MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy mirtazapina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
77
64%

Nie
23
19%

Zaszkodziła
21
17%

 
Liczba głosów : 121

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez wieslawpas 31 mar 2014, 22:57
Marek 1977, a na jakie efekry Ty czekasz osiem dni?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
7732
Dołączył(a)
06 maja 2009, 18:35

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez zaczarowana 01 kwi 2014, 10:50
depresyjny, da radę. Czemu miało by się nie dać :?:
Jeśli większość jest o czymś przekonana, to wcale nie znaczy, iż ma rację.

całkowicie wolna od psychotropów od 24.04.2014r - NIGDY WIĘCEJ!
Offline
Posty
847
Dołączył(a)
12 sty 2014, 13:14
Lokalizacja
kraina teletubisiów

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez depresyjny 01 kwi 2014, 11:41
Wiesz co mam w środku taką niechęć do wszystkiego. Miedzy innymi z tym sie łączy zle samopoczucie wsrod ludzi. To jest chyba najzwyklejszy na swiecie brak dobrego nstroju. Nie umiem sie bawić, śmiać. Jak to robie to udaje i zle sie z tym czuje. Porozmawiam z lekarzem o odstawce, ale tez nie wiem z czego to wnika czy z branego leku, czy to sobie wymyslam, czy z dystymii.
depresyjny
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez zaczarowana 01 kwi 2014, 13:41
depresyjny, ja miałam podobne objawy + milion pięćset sto dziewięćset innych spowodowanych właśnie przez leki. Jak się źle czujesz, to ja bym zaryzykowała odstawić, zawsze później można wrócić, jeśli to okaże się niewypałem. Żaden psychiatra Ci nie powie, że takie i podobne objawy mogą powodować leki, więc tych bym się nawet nie pytała, bo stwierdzą, że głosi się herezję ;)
Jeśli większość jest o czymś przekonana, to wcale nie znaczy, iż ma rację.

całkowicie wolna od psychotropów od 24.04.2014r - NIGDY WIĘCEJ!
Offline
Posty
847
Dołączył(a)
12 sty 2014, 13:14
Lokalizacja
kraina teletubisiów

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez miko84 01 kwi 2014, 14:40
zaczarowana bezsprzecznie przejmujesz liderowanie w antydepresantowych krucjatach :pirate: Ale osobiście mnie to nie dziwi, skoro ma się taką reakcję na leki. Nie pociesza Cię pewnie fakt, że nie jesteś jedyna? :) O podejściu lekarzy nie będę się wypowiadał bo sporo z nich to zwykłe tłumoki i zadufane w sobie bobki.
miko84
Offline

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez estera1 01 kwi 2014, 15:35
czy dziurawiec można łączyć z mirtą,Nasen lub hydroksyzyną?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1170
Dołączył(a)
20 sty 2011, 20:26

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez zaczarowana 01 kwi 2014, 16:55
miko84, hehe ;) po za tym jak widzę, że ludzie mają podobne objawy do mnie to mi się moja sytuacja przypomina jak latałam do psychiatry i psychologa, a oni cały czas próbowali mi wmówić uparcie, że to moja psychika, w ogóle nie biorąc pod uwagę tego, że mogą to być jednak leki. Oczywiście, że im wierzyłam i wiem, teraz, że to był błąd, że w ogóle zawierzyłam ;) Gdybym dalej stosowała się do ich zaleceń, to łykałabym te tabletki do osr.... śmierci i traciła nadzieje, że cokolwiek mi pomoże ;)


estera1, znowu bierzesz mirtę :shock: nie dało rady bez :?: Raczej nie jest przeciwwskazany, tym bardziej, że małe dawki mirty bierzesz ale pamiętaj, że napar jest na zaburzenia natury psychicznej, a nalewki na problemy jelitowe ;)
Jeśli większość jest o czymś przekonana, to wcale nie znaczy, iż ma rację.

całkowicie wolna od psychotropów od 24.04.2014r - NIGDY WIĘCEJ!
Offline
Posty
847
Dołączył(a)
12 sty 2014, 13:14
Lokalizacja
kraina teletubisiów

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez lunatic 01 kwi 2014, 17:10
zaczarowana napisał(a): napar jest na zaburzenia natury psychicznej, a nalewki na problemy jelitowe

chyba na odwrót
Offline
Posty
5335
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez zaczarowana 01 kwi 2014, 17:24
lunatic napisał(a):
zaczarowana napisał(a): napar jest na zaburzenia natury psychicznej, a nalewki na problemy jelitowe

chyba na odwrót


faktycznie sprawdzałam mój błąd wyciągi olejowe i alkoholowe na zaburzenia psychiczne, a napary na problemy jelitowe
Jeśli większość jest o czymś przekonana, to wcale nie znaczy, iż ma rację.

całkowicie wolna od psychotropów od 24.04.2014r - NIGDY WIĘCEJ!
Offline
Posty
847
Dołączył(a)
12 sty 2014, 13:14
Lokalizacja
kraina teletubisiów

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez Marian_Paździoch 01 kwi 2014, 17:25
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Leczenie zaburzeń psychicznych nalewkami może skutkować co najwyżej odwykiem :D
Marian_Paździoch
Offline

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez zaczarowana 01 kwi 2014, 17:34
Marian_Paździoch, Wszystko jest trucizną i nic nie jest trucizną. Tylko dawka czyni, że dana substancja nie jest trucizną. Podsumowując, wszystko zależy od dawki i czasu zażywania :P , to nie jest jak z lpd, że stosuje się to x lat ;) Po za tym na rynku jest dostępny wyciąg dziurawca w tabletce ;)


i jeszcze jedno, przy piciu wyciągów powinno się unikać bezpośredniego słońca
Jeśli większość jest o czymś przekonana, to wcale nie znaczy, iż ma rację.

całkowicie wolna od psychotropów od 24.04.2014r - NIGDY WIĘCEJ!
Offline
Posty
847
Dołączył(a)
12 sty 2014, 13:14
Lokalizacja
kraina teletubisiów

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez morena_23 01 kwi 2014, 17:52
Witam wszystkich na forum :) mam 23 lata, mam silną fobię społeczną, widzę wszystko negatywnie, nie wiem co mi sprawia przyjemność a co nie. W październiku postanowiłam udać się do psychiatry bo odechciało mi się żyć, moje lęki były dla mnie koszmarem. W sytuacjach społecznych moje ciało drżało, serce waliło jak młot. Skończyłam na drugi roku studiów, mimo że na uczelni szło mi dobrze, to wiedziałam że powinnam dać z siebie więcej. Bałam się strasznie odpowiedzi ustnych- wtedy dostawałam napadu lęku, nad którym nie miałam kontroli. Wpadłam z tego powodu w alkohol, który dawał mi chwilowe ukojenie, a teraz wiem że tak naprawdę pogłębiał moje lęki. Zawsze miałam problem z interpretacją sytuacji. Oczywiście to ja czułam się jak sierota, która się boi. Przerwałam studia i zaczęłam leczenie farmakologiczne - 40mg paroGenu rano + 30mg mirtagenu na noc. Dostałam się na terapię grupową -( oddział dzienny leczenia nerwic) która trwała 3 miesiące . Niestety po tych lekach przytyłam 11kg, czułam się lepiej, choć odczuwałam niepokój w sytuacjach społecznych tj załatwienie czegoś w urzędzie, pojście do szkoły o podbicie legitymacji, rozmowa o pracę. Dawało mi to straszny dyskomfort psychiczny. Moją jedyną wyuczoną reakcją obronną była ucieczka od problemu. Wstydziłam się strasznie swoich emocji.
Od 1,5 miesiąca biorę Efectin er 150 mg (rano) + propranolo (2x 10 mg) + trittico 300mg (na noc)
Niestety mam problemy ze snem. Nie mogę zasnąć po dość dużej dawce trittico i budzę się w południe. Koło 15 jestem w stanie gdzieś wyjść, czuję się spokojniejsza. Jeśli dalej bedę występować problemy ze snem to mam do Trittico dołożyć 15mg Mirtagenu.
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
01 kwi 2014, 17:22

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez estera1 01 kwi 2014, 17:57
zaczarowana byłam u dobrego urologa dostałam leki na wyleczenie pęcherza przez którego spać nie moge i przepisał mi hydroksyzyne ale czy ja po niej lepiej spie?w 1 dniu tak ,w kolejne dni nie odczułam ,że w ogóle cos zarzyłam.Mirty nie biore ale zaczelam duzo czytac na temat ziół także zakupie sobie jakies mieszanki.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1170
Dołączył(a)
20 sty 2011, 20:26

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez depresyjny 01 kwi 2014, 18:06
Ja mam dosc. Tak jak mowisz zaczarowana ten skurkubaniec lekarz pewnie mysli ze sobie to wymyslam. Ja dzisiaj wracalem busem, przedemna siedziala dziewczyna a ja wbijalem paznokcie w piesc tak mocno zaciskajac. Wogole wczesniej inna dziewczyna spojrzala na mnie a ja nie wytrzymalem tego i ucieklem kupic ciastka w sklepie. Bede prosil o zmiane na amilitryptyline i tak nic nie trace. Bardzo cierpie. To nie jest zycie to jest piekło. Czuje sie jak pieprzony debil. Raz pisze ze chce odstawic, raz ze zmieniac. Nie wiem najchętniej przypierdzielilbym w cos głową zeby skonczyc ten zenujący szajs.
depresyjny
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 7 gości

Przeskocz do