MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy mirtazapina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
77
64%

Nie
23
19%

Zaszkodziła
21
17%

 
Liczba głosów : 121

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez ona* 19 kwi 2012, 09:23
Nie, moja lekarka ma gabinet w domu, nie widzialam tam zadnej dodatkowej obslugi.
Offline
Posty
74
Dołączył(a)
29 mar 2012, 13:46

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez uzytkownik 19 kwi 2012, 10:20
To lipa, ale w aptece powinni wydać jeśli Ciebie znają.
uzytkownik
Offline

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez estera1 22 kwi 2012, 21:01
watpie aby dali
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1170
Dołączył(a)
20 sty 2011, 20:26

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez Angst 22 kwi 2012, 21:28
ona*, no i jak? zalatwilas?
Offline
Posty
48
Dołączył(a)
18 cze 2011, 15:43

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez leisha 24 kwi 2012, 19:30
hej
jakis czas temu lekarka przepisala mi mirtazapine, ponieważ stwierdziła u mnie anoreksje atypową oraz depresje. dodatkowo miałam też ogromne problemy ze snem. starałam się być pozytywnie nastawiona do tych leków, bo stwierdziłam, że już chyba nie ma innego wyjścia, niż leki, poza tym psychiatra jednak sie lepiej zna i raczej wie, co może mi pomóc. przez pierwsze dwa, prawie trzy tygodnie nie zauważyłam żadnej poprawy, ale najwyraźniej było jeszcze za wcześnie na jakieś efekty. czułam się za to strasznie senna i jakby otępiała trochę. miałąm też ogromne problemy z koncentracją, przez co pozawalałam troche spraw. apetyt mi się nie zwiększył, ewentualnie ze strachu przed przytyciem jeszcze bardziej kontrolowalam jedzenie. jednak okazało się, że i tak przytyłam. co prawda 1 kilogram, ale i tak czułam się z tym tak źle, że nie umialam już wziąć kolejnej tabletki wieczorem. wiem, że nie powinnam sama od siebie odstawiać leków, ale mam wrażenie, że teraz czuję się wręcz lepiej, bo nic mnie nie otępia i nie boję się, że coś ingeruje w moje myślenie. tak, czy inaczej wydaje mi się, że mirtazapina nie jest najlepszym lekiem w przypadku zaburzen odzywiania, bo u mnie powodowalo to jeszcze wieksze kontrolowanie jedzenia i strach przed przytyciem. chociaz moze gdybym nie przestała jej brać, byłoby lepsze efekty.
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
24 kwi 2012, 18:49

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez miko84 25 kwi 2012, 08:57
Najlepsze leki w przypadku zaburzeń odżywiania to leki z grupy SSRI.
miko84
Offline

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez Diosmektyt 25 kwi 2012, 20:49
Mirta to dobry lek ale ma zasadniczą wadę, wykluczającą praktycznie możliwość używania go przeze mnie-gastrofaza to za mało powiedziane, czułem się jakbym wyszedł z Oświecimia i zjadlbym nie tylko całą zawartość lodówki ale i samą lodówkę razem z obudową...
Nie wiem czy byłaby możliwa taka modyfikacja tej, w sumie bardzo dobrej substancji, wykluczająca nieprawdopodobny głód-nie wynikający przecież z rzeczywistych potrzeb organizmu, tylko nie wiadomo z czego.
Po obiedzie, jadłbym drugi obiad, trzeci a i tak byłem głodny...
Pozdrawiam.
Offline
Posty
37
Dołączył(a)
31 gru 2011, 15:28

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez estera1 25 kwi 2012, 22:21
ja tez tak mam i nie jestem w stanie tego ogarnąć :(
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1170
Dołączył(a)
20 sty 2011, 20:26

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez miko84 26 kwi 2012, 07:56
Diosmektyt dobrze dla leku by było gdyby dało się "wyrzucić" silny antagonizm H1, ale to nie jest takie proste niestety :f Szkoda, że substancje chemiczne to nie takie klocki z których da się wyrzucać zbędne działanie...
miko84
Offline

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez elfrid 05 maja 2012, 14:52
Zakładając, że ten wilczy głód jest działaniem niepożądanym nie powinien przechodzić jak pozostałe np po miesiącu brania?
pregabalina, wenlafaksyna
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2671
Dołączył(a)
09 maja 2009, 12:28

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez Brackett 05 maja 2012, 15:35
Ja biorę Mirtagen najpierw w dawce 30mg od 2 miesięcy a od tygodnia w dawce 45mg. Po nim śpię ładnie , mam sny choć nie zawsze pozytywne. Po miesiącu zażywania na noc znacząco wygasił mi nerwoból kręgosłupa. Jednak nerwica jest dalej. Trzepie mnie. Od tygodnia biorę setaloft. Lekarz uprzedzał mnie że na początku jest pogorszenie i że to mija po 2 tygodniach. I jest pogorszenie i to znaczące. Dzisiaj jest 6 dzień jego brania. Musiałem zwiększyć dawkę Zomirenu do 1mg na dobę bo nie wyrabiałem już. Mam nadzieję że niedługo będzie polepszenie. Z tym nastawieniem biorę ten lek.
Pozdrawiam wszystkich
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
19 kwi 2012, 21:38

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez elfrid 05 maja 2012, 15:47
Brackett
A jak z apetytem? Miałeś na początku wilczy głód, który potem przeszedł?
pregabalina, wenlafaksyna
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2671
Dołączył(a)
09 maja 2009, 12:28

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez Maciej farmaceuta 05 maja 2012, 16:11
elfrid napisał(a):Zakładając, że ten wilczy głód jest działaniem niepożądanym nie powinien przechodzić jak pozostałe np po miesiącu brania?

Może,ale nie musi.Niestety,często zostaje(dział.na rec.histaminowe)
Posty
359
Dołączył(a)
22 sty 2012, 03:15

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez Brackett 05 maja 2012, 16:24
Po Mirtagenie jedłem trochę więcej ale nie znacząco. Za to teraz po setalofcie nie chce mi się w ogóle jeść. Wręcz odrzuca mnie od jedzenia.
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
19 kwi 2012, 21:38

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider], NoMoreDepression i 22 gości

Przeskocz do