MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy mirtazapina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
77
64%

Nie
23
19%

Zaszkodziła
21
17%

 
Liczba głosów : 121

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez marimorena 22 sie 2013, 12:03
dzięki za odpowiedzi
już mi trochę minęło ale czuję się dziwnie, też trochę lękowo ale bardziej ze strachu co się ze mną dzieje. w przyszłym tygodniu mam wizytę to pogadam z lekarzem czy da się inaczej bo dzisiaj już nie będę mieć odwagi wziąć i tak się czuć, potrzebuję mieć kontrolę nad sobą..
Avatar użytkownika
Offline
Posty
722
Dołączył(a)
30 cze 2013, 22:16
Lokalizacja
Kraków

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez miko84 22 sie 2013, 12:05
nobody25 brałeś same SSRI czy z mianseryną? Mianserynę samą? Piszesz, że tyłeś, ale czy pomagała? Na jakiś SSRI czułeś się dobrze początkowo, po jakim czasie następowało pogorszenie. Teraz jesteś na mirtazapinie? Czy jest poprawa?
miko84
Offline

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez nobody25 22 sie 2013, 19:02
miko84, teraz jestem na seronilu i od wczoraj biorę na sen 10 mitrazapiny, ale już dziś czuję ogromny apetyt, którego nie mogę pochamować. Cały czas w głowie jedna myśl-co by tu zjeść. Co z tego że śpię po niej jak psychicznie pod tym względem jest kiepsko. I tak już jestem otyły, chodzi też o to że jak tyję to strasznie źle się czuję. Jak zacząłem brać 10mg seronilu, apetyt zmalał co mnie bardzo cieszyło, ale tylko dorzuciłem to gówno to apetyt wzrósł, a co będzie jak pobiorę to trochę czasu. Na początku brałem właśnie seronil ale z mianseryną. Pomóc pomogło tylko tak jak wyżej nadmieniłem. Po jakichś 8 miesiącach brania seronil przestał działać a od mianseryny pojawiło się 30kg do przodu. . Setralinę brałem miesiąc czasu( po tym czasie można już okreśłić czy lek pomaga) jedyne co na niej czułem to ogromne pobudzenie a lęki jak były tak były. Po wenaflaksynie czułem się fatalnie (lek nie dla mnie) po paroksytynie z kolei czułem się też nie dobrze. Wywnioskowałem przez ten okres brania tych leków że najlepszym rozwiązaniem jest dla mnie coś na pobudzenie(fluoksytyna zadziałała na mnie dobrze za 1 razem, za drugim liczę że zadziała też dobrze), i na wieczór coś co mnie wyciszy będzie współgrało z seronilem, ale nie będe AŻ tak po tym tył. Brałem też ponad rok TRITICCO, działał dobrze ale zacząłem mieć ogromne problemy z koncentracją i myśleniem. Postanowiłem brać hydroksyzynę (która też wzmaga apetyt ale nie aż tak) i było dobrze do czasu radioterapii którą miałem miesiąc temu....I od cała moja historia
"Proszę myśleć pozytywnie..."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
348
Dołączył(a)
23 sty 2013, 17:21
Lokalizacja
Poznań

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez miko84 22 sie 2013, 19:09
Trudna sprawa, bo te leki które wyciszają na noc zazwyczaj powodują tycie. Ale może jakiś atypowy neuroleptyk typu Solianu? Zresztą musisz znaleźć dobrego lekarza.
miko84
Offline

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez nobody25 22 sie 2013, 19:13
miko84, no też mi się wydaje że dobry lekarz to podstawa. Niestety nie mam możliwości póki co... jedyny lekarz który przyjmuje na NFZ to ten na którego trafiłem... A gdybym zwiększył dawkę seronilu i zostawił 10 mirazapiny, może apetyt by zmalał?

-- 22 sie 2013, 20:36 --

swoją drogą, jak to jest z tym lekiem, mitrazapina/mianseg, bo zauważyłem po tych lekach taką rzecz że mój żołądek jest najedzony, tzn jestem pełny, a to z mojej głowy z mózgu dociera jak by informacja że jeszcze się nie najadałem, który receptor za to odpowiada, który rozumiem jest blokowany przez ten lek?
"Proszę myśleć pozytywnie..."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
348
Dołączył(a)
23 sty 2013, 17:21
Lokalizacja
Poznań

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez moko 23 sie 2013, 14:07
o rany, to prawda.. ale się przeraziłam, to znaczy, że to niepohamowane żarcie to przez ten lek... tak samo mam, żołądek pełny aż ledwo co da się tam zmieścić, a ja się dalej napycham..
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
22 sie 2013, 15:18

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez miko84 23 sie 2013, 14:10
nobody25 5-HT2c i H1.
miko84
Offline

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez hania33 23 sie 2013, 14:11
moko

Zajrzałaś już tutaj , nie każdy tyje , ja schudłam 15 kg.
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

przez moko 23 sie 2013, 14:25
hania

a miałaś ten niepohamowany apetyt? Bo ja wpycham w siebie wszystko co mogę...
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
22 sie 2013, 15:18

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez hania33 23 sie 2013, 14:48
moko

Na początku troszkę , później już nie , Ty bierzesz dopiero 3 dni , może poczekasz ?
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez nobody25 23 sie 2013, 15:26
hania33, masz rację, wczoraj apetyt ogromny, dzisiaj już trochę. Mam nadzieję że tak zostanie.
"Proszę myśleć pozytywnie..."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
348
Dołączył(a)
23 sty 2013, 17:21
Lokalizacja
Poznań

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez hania33 23 sie 2013, 15:43
nobody25

By Tobie pomogło,tego życzę. I żeby ten apetyt się Tobie ustabilizował.
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10860
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez nobody25 23 sie 2013, 16:21
hania33, b.dziękuję
"Proszę myśleć pozytywnie..."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
348
Dołączył(a)
23 sty 2013, 17:21
Lokalizacja
Poznań

MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

Avatar użytkownika
przez elfrid 23 sie 2013, 18:21
nobody25 napisał(a):miko84, teraz jestem na seronilu i od wczoraj biorę na sen 10 mitrazapiny, ale już dziś czuję ogromny apetyt, którego nie mogę pochamować. Cały czas w głowie jedna myśl-co by tu zjeść. Co z tego że śpię po niej jak psychicznie pod tym względem jest kiepsko. I tak już jestem otyły, chodzi też o to że jak tyję to strasznie źle się czuję. Jak zacząłem brać 10mg seronilu, apetyt zmalał co mnie bardzo cieszyło, ale tylko dorzuciłem to gówno to apetyt wzrósł, a co będzie jak pobiorę to trochę czasu. Na początku brałem właśnie seronil ale z mianseryną. Pomóc pomogło tylko tak jak wyżej nadmieniłem. Po jakichś 8 miesiącach brania seronil przestał działać a od mianseryny pojawiło się 30kg do przodu. . Setralinę brałem miesiąc czasu( po tym czasie można już okreśłić czy lek pomaga) jedyne co na niej czułem to ogromne pobudzenie a lęki jak były tak były. Po wenaflaksynie czułem się fatalnie (lek nie dla mnie) po paroksytynie z kolei czułem się też nie dobrze. Wywnioskowałem przez ten okres brania tych leków że najlepszym rozwiązaniem jest dla mnie coś na pobudzenie(fluoksytyna zadziałała na mnie dobrze za 1 razem, za drugim liczę że zadziała też dobrze), i na wieczór coś co mnie wyciszy będzie współgrało z seronilem, ale nie będe AŻ tak po tym tył. Brałem też ponad rok TRITICCO, działał dobrze ale zacząłem mieć ogromne problemy z koncentracją i myśleniem. Postanowiłem brać hydroksyzynę (która też wzmaga apetyt ale nie aż tak) i było dobrze do czasu radioterapii którą miałem miesiąc temu....I od cała moja historia


A ja jestem w szoku. Mam prawie całe opakowanie mirtazapiny, której mija termin ważności. Wziąłem wczoraj 15mg zamiast mianseryny i nie czuje dzisiaj nadmiernego apetytu. A taki wilczy głód pojawia się już na 10mg mianseryny. Poza tym mianseryna bardziej otumania.

miko czy z SSRI do połączeń z mianseryną, mirtazapiną nie jest najlepsza fluoksetyna? Kiedyś chyba coś czytałem na ten temat, ale nie pamiętam dlaczego. Moim zdaniem ma najmniej skutków ubocznych i dobrze motywuje. Może spróbuj połączenia fluoksetyna+mianseryna. To podobno klasyka. Inna świetne połączenie to fluoksetyna z olanzapiną. Na Zachodzie jest już lek zawierający te dwie substancje czynne.
Mi coś sertralina nie leży bo jest strasznie lękotwórcza. Nabieram przekonania, że dla mnie będzie lepsze połączenie mirtazapiny z fluoksetyną.
pregabalina, wenlafaksyna
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2671
Dołączył(a)
09 maja 2009, 12:28

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: achino2017 i 40 gości

Przeskocz do