MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy mirtazapina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
77
64%

Nie
23
19%

Zaszkodziła
21
17%

 
Liczba głosów : 121

MIRTAZAPIN(Mirtazapina-Esprital,Mirzaten,Mirtor,Mirtagen).

przez mariusz19 26 maja 2011, 20:15
Jak zmniejszyć apetyt po mirtazapinie/mianserynie-leki,dieta

Przyznaję,nie przejrzałem wszystkich wątków na tym forum,być może są tam odpowiednie wskazówki ale tych wątków jest tyle,że...........
Pytanie,szczególnie do dziewczyn/kobiet,bo jesteście bardziej obcykane w tych slimcafe,good by apetite i innych tego typu wynalazkach a spożywające w/w leki czy coś można zrobić w temacie zmniejszenia łaknienia.Biorę mirzaten i dobrze mi robi ale jeden kilogram miesięcznie wchodzi mi w brzuszysko i dupsko.
Wyczytałem gdzieś ,że tryptofan/sprzedają takie coś w sklepach dla kulturystów/wzięty na czczo /obniża łaknienie i poprawia nastrój.Kupiłem,zażyłem i...g..no.Próbowałem octu jabłkowego też na czczo i jak powyżej.
Czy sytuacja sama się rozwiąże,poprzez moje zejście-cholesterol,cukrzyca i te sprawy czy jest jakieś wyjście?
Pozdrawiam-Wasz 117,5

-- 27 maja 2011, 10:46 --

Prostuję-nie tryptofan ale tyrozynę

-- 04 cze 2011, 12:34 --

Wątek o mirtazapinie trochę przycichł.Oprócz postu powyżej, mam następujący problem.Kto praktycznie i na swoim organiźmie doświadczył różnicy pomiędzy wersją rozpuszczalną w ustach a normalną tabletką?
Tak nawiasem mówiąc,chorując na lęk uogólniony,bez komponenty depresyjnej,bardzo sobie ten lek chwalę.
Po trzech miesiącach używania,ten apetyt na węglowodany pomału chyba mija a pozytywy pozostają/szybkie zasypianie,dobry sen,brak senności w ciągu dnia po 6 godzinach snu,brak lęku/.Dawka 30 mg bez wzrostu tolerancji.

PZDR
Ostatnio edytowano 27 maja 2011, 17:24 przez *Monika*, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono wątki z uwagi na tematykę Twojego postu
mariusz19
Offline

MIRTAGEN (Mirtazapina-Esprital, Mirzaten,Mirtor)

Avatar użytkownika
przez lost7 03 cze 2011, 16:49
Czesc, ja tez jestem na mirtazapinie. Zaczynalam od 7,5, potem 15mg. Spie po 12 godzin. Jestem non stop otepiala, zmeczona, mam nudnosci i zawroty glowy. O seksie i romantycznosci w ogole zapomnialam.Parcia na slodycze nie mam, ale mimo to lekko puchne. Poszlo mi w brzuch. Leki generalnie przepisane na bezsennosc, razem z przeciwbolowymi Tramagit( tramadolhydrochlorid). Te leki poteguja wzajemne dzialanie.
Dont live your life as if every day was your last. Live every day as if it was your first one!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
183
Dołączył(a)
10 maja 2011, 17:45
Lokalizacja
Irlandia, Niemcy, Polska

MIRTAGEN (Mirtazapina-Esprital, Mirzaten,Mirtor)

Avatar użytkownika
przez err 03 cze 2011, 17:27
Szkoda, że po tym się śpi dużo :/ pasowałby mi właśnie taki lek na apetyt
Avatar użytkownika
err
Offline
Posty
399
Dołączył(a)
08 maja 2011, 12:16
Lokalizacja
KRK

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

MIRZATEN (Mirtazapina-Esprital, Mirtagen,Mirtor)

przez Zachmurami 05 cze 2011, 08:52
Hej, dawno mnie tu nie było :D . Jakiś czas temu pisałam o Mirzatenie - u mnie jednak był to lek przełomowy, wyprowadził mnie na prostą (odwrotnie niż wszystkie SSRI, które u mnie okazały się gwoździem do trumny), i odpukać, jest DOBRZE - nie biorę leków od lutego. Miałam zaburzenia lękowo-depresyjne (najprawdopodobniej reaktywne, po poronieniu w 2009 r), objawy somatyczne - ból żołądka (potworny). Mirzaten łykałam od maja 10 do końca stycznia 11. Największa dawka - 30 mg. Najmniejsza ? - no własnie, tu będzie interesująco :yeah: lek odstawiałam POWOLI od sierpnia do stycznia - na początku 1/4 tabletki, później 1/8 i przez wiele tygodni 1/16 tabl 30 mg :shock:
Nie śmiejcie się, bo bywa, że ten lek trudno się odstawia, choć mój lekarz był zdziwiony moją reakcją. Każda próba odstawienia totalnego kończyła się kryzysem układu wegetatywnego nawrotem bezsenności, kołataniem serca i paskudnym samopoczuciem z bólem żołądka. A mirkodawka pozwalała wyciszyć się i przespać noc. Myślałam, że tak będę ciągnąć do konca żywota.

Na chirurgiczne cięcie i totalną odstawkę wykonałam na początku lutego, gdy zobaczyłam dwie kreski na teście ciążowym. Po dwóch częściowo nieprzespanych nocach (pewnie i emocje zrobiły swoje) zaczęłam funkcjonować normalnie. I zasypiam, gdy tylko przyłożę głowę do poduszki 8) , pomimo różnych ciążowych lęków i dolegliwości. Teraz tylko trzymajcie kciuki za szczęśliwe rozwiązanie...
Offline
Posty
228
Dołączył(a)
20 gru 2009, 22:12

MIRZATEN (Mirtazapina-Esprital, Mirtagen,Mirtor)

Avatar użytkownika
przez BlackOrchidea 05 cze 2011, 10:00
Zachmurami, czy Mirzaten miał jakiś wpływ na Maleństwo?

Na kiedy masz termin? Oczywiście trzymam kciuki za szczęśliwe rozwiązanie. :smile:
"Czekanie sprawia ból. Zapomnienie sprawia ból. Lecz nie móc podjąć żadnej decyzji jest najdotkliwszym cierpieniem."
— Paulo Coelho

Seronil 40mg Hydroksyzyna 25mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
191
Dołączył(a)
05 lut 2011, 09:30

MIRZATEN (Mirtazapina-Esprital, Mirtagen,Mirtor)

przez Zachmurami 05 cze 2011, 12:24
BlackOrchidea,

Mirzaten jest dopuszczalny w ciąży, jeżeli nie ma wyjścia, tak przynajmniej twierdził mój lekarz. U mnie miał wpływu, dzielnie i w miarę bezproblemowo odstawiłam na samym początku ciąży i jakoś sobie radzę (odpukać). Termin mam na początku października.

Jestem fanką tego leku (przerobiłam różne inne opcje i tylko Mirzaten pomógł), mimo kilku dodatkowych kilogramów na plusie. Przez chorobę nabawiłam się niedowagi, więc jakoś rozeszło się po kościach.
Offline
Posty
228
Dołączył(a)
20 gru 2009, 22:12

MIRTAZAPIN(Mirtazapina-Esprital,Mirzaten,Mirtor,Mirtagen)

przez Baśka 06 cze 2011, 11:39
Biorę Mirzaten dwa lata. Lek działa na mnie cudownie. Cierpiałam na bezsenność i on mnie wyprowadził na prostą. Ale tyje się po nim. I to niezależnie od ogromnego apetytu. Ten poskromiłam po tym jak przestałam się mieścić w ciuchy. Żeby nie przytyć jem bardzo mało. Gdy jestem głodna (a sam wiesz jak bardzo) wlewam w siebie płyny w ogromnych ilościach. Cóż mogę powiedzieć. Spanie jest dla mnie najważniejsze i po prostu stwierdziłam, że wolę nie jeść niż nie spać. Jeżeli chodzi o tycie to uważam, że wystarczy duże samozaparcie i można to kontrolować.
Czytam, że dużo osób odstawia ten lek po tym jak widzi na sobie skutki uboczne. Ja musiałam sobie poradzić bo inne leki nie chciały na mnie działać.
Po prostu mało jedzenia i codzienna kontrola wagi.
Życzę zwycięstwa.
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
06 cze 2011, 11:26

MIRTAZAPIN(Mirtazapina-Esprital,Mirzaten,Mirtor,Mirtagen)

przez mariusz19 06 cze 2011, 19:37
Dzięki Baśka,możesz odpowiedzieć czy nie wzrosła Ci tolerancja na lek?Dwa lata to jednak sporo.

PZDR
mariusz19
Offline

MIRTAZAPIN(Mirtazapina-Esprital,Mirzaten,Mirtor,Mirtagen)

przez Baśka 09 cze 2011, 15:36
Hejka,
Tolerancja mi nie wzrosła. Teraz mam zmniejszoną dawkę i cały czas tak samo super na mnie działa. Jedyny plus to odczuwanie mniejszego głodu. Ale tak samo działo na sen i tak samo hamuje przemianę materii.
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
06 cze 2011, 11:26

MIRTAGEN (Mirtazapina-Esprital, Mirzaten,Mirtor)

Avatar użytkownika
przez młodyzrdk 01 lip 2011, 16:54
A ja chyba jestem juz porządnie4 od niej uzalezniony a mianowicie w porach wieczornych jesli zwlekam z przyjęciem mirtazapiny czuje jak mi serducho zaczyna walić i zastanawiam się czy nie pora odstawić.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
29
Dołączył(a)
29 mar 2011, 13:17
Lokalizacja
oln

MIRTAGEN (Mirtazapina-Esprital, Mirzaten,Mirtor)

przez MARZENA 34 04 lip 2011, 20:35
czesc jesli chodzi o sex przy tym leku umnie jest wszystko ok na innych lekach miala slabe libido.przytylam troche ale chcialam.ogolnie jestem zadowolona z tego leku.ale chcialabym zmienic ten lek na inny bo nawet alkoholu nie mozna sie napic nie pilam juz od nonad roku
Offline
Posty
35
Dołączył(a)
20 sie 2010, 22:30

MIRTAGEN (Mirtazapina-Esprital, Mirzaten,Mirtor)

Avatar użytkownika
przez nickyfour13 05 lip 2011, 12:00
Nie wiem czemu ale po dawce 15 mg jestem bardziej senny niż po 30 mg. Trwa to już 10 dni i zastanawiam się czy przejdzie. Lek działa na mnie lepiej niż SSRI tylko ta senność jest wnerwiająca...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
122
Dołączył(a)
20 lut 2011, 19:52
Lokalizacja
Kraków

MIRTAGEN (Mirtazapina-Esprital, Mirzaten,Mirtor)

przez bad brain 12 lip 2011, 21:56
Wziąłem sobie Mirtor zamiast Lerivonu na spróbowanie , zobaczymy co się stanie..
Offline
Posty
29
Dołączył(a)
23 cze 2011, 00:07

MIRTAGEN (Mirtazapina-Esprital, Mirzaten,Mirtor)

przez miko84 13 lip 2011, 07:21
bad brain moim zdaniem mirtazapina jest skuteczniejszym lekiem antydepresyjnym od mianseryny. Dużo silniej antagonizuje receptor adrenergiczny alfa2.
miko84
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 31 gości

Przeskocz do