MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy mirtazapina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
77
64%

Nie
23
19%

Zaszkodziła
21
17%

 
Liczba głosów : 121

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez kasia000 15 wrz 2012, 07:15
dlatego najlepiej gdybyś wziął parogen plus mitrazapinę!!! ja miałam to samo jak zaczęłam zmniejszać dawki parogenu jak byłam już na dawce ok 8 mg wszystko się zaczeło nie spałam 4 miesiące.Ale strasznie pragnełam odstawić parogen ,nie chciałam wracać do niego..więc kombinowałyśmy z lekarką a to spamilan a to chlorprotixen a to zwiększony lerivon...i w sumie klapa...więc postanowiła dorzucić mi aby mi ulżyć maleńką dawkę sertraliny (SSRI) 1/4 ew.1/2 tabl. Plus te wieczorne czyli chlorprotixen w ,malej dawce,i tylko 10 mg lerivon i była znaczna poprawa u mnie.
"Nastał nowy dzień, dziś swe życie zmień....."
Offline
Posty
1010
Dołączył(a)
05 lis 2010, 17:46

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez chris77 15 wrz 2012, 17:09
kasiu parogen brałem było lepiej ale w miarę brania było coraz gorzej, ale była jakaś tam poprawa, sam juz nie wiem?
muszę skonsultować się z lekarzem, zobaczymy co ona powie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
103
Dołączył(a)
22 sty 2009, 18:07

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez kasia000 15 wrz 2012, 21:08
Ja uważam z moich obserwacji że poprostu brak Ci serotoniny!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!bierz parogen lub inny SSRI plus mitrazapina i zobaczysz ..sam...ulży ci na 100% mówi Ci to osoba z kilkuletnim doświadczeniem .
"Nastał nowy dzień, dziś swe życie zmień....."
Offline
Posty
1010
Dołączył(a)
05 lis 2010, 17:46

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez chris77 15 wrz 2012, 21:40
a mirtazaina nie podwyższa poziomu serotoniny?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
103
Dołączył(a)
22 sty 2009, 18:07

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez kasia000 16 wrz 2012, 08:35
raczej nie
"Nastał nowy dzień, dziś swe życie zmień....."
Offline
Posty
1010
Dołączył(a)
05 lis 2010, 17:46

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Badziak 16 wrz 2012, 09:32
chris77, nie sugeruj się poradami koleżanki, tylko konsultuj wszystko z lekarzem.
Zaburzenia depresyjno-lękowe z elementami fobii społecznej:
Anafranil SR (klomipramina) 150 mg
Amizepin (karbamazepina) 400 mg

+ terapia behawioralno-poznawcza :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1412
Dołączył(a)
19 kwi 2010, 23:21

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez kasia000 18 wrz 2012, 14:40
chris77 ma nadzieje ,że lepiej u ciebie.
"Nastał nowy dzień, dziś swe życie zmień....."
Offline
Posty
1010
Dołączył(a)
05 lis 2010, 17:46

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez chris77 18 wrz 2012, 19:15
niestety nie, nie wiem co robić, po prostu wyczerpują się jakieś sposoby na poprawę sytuacji:(
Avatar użytkownika
Offline
Posty
103
Dołączył(a)
22 sty 2009, 18:07

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez one-half 23 wrz 2012, 17:00
Będę próbował odstawić mirtę (lek jest zajebisty, ale przytyłem na nim i nie idzie tego zrzucić; jednocześnie jestem na drugim antydepresancie, więc liczę na to, że on sam da radę pociągnąć temat). Tabletki jakimi dysponuję to 45 mg (dotychczasowa dawka). 3 dni temu zszedłem na pół dawki (22,5 mg) - planuję na niej asekuracyjnie pozostać jeszcze przez tydzień, może półtora. Jak myślicie, co dalej? Od razu zjeżdzać do zera, czy jeszcze raz podzielić dawkę (czyli wyszłoby ok. 11 mg) - a jeśli tak, to ile na tych 11 mg jechać przed całkowitym odstawieniem? Może ktoś odstawiał mirtę, to niech się wypowie.
Offline
Posty
350
Dołączył(a)
27 kwi 2012, 18:12

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez chris77 26 wrz 2012, 14:46
jaką dawkę mirty braliście, mi jakoś nie pomaga, lekarka stwierdziła że jak mam podnieść dawkę do 45mg, czy braliście większą dawkę,
jeśli większa nie pomoże to wracam do parogenu albo triticco, bo też mam receptę.
która z tych par lepiej zadziała? ewentualnie
wiem że parogen to syf ale chyba będę musiał do niego wrócić:(
Avatar użytkownika
Offline
Posty
103
Dołączył(a)
22 sty 2009, 18:07

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez thatMightyOneMan 26 wrz 2012, 17:34
chris77 mirtazapina to też syf ,w sumie większość środków działających na zasadzie antagonizmu rec. dopaminowych to syf
jeśli masz rozsądnego lekarza to spróbuj Pronoran(piribedil) jest to agonista rec. dopaminowych 2/3 a jednocześnie atagonista rec. alfa adrenalinowych, prócz w zasadzie samego działania w kierunku poprawy jakości bytu ,w moim przypadku pogryzienie tabletki i ew. potrzymanie jej pod językiem niesamowicie działa jeśli chodzi o zasypianie.
Lub innego agonisty rec. dopaminowych;
Posty
105
Dołączył(a)
16 lut 2012, 16:45

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez chris77 26 wrz 2012, 18:00
W sumie z lekarzem będę się widział dopiero w październiku, dziś do niej dzwoniłem
i powiedziała żebym zwiększył dawkę mirty ewentualnie uzupełnił to parogenem lub triticco.
W sumie to mnie zbyła i źle potraktowała, wkurzyłem się tak na marginesie.
Nie mam czasu na eksperymenty, każdy proponuje inny lek, podobno
na każdego działa co innego, także nigdy nic nie wiadomo. tak jak mówiłem na
mircie się zawiodłem jak na razie, zastanawiam się czy nie zacząć brać ponownie
parognenu (mam na chacie dwa opakowania) tylko on mi jakoś względnie pomógł jak go rzuciłem
to wszystko odezwało się ze zdwojoną siłą (u mnie chodzi głownie ale nie tylko
o bardzo mocną bezsenność, trwa to już 6 lat). Chodzę na psychoterapię także
ale jakoś bez rezultatu, pani ostatnio mi powiedziała że ja po prostu tak chce
i to moja "wina" bo nic nie robię w kierunku poprawy swojego życia. Także mam łamigłówkę
co by tu zrobić, czy spróbować 45mg mirtagenu i jak nie zadziała to dołożyć ten
pieprzony parogen (pomógł mi ale w miarę brania przestawał działać, lekarz zmniejszył
dawkę i było coraz więcej bezsennych nocy-wkurzyłem się i zrezygnowałem ze niego
i wtedy się zaczęło piekło, trwa do dziś). Ale ile można czekać, tydzień dwa miesiąc
prędzej szybciej się przekręcę:(
Avatar użytkownika
Offline
Posty
103
Dołączył(a)
22 sty 2009, 18:07

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez thatMightyOneMan 26 wrz 2012, 20:32
nie przekręcaj się ,po co ? :idea:
zmień lekarza
i/lub sam coś z tym zrób ,jesu to nie bogowie :twisted: wiedzą tyle ile chcą ,sposób leczenia to nic innego jak odbicie lustrzane 'mentalności' danego lekarza.

mirtazapina jak ma działać to powinna od razu ,tam nie ma co się rozkręcać LOL , napisałeś jeszcze -mirtagen- ,zamień go na Mirtor podjęzykowy ,niby ta sama substancja ale na mnie lepiej mirtor działał ,znajoma osoba w starszym wieku też tego doświadczyła.
dodaj melatoninę wieczorem.
Posty
105
Dołączył(a)
16 lut 2012, 16:45

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez chris77 26 wrz 2012, 20:42
thatMightyOneMan napisał(a):nie przekręcaj się ,po co ? :idea:
zmień lekarza
i/lub sam coś z tym zrób ,jesu to nie bogowie :twisted: wiedzą tyle ile chcą ,sposób leczenia to nic innego jak odbicie lustrzane 'mentalności' danego lekarza.

mirtazapina jak ma działać to powinna od razu ,tam nie ma co się rozkręcać LOL , napisałeś jeszcze -mirtagen- ,zamień go na Mirtor podjęzykowy ,niby ta sama substancja ale na mnie lepiej mirtor działał ,znajoma osoba w starszym wieku też tego doświadczyła.
dodaj melatoninę wieczorem.


Czyli jak już nie zadziałała to nic z tego nie wyjdzie?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
103
Dołączył(a)
22 sty 2009, 18:07

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Ads [Bot] i 9 gości

Przeskocz do