MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy mirtazapina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
77
64%

Nie
23
19%

Zaszkodziła
21
17%

 
Liczba głosów : 121

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Meg1985 14 paź 2014, 20:14
Bipolarny, no szkoda, to widzę, że nie mamy co Cię namawiać, nic nie wskóramy :(
"... jak Cię odnaleźć, gdy nie wiem gdzie szukać,
jak ruszyć w drogę, kiedy nie znam drogi do mnie samego..."



http://www.youtube.com/watch?v=9k4P1GF7j-I Robert Janowski; "Kto nigdy nie żył"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
681
Dołączył(a)
02 cze 2014, 00:22
Lokalizacja
Badenia-Wirtembergia

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez cyklopka 14 paź 2014, 20:56
Bipolarny napisał(a):Zgodzę się z wami ale musicie się przyzwyczaić do nowego :smile:

Ważna dla ciebie ta osoba ze zdjęcia?
Głosy w mojej głowie czyta Maciej Orłoś.
Avatar użytkownika
Offline
I Miss Forum
Posty
7972
Dołączył(a)
24 sty 2014, 19:33
Lokalizacja
the castle beyond the Goblin City

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Bipolarny 14 paź 2014, 23:11
Nie ważna bo jej nie znam ale ma ładną twarz i fajne cycki a to mi się podoba :D
Choroba Afektywna Dwubiegunowa

Lamotrygina 150mg
Avatar użytkownika
Offline
obserwowany
Posty
181
Dołączył(a)
09 paź 2014, 10:37

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Arasha 14 paź 2014, 23:42
No i nam się mały off - top zrobił :?

Chada
Czemu nie poczęstowałeś się niespodzianką ?
Nie zamierzam się pod nikogo ustawiać, zamykać gęby, bo innym coś się nie podoba i brać na klatę czyichś zażaleń. Jestem sobą i sobą zamierzam pozostać.

Gdybym mówił językami ludzi i aniołów,
a miłości bym nie miał,
stałbym się jak miedź brzęcząca
albo cymbał brzmiący.
Avatar użytkownika
Offline
zbanowany
Posty
5761
Dołączył(a)
24 lut 2014, 18:41
Lokalizacja
dostałam ostrzeżenie, bo się broniłam... sprawiedliwość... to fikcja!

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Bipolarny 15 paź 2014, 00:23
Arasha napisał(a):No i nam się mały off - top zrobił :?

Chada
Czemu nie poczęstowałeś się niespodzianką ?


Chyba nie podzieliłem że jednak wróciłem 8)
Choroba Afektywna Dwubiegunowa

Lamotrygina 150mg
Avatar użytkownika
Offline
obserwowany
Posty
181
Dołączył(a)
09 paź 2014, 10:37

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Psychotropka`89 21 paź 2014, 16:46
Ludzie... pomóżcie... :(
Odstawiam mirtagen <dawka 22,5mg>, lekarz stwierdził, że przy tak niskiej dawce nic nie powinno się dziać przy odstawianiu, mimo, że biorę dość długo - pi razy oko rok. W sobotę wzięłam ostatnią dawkę. W niedzielę wzięłam jakiś neuroleptyk od niego ale dostałam na niego uczulenia, nie przespałam nocy, czułam się beznadziejnie, ale pewnie to wina tego zastępczego leku. Wczoraj byłam spokojna na nowych lekach, wszystko elegancko, tylko obniżył się znacznie apetyt i zaczęłam więcej sikać <na mircie byłam mega ociężała i "popuchnięta", przez czas zażywania tego cudu przytyłam 18 kg :shock: >. Dziś też było ok, gdzieś do godziny 12tej. Brak apetytu się nasilił i pojawiła się okropna biegunka. Sorry za dosłowność ale nie umiem tego inaczej nazwać! Z 5 razy dziś sikałam dupą! Na marginesie sikam też więcej. Czy biegunka jest też wynikiem "odwadniania" organizmu? Czy coś jest nie tak? Dziś apetytu nie mam całkowicie. Niedobrze mi na samą myśl o jedzeniu.
Mam już dość leków, uboków, odstawiania, redukowania, zastępowania... Mam dość tej nerwicy i siebie. Opadam z sił... :why:
Wenlafaksyna 75mg
Relanium 2mg
Mirtazapina 15mg
Lamotriginum 25mg
Zolpidem 10mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1800
Dołączył(a)
16 gru 2010, 22:30
Lokalizacja
TaaaaaM...

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Meg1985 21 paź 2014, 16:49
Psychotropka`89, a nie zwiększałaś ostatnio Sertraliny? To może mieć związek z tą biegunką!
"... jak Cię odnaleźć, gdy nie wiem gdzie szukać,
jak ruszyć w drogę, kiedy nie znam drogi do mnie samego..."



http://www.youtube.com/watch?v=9k4P1GF7j-I Robert Janowski; "Kto nigdy nie żył"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
681
Dołączył(a)
02 cze 2014, 00:22
Lokalizacja
Badenia-Wirtembergia

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Psychotropka`89 21 paź 2014, 16:52
Nie, sertralinę od dłuższego czasu mam na poziomie 100mg <z pół roku gdzieś>. Nie rozumiem co to może być... Doradźcie mi proszę, czy kontaktować się z lekarzem, czy jeszcze poczekać?
Wenlafaksyna 75mg
Relanium 2mg
Mirtazapina 15mg
Lamotriginum 25mg
Zolpidem 10mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1800
Dołączył(a)
16 gru 2010, 22:30
Lokalizacja
TaaaaaM...

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Meg1985 21 paź 2014, 16:59
Psychotropka`89, a może ta biegunka to skutek uboczny Spamilanu? Od kiedy bierzesz?
Zawsze możesz zadzwonić do psychiatry i się poradzić, będziesz na pewno spokojniejsza!
"... jak Cię odnaleźć, gdy nie wiem gdzie szukać,
jak ruszyć w drogę, kiedy nie znam drogi do mnie samego..."



http://www.youtube.com/watch?v=9k4P1GF7j-I Robert Janowski; "Kto nigdy nie żył"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
681
Dołączył(a)
02 cze 2014, 00:22
Lokalizacja
Badenia-Wirtembergia

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Psychotropka`89 21 paź 2014, 17:00
spamilan biorę od jakiś też 3 dni. Może on takie reakcje wywoływać? Wybaczcie takie chaotyczne pytania ale jestem wystraszona... :why:
Wenlafaksyna 75mg
Relanium 2mg
Mirtazapina 15mg
Lamotriginum 25mg
Zolpidem 10mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1800
Dołączył(a)
16 gru 2010, 22:30
Lokalizacja
TaaaaaM...

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez estera1 21 paź 2014, 17:03
A nie nakrecasz sie za bardzo?jak spalas dzisiejszej nocy?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1170
Dołączył(a)
20 sty 2011, 20:26

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Psychotropka`89 21 paź 2014, 17:06
Ciężko mi było zasnąć ale po godzinie się udało. Wstałam bez zmulenia, jak to po mircie było, cieszyłam się tym. Nie byłam negatywnie nastawiona, czy uprzedzona do nowych leków. Nie wiem co się dzieje... :(
Wenlafaksyna 75mg
Relanium 2mg
Mirtazapina 15mg
Lamotriginum 25mg
Zolpidem 10mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1800
Dołączył(a)
16 gru 2010, 22:30
Lokalizacja
TaaaaaM...

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Meg1985 21 paź 2014, 17:16
Psychotropka`89, ja myślę, że to skutek uboczny Spamilanu. Zresztą piszą o tym w ulotce. Musisz dużo pić, bo stracisz dużo elektrolitów. Kup w Aptece Gastrolit. Jest to lek w saszetkach, do rozpuszczenia w wodzie. Bardzo okropny w smaku, ale pomaga.
"... jak Cię odnaleźć, gdy nie wiem gdzie szukać,
jak ruszyć w drogę, kiedy nie znam drogi do mnie samego..."



http://www.youtube.com/watch?v=9k4P1GF7j-I Robert Janowski; "Kto nigdy nie żył"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
681
Dołączył(a)
02 cze 2014, 00:22
Lokalizacja
Badenia-Wirtembergia

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Arasha 21 paź 2014, 17:18
Psychotropka'89

Może niepotrzebnie od razu zaczęłaś brać 3 razy dziennie Spamilan ( może trzeba było zacząć od mniejszej dawki ). Ja bym się na Twoim miejscu skonsultowała z lekarzem, pisałaś, że to spoko gość. A skoro nie zamierzasz brać Tissercinu, to może jednak lepiej będzie zrobić stopniową odstawkę mirty :roll: ( jak jeszcze pobierzesz ze 2, 3 tygodnie to nic Ci się nie stanie, a może organizm nie będzie szaleć :? )
Nie zamierzam się pod nikogo ustawiać, zamykać gęby, bo innym coś się nie podoba i brać na klatę czyichś zażaleń. Jestem sobą i sobą zamierzam pozostać.

Gdybym mówił językami ludzi i aniołów,
a miłości bym nie miał,
stałbym się jak miedź brzęcząca
albo cymbał brzmiący.
Avatar użytkownika
Offline
zbanowany
Posty
5761
Dołączył(a)
24 lut 2014, 18:41
Lokalizacja
dostałam ostrzeżenie, bo się broniłam... sprawiedliwość... to fikcja!

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 57 gości

Przeskocz do