 95

Re: Anafranil

przez Wujek_Dobra_Rada 18 lis 2010, 21:40
kasia000, Bierz leki wg. zalecenia lekarza. Jeśli zalecił psychoterapię to działaj :)
Wujek_Dobra_Rada
Offline

Re: Anafranil

przez cytrynka84 18 lis 2010, 23:00
Wujek_Dobra_Rada, mnie osobiscie,anafranil za bardzo usypial,najwiecej bralam 2,5 tabl(75mg kazda),i duzo innych dla mnie nie do zaakceptowania sk.ub.Nastroj poprawial na pewno,wiec na pewno to b.dobry lek,ale nie dla mnie
Powodzenia,oby ten mix sie sprawdzil u Ciebie.
Life is brutal!

Sertralina 100mg
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
23 sty 2010, 14:05

Re: Anafranil

przez Wujek_Dobra_Rada 18 lis 2010, 23:09
cytrynka84, Mnie ten lek pobudza o dziwo i nie mogłem zasnąć po nim, więc biorę rano. Dopiero 4 dni. Mam wrażenie, że troche juz lżej ze skutkami ubocznymi. Dawka 75 SR
Wujek_Dobra_Rada
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 18 lis 2010, 23:11
Na każdego działa inaczej jak widać. Mnie niestety tez raczej usypia, ale cytrynka Ty miałaś wysoką dawkę, może trzeba było mniejszej spróbować? Z tego co pamiętam to mi już w dawce 25 mg pomagał.
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez Anna R. 19 lis 2010, 11:09
Shadowmere napisał(a):Wujek_Dobra_Rada, Wiesz co...kazda porada wymaga pewnej znajomości sytuacji.Co wiesz o dziewczynie,ktorej polecilam psychoterapię?

Bo ja wiem,że od x lat bierze leki,a jest straszną histeryczką,panikarą i bezustannie się nakręca w sposob conajmniej infantylny ..Ja nie wiem jakie leki na to pomogą....

Jeżeli ktos wariuje ze strachu,że leki rozwalily mu mózg to powinien niechybnie je odstawic.

Ja nie moralizuje w ciemno,każdemu sprzedając ten sam oklepany farmazon-tylko doradzam z serca.Kasia ma małe dziecko i powinna udać się na terapię,ktora pozwoli jej nabrac,no cóż,nie bojmy sie tego slowa-dystansu.....Bo zażeranie lekami problemu stricte psychologicznego przez 10 lat jest niefrasobliwe-i posobie samej powiem:nieefektywne.

Widac golym okiem,że dziewczyna nie jest ciężko chora psychicznie tylko rozhisteryzowana i sugestywna.


Kasia powinna może jednak przejść na inny lek, bo nieustanne latanie po necie i czytanie co popadnie, to jak dla mnie ewidentnie kompulsje, do tego dochodzi obsesyjne przekonanie, ze paroksetyna zniszczyła jej mozg. Jak poczuje się w końcu stabilnie, wtedy psychoterapia nie zaszkodzi. Seroxat przecież działał na jej natręctwa, a problemy nasiliły się po zmniejszeniu dawki. Jeśli będzie brała antydepresant, do którego ma pozytywne nastawienie i wiarę, ze jej pomoże, na pewno się uspokoi. Mianseryny nie boi się przecież tak jak paro.

Mnie osobiście dwa lata terapii na nic się nie zdały, a mam depresje nawrotowa i NN. Jednak nikomu nie odradzam, pewnie dla Kasi praca z psychologiem byłaby przydatna.

Klomipramina za to jest dobra na zaburzenia obsesyjno-kompulsywne, być może tez uregulowałaby jej sen i pomogła na dobre odstawić Seroxat, którego zażywanie tak ją nakręca.

Wszystko i tak jest w rękach lekarza, powinna po prostu zastosować się do jego zaleceń.
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

Re: Anafranil

przez Shadowmere 19 lis 2010, 11:47
Toteż ani Tobie Michale,ani tymbardziej Ani w życiu bym nie polecala terapii.
Zgadzam się,że terapia w niektorych przypadkach jest potrzebna jak świni siodlo-toteż nie szlajam sie po forum i nie propaguje terapii jak nawiedzona.
Natomiast Kasia jest histeryczką,potrzebuje kogoś,kto ją troszkę ukoi,ogarnie i utrzyma w ryzach.Jeżeli ktos x lat bierze silne (paroksetyna jest wszak dosc silnym lekiem?) środki i jest to ewidentnie niewystarczające,bo nie śpi,panikuje,jest nieszczesliwy,ma silne lęki i zapędy do hipochondrii...no to szukalabym innych rozwiązań-tymbardziej,że lekarze Kasi tak zalecają..
Nie gloryfikuje ani leków ani psychoterapii,wyrażam tak jak i Ty swoje zdanie..Nie wiem..najważniejsze żeby jej sie polepszylo...i mądry terapeuta,ktory nie da sie wciągnąć w te histerie możę byc chyba bardzo pomocny..

Jak na kogoś leki super dzialają i przynoszą ulgę-to do cholery JESTEM na TAK!!!!!!!!!!
Ale przecież bywa różnie..

Kasiu-Ty nigdy nie probowalas sie leczyc przez terapię,tak?
Shadowmere
Offline

Re: Anafranil

przez kasia000 19 lis 2010, 12:31
byłam kiedyś ale prywatnie 100zł-dziękuje bardzo.
teraz mam na kase chorych? nie wiem ale płacić nie bede 6 grudnia zaczynam :bezradny:

[Dodane po edycji:]

MI lekarka powiedziała ,że Anafranilu mi narazie nie da -bo nie widzi ,żebym miała depresję-bardziej lęki i strach sama sie nakręcam-powiedziała,że mam brac spamilan...Bo Anafranil owszem na depresje działa bezbłednie-a u NEKTÓRYCH WRĘCZ MOZE WYSTĄPIĆ MANIA -ACH JA SIE ZNÓW WYSTRASZŁAM... :bezradny:
"Nastał nowy dzień, dziś swe życie zmień....."
Offline
Posty
1010
Dołączył(a)
05 lis 2010, 17:46

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 19 lis 2010, 13:44
kasia000,

Ja też nie mam depresji tylko lęki i biorę na to anafranil.
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Re: Anafranil

przez kasia000 19 lis 2010, 14:22
NO NIC ZOBACZYMY-ALE BOJE SIE POBUDZENIA PO aNAFRANILU :hide:
"Nastał nowy dzień, dziś swe życie zmień....."
Offline
Posty
1010
Dołączył(a)
05 lis 2010, 17:46

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 19 lis 2010, 17:54
Mnie wcale nie pobudza, raczcej odwrotnie.
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Re: Anafranil

przez cytrynka84 19 lis 2010, 18:29
wiola173, apropos za duzej dawki 1 raz,jak bralam,to mi mini dawka pomogla 37,5mg,ale bylam wtedy w szpitalu

Za 2 razem,jak bralam to doszlam w 4 miechy,wlasnie do 187mg- wtedy tylam i ciagle bylam senna mimo,ze dlugo spalam,wciaz bylam niewyspana,pewnie za duza dawka :( odstawilam


Za 3 razem zaczelalam od 37mg- wytrzymalam tylko tydzien"ubokow" full :( jeszcze sobie pewnie "wkrecalam"rozne glupoty,znowu nerwica zwyciezyla i wywalilam anafr.do kosza,jednak nie moge go brac.
Life is brutal!

Sertralina 100mg
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
23 sty 2010, 14:05

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 19 lis 2010, 18:56
cytrynka84,

Ja największą jaką brałam to 150 - ale krótko, staram się wytrzymywać na podtrzymującej- 37,5. Pewnie na większej czułabym się lepiej ale uboków też by było więcej, a tak jest do zniesienia. Z tym ,że ja nie mam większego wyboru , bo próbowałam wiele razy zmieniać i niestety tylko anafranil mi pomaga.
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Re: Anafranil

przez Wujek_Dobra_Rada 19 lis 2010, 18:59
wiola173, Miałaś jakieś uboki po kilku tygodniach brania? Czy wszystkie mineły?
Wujek_Dobra_Rada
Offline

Re: Anafranil

Avatar użytkownika
przez *Wiola* 19 lis 2010, 19:09
Wujek_Dobra_Rada,


Z tego co pamiętam to suchość w ustach, stan "oszołomienia" minęły dość szybko. Miałam jeszcze takie dziwne uczucie przy zasypianiu- jakbym spadała w jakiś dół - ale to też tylko na początku. Natomiast cały czas mam problem z przemianą materii- strasznie mam spowolnioną, mam tez jakieś problemy skórne i obniżone(ale nie zerowe) libido .
Avatar użytkownika
Offline
Moderator
Posty
18127
Dołączył(a)
10 lis 2009, 14:14

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: boogyman i 40 gości

Przeskocz do