MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy mirtazapina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
77
64%

Nie
23
19%

Zaszkodziła
21
17%

 
Liczba głosów : 121

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez estera1 03 kwi 2014, 10:57
sunremo i uzytkownik dobrze by bylo ,zeby reszta forumowiczów o tym przekonała sie :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1170
Dołączył(a)
20 sty 2011, 20:26

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Marek 1977 03 kwi 2014, 12:38
Ze względu na nasilające sie natręctwa dorzucam dziś do 90mg mirtazapiny 150 mg klomipraminy-być może klomipramina będzie moim głownym lekiem.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
78
Dołączył(a)
21 wrz 2013, 13:09

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez zaczarowana 03 kwi 2014, 13:33
Ma pytanko, czy spotkaliście się z tym aby ktoś łykając antydepry w tym mirtę (do niedawna także SNRI i SSRI) zaczął łysieć :?: Czy to absolutnie niemożliwe i należałoby się doszukiwać problemu tym razem gdzie indziej :?:
Jeśli większość jest o czymś przekonana, to wcale nie znaczy, iż ma rację.

całkowicie wolna od psychotropów od 24.04.2014r - NIGDY WIĘCEJ!
Offline
Posty
847
Dołączył(a)
12 sty 2014, 13:14
Lokalizacja
kraina teletubisiów

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Lord Kapucyn 03 kwi 2014, 13:34
Mało prawdopodobne. Zacząć łysieć można po kwasie walproinowym i walproinianach(np. Depakine)- ale to stabilizatory nastroju, nie antydepresanty.
There is one wonder drug, but in three substances.
In the name of the stimulating N-(4-Bromophenyl)adamantan-2-amine,
and of the empathogenic (±)-4-Amino-3-phenyl-butyric acid,
and of the nootropic Ethyl 1-(phenylacetyl)-L-prolylglycinate.

"Jeżeli przysłucham się uważniej, słyszę jak moje geny łkają".
Avatar użytkownika
Offline
Moderator/ R2 - D2
Posty
14243
Dołączył(a)
05 maja 2011, 00:00

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez miko84 03 kwi 2014, 13:43
zaczarowana całe zło tego świata to nie są leki przeciwdepresyjne :pirate: A tak na serio to łysienie po lekach przeciwdepresyjnych jest odnotowywane, ale spotkałem się tylko z badaniami które zauważały ten fakt w przypadku stosowania leków z grupy SSRI/SNRI. Nie spotkałem się z informacją o przypadkach łysienia przy stosowaniu mirtazapiny. Nie wiem z czego by to miało wynikać, chociaż jego wpływ na TNF-alfa i ew. działanie pro-zapalne jest jedną z opcji. Z drugiej strony mirtazapina obniża aktywność nadnerczy, w tym także androgenów nadnerczowych takich jak DHEA a to powinno korzystnie wpłynąć na stan włosów.
miko84
Offline

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez zaczarowana 03 kwi 2014, 13:52
miko84, ja wiem ale w moim przypadku 99% zła to jednak te leki, aktualnie moim marzeniem jest aby wszystko wróciło do stanu z przed ich brania (to jest absolutnie jedyny plus tych leków - doceniam przeszłość i to jak mi dobrze było). Zdaję sobie sprawę z tego, że do dermatologa także muszę się zarejestrować ale mając pierdylion skutków ubocznych, przyznaję, że doszukuję się nawet tego w antydepresantach, chociaż może akurat z tymi włosami to faktycznie przesada.


Dark Passenger, a po lamotrygninie :?: Też ją brałam tzn w sumie jeszcze biorę, bo schodzę z tego również stopniowo


A tak na serio to łysienie po lekach przeciwdepresyjnych jest odnotowywane, ale spotkałem się tylko z badaniami które zauważały ten fakt w przypadku stosowania leków z grupy SSRI/SNR


SSRI i SNRI też brałam, więc..... :mhm: Ten efekt może być ewentualnie przemijający :?:
Jeśli większość jest o czymś przekonana, to wcale nie znaczy, iż ma rację.

całkowicie wolna od psychotropów od 24.04.2014r - NIGDY WIĘCEJ!
Offline
Posty
847
Dołączył(a)
12 sty 2014, 13:14
Lokalizacja
kraina teletubisiów

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez miko84 03 kwi 2014, 14:22
Wszystko powinno wrócić do normy po odstawieniu leków. Co do lamotryginy to może powodować wypadanie włosów.
miko84
Offline

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez zaczarowana 03 kwi 2014, 14:29
fiu, dobrze takie coś usłyszeć :uklon:
Jeśli większość jest o czymś przekonana, to wcale nie znaczy, iż ma rację.

całkowicie wolna od psychotropów od 24.04.2014r - NIGDY WIĘCEJ!
Offline
Posty
847
Dołączył(a)
12 sty 2014, 13:14
Lokalizacja
kraina teletubisiów

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez barsinister 03 kwi 2014, 19:05
miko84 napisał(a):Wszystko powinno wrócić do normy po odstawieniu leków. Co do lamotryginy to może powodować wypadanie włosów.


nie może, chyba ci się pomyliło z depakine
Not poppy, nor mandragora,
Nor all the drowsy syrups of the world,
Shall ever medicine thee to that sweet sleep
Which thou ow'dst yesterday.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
838
Dołączył(a)
17 sty 2013, 04:44

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez uzytkownik 03 kwi 2014, 19:10
sunREmo napisał(a):
uzytkownik napisał(a):Ten gość jest lekomanem. Nie dajcie się sprowokować w puste dyskusje. Nic do niego nie dociera. Albo nas trolluje albo jest cały na haju.
Racja! :brawo:
Początkowo przerażona byłam jego wpisami. Po przeczytaniu kilku/nastu nabieram przekonania, że to czysta prowokacja :blabla:

Obstawiam, że to nie prowokacja tylko gość szuka bardzo różnych, silnych leków, które wprowadzą go w stan dużej nietrzeźwości. Stąd też taki wywiad przeprowadza i wypytuje co jeszcze można wszamać, aby pod kopułką było kolorowo. Później silnoxy i na parking. Wiesiu, mam dla Ciebie odpowiedni portal - ale wybierz, który będzie dla Ciebie dobrym rozwiązaniem:

1. Hypek.
2. Polskie Towarzystwo Psychoterapeutyczne.

Liczę na rozważną decyzję.
sertralina 50 mg
metoprolol 100 mg
Offline
Posty
162
Dołączył(a)
13 sty 2014, 13:45

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez estera1 03 kwi 2014, 19:19
Uzytkownik on nie przeczyta tych postow :p
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1170
Dołączył(a)
20 sty 2011, 20:26

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 03 kwi 2014, 22:15
udalo sie wyspac po tym mirtzatene. Spalem az da długo. Trzebe zmneszyc dawke do sensownej. Ciesze se ze udalo sie zanelezc alternatywe dla
uzalezniajacego stilnoxu.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7736
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez miko84 04 kwi 2014, 11:09
barsinister

"Lamotrigine and alopecia"
http://www.lareb.nl/LarebCorporateWebsi ... lamotr.pdf
miko84
Offline

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez Marian_Paździoch 04 kwi 2014, 11:20
miko84, a jak tam Twoje leczenie?
Marian_Paździoch
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości

Przeskocz do