MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy mirtazapina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
77
64%

Nie
23
19%

Zaszkodziła
21
17%

 
Liczba głosów : 121

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Petek 27 lut 2015, 01:48
Tyje się jak się bierze do 10 mg mitrazapiny?
Pusta przestrzeń przypomni ci o błedach
Chciałeś ognia to z piekła ogień cie dosiega
Avatar użytkownika
Offline
Posty
459
Dołączył(a)
22 maja 2014, 15:14

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Vizir 27 lut 2015, 11:32
Petek napisał(a):Tyje się jak się bierze do 10 mg mitrazapiny?

Statystycznie lek sprzyja tyciu i to już od małych dawek, ale tu zależy to od indywidualnych predyspozycji osoby, to nie LPP+walproinian, że tempo przemiany materii spada o 50% i następuje min. upośledzenie metabolizmu cukrów&tłuszczy. Choć Ty z tego co pamiętam masz problemy z tyciem, wiec gdyby to bylo pytanie w teleturnieju bez wahania powiedzialbym ze bedziesz tyl - zycie jest niestety zlosliwe :P Ale sprobuj bo moze wcale nie bedziesz tyl, musisz sie hamowac tylko z jedzeniem, bo po mianserynie i mirtazapinie tyje sie od zarcia jak swinia :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
332
Dołączył(a)
20 lis 2013, 12:37

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Petek 02 mar 2015, 13:50
Vizir napisał(a):
Petek napisał(a):Tyje się jak się bierze do 10 mg mitrazapiny?

Statystycznie lek sprzyja tyciu i to już od małych dawek, ale tu zależy to od indywidualnych predyspozycji osoby, to nie LPP+walproinian, że tempo przemiany materii spada o 50% i następuje min. upośledzenie metabolizmu cukrów&tłuszczy. Choć Ty z tego co pamiętam masz problemy z tyciem, wiec gdyby to bylo pytanie w teleturnieju bez wahania powiedzialbym ze bedziesz tyl - zycie jest niestety zlosliwe :P Ale sprobuj bo moze wcale nie bedziesz tyl, musisz sie hamowac tylko z jedzeniem, bo po mianserynie i mirtazapinie tyje sie od zarcia jak swinia :)



To znając życie będę pasł się jak świnia i tak już jestem świnia po innych lekach. :pirate:
Pusta przestrzeń przypomni ci o błedach
Chciałeś ognia to z piekła ogień cie dosiega
Avatar użytkownika
Offline
Posty
459
Dołączył(a)
22 maja 2014, 15:14

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Conessa 02 mar 2015, 17:17
Mija drugi miesiąc i nie tyję, choć jem za dwóch. Ćwiczę za to i częsciej stosuję wege lub dietetyczne. Da się.
"Nadchodzi czas, kiedy będzie trzeba wybrać między tym co dobre, a tym co łatwe".
Avatar użytkownika
Offline
Posty
823
Dołączył(a)
13 maja 2009, 19:21

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez miko84 02 mar 2015, 17:56
Pewnie, że się da, jeśli bilans energetyczny będzie stały lub ujemny to się nie przytyje. Najbardziej mnie śmieszą ludzie którzy widzą, że lek zwiększa apetyt, jedzą więcej (w tym kaloryczne rzeczy), nie ruszają się a się dziwią, że tyją :)
miko84
Offline

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Arasha 02 mar 2015, 18:23
miko84, bo to jest taka chęć na jedzenie, którą ciężko opanować :roll: Ja mogę przez cały dzień prawie nic nie jeść i nawet nie mam ochoty, ale jak zażyję mirtę to do pół godziny ciężko zapanować nad tym, żeby czegoś ( dużo ) nie zjeść. Jedyna rada, to od razu położyć się do łóżka i starać zasnąć ( ale ja mam z tym problem i dodatkowo forum mnie odciąga od spania ). W każdym razie mam świadomość, że trzeba by to w końcu zmienić :? I tak zmniejszyłam z 45 mg do 30 mg i chyba jest trochę lepiej pod tym względem ( ale muszę zazwyczaj dokładać kwetę ).

Btw Dawno Cię nie widziałam na forum. Mały odpoczynek ? Co aktualnie bierzesz ?
Nie zamierzam się pod nikogo ustawiać, zamykać gęby, bo innym coś się nie podoba i brać na klatę czyichś zażaleń. Jestem sobą i sobą zamierzam pozostać.

Gdybym mówił językami ludzi i aniołów,
a miłości bym nie miał,
stałbym się jak miedź brzęcząca
albo cymbał brzmiący.
Avatar użytkownika
Offline
zbanowany
Posty
5761
Dołączył(a)
24 lut 2014, 18:41
Lokalizacja
dostałam ostrzeżenie, bo się broniłam... sprawiedliwość... to fikcja!

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Conessa 02 mar 2015, 20:20
To prawda że chęć jedzenia jest spora. Mirte biorę na noc więc akurat po niej wstaje jeszcze z łóżka i lecę jeść jak szalona ale nie przytyłam bo staram się stosowac do powyższych, które napisałam
"Nadchodzi czas, kiedy będzie trzeba wybrać między tym co dobre, a tym co łatwe".
Avatar użytkownika
Offline
Posty
823
Dołączył(a)
13 maja 2009, 19:21

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Petek 02 mar 2015, 20:23
Owszem tylko ,że jak ktoś startuje z pułapu 120 kg po innych lekach i zacznie stosować mitrazapine to watpie ze metabolizm się rozchula i się niebedzie tyło bo nawet wysiłek fizyczny nie pomoze .
Pusta przestrzeń przypomni ci o błedach
Chciałeś ognia to z piekła ogień cie dosiega
Avatar użytkownika
Offline
Posty
459
Dołączył(a)
22 maja 2014, 15:14

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez miko84 02 mar 2015, 20:45
Arasha ja aktualnie nic nie biorę :) i czuję się jak na razie nieźle. Telenowele zaczynaja mnie na powrót wzruszać to jest dobrze (kocham te meksykańskie ;D).

Ja na mirtazapinie miałem zwiększony apetyt ale i większą chęć do ruchu więc nie tyłem. Na SSRI apetyt normalny ale zero chęci do ruchu i przytyłem szybko.
miko84
Offline

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Arasha 02 mar 2015, 20:49
miko84 napisał(a):Arasha ja aktualnie nic nie biorę :) i czuję się jak na razie nieźle.

To bardzo się cieszę :great: Bo chyba sporo tego w życiu przerobiłeś ?

Ale z tymi telenowelami, nie rób se jaj, bo i tak nie uwierzę :D
Nie zamierzam się pod nikogo ustawiać, zamykać gęby, bo innym coś się nie podoba i brać na klatę czyichś zażaleń. Jestem sobą i sobą zamierzam pozostać.

Gdybym mówił językami ludzi i aniołów,
a miłości bym nie miał,
stałbym się jak miedź brzęcząca
albo cymbał brzmiący.
Avatar użytkownika
Offline
zbanowany
Posty
5761
Dołączył(a)
24 lut 2014, 18:41
Lokalizacja
dostałam ostrzeżenie, bo się broniłam... sprawiedliwość... to fikcja!

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Petek 02 mar 2015, 20:52
miko84 napisał(a):Arasha ja aktualnie nic nie biorę :) i czuję się jak na razie nieźle. Telenowele zaczynaja mnie na powrót wzruszać to jest dobrze (kocham te meksykańskie ;D).

Ja na mirtazapinie miałem zwiększony apetyt ale i większą chęć do ruchu więc nie tyłem. Na SSRI apetyt normalny ale zero chęci do ruchu i przytyłem szybko.


Czyli emocje wracają :great: Śpisz normaqlnie bez mitrazapiny?
Pusta przestrzeń przypomni ci o błedach
Chciałeś ognia to z piekła ogień cie dosiega
Avatar użytkownika
Offline
Posty
459
Dołączył(a)
22 maja 2014, 15:14

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez miko84 02 mar 2015, 23:20
Dużo brałem, za dużo, na siłę próbowałem SSRI mimo, że nie działały, nauczyłem się by słuchać sygnałów które wysyła organizm, jak coś mu nie pasuje to ma to swoje powody i nie ma co z tym walczyć. Co do telenowel to oglądam, lubię :) ale wcześniej jakoś tak bez emocji, a teraz jest przyjemniej, lubię się wzruszyć pozytywnie. Tak jak napisał wyżej kolega, emocje wracają. Śpię bez mirty, później sie kładę ale nie mam problemów z zaśnięciem, na szczęście :)
miko84
Offline

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Ricah 14 mar 2015, 11:44
Jestem juz 5ty dzien na mircie, to moge skrobnac ze 2 slowa. Jestem na 30mg i chyba wolalbym wskoczyc mimo wszystko na 45mg.
Poki co czuje sie gorzej - mniej mi sie chce, totalny brak checi do czegokolwiek, nawet jakies przeblyski bezsensu zycia, ale do wytrzymania. Za to niesamowicie dziala na lęk. Tak jak SSRI, tylko o wiele naturalniej. Mam na mysli to, ze SSRI zapelnilo to miejsce, ale wciaz bylem wystraszony, z mirta natomiast tak jakby lęk nigdy nie istnial. Nawet nie przejdzie mi przez mysl, ze moge sie czegos bac czy zrezygnowac z czegos z tego powodu.

No i faktycznie mirta obniza odpornosc, bo tak jak przez ostatnie 2 lata+ nie chorowalem wcale na dolegliwosci typu grypa, tak teraz juz mnie rozlozylo. Mirta dziala lekko nasennie u mnie, chociaz ze snem nigdy problemu nie mialem. Fajne sa tez takie "blyski" przed snem jak sie zamknie[lub nie] oczy. Wciaz brak marzen sennych, a przyznam sie, ze bardzo liczylem na nie. Zmulenie/sennosc na drugi dzien pojawia sie sporadycznie i jest lekka.
Co do apetytu - nie zauwazylem duzych zmian, aczkolwiek jest troszke lepiej. Sprzydalby sie jeszcze wiekszy apetyt. Puchniecia poki co nie zauwazylem, ale malo czasu minelo poki co. Ogolem malo ubokow, co mnie cieszy.

Mysle tez nad wspomaganiem sie naturalnymi rzeczami, jak kurkuma+ pieprz, cynamon itd. Biore ten lek liczac, ze przywroci mi emocje i mysle tez nad dodaniem buspironu lub bupropionu do takiego mixu. Bral ktos taki zestaw?
Agomelatyna 25mg
some shit
Avatar użytkownika
Offline
Posty
981
Dołączył(a)
01 gru 2014, 19:25
Lokalizacja
Zabrze

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez miko84 14 mar 2015, 12:06
5 dni czy tygodni? Jeśli dni to bardzo krótko, poczekaj z te 6-8 tyg i wtedy zobaczysz.
miko84
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości

Przeskocz do