MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy mirtazapina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
77
64%

Nie
23
19%

Zaszkodziła
21
17%

 
Liczba głosów : 121

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez elfrid 29 mar 2014, 17:04
miko84, poczytać to można o wielu rzeczach gorzej z zastosowaniem w praktyce :twisted:
ps kiedy znowu zmieniasz leki? jak na ciebie to strasznie długo jesteś na obecnym zestawie :mrgreen:
pregabalina, wenlafaksyna
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2671
Dołączył(a)
09 maja 2009, 12:28

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez depresyjny 29 mar 2014, 17:28
Zaczynaja na w sposob znaczący doskwierac skutki uboczne anafranilu. Pocę i męczę sie jak szczur. Przejechać 7 kilometrów rowerem to jest dla mnie hardcor. Musze sie zatrzymywac bo malo płuc nie wypluje, co w zestawieniu z męczliwością mięśni tworzy niezły duet. Zastanawiam sie jak to gówno odstawić, albo zamienic na coś bardziej obojętnego dla organizmu.
depresyjny
Offline

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez Marian_Paździoch 29 mar 2014, 22:50
depresyjny, mam tak samo z każdym lekiem, który oddziałuje na noradrenalinę. Mimo regularnego dbania o kondycję, przez leki noradrenalinowe szybko się meczę, pocę jak świnia a serce chce mi wyskoczyć do gardła. Zwykle przed planowanym wysiłkiem łykam beta bloker - propranolol. W dużym stopniu pomaga, ale nie niweluje niestety problemu do zera. Powtórzę to co często powtarzam i to, co często niestety okazuje się być prawdą - w leczeniu bardziej skomplikowanych przypadków trzeba iść na kompromis, wybierać mniejsze zło.
Marian_Paździoch
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Tańczący z lękami 29 mar 2014, 23:56
a ja mam odwrotnie: leki noradrenalinowe poprawiają mi kondychę, ale powodują za duże pobudzenie, co przechodzi u mnie w lęk. Dlatego póki co maleńka dawka mianseryny jest dla mnie rozwiązaniem optymalnym. I bardzo dużo zawdzięczam równiez lamotryginie. Mirtę chwalę za nienajgorszy sen (porównywalny z miansą) i świetną kondycję właśnie, która obecnie solidnie mi spadła. No ale coś za coś gorsza kondycja= mniejsze pobudzenie i lęk w moim przypadku
paroksetyna 15mg, mianseryna 5mg
doraźnie: co będzie pod ręką
zaburzenia lękowo-depresyjne, nerwica
Posty
1369
Dołączył(a)
21 lis 2012, 14:22
Lokalizacja
Poznań

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez Popiół 30 mar 2014, 01:21
Za osłabienie siły mięśni i ogólnej kondycji może być odpowiedzialna w dużym stopniu serotonina (SSRI,TLPD) a do dlatego że stale wysoki poziom tego neuroprzekaźnika prowadzi do produkcji dużej ilości kwasu mlekowego, który to ma duży wpływ na siłę mięśni i wydajność tlenową.

Ja też jestem słabszy na ssri a w ogóle to zawsze moje mięśnie były osłabione, co ciekawe na mianserynie/ mirtazapinie moja siła mięśnia wyraźnie wzrasta, co może tłumaczyć obniżanie kortyzolu przez te leki a kortyzol to przecież wielki wróg kulturystów i ludzi uprawiających sporty siłowe - resztę możecie dopowiedzieć sobie sami.
Na mircie również dużo szybciej się regeneruje po większym wysiłku, a odkąd pamiętam zawsze miałem problemy z regeneracją.
Popiół
Offline

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez miko84 30 mar 2014, 08:52
Mam podobnie. SSRI - spadek siły mięśni i wydolności, mirta - wzrost siły mięśni i wydolności.

elfrid jak minie odpowiedni czas i nie będzie reakcji. Zawsze jest czas by zmienić podejście do leczenia ;)
miko84
Offline

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez depresyjny 30 mar 2014, 11:55
Wiecie co? Byłem wczoraj na dyskotece, tańczyłem. Wypiłem 2 piwa i bez konsekwencji normalnie sie czuje. Normalnie spałem. Jest tylko jeden mankament. Nie umiem sie bawic, otworzyć. Caly czas jestem spięty, nawet po tych piwach. Ale probowalem. Nie jest tak ze nic nie robie. Teraz potrzebuje jakiegos otwieracza na fobie spoleczną, bo naprawde czuje ze niewiele brakuje, ale to co brakuje jest istotne. To jest luz, kontakt z ludzmi. Nie da sie z tymi nerwami bawic. Chociaz jak na mnie robilem co moglem, cos tam probowalem tanczyc, ale jest to ale- nerwica spoleczna.
depresyjny
Offline

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez wisnia80 30 mar 2014, 12:03
Popiół napisał(a):Za osłabienie siły mięśni i ogólnej kondycji może być odpowiedzialna w dużym stopniu serotonina (SSRI,TLPD) a do dlatego że stale wysoki poziom tego neuroprzekaźnika prowadzi do produkcji dużej ilości kwasu mlekowego, który to ma duży wpływ na siłę mięśni i wydajność tlenową.


Nie wiem, może jestem tu wyjątkiem. Biegam od kilku lat długodystansowo. Od 2 tyg. biorę SSRI i nie zaobserwowałem żadnego spadku formy, nawet byłbym skłonny zaryzykować stwierdzenie, że jest in plus.
Offline
Posty
875
Dołączył(a)
21 lut 2014, 01:07

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez zaczarowana 30 mar 2014, 12:08
depresyjny, u mnie też jest to samo, lpd powodują zdecydowane osłabienie mojej siły mięśniowej ale i chęci aby sport uprawiać, po za tym u mnie dochodzi jeszcze wzrost tętna po wenlaflaksynie (której już nie biorę, a tętno nadal oszalałe) i suma summarum nie walczę w czasie uprawiania sportu tylko ze swoimi słabościami i osłabieniem mięśni, a dodatkowo jeszcze z bólem tyłu głowy i zawrotami :great:
Jeśli większość jest o czymś przekonana, to wcale nie znaczy, iż ma rację.

całkowicie wolna od psychotropów od 24.04.2014r - NIGDY WIĘCEJ!
Offline
Posty
847
Dołączył(a)
12 sty 2014, 13:14
Lokalizacja
kraina teletubisiów

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez miko84 30 mar 2014, 12:36
wisnia80 poczekaj z efektami długoterminowymi. 2 tygodnie to stosunkowo krótko. Poza tym jeśli biegasz regularnie to te efekty mogą być widoczne później ze względu na Twoją lepszą kondycję.
miko84
Offline

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez suwak 30 mar 2014, 15:03
Ja myślę że spadek dopaminy na SSRI powoduje niechęć do wysiłku, a w konsekwencji też osłabienie.
Offline
Posty
215
Dołączył(a)
24 sty 2014, 02:40

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez miko84 30 mar 2014, 15:40
Niechęć a osłabienie to dwie różne sprawy.
miko84
Offline

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Marek 1977 30 mar 2014, 16:14
Biore od tygodnia mirte w dawce 90 mg-co zaobserwowałem to-zaostrzenie sie obsesji przybierających wręcz postać paraparanoi.Dodatkowo odczuwam stan przypominający złośliwy zespół neuroleptyczny.Śpie dobrze ,rano lekka zamułka.Najgorsze są te natrętne myśli.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
78
Dołączył(a)
21 wrz 2013, 13:09

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez miko84 30 mar 2014, 16:21
Może to powodować silny blok 5-HT2 plus dodatkowe dopaminowe działanie bupropionu. Nie masz w tym połączeniu nic silnie serotoninowego więc nasilenie ZOK jest logiczną konsekwencją.
miko84
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: achino2017, Baidu [Spider], NoMoreDepression i 37 gości

Przeskocz do