MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy mirtazapina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
77
64%

Nie
23
19%

Zaszkodziła
21
17%

 
Liczba głosów : 121

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez miko84 21 sty 2014, 14:22
Tylko żeby lekarze dobierali tak leki.
miko84
Offline

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez smieska1986 21 sty 2014, 16:49
a napisze mi jak sie ma waga do zwiekszonej dawki mirty ??
Avatar użytkownika
Offline
Posty
36
Dołączył(a)
21 sty 2014, 10:48

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez miko84 21 sty 2014, 16:59
Nie powinna powodować zwiększonej wagi a czasami obserwowano nawet zmniejszanie się wagi (bo noradrenalina szła w górę a przez to ogólna aktywność i metabolizm). Musi sprawdzić na sobie :)
miko84
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez smieska1986 21 sty 2014, 18:26
sprawdze sprawdze w piatek wezme ta 60tke i zobacze, czemu w zasadzie waga mi stanela ? dla mnie akurat dobrze ze tylam po mircie bo bylam mega szczupla a teraz waga stoi w miejscu mimo tego ze duuuuuuzo jjem ....
Avatar użytkownika
Offline
Posty
36
Dołączył(a)
21 sty 2014, 10:48

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez mirunia 21 sty 2014, 18:38
smieska1986 , A jak śpi na 45mg mirty? :D
Jak będzie jadła kalorycznie to waga znowu pójdzie do góry :lol:
60mg to duża dawka, musi obserwować siebie i uważać :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4360
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez miko84 21 sty 2014, 19:06
Hehehe musi musi :)
miko84
Offline

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez elfrid 21 sty 2014, 19:25
miko84 napisał(a):Nie jest to częsta praktyka.


Czyli lepiej dwa antydepresanty i jeden neuroleptyk :D :D :D :D :D :D :D :D
pregabalina, wenlafaksyna
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2671
Dołączył(a)
09 maja 2009, 12:28

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez miko84 21 sty 2014, 19:44
Nie, lepiej jeden antydepresant i dwa benzo :mrgreen:
miko84
Offline

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez elfrid 21 sty 2014, 20:06
miko84, bezno działają depresjogennie. Czasem nawet bardziej niż neuroleptyki. Ogólnie sieją spustoszenie zwłaszcza wskutek wzrostu tolerancji i uzależnienia. Ten początkowy efekt euforyzujący, to jak pierwszy papieros po którym kręci się w głowie. Palaczowi po latach już się i po całej paczce nie kręci.
pregabalina, wenlafaksyna
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2671
Dołączył(a)
09 maja 2009, 12:28

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez miko84 21 sty 2014, 20:14
Żartowałem przecież :)
miko84
Offline

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Psychotropka`89 21 sty 2014, 22:05
elfrid , święte słowa... :roll:
Wenlafaksyna 75mg
Relanium 2mg
Mirtazapina 15mg
Lamotriginum 25mg
Zolpidem 10mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1794
Dołączył(a)
16 gru 2010, 22:30
Lokalizacja
TaaaaaM...

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez smieska1986 21 sty 2014, 22:26
Dobrze mi sie śpi po 45, w nocy sie nie budze raczej a jak juz sie obudzę to standardowo sięgam po batona :) mi waga jeśli poszłaby jeszcze w gore to cierpieć nie bede ;) generalnie antydep biorę od września i ostatnio zastanawiałam sie ile czasu bierze sie te leki.., podziwiam was tu za ta wiedzę bo ja laik w tych tematach jestem:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
36
Dołączył(a)
21 sty 2014, 10:48

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez elfrid 22 sty 2014, 08:16
miko84 napisał(a):Nie powinna powodować zwiększonej wagi a czasami obserwowano nawet zmniejszanie się wagi (bo noradrenalina szła w górę a przez to ogólna aktywność i metabolizm). Musi sprawdzić na sobie :)


I po mianserynie i po mirtazapinie zawsze się tyje. Chyba, że ktoś jest genetycznie chudy. Szczupli, przy końcu zawsze przytyją niezależnie od diety. Fakt, że na mirtazapinie sam apetyt jest chyba mniejszy niż na mianserynie. W połączeniu z SSRI również apetyt może nie podskoczyć, a przyrost wagi będzie niższy.
pregabalina, wenlafaksyna
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2671
Dołączył(a)
09 maja 2009, 12:28

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez Marian_Paździoch 22 sty 2014, 08:37
U mnie tylko mianseryna powoduje tycie. Po 30mg mirtazapiny zażywanej kilka miesięcy nie przybyło mi ani centymetra w pasie, ani kilograma na wadze.
Marian_Paździoch
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 17 gości

Przeskocz do