MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy mirtazapina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
77
64%

Nie
23
19%

Zaszkodziła
21
17%

 
Liczba głosów : 121

mirtazapina (Remeron, Esprital, Mirtastad, Mirtazapine, Mirt

przez schos 11 mar 2011, 12:12
Ja zaczynam z Mirtorem.
Prosze podajcie jakie macie z tymi lekami doswiadczenie, jakie mieliscie skutki uboczne i czy da sie zyc przyjmujac ten lek.
Pozdrawiam serdecznie
Ostatnio edytowano 11 mar 2011, 12:14 przez Gość, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Połączony z odpowiednim wątkiem.
schos
Offline

MIRTAGEN (Mirtazapina-Esprital, Mirzaten,Mirtor)

przez miko84 11 mar 2011, 14:16
Ja brałem ok miesiąc regularnie dawkę 30 mg (to było jakiś czas temu). Na początku ogromna senność, zaraz po wzięciu tabletki nie byłem w stanie nic robić tylko iść spać. Dlatego prawie wszyscy biorą ją na noc. Pozatym zmniejszenie lęków, politości i ogólnej nerwowości ze strony ciała, odczułem też z czasem momenty lepszego nastroju. Niestety nawet po miesiącu brania lek powodował senność w dzień, problemy ze wstaniem wcześniej niż przed 9 oraz ogólną słabość.
miko84
Offline

MIRTAGEN (Mirtazapina-Esprital, Mirzaten,Mirtor)

przez schos 14 mar 2011, 13:31
Czy mozna brac razem Mirtazapinum( Mirtor) i escitalopram (Elicea).Tez wam tak lekarz przepisywal dwa leki na raz?
schos
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

MIRTAGEN (Mirtazapina-Esprital, Mirzaten,Mirtor)

Avatar użytkownika
przez Adamo 14 mar 2011, 14:53
Można.
Wenlafaksyna 150 mg
Avatar użytkownika
Offline
obserwowany
Posty
536
Dołączył(a)
21 lut 2011, 15:46

MIRTAGEN (Mirtazapina-Esprital, Mirzaten,Mirtor)

przez miko84 14 mar 2011, 21:07
Można, to częsta i dobra kombinacja.
miko84
Offline

MIRTAGEN (Mirtazapina-Esprital, Mirzaten,Mirtor)

Avatar użytkownika
przez młodyzrdk 30 mar 2011, 14:05
sertralina 125+mirtazapina 30mg

-- 08 kwi 2011, 20:23 --

sertralina maksymalne stężęnie osiąga po 4-6h, wtedy czułem i z każdą godziną lekko słabńe,dzisiaj 21 pierwszy odkąd biore 45mg mirtazapiny i działanie antydepresyjne odczuwam 24h i śpie po niej 14godzin.

-- 08 kwi 2011, 20:25 --

''słabnie''
Avatar użytkownika
Offline
Posty
29
Dołączył(a)
29 mar 2011, 13:17
Lokalizacja
oln

MIRTAGEN (Mirtazapina-Esprital, Mirzaten,Mirtor)

przez MARZENA 34 08 kwi 2011, 22:13
czzesc jestem nowa lekarz przepisal mi mirtagen pierwsze 2 dni mam brac 1/2 tab a potem 1 tab 15mg.wczoraj na noc wzielam pierwsza tabletke dzis rano nie moglam wstac caly dzien chodze spiaca i zamulona.czy to po jakims czasie brania tego leku mija czy jest tak caly czas.do tego wiecznie jestem glodna ale to akurat mi nie przeszkadza.moge przytyc troszke.czy moze ktos mi napisac jak sie czuje po tym leku wiem ze ten lek na kazdego inaczej moze dzialac.biore go na nerwice
Offline
Posty
35
Dołączył(a)
20 sie 2010, 22:30

MIRTAGEN (Mirtazapina-Esprital, Mirzaten,Mirtor)

Avatar użytkownika
przez młodyzrdk 09 kwi 2011, 09:17
Mysle że przy tak niskiej dawce szybko sie przyzwyczaisz i nie bedzie tak żle z twoim wstawaniem,sennosc równiez w ciągu dnia minie musisz uzbroic się w cierpliwopść,ja redukuje dawke do 30mg/noc bo tez spie 14h i cieżko mi wstac .
Avatar użytkownika
Offline
Posty
29
Dołączył(a)
29 mar 2011, 13:17
Lokalizacja
oln

MIRTAGEN (Mirtazapina-Esprital, Mirzaten,Mirtor)

przez vivendi 09 kwi 2011, 09:27
Niższa dawka może zmulac bardziej od wyzszej; efekt ten jednak staje sie bardziej widoczny przy ok. 30mg, przeskoczenie z 7,5 na 15 moze nie dac tego efektu. Chodzi tu o wylapywanie noradrenaliny przy wiekszych dawkach.

Apetyt troche sie zmniejsza, ale raczej dosc powoli, u mnie zaczelo przechodzic po miesiacu :) . Troche szybciej przestaje usypiac, ale tez mozna to liczyc w tygodniach. Zmniejszenie dawki moze niewiele dac, mnie do lodowki a potem do Morfeusza odsyla nawet ca. 5mg, aczkolwiek rano juz nie jestem taki zmulony, zas po poludniu czuje, ze czegos mi brak...
Sertra 50mg + Remeron 7,5mg
Offline
Posty
39
Dołączył(a)
17 lip 2010, 18:07

MIRTAGEN (Mirtazapina-Esprital, Mirzaten,Mirtor)

Avatar użytkownika
przez młodyzrdk 15 kwi 2011, 10:33
vivendi chyba masz rację, wczoraj wziąłem 30 zamiast 45 i ani razu się nie obudziłem:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
29
Dołączył(a)
29 mar 2011, 13:17
Lokalizacja
oln

MIRTAGEN (Mirtazapina-Esprital, Mirzaten,Mirtor)

przez MARZENA 34 17 kwi 2011, 21:18
czesc faktycznie ze wsawaniem jest juz lepiej po tyg ale jesc mi sie chce strasznie w ciagu tygodnia przytylam 2 kg.ale mi akurat to nie przeszkadza.mam pytanie pa jakim czasie zaczyna naprawde dzialac bo narazie nie jestem wyciszona wszystko mnie do szalu doprowadza.

-- 05 maja 2011, 20:48 --

czesc ale mam laknienie na slodycze po mirtagenie,czy to kiedys przechodzi biore lek od miesiaca
Offline
Posty
35
Dołączył(a)
20 sie 2010, 22:30

MIRTAZAPIN(Mirtazapina-Esprital,Mirzaten,Mirtor,Mirtagen).

przez monia784 07 maja 2011, 11:06
od jakiegos czasu biore mirtazapine 15 mg. Na poczatku było super, teraz sa dni że ciężko mi sie zasypia i ogólnie w dzien jestem rozdrazniona. Lekarz kazał podnieśc do 30 mg. Ale ja sie boje, od początku zreszta bałam sie zażywać jakichkolwiek leków. Czy ktos mi mógłby odpowiedziec , czy zazywał mirtazapine 30 , czy miał jakies skutki uboczne i wogóle. bo chciałbym bardzo podnieść dawke.
Ostatnio edytowano 07 maja 2011, 11:22 przez *Monika*, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono z w/w wątkiem z uwagi na treść/problematykę
Offline
Posty
29
Dołączył(a)
12 mar 2011, 11:44

MIRTAZAPIN(Mirtazapina-Esprital,Mirzaten,Mirtor,Mirtagen)

Avatar użytkownika
przez *Monika* 07 maja 2011, 11:23
monia784, Na temat tego leku poczytaj w tym wątku.
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Główny Moderator
Posty
18813
Dołączył(a)
16 paź 2009, 19:20
Lokalizacja
Ślązaczka z krwi i kości

MIRTAGEN (Mirtazapina-Esprital, Mirzaten,Mirtor)

przez naavle 15 maja 2011, 20:23
Witam. Borykam się z depresją od niedawna oraz z myślami natrętnymi. Dostałem lek o nazwie Mirtor. Mam pytanie czy mirtazapina ma i jeżeli tak to jaki wpływ na odczuwanie uczuć romantycznych, miłości. Mam z tym problem, o ile było z tym ok w depresji to odkąd biorę ten lek to zdaje mi się, że nic nie czuję. Czy to możliwe? Czy może to raczej efekt depresji?
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
15 maja 2011, 12:32

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości

Przeskocz do