MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy mirtazapina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
77
64%

Nie
23
19%

Zaszkodziła
21
17%

 
Liczba głosów : 121

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez White Rabbit 15 paź 2013, 11:22
Czy ktoś będzie uprzejmy mi przypomnieć, jaka postać mirtazapiny jest nierozpuszczalna?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
524
Dołączył(a)
31 lip 2013, 20:00

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez mirunia 15 paź 2013, 13:59
White Rabbit napisał(a):Czy ktoś będzie uprzejmy mi przypomnieć, jaka postać mirtazapiny jest nierozpuszczalna?


Na pewno Mirzaten jest w tabletkach do łykania, a rozpuszczalny jest Mirtor. Pozostałych postaci leku nie znam.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4373
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez Ninaaa123 16 paź 2013, 11:22
Mirunia i jak tam mianseryna? u mnie bez efektów, niby jestem strasznie senna ale i tak nie mogę spać, może trochę tylko drzemię :cry: ja już nie wiem, brać dalej i czekać czy nie ma sensu?
Offline
Posty
22
Dołączył(a)
12 paź 2013, 13:32

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez mirunia 16 paź 2013, 14:49
Ninaaa123 u mnie też jest nieciekawie. Też jestem senna, ale nie ma spania tylko płytkie drzemanie. Za to w ciągu dnia lepiej się czuję po miansie, niż po mircie. Jestem wyciszona, mniej się denerwuje i nakręcam, mniejsza gonitwa myśli. To chyba dopiero 4 dni biorę Lerivon, wczoraj znowu na noc musiałam wziąć pół tabl. afobamu, żeby dzisiejszej nocy się wyspać- bo poprzedniej tylko drzemałam. Leżę skołowana i przymulona, a spania nie ma. Na razie będę brała, nie odstawiam... może w końcu sen przyjdzie jak się nastrój trochę poprawi i uspokoją nerwy. Ja mam jeszcze inny problem - wyszła mi nadczynność tarczycy i prawdopodobnie stąd ten problem ze spaniem i ciśnieniem. Jak zacznę brać leki na tarczycę, to mam nadzieję, że zacznę spać.
Ninaaa - nie rezygnuj jeszcze z miansy, bierz. Za krótko jeszcze bierzemy, żeby odczuć jej działanie.
Może Miko się wypowie i coś doradzi. Prosimy o komentarz.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4373
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez miko84 16 paź 2013, 17:39
Doradzam brać dalej. Jak wyciszysz tarczycę to sporo Twoich nerwicowych problemów zniknie.
miko84
Offline

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez mirunia 16 paź 2013, 17:59
miko84 napisał(a):Doradzam brać dalej. Jak wyciszysz tarczycę to sporo Twoich nerwicowych problemów zniknie.


Miko dziękuję za pocieszenie, dodałeś mi otuchy. Też tak myślę, że to wszystko się jakoś unormuje jak wyciszę tarczycę. Jeszcze muszę tydzień jakoś wytrzymać /endokrynolog w przyszłym tyg./ na tych wysokich obrotach i bezsenności. Troche też czasu upłynie zanim leki tarczycowe zaczną działać. Liczę na lepsze samopoczucie i upragniony sen.

Ninaaa nie trać nadziei i łykaj miansę, ona bardzo ładnie wycisza.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4373
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez Ninaaa123 16 paź 2013, 22:40
Ja już zaczynam popadać w jakąś paranoje, już na samą myśl, że mam się zaraz położyć ściska mnie w brzuchu :cry: mam ten nieszczęsny estazolam ale fakt, że znów mam brać tabletkę stresuje mnie jeszcze bardziej. Z drugiej strony nie wiem czy brać mianserynę bo wzięłam 3 razy i jest tak samo jak po mirzatenie a mirzaten bralam 2 tyg i niedość, że nie usypiał to po 2 tyg mnie pobudzał :shock: , w taki oto sposób prowadzę jakieś pie.... ne zamknięte koło :)
Offline
Posty
22
Dołączył(a)
12 paź 2013, 13:32

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez mirunia 17 paź 2013, 19:35
Ninaaa - co tam u Ciebie, jak się czujesz? Nie odstawiaj mianseryny, bierz i zobaczysz, że zadziała. Mirtazapina i mnie pobudzała, a po miansie na drugi dzień jestem trochę przymulona, ale przez to spokojniejsza. Nie czułam tego spokoju po mircie. A jak Ty się czujesz rano i w dzień po miansie?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4373
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez Ninaaa123 17 paź 2013, 20:31
nie biorę tej mianseryny od 2 dni, wczoraj wzięłam estazolam i ... nie usnęłam! odstawiam te wszystkie leki, mam to gdzieś, 2 dni nie spałam, może dziś się uda, w końcu przecież muszę usnąć ale tabletek już nie tykam!
Offline
Posty
22
Dołączył(a)
12 paź 2013, 13:32

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Anna P. 18 paź 2013, 14:57
Mi się skończył Mirtor a wizytę u lekarza mam dopiero w przyszłym tygodniu. Próbowałam brać kwetiapinę ale mam niski ciśnienie a ona jeszcze je obniża i we wtorek, wstając w nocy do łazienki, straciłam przytomność. Najgorsze, że byłam akurat u rodziców i strasznie się zdenerwowali. Potem rozpoczęli tyradę na temat moich leków i stwierdzili, że nie powinnam ich brać wcale. Przecież ja też wolałabym zasypiać bez tabletek ale już nie potrafię. Do wtorku będę na lorafenie bo tylko to mi zostało i jeszcze na mnie działa.
Pozdrawiam wszystkich
rano - 60mg fluoxetyny
wieczór - mirtagen 45mg + promazyna 100mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
111
Dołączył(a)
03 wrz 2013, 14:41
Lokalizacja
Pierdziszewo

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez mirunia 18 paź 2013, 15:24
Aniu dawno się nie pokazywałaś! Ciekawa byłam jak śpisz po mircie, bo ja przestałam ją brać - nie spałam w ogóle po niej. Teraz od 5 dni biorę miansę (lerivon) i jest ciut lepiej. Wczoraj miałam podobną przygodę do Twojej. Wzięłam na noc po raz pierwszy 60mg lerivonu i po 1-1,5h też mi się zrobiło słabo, na szczęście siedziałam w fotelu. Musiałam zwiesić głowę nisko żeby nie zemdleć (byłam sama) i po chwili powolutku po ścianach doszłam do sypialni i padłam na łoże, oblał mnie zimny pot. Jakoś usnęłam ze strachu. Ja z kolei ostatnio mam skoki ciśnienia i biorę leki od nadciśnienia, a lerivon też obniża, w dodatku większa dawka! Dzisiaj biorę 30, nie ma głupich... po co ja zwiększyłam dawkę już po 4 dniach? Dopiero teraz po południu czuję się trochę lepiej, a tak cały dzień chodziłam jak ćma, a z rana miałam straszny lęk, serce mi waliło okrutnie. Pomógł propranolol.
Czy w dalszym ciągu bierzesz (brałaś, bo już zabrakło) 2x po 45mg mirty? Ciekawa jestem, co powie na to lekarz ;) Pozdrawiam :papa:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4373
Dołączył(a)
12 wrz 2013, 15:43

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez Anna P. 18 paź 2013, 17:31
Mirunia, do tej pory dalej brałam Mirtor 45mg przed snem i między 1-2h w nocy drugą tabletkę. Leki skończyły mi się za szybko bo jadłam 2 tabletki na noc a lekarz zaordynował 1. Tęsknię już za mirtą bo dobrze na nią reagowałam. Do wtorku muszę przemęczyć się na lorafenie.
Pozdrawiam Cie serdecznie i życzę przespanej nocy :)
rano - 60mg fluoxetyny
wieczór - mirtagen 45mg + promazyna 100mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
111
Dołączył(a)
03 wrz 2013, 14:41
Lokalizacja
Pierdziszewo

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez White Rabbit 20 paź 2013, 10:24
mirunia, dzięki za pomoc.

Bardzo proszę o informację kogokolwiek, bo nie jestem w stanie przeprawić sie przez cały wątek, tym bardziej trudno mi w stanie, w ktorym jestem rozumieć niektóre nowe nazwy - a czuje silne pobudzenie z lękiem.
Czy ktoś wie i mógłby napisać, co odpowiada za pobudzenie po mirtazapinie? Czy i jak wpływa ten lek na receptory dopaminowe, noradrenalinowe, serotoninowe? jakie to może mieć konsekwencje?

Będę niezmiernie wdzięczna za odpowiedź.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
524
Dołączył(a)
31 lip 2013, 20:00

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez Dżejmson 20 paź 2013, 11:58
Mirtazapina wpływa na noradrenalinę, tak jak wenlafaksyna często pobudza, powoduje wzmożoną potliwość itd, tak mirtazapina również może mieć działanie pobudzające, czasami nasilać objawy nerwicowe. Jaką dawkę bierzesz?
Dżejmson
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości

Przeskocz do