MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy mirtazapina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
77
64%

Nie
23
19%

Zaszkodziła
21
17%

 
Liczba głosów : 121

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Tańczący z lękami 27 kwi 2014, 13:33
Dobry lek na depresję z brakiem energii, ale na nerwicę się u mnie kompletnie nie sprawdził. Spało się na tym nie najgorzej, ale w dzień kurwica szalała, tak jakby organizm domagał się większej sedacji. O dziwo po przyjęciu dawki była chwilowa ulga na noc (działanie przeciwhistaminowe?) a w dzień znowu kurwica i lęk :hide: . Odkąd zrezygnowałem z tego leku jestem spokojniejszy, stabilniejszy i myślę, że pogodniejszy. A brałem go grubo ponad rok, bo za bardzo nie miałem alternatyw na spanie. Okazało się nią 5mg mianseryny, ale moje zdanie na temat nasennych antydepów jest mieszane. Jak ktoś ma problem ze spaniem niech najpierw wspomoże się suplami: duże dawki magnezu, 50mg b6 i inne cudeńka a dopiero później wejdzie w te leki
paroksetyna 15mg, mianseryna 5mg
doraźnie: co będzie pod ręką
zaburzenia lękowo-depresyjne, nerwica
Posty
1369
Dołączył(a)
21 lis 2012, 14:22
Lokalizacja
Poznań

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Anna P. 28 kwi 2014, 19:40
Popiół napisał(a):Anna P., tak, depakine może powodować tycie.
W jakim celu stosujesz depakine ? Możesz próbować lamotryginy, to stabilizator który ma najmniej skutków ubocznych.



Depakine biorę na padaczkę... która nie jest jeszcze zdiagnozowana a leki przepisali mi tak na wszelki wypadek. Pierwsze EEG miałam robione w wieku 17 lat i wyszło źle, pół życia przeleciało i wszystko było ok po czym po niedawno wykonanym EEG stwierdzili, że może mam padaczkę. Miałam z 5 ataków ale tylko w ostatnim roku. Teraz okazało się, że mam jeszcze tężyczkę i stąd mogły być te ataki. Im więcej badań i wizyt u różnych lekarzy tym więcej diagnoz i leków. Odstawiłam depakine. Zobaczymy co będzie.
Dodam tylko, że wszystkie ataki miałam kiedy piłam alkohol. Nie w trakcie picia ale powiedzmy po kilku dniach. Teraz nie tykam alku w ogóle
rano - 60mg fluoxetyny
wieczór - mirtagen 45mg + promazyna 100mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
111
Dołączył(a)
03 wrz 2013, 14:41
Lokalizacja
Pierdziszewo

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez monika84 28 kwi 2014, 23:52
Hej, jutro zaczynam leczenie mirtagenem 15. Jak długo śpicie po tym leku?
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
28 kwi 2014, 23:47

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez zaczarowana 29 kwi 2014, 11:52
Anna P., jeśli jest podejrzenie padaczki, to z dwojga złego lepiej byłoby odstawić mirtę, a nie depakine - to raz, a dwa w takim przypadku, jeśli po prostu depakine Ci nie odpowiada przejdź się do lekarza z prośbą o zmianę leku ale radzę nie odstawiaj tego leku tak po prostu (zakładając, że to padaczka)
Jeśli większość jest o czymś przekonana, to wcale nie znaczy, iż ma rację.

całkowicie wolna od psychotropów od 24.04.2014r - NIGDY WIĘCEJ!
Offline
Posty
847
Dołączył(a)
12 sty 2014, 13:14
Lokalizacja
kraina teletubisiów

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Anna P. 29 kwi 2014, 21:49
zaczarowana napisał(a):Anna P., jeśli jest podejrzenie padaczki, to z dwojga złego lepiej byłoby odstawić mirtę, a nie depakine - to raz, a dwa w takim przypadku, jeśli po prostu depakine Ci nie odpowiada przejdź się do lekarza z prośbą o zmianę leku ale radzę nie odstawiaj tego leku tak po prostu (zakładając, że to padaczka)


Jutro podejdę do neurologa. Pracuję w przychodni i mamy 3 neurologów ale leczę się w specjalistycznym szpitalu z przychodnią a tam mam wizytę dopiero pod koniec maja. Dzisiaj pierwsza noc bez Mirtagenu. Aż się boję
rano - 60mg fluoxetyny
wieczór - mirtagen 45mg + promazyna 100mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
111
Dołączył(a)
03 wrz 2013, 14:41
Lokalizacja
Pierdziszewo

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez monika84 05 maja 2014, 15:49
Może doradzicie...Biorę Mirtagen od 6 dni ( na noc 15mg) śpię zawsze więcej niż 8godzin ale w dzień jestem nie do życia...senność, zmęczenie, zawroty głowy przez co mam nasilone lęki (mirta przepisana na bezsenność i duże stany lękowe, nie mam depresji). Czy senność minie? Dzięki z góry za odp. :great: Pozdrawiam wszystkich nerwusków :papa:
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
28 kwi 2014, 23:47

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez tomek0700 05 maja 2014, 18:38
hej, jaki lek bierzecie? albo ktory jest najtanszy? bo przegladalem apteki w necie i wychodzi, ze najtaniej to 40 zl na miesiac ale mzoe cos zle spojrzalem? :)
Offline
Posty
88
Dołączył(a)
06 sie 2012, 13:01

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez zaczarowana 05 maja 2014, 19:54
monika84, powinna przejść


tomek0700, mirtazapine bluefih jest najtańsza
Jeśli większość jest o czymś przekonana, to wcale nie znaczy, iż ma rację.

całkowicie wolna od psychotropów od 24.04.2014r - NIGDY WIĘCEJ!
Offline
Posty
847
Dołączył(a)
12 sty 2014, 13:14
Lokalizacja
kraina teletubisiów

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez cyklopka 07 maja 2014, 18:47
Wydaje się, że mogłoby o być dobre rozwiązanie na wszystko u mnie nieregularny sen, stany depresyjne i lękowe i brak apetytu.
Z tym że po pierwszej dawce po przespaniu całej nocy miałam ochotę jeszcze przespać pół dnia. A niewyspanie powoduje u mnie agresję. Dopiero teraz oprzytomniałam, a tu już pora wcześniejszej kolacji dostosowanej do nowej pory kładzenia się. No i cały dzień twardo wytrzymałam bez kawusi.

Mam się zgłosić za trzy tygodnie i opowiedzieć jak się czuję rano. Mam nadzieję, że inaczej niż dzisiaj.
Głosy w mojej głowie czyta Maciej Orłoś.
Avatar użytkownika
Offline
I Miss Forum
Posty
7967
Dołączył(a)
24 sty 2014, 19:33
Lokalizacja
the castle beyond the Goblin City

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez Popiół 07 maja 2014, 19:15
monika84, Tak senność minie, musisz to przetrzymać po prostu, myślę że po ok. 2 tyg. będzie to coraz mniej odczuwalne, dla pocieszenia powiem Ci że ja brałem 45 mg mirty i po pewnym czasie nie odczuwałem żadnej senności w ciągu dnia.

tomek0700, u mnie najtańsza z zamienników jest mirtazapina z actavisu, zapytaj w aptece o ceny.
Popiół
Offline

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Rysio-59 15 maja 2014, 21:15
Czy po zażywaniu Mirtazapiny moja żona mogla mieć jakieś niedobre sny bo często "wyła" w nocy budziłem ją bo sam się przestraszałem tego głosu i nigdy nie pamiętała rano co jej się śniło? Zażywała te tabletki na sen. Jest pielęgniarką na oddziale gdzie często ludzie umierali na rak więc miała dostęp do takich leków...
Ktoś, kto mówi, że coś jest niemożliwe, nie powinien przeszkadzać komuś, kto właśnie to robi.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
24
Dołączył(a)
14 maja 2014, 22:18

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez uzytkownik 15 maja 2014, 21:50
Mogła. Ale raczej nie są to nieprzyjemne sny tylko bardzo realistyczne. Generalnie sny po mirtazapinie i mianserynie to bardzo ciekawe doświadczenia, raczej nieosiągalne w normalny sposób.
sertralina 50 mg
metoprolol 100 mg
Offline
Posty
162
Dołączył(a)
13 sty 2014, 13:45

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Psychotropka`89 15 maja 2014, 21:57
I znów powracam do mojej mirty. :mrgreen:
Triticco gów... GUZIK dało. Kompletnie to na mnie nie zadziałało. :roll:
Wenlafaksyna 75mg
Relanium 2mg
Mirtazapina 15mg
Lamotriginum 25mg
Zolpidem 10mg
Posty
1792
Dołączył(a)
16 gru 2010, 22:30
Lokalizacja
TaaaaaM...

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Rysio-59 15 maja 2014, 22:50
uzytkownik napisał(a):Mogła. Ale raczej nie są to nieprzyjemne sny tylko bardzo realistyczne. Generalnie sny po mirtazapinie i mianserynie to bardzo ciekawe doświadczenia, raczej nieosiągalne w normalny sposób.

Ale budziłem ją i była bardzo przestraszona wyglądała okropnie i to okropne "wycie".
Ktoś, kto mówi, że coś jest niemożliwe, nie powinien przeszkadzać komuś, kto właśnie to robi.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
24
Dołączył(a)
14 maja 2014, 22:18

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider], klaudi i 21 gości

Przeskocz do