MIRTAZAPINA (Remeron,Esprital,Mirtagen,Mirtor,Mirzaten)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy mirtazapina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
77
64%

Nie
23
19%

Zaszkodziła
21
17%

 
Liczba głosów : 121

Re: Mirzaten

przez Karen31 05 lis 2009, 19:29
Właśnie dziś rozmawiałam z lekarzem. Bo faktycznie nie czułam działania tych leków. Tzn może trochę spłyciło mi sie wahanie nastrojów, ale od kilku dni zaczęłam się czuć tak jak właśnie jeszcze zanim zaczęłam brać promolan a potem ketrel/mirzaten (tzn całymi dniami mnie telepie, jakiś dziwny lęk czuję i nie potrafię sobie z nim poradzić)
Powiedział, żebym przeszła na dawkę 30. Tylko od jutra, tzn żebym przez weekend zobaczyła jak się będę po nim rano czuła.
Wieczorami jest tak, że praktycznie po 15 minutach od wzięciu leków zasypiam. Chyba przesunę godzinę przyjmowania z 20.30 na około 22.00. Bo jak to zauważył lekarz - mąż nie am ze mnie pożytku żadnego niestety.

A tak poza tematem, czy ktoś na psychoterapii spotkał się z książką "Umysł nad nastrojem".
Ja niestety dziś spóźniłam się na spotkanie z psycholożką (zachorowała a ja nie wyrobiłam się na tą godzinę co zwykle i się praktycznie w drzwiach minełyśmy). A najgorsze jest to, ze za tydzień też nie będę mogła się z nią spotkać więc 3 tygodnie przerwy. A potrzebowalam z nią dziś pogadać.


Dzięki Wam, że tu mnie znosicie
Offline
Posty
32
Dołączył(a)
19 paź 2009, 13:02

Re: Mirzaten

przez Grubcia 05 lis 2009, 20:48
Nie ma sprawy,,po to tu jestesmy.
Mnie mirtazapina tez wrecz scinala z nog.Takze lepiej bierz o 22
Pozdrawiam i zycze aby leki dobrze dzialaly.Abys szybko wyszla na prosta.
Grubcia
Offline

Re: Mirzaten

Avatar użytkownika
przez Anna R. 05 lis 2009, 23:20
Zazdroszczę wam dziewczyny, bo u mnie pogorszyła tylko bezsenność. Brałam 30 mg, w porywach 45 i nic. Działanie nasenne zerowe :?
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Mirzaten

przez Karen31 06 lis 2009, 14:50
Aniu, to dziwne. Bo ja po mirzapinie zasypiam dosłownie po 10 minutach.
Wczoraj wzięłam większą dawkę i dziś był całkiem inny dzień. Wstałam wyspana a i w pracy miałam inny nastrój. Pewnie się towarzystwo dziwi co aj taka radosna - bo od dawna już nie zachowywałam się w pracy tak na luzie
Offline
Posty
32
Dołączył(a)
19 paź 2009, 13:02

Re: Mirzaten

przez kasia000 06 lis 2009, 15:11
Mitrazapina ma podobne działanie do lerivonu,wiec raczej nie jest mozleiwe że po lerivonie ktoś spi,a po mairazapinie nie...
kasia000
Offline

Re: Mirzaten

Avatar użytkownika
przez Anna R. 06 lis 2009, 17:18
Kasiu, może i niemożliwe, ale fakt. Ze mnie już taka dziwna stwora :P

Nie usypiało mnie nawet kilka tabletek Mirzatenu na raz , bo i tego próbowałam w skrajnej rozpaczy. Pamiętam do dziś przewracanie się z boku na bok od 23 do 7 rano, koszmar :?

Za to Lerivon działa dobrze, najlepiej mi się śpi po 60-90 mg. Niestety musiałam w końcu zacząć zmniejszać dawkę. Na 30 mg jest rożnie, ale ogólnie do przodu. Gdy bezsenność powraca wspomagam się po prostu Tisercinem.
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

Re: Mirzaten

przez Karen31 06 lis 2009, 17:27
NIe wiem co to bezsenność.
Za to wiem co to jest chroniczna senność, gdy siedzi sie w pracy i ciężko głowę w pionie trzymać i oczy otwarte.
Ale pomału z tego wychodzę.
Offline
Posty
32
Dołączył(a)
19 paź 2009, 13:02

Re: Mirzaten

przez Grubcia 06 lis 2009, 17:49
Tez wiem co to jest chroniczna sennosc,zmeczenie,wrecz wyczerpanie fizyczne,na dluzsza mete,dla mnie to bylo nie do zniesienia :( Teraz czuje sie juz ok Karen dobrze,ze Tobie to juz przechodzi,bo najgorzej to doskwiera wlasnie w pracy/szkole.
Grubcia
Offline

Re: Mirzaten

przez kasia000 06 lis 2009, 19:48
w sumie na ulotce mirtrazapiny pisze skutek uboczny-bezsennośc-moze właśnie ty byłaś skrajnym przypadkiem;-) bo częsciej występuje senność
kasia000
Offline

Re: Mirzaten

Avatar użytkownika
przez Anna R. 06 lis 2009, 20:37
W zasadzie racja Kasiu. Bezsenność przy mirtazapinie należy do rzadkich objawów ubocznych, niemniej jednak może się pojawić. Dokuczały mi także depersonalizacja, derealizacja, całkowity zanik libido, napady wilczego głodu, zmęczenie, wyczerpanie, otępienie i apatia. To nie był lek dla mnie, bo całkowicie wyłączył mnie z życia na kilka miesięcy. Powinnam była odstawić go po dwóch tygodniach zamiast tak długo się męczyć.
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

Re: Mirzaten

przez Karen31 06 lis 2009, 21:05
Nieźle. Czyli praktycznie wszystkie możliwe skutki uboczne.
Offline
Posty
32
Dołączył(a)
19 paź 2009, 13:02

Re: Mirzaten

Avatar użytkownika
przez Anna R. 06 lis 2009, 21:43
No jeszcze parę by się znalazło ;)

Na nieszczęście nie miałam wtedy dobrego psychiatry, który tak jak w twoim przypadku dodałby do Mirzatenu jakiś neuroleptyk nowej generacji lub zastosował po prostu inny antydepresant. Poniewaz tak się nie stało, wiec ja postanowiłam zmienić lekarza na lepszy model.
Z bardzo dobrym skutkiem :mrgreen:
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

Re: Mirzaten

przez miranda89 10 lis 2009, 23:49
ten lek jest masakryczny, spię po nim ponad 12 godzin! nie wiem co lepiej spać po 3 czy 12... i czuję sie taka otępiona, jakby mi mózg zwolnił obroty, po lekach nasennych nie czułam się tak jak po tym, biorę go już 4 dzień i dobrze że nie pracuję ani nie mam innych zobowiązań, bo nie mogę się wogóle podnieść po nim z łóżka
dodatkowo cięgle czuję suchość w ustach i niesamowicie mi się chce jeść:/
Offline
Posty
16
Dołączył(a)
25 cze 2009, 06:24

Re: Mirzaten

przez Karen31 11 lis 2009, 10:02
O kurcze Miranda. To ja widocznie doskonale toleruje leki.
Budzę się o 6.00 wyspana i nawet ta chroniczna senność jakby zmalała.

Ale to moze wynika z połączenia z ketrelem.
Offline
Posty
32
Dołączył(a)
19 paź 2009, 13:02

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider], Psychotropka`89 i 29 gości

Przeskocz do