MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy mirtazapina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
77
64%

Nie
23
19%

Zaszkodziła
21
17%

 
Liczba głosów : 121

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez ona* 31 sty 2015, 14:01
hashim, ulala, a ten donezepil i wit C to Twoj patent czy lekarz tak Cie probuje?

suwak, ojj dac sobie miesiac na detox, troche dlugo..lęki, bezsennosc i brak apetytu jednoczesnie - boje sie, ze to wroci. Wg ulotek i opinii lekarskiej po wyleczeniu mozna lek odstawic (sprobowac) i logicznie powinno to przebiegac lagodniej a nie tak hardcorowo. Swoja droga znacie kogos kto wyszedl z depersji i juz do niej nie wrocil? bo ja nie...Mysle, ze jestesmy skazani na leki do konca zycia..ciezki to fakt.
Offline
Posty
74
Dołączył(a)
29 mar 2012, 13:46

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez warrior11 31 sty 2015, 14:57
ona*,
Nie jesteś skazana na leki do końca życia,ale faktem jest,że będziesz musiała się namęczyć,aby to odstawić..
niewiele osób o tym mówi,ale antydepresanty też uzależniają
Wolność kocham i rozumiem..wolności oddać nie umiem.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1000
Dołączył(a)
19 gru 2013, 16:19

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez ona* 31 sty 2015, 15:40
warrior11, uzalezniaja jak diabli, widze sama po sobie. Niby te nowej generacji maja nie uzalezniac, moim skromnym zdaniem uzalezniaja tak samo mocno. Jedyna roznica to mniej skutkow ubocznych.
Offline
Posty
74
Dołączył(a)
29 mar 2012, 13:46

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Tańczący z lękami 31 sty 2015, 15:51
mirta odstawiona ponad tydzień temu, agresja i autyzm społeczny zmniejszone, otwarłem się na ludzi i czasem nawet roześmieję. Niestety kosztem dobrego snu, który oczywiście się pogorszył na 5mg miansy, ale to do przeżycia, bo wraca popęd i chęć na browara... :mrgreen:
paroksetyna 15mg, mianseryna 5mg
doraźnie: co będzie pod ręką
zaburzenia lękowo-depresyjne, nerwica
Posty
1369
Dołączył(a)
21 lis 2012, 14:22
Lokalizacja
Poznań

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez hashim 01 lut 2015, 12:25
[quote="ona*"]hashim, ulala, a ten donezepil i wit C to Twoj patent czy lekarz tak Cie probuje?

od konowałów trzymam się z daleka

Tańczący z lękami chyba przejde tak jak Ty...na mianse
Offline
Posty
349
Dołączył(a)
14 mar 2011, 20:02

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez Damian9595 03 lut 2015, 01:28
Witam serdecznie. Biore mirte od 4 dni w dawce 15mg. Od pierwszej dawki ok. 30-60 min po zażyciu dostaje apatii. :roll: Myślicie, że to może być skutek uboczny h1?
Czytałem, że apatia może wystąpić przy braniu leków przeciwhistaminowych. Jak myślicie to z czasem minie?
Pozdróweczki :smile:
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
03 lut 2015, 01:16

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez miko84 03 lut 2015, 09:31
Rozumiem, że bierzesz lek na noc? Jeśli tak to ta apatia nawet wskazana, kładziesz się do łóżka i zasypiasz.
miko84
Offline

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez Damian9595 03 lut 2015, 15:54
Tak, biore na noc. Z tym, że paradoksalnie ciężko mi usnąć po tej mircie. Być może to przez to, że wypijam pare kaw dziennie i sulpiryd rano i o 15-16stej. Dam mu czas, jeśli od pierwszej dawki działa na mnie apatycznie to skutek uboczny h1, sam lek jeszcze na mnie nie działa. Dzięki.
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
03 lut 2015, 01:16

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Arasha 04 lut 2015, 00:51
Damian9595, pytanie, na co Ty w ogóle dostałeś mirtę ? Masz problemy ze snem ? Czy wyłącznie przeciwdepresyjnie ? Ja tam specjalnie apatii nie czuję ... tyle, że ja jestem apatyczna przez cały dzień :bezradny: Po prostu senność większą się czuje i to chyba dobrze, zwł. dla osób mających problemy ze snem. Dlatego mirtazapina jest zapisywana zawsze na wieczór :!:
Nie zamierzam się pod nikogo ustawiać, zamykać gęby, bo innym coś się nie podoba i brać na klatę czyichś zażaleń. Jestem sobą i sobą zamierzam pozostać.

Gdybym mówił językami ludzi i aniołów,
a miłości bym nie miał,
stałbym się jak miedź brzęcząca
albo cymbał brzmiący.
Avatar użytkownika
Offline
zbanowany
Posty
5761
Dołączył(a)
24 lut 2014, 18:41
Lokalizacja
dostałam ostrzeżenie, bo się broniłam... sprawiedliwość... to fikcja!

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez slow_down 04 lut 2015, 02:14
Marzę o powrocie do mirty. Marzę i dobrym, spokojnym śnie i zbiciu przy okazji hormonu stresu (mirta bardzo mi w tym pomogła).
slow_down
Offline

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez miko84 04 lut 2015, 10:26
No masz same "pobudzające" leki, lit, esci, lamo - żaden z tych leków nie ma typowego działania sedatywnego, jak właśnie mirtazapina, kwetiapina itp.
miko84
Offline

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Anna P. 04 lut 2015, 19:26
Co do uzależnienie od antydepresantów to u mnie wygląda to tak (biorę fluoxetynę od 17 roku życia a mam 35 lat): potrafię je odstawić z dnia na dzień, biorąc nawet maksymalną dawkę - 80mg, i nie czuję żadnych skutków ubocznych. Jest super, wiadomo, że okres półtrwania jest długi ale przez kilka miesięcy jest ok i nie czuję żadnej różnicy i nagle coś się złego dzieje w moim życiu i wpadam w czarną dupę. Do tego stopnia, że nie mogę się zmobilizować żeby iść do lekarza. Chodzę do pracy, wykonuję swoje obowiązki i nic więcej. Wracam do domu i siedzę gapiąc się w ścianę. Nie czytam, nie oglądam filmów a normalnie funkcjonując czytam średnio 3 książki w tygodniu i oglądam co najmniej jeden film dziennie. Kończy się tak, że szwagier albo siostra wiozą mnie na izbę przyjęć i dostaję receptę. Wtedy wracają kolory. Cała paleta barw.
Oczywiście leki odstawiam bez porozumienia z lekarzem. W sumie nie wiem dlaczego. W przyszłym tygodniu mam wizytę więc zapytam czy takie odstawianie leków kiedy super się czuję jest ok czy raczej nie powinnam tego robić.
Ostatnio zmniejszyłam mirtagen (z 90mg na 45mg), promazynę (z 200mg na 100mg) oraz fluoxetynę (z 80mg na 60mg) i o ile na początku czułam się gorzej i byłam lekko zdołowana to teraz czuję się super. Nigdy nie byłam taka szczęśliwa i pełna energii. Śmieję się, że niedługo zacznę biegać dookoła budynku ;)
rano - 60mg fluoxetyny
wieczór - mirtagen 45mg + promazyna 100mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
111
Dołączył(a)
03 wrz 2013, 14:41
Lokalizacja
Pierdziszewo

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Tańczący z lękami 04 lut 2015, 22:13
miko84 napisał(a):No masz same "pobudzające" leki, lit, esci, lamo - żaden z tych leków nie ma typowego działania sedatywnego, jak właśnie mirtazapina, kwetiapina itp.

jesteś pewien, że lamo i lit są lekami pobudzającymi?
paroksetyna 15mg, mianseryna 5mg
doraźnie: co będzie pod ręką
zaburzenia lękowo-depresyjne, nerwica
Posty
1369
Dołączył(a)
21 lis 2012, 14:22
Lokalizacja
Poznań

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez ona* 04 lut 2015, 22:32
Anna P., Twoj opis pasuje do uzaleznienia psychicznego od lekow/ ....w sumie do fizycznego tez pasuje :?
Offline
Posty
74
Dołączył(a)
29 mar 2012, 13:46

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 45 gości

Przeskocz do